Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 3 aprilie 2002  de autorizare a inspectorilor de santier    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 3 aprilie 2002 de autorizare a inspectorilor de santier

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 264 din 19 aprilie 2002
CAP. 1
Prevederi generale

ART. 1
(1) Prezenta procedura stabileşte cadrul normativ privind autorizarea inspectorilor de şantier în conformitate cu prevederile art. 10 lit. i) din Regulamentul privind controlul de stat al calitãţii în construcţii, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 272/1994 .
(2) Prezenta procedura stabileşte modalitatea şi tehnicile de autorizare, domeniile de autorizare, precum şi condiţiile de participare, autorizare şi de valabilitate a autorizaţiilor.

CAP. 2
Cadrul legal

ART. 2
La baza prevederilor cuprinse în prezenta procedura au stat urmãtoarele acte normative:
- <>Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 12 din 24 ianuarie 1995;
- Regulamentul privind controlul de stat al calitãţii în construcţii, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 272/1994 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 193 din 28 iulie 1994;
- Regulamentul privind stabilirea categoriei de importanta a construcţiilor, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 766/1997 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 352 din 10 decembrie 1997;
- <>Ordonanta Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 536 din 1 septembrie 2001;
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin <>Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 1.398/2001 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 681 din 29 octombrie 2001.

CAP. 3
Obiectivele autorizãrii inspectorilor de şantier

ART. 3
(1) Obiectivul principal urmãrit prin autorizarea inspectorilor de şantier este creşterea nivelului calitativ al lucrãrilor, asigurarea respectãrii prevederilor legale şi a reglementãrilor tehnice, a contractelor, proiectelor şi caietelor de sarcini.
(2) Aplicarea prezentei proceduri are drept scop realizarea, în mod unitar şi în conformitate cu prevederile legii, a activitãţii de autorizare a inspectorilor de şantier.
ART. 4
Autorizarea inspectorilor de şantier de cãtre Inspectoratul de Stat în Construcţii nu conduce la transferul de responsabilitãţi de la persoana autorizata la organismul de autorizare şi nici nu îi exonereaza pe aceştia de obligaţiile şi responsabilitãţile ce le revin.
ART. 5
Orice referire în textele actelor normative la diriginti de şantier se va înlocui cu inspectori de şantier.

CAP. 4
Domeniul de aplicare

ART. 6
(1) Prezenta procedura se aplica pentru autorizarea şi reautorizarea persoanelor fizice care solicita autorizarea ca inspector de şantier.
(2) Reautorizarea specialiştilor care efectueazã o activitate de dirigentie se acorda în momentul expirãrii perioadei pentru care a fost acordatã autorizaţia.
(3) Autorizarea se referã numai la evaluarea capacitãţii tehnice şi a experienţei profesionale a specialiştilor care solicita obţinerea autorizaţiei în vederea exercitãrii funcţiei de inspector de şantier.
ART. 7
Autorizarea specialiştilor care exercita funcţia de inspector de şantier este obligatorie atât în cazul verificãrii execuţiei construcţiilor noi, cat şi a lucrãrilor de intervenţie în timp, de modernizare, modificare, transformare, reabilitare, reparaţii, consolidãri, precum şi alte categorii de lucrãri de natura acestora.
ART. 8
Specialiştii care nu au cetãţenie romana sau sunt utilizaţi de persoane juridice strãine pentru urmãrirea execuţiei lucrãrilor ce se realizeazã pe teritoriul României se autorizeaza în conformitate cu prevederile prezentei proceduri.

CAP. 5
Termeni utilizaţi

ART. 9
În contextul prezentei proceduri, termenii referitori la activitatea procedurala sunt definiţi dupã cum urmeazã:
- inspector de şantier - persoana fizica insarcinata de cãtre investitor cu verificarea calitãţii materialelor şi produselor puse în lucrare şi/sau cu verificarea execuţiei corecte a lucrãrilor de construcţii;
- inspector de şantier în domeniul "materiale şi produse pentru construcţii" - persoana fizica care îndeplineşte condiţiile de studii şi experienta profesionalã şi care exercita, în calitate de reprezentant al investitorului/beneficiarului, urmãtoarele atribuţii:
- verificarea conformitatii, din punct de vedere calitativ, a materialelor şi produselor puse în lucrare cu cerinţele proiectului;
- verificarea respectãrii cerinţelor reglementate legal şi tehnic privind atestarea şi controlul calitãţii, privind utilizarea de produse noi;
- inspector de şantier în domeniul "lucrãri de construcţii" - persoana fizica care îndeplineşte condiţiile de studii şi experienta profesionalã şi care exercita, în calitate de reprezentant al investitorului/beneficiarului, urmãtoarele atribuţii:
- verificarea legalitãţii execuţiei lucrãrilor de construcţii;
- verificarea conformitatii documentaţiei de execuţie cu reglementãrile legale şi tehnice specifice;
- verificarea realizãrii construcţiilor şi asigurarea nivelului calitativ, în conformitate cu prevederile contractului, proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementãrilor tehnice în vigoare;
- procedura - mod specific de a efectua o activitate;
- verificare - confirmare prin examinare şi prezentarea de probe obiective a faptului ca cerinţele specifice au fost satisfacute.

CAP. 6
Domenii de autorizare

ART. 10
Domeniile de activitate pentru care se autorizeaza inspectorii de şantier, precum şi cerinţele de studii şi experienta profesionalã obligatorii sunt cuprinse în urmãtorul tabel:



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Domeniul Studii
crt. de autorizare ──────────────────────────────── Vechime
Nivel Specializare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Materiale şi produse superior - - Materiale pentru
pentru construcţii inginer, construcţii 4 ani
subinginer - CCIA, CFDP, Hidro,
Instalaţii 6 ani
2. Lucrãri de construcţii:
2.1. Construcţii civile,
industriale, agricole:
2.1.1. Categoria de mediu -
importanta D tehnician - Construcţii 10 ani
superior -
inginer, - CCIA, CFDP, CH, 3 ani
subinginer IF, INS 5 ani
2.1.2. Categoriile de superior - - CCIA, CFDP, CH,
importanta B şi C inginer IF, INS 8 ani
2.1.3. Categoria de superior - - CCIA, CH*), CFDP*) 10 ani
importanta A inginer - CCIA, CH*)
2.2. Drumuri, poduri, tunele,
metrou, tramvai, piste de
aviatie, transport pe
cablu:
2.2.1. de interes naţional superior -
inginer - CFDP, CCIA*), CH*) 5 ani
2.2.2. de interes judeţean superior -
inginer, - CFDP, CCIA*), CH*) 5 ani
subinginer - CFDP, CCIA*), CH*) 7 ani
2.2.3. de interes local superior -
inginer, - CFDP, CCIA*), CH*) 3 ani
subinginer - CFDP, CCIA*), CH*) 5 ani
2.3. Cai ferate superior -
inginer, - CFDP 5 ani
subinginer 8 ani
2.4. Lucrãri hidrotehnice:
2.4.1. Categoria de
importanta D superior - - CH, CCIA, INS*),
inginer, IF*) 3 ani
subinginer - CH, CCIA, INS*),
IF*) 5 ani
2.4.2. Categoriile de superior - - CH, CCIA, INS*),
importanta C şi B inginer, IF*) 5 ani
subinginer - CH, CCIA, INS*),
IF*) 7 ani
2.4.3. Categoria de superior -
importanta A inginer - CH, CCIA *) 10 ani
2.5. Lucrãri tehnico-edilitare:
2.5.1. de alimentari cu apa superior - - CH, INS, CCIA,
şi de canalizare inginer, IF, CFDP *) 5 ani
subinginer - CH, INS, CCIA, IF,
CFDP*) 8 ani
2.5.2. de îmbunãtãţiri superior -
funciare inginer, - CH, CCIA, IF, CFDP*) 5 ani
subinginer - CH, CCIA, IF, CFDP*) 8 ani
2.6. Lucrãri de construcţii superior -
silvice inginer, - CH, CCIA, Facultatea 3 ani
subinginer de silvicultura -
secţia construcţii 5 ani
2.7. Instalaţii aferente
construcţiilor (categorii
de importanta A, B, C şi D):
2.7.1. Instalaţii electrice superior -
inginer, - INS, Energetica*) 5 ani
subinginer - INS, Energetica*) 8 ani
2.7.2. Instalaţii sanitare, superior - - INS, facultatea 5 ani
termoventilatii, inginer, tehnica de profil
gaze*) şi autorizare ANRGN*)
subinginer - INS, facultatea 8 ani
tehnica de profil
şi autorizare ANRGN*)
2.8. Reţele: superior - - INS, CCIA, facultatea
inginer, tehnica de profil 5 ani
2.8.1. electrice subinginer şi autorizare
Electrica 8 ani
2.8.2. de apa şi canalizare
2.8.3. termice
2.8.4. de gaze
2.8.5. de telecomunicaţii
2.8.6. pentru transportul
produselor petroliere
2.9. Monumente, ansambluri şi
situri istorice, arheologice,
de arhitectura sau cultura
2.9.1. consolidãri superior -
inginer - CCIA 8 ani
2.9.2. restaurari superior -
arhitect - Arhitectura 8 ani
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



--------------
*) Se iau în considerare situaţiile de vechime de cel puţin 2 ani în domeniul de autorizare, dovedite prin carnet de munca şi recomandãri în domeniu.

ART. 11
Un specialist poate fi autorizat, la cererea sa, în unul sau mai multe dintre domeniile/subdomeniile prezentate la art. 10, cu condiţia respectãrii tuturor condiţiilor de studii, vechime (şi autorizare de specialitate).

CAP. 7
Procedura autorizãrii

ART. 12
Autorizarea inspectorilor de şantier se face de cãtre Inspectoratul de Stat în Construcţii prin comisiile teritoriale de autorizare constituite la nivelul inspectoratelor teritoriale în construcţii.
ART. 13
(1) Comisiile teritoriale de autorizare au atribuţii de autorizare pentru toate domeniile de autorizare şi pentru toate categoriile de importanta ale construcţiilor (A, B, C şi D).
(2) Categoriile de importanta ale construcţiilor sunt definite în conformitate cu prevederile Regulamentului privind stabilirea categoriei de importanta a construcţiilor, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 766/1997 .
ART. 14
(1) Comisiile teritoriale de autorizare se numesc prin dispoziţie a inspectorului general de stat.
(2) Regulamentul de funcţionare a comisiilor de autorizare se aproba prin dispoziţie a inspectorului general de stat.

CAP. 8
Documentele solicitate în vederea autorizãrii

ART. 15
(1) Admiterea la examenul de autorizare se face pe baza:
- cererii scrise a solicitantului (conform modelului prezentat în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezenta procedura);
- dosarul candidatului, compus din:
● curriculum vitae (conform modelului prezentat în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezenta procedura);
● diploma de absolvire (copie legalizatã sau vizata de secretarul comisiei de autorizare);
● doua recomandãri din partea unor instituţii sau persoane fizice privind activitatea desfasurata în domeniul pentru care solicita autorizarea.
(2) Dosarul se depune la secretariatul comisiei de autorizare, care analizeazã şi comunica solicitantului domeniul (domeniile/subdomeniile) pentru care este admis sa participe la examenul de autorizare.
(3) Dosarele care nu corespund exigenţelor impuse de prezenta procedura se restituie solicitanţilor în vederea completãrii acestora.
(4) Pentru dosarele admise solicitantii vor prezenta la examen chitanţa de achitare a taxei şi o fotografie de 3x4 cm.
ART. 16
Admiterea la examenul de autorizare nu este condiţionatã de funcţia detinuta la data solicitãrii autorizãrii de cãtre specialistul respectiv.
ART. 17
(1) Comisiile teritoriale de autorizare a inspectorilor de şantier se întrunesc pentru cel puţin 10 solicitanti.
(2) Data stabilitã pentru întrunirea comisiei de autorizare se comunica acestora cu minimum 15 zile înainte.

CAP. 9
Desfãşurarea examenului de autorizare

ART. 18
Examenul de autorizare a inspectorilor de şantier cuprinde doua probe: scris şi oral şi verifica cunoştinţele privind legislaţia şi reglementãrile tehnice în vigoare.
ART. 19
Bibliografia pentru examen va fi pusã la dispoziţie solicitanţilor admişi pentru examinare, de cãtre secretariatul comisiilor teritoriale de autorizare.
ART. 20
Se considera autorizaţi candidaţii care au obţinut la examenul de autorizare cel puţin media 8.
ART. 21
(1) Rezultatul obţinut la examenul de autorizare se comunica oficial de cãtre secretariatul comisiei de autorizare în termen de maximum 15 zile de la susţinerea examenului de cãtre candidat. Autorizaţiile se elibereazã personal candidaţilor.
(2) Modelul autorizaţiei este prevãzut în anexele nr. 3a) şi 3b) care fac parte integrantã din prezenta procedura.
ART. 22
Comisia de autorizare înregistreazã autorizaţiile emise în registrul de eliberare a autorizaţiilor; lista persoanelor autorizate şi domeniile de autorizare vor fi publicate în reviste de specialitate.
ART. 23
Evidenta autorizaţiilor şi a eventualelor sancţiuni se tine de cãtre comisiile de autorizare.
ART. 24
Autorizaţia are un termen de valabilitate de 4 ani.
ART. 25
Candidaţii care nu au obţinut media minima stabilitã la art. 20 se pot prezenta la un nou examen în baza aceleiaşi taxe.
ART. 26
Reautorizarea se face în baza sustinerii unui interviu şi a achitãrii a 50% din taxa de autorizare.
ART. 27
La propunerea inspectoratelor teritoriale inspectorul general de stat poate dispune suspendarea sau anularea autorizaţiei.
ART. 28
Taxa pentru autorizare este în valoare de 1.500.000 lei şi se percepe pe domenii de autorizare, cu excepţia domeniilor 2.5, 2.7, 2.8, 2.9 din tabelul prevãzut la art. 10, pentru care taxa se percepe pe subdomenii; taxa de autorizare se indexeazã anual.
ART. 29
Specialiştii din afarã Inspectoratului de Stat în Construcţii, care fac parte din comisiile de autorizare, vor fi retribuiţi pentru activitatea prestatã cu o suma reprezentând salariul tarifar orar/inspector gradul 1A x numãr de ore.

CAP. 10
Drepturile şi obligaţiile titularilor de autorizaţii

ART. 30
Specialiştii autorizaţi au dreptul sa ocupe o funcţie de inspector de şantier în domeniul autorizat şi sa presteze aceasta activitate pentru unitãţi, persoane fizice investitoare/utilizatoare sau unitãţi de consultanţa specializate în domeniul verificãrii calitãţii.
ART. 31
Inspectorii de şantier rãspund fata de investitor/beneficiar, conform legii, pentru verificarea realizãrii corecte a execuţiei lucrãrilor de construcţii şi au în principal urmãtoarele drepturi şi obligaţii:
1. Inspectorul de şantier în domeniul "materiale şi produse pentru construcţii":
a) verifica respectarea legislaţiei cu privire la materialele utilizate privind: existenta documentelor de atestare a calitãţii, corespondenta calitãţii acestora cu prevederile cuprinse în certificatele de calitate, contracte, proiecte;
b) interzice utilizarea de materiale semifabricate şi prefabricate necorespunzãtoare sau fãrã certificate de conformitate, declaraţie de conformitate ori fãrã agrement tehnic (pentru materialele netraditionale).
2. Inspectorul de şantier în domeniul "lucrãri de construcţii":
a) verifica existenta autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la aceasta;
b) verifica corespondenta dintre prevederile autorizaţiei şi ale proiectului;
c) preia amplasamentul şi reperele de nivelment şi le preda executantului libere de orice sarcina;
d) participa împreunã cu proiectantul şi cu executantul la trasarea generalã a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper;
e) preda constructorului terenul rezervat pentru organizarea de şantier;
f) studiazã proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevãzute pentru realizarea construcţiilor;
g) verifica existenta tuturor pieselor scrise şi desenate, corelarea acestora, respectarea reglementãrilor cu privire la verificarea proiectelor de cãtre verificatori atestaţi;
h) verifica existenta în proiect a prevederilor privind fazele determinante, precum şi a programului de control al calitãţii;
i) verifica existenta tuturor avizelor, acordurilor, precum şi respectarea prevederilor legale privind documentaţia tehnica;
j) verifica existenta şi respectarea "Planului calitãţii" şi a procedurilor de proces pentru lucrarea respectiva;
k) urmãreşte realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile contractului, proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementãrilor tehnice în vigoare;
l) verifica respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corecta a acestora în vederea asigurãrii nivelului calitativ prevãzut în documentaţia tehnica, în contract şi în normele tehnice în vigoare;
m) interzice utilizarea de lucrãtori neautorizati pentru meseriile la care reglementãrile tehnice au prevederi în acest sens;
n) efectueazã verificãrile prevãzute în norme şi semneazã documentele întocmite ca urmare a verificãrilor (procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de lucrãri ce devin ascunse etc.);
o) participa la verificarea în faze determinante;
p) interzice utilizarea de tehnologii noi neagrementate tehnic;
r) asista la prelevarea probelor de la locul de punere în opera;
s) urmãreşte realizarea lucrãrilor, din punct de vedere tehnic, pe tot parcursul execuţiei acestora, admiţând la plata numai lucrãrile corespunzãtoare din punct de vedere calitativ;
s) cere executantului, dupã caz, sistarea execuţiei, demolarea sau refacerea lucrãrilor executate necorespunzãtor, în baza soluţiilor elaborate de proiectant sau de persoanele abilitate prin lege pentru elaborarea acestora;
t) transmite proiectantului sesizãrile proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformitãţile constatate pe parcursul execuţiei;
t) verifica respectarea prevederilor legale cu privire la cerinţele stabilite prin <>Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, în cazul efectuãrii de modificãri ale documentaţiei sau adoptãrii de noi soluţii care schimba condiţiile iniţiale;
u) urmãreşte respectarea de cãtre executant a mãsurilor dispuse de proiectant sau de organele abilitate;
v) preia documentele de la constructor şi proiectant şi completeazã cartea tehnica a construcţiei cu toate documentele prevãzute de reglementãrile legale;
w) urmãreşte dezafectarea lucrãrilor de organizare şi preda terenul deţinãtorului acestuia;
x) participa la recepţia lucrãrilor, asigura secretariatul recepţiei şi întocmeşte actele de recepţie;
y) urmãreşte rezolvarea problemelor constatate de comisia de recepţie şi întocmeşte documentele de aducere la îndeplinire a mãsurilor impuse de comisia de recepţie;
z) preda investitorului/utilizatorului actele de recepţie, documentaţia tehnica şi economicã a construcţiei, împreunã cu cartea tehnica a construcţiei.
ART. 32
Drepturile şi obligaţiile prevãzute la art. 31 pct. 1 şi 2 nu sunt limitative, inspectorul de şantier putând participa în calitate de reprezentant al investitorului/beneficiarului în toate fazele privind conceperea, proiectarea şi realizarea construcţiilor, în limitele atribuţiilor stabilite prin reglementãrile în vigoare şi ale contractului încheiat cu investitorul/beneficiarul.
ART. 33
Inspectorii de şantier rãspund în cazul neaducerii la îndeplinire a obligaţiilor prevãzute la art. 31, precum şi în cazul neasigurarii din culpa lor a realizãrii nivelului calitativ al lucrãrilor la nivelul prevãzut în contracte, proiecte, caiete de sarcini şi în reglementãrile tehnice în vigoare.

ANEXA 1
-------
la procedura
------------

Domnule inspector general de stat

Subsemnatul .............................., de profesie ...................., domiciliat în ..............................................................................., posesor al buletinului/cãrţii de identitate seria ................... nr. ........................, cod numeric personal ..........................., în conformitate cu prevederile Procedurii de autorizare a inspectorilor de şantier, solicit înscrierea la examenul de autorizare ca inspector de şantier "materiale şi produse pentru construcţii"/"lucrãri de construcţii", în domeniul (domeniile):
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................
....................................................................

Anexez la prezenta cerere dosarul compus din:
● curriculum vitae;
● diploma de absolvire (copie);
● doua recomandãri din partea unor instituţii sau persoane fizice;
● copie de pe carnetul de munca;
● chitanţa de achitare a taxei de autorizare (copie);
● o fotografie de 3 x 4 cm.

Semnatura

Data ................

ANEXA 2
-------
la procedura
------------


CURRICULUM VITAE

Numele şi prenumele ................................................
Locul şi data naşterii .............................................
Domiciliul actual ..................................................
Pregãtirea profesionalã ............................................
... (specialitatea, institutul absolvit, anul absolvirii) ..........
Locul de munca şi funcţia ..........................................
Adresa instituţiei .................................................
Telefon la serviciu ................................................
Vechimea în munca ..................................................
Experienta în munca pentru fiecare domeniu de activitate pentru care s-a solicitat autorizarea:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
.......... (perioade, instituţii, funcţii, realizari) .............
Forme de perfecţionare urmate .....................................
...................................................................

Data ..................... Semnatura



ANEXA 3a)

│ │
ROMÂNIA │M.│ ┌─────┐ ROMÂNIA
MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE │L.│ │STEMA│ MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE,
TRANSPORTURILOR ŞI LOCUINŢEI │P.│ └─────┘ TRANSPORTURILOR ŞI LOCUINŢEI
│T.│
INSPECTORATUL DE STAT ÎN │L.│ INSPECTORATUL DE STAT ÎN
CONSTRUCŢII │- │ CONSTRUCŢII - I.S.C.
│I.│
AUTORIZAŢIE │S.│ ┌─────┐
│C.│ │ │
Nr. ...... din ...... │ │ AUTORIZAŢIE │ │
│ │ └─────┘
Se autorizeaza domnul(doamna) ... │M.│
nãscut(a) în anul ... luna ... │L.│ Nr. ..... din .....
ziua ... localitatea ........... │P.│
judeţul(sectorul) ............. │T.│
de profesie .................... │L.│ Se autorizeaza domnul(doamna)........
domicilat(a) în localitatea │- │nãscut(a) în anul ... luna ... ziua ....
............................... │I.│localitatea ...... judeţul(sectorul)....
str. .... nr. .... blocul ..... │S.│de profesie ..... domiciliat(a) în
scara... ap. ... judeţul(sectorul)│C.│localitatea ...... str. .... nr. .......
............................... │ │blocul ....... scara ...... ap. .......
de a desfasura activitatea de: │ │judeţul(sectorul) ....... de a desfasura
│ │activitatea de:
INSPECTOR DE ŞANTIER │M.│
│L.│ INSPECTOR DE ŞANTIER
Domeniul de autorizare: │P.│
│T.│ Domeniul de autorizare:
MATERIALE ŞI PRODUSE PENTRU │L.│
CONSTRUCŢII │- │ MATERIALE ŞI PRODUSE PENTRU CONSTRUCŢII
│I.│
Autorizaţia se acorda în │S.│Autorizarea se acorda în conformitate cu
conformitate cu reglementãrile │C.│reglementãrile legale în vigoare
legale în vigoare │ │Perioada de valabilitate a
Perioada de valabilitate a │ │autorizaţiei: 4 ani
autorizaţiei: 4 ani │ │
│ │
│ │
INSPECTOR GENERAL DE STAT, │ │ INSPECTOR GENERAL DE STAT,
│ │
│ │
Semnatura de primire │ │
.................... │ │
│ │





ANEXA 3b)

│ │
ROMÂNIA │M.│ ┌─────┐ ROMÂNIA
MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE │L.│ │STEMA│ MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE,
TRANSPORTURILOR ŞI LOCUINŢEI │P.│ └─────┘ TRANSPORTURILOR ŞI LOCUINŢEI
│T.│
INSPECTORATUL DE STAT ÎN │L.│ INSPECTORATUL DE STAT ÎN
CONSTRUCŢII │- │ CONSTRUCŢII - I.S.C.
│I.│
AUTORIZAŢIE │S.│ ┌─────┐
│C.│ │ │
Nr. ...... din ...... │ │ AUTORIZAŢIE │ │
│ │ └─────┘
Se autorizeaza domnul(doamna) ... │M.│
nãscut(a) în anul ... luna ... │L.│ Nr. ..... din .....
ziua ... localitatea ........... │P.│
judeţul(sectorul) ............. │T.│
de profesie .................... │L.│ Se autorizeaza domnul(doamna)........
domicilat(a) în localitatea │- │nãscut(a) în anul ... luna ... ziua ....
............................... │I.│localitatea ...... judeţul(sectorul)....
str. .... nr. .... blocul ..... │S.│de profesie .......... domiciliat(a) în
scara... ap. ... judeţul(sectorul)│C.│localitatea ...... str. .... nr. .......
............................... │ │blocul ....... scara ...... ap. .......
de a desfasura activitatea de: │ │judeţul(sectorul) ....... de a desfasura
│ │activitatea de:
INSPECTOR DE ŞANTIER │M.│
│L.│ INSPECTOR DE ŞANTIER
Domeniul de autorizare: │P.│
│T.│ Domeniul de autorizare:
LUCRĂRI DE CONSTRUCŢII │L.│
..................................│- │ LUCRĂRI DE CONSTRUCŢII
..................................│I.│.......................................
Autorizaţia se acorda în │S.│Autorizarea se acorda în conformitate cu
conformitate cu reglementãrile │C.│reglementãrile legale în vigoare
legale în vigoare │ │Perioada de valabilitate a
Perioada de valabilitate a │ │autorizaţiei: 4 ani
autorizaţiei: 4 ani │ │
│ │
│ │
INSPECTOR GENERAL DE STAT, │ │ INSPECTOR GENERAL DE STAT,
│ │
│ │
Semnatura de primire │ │
.................... │ │
│ │



------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016