Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 21 martie 2007  de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP    Twitter Facebook
Cautare document

PROCEDURA din 21 martie 2007 de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 207 din 27 martie 2007

1. Obiectivul Programului
1.1 Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, denumit în continuare Program, îl constituie susţinerea societãţilor cooperative, promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor, precum şi creşterea numãrului de locuri de muncã din domeniul cooperatist, prin promovarea produselor, serviciilor şi a altor oportunitãţi de afaceri ale cooperaţiei pe pieţele naţionale şi internaţionale, pentru îmbunãtãţirea performanţelor economice şi tehnice ale societãţilor cooperative.
1.2 Programul urmãreşte:
a) facilitarea contactelor între societãţile cooperative şi mediul de afaceri prin îmbunãtãţirea accesului acestora la informaţii de piaţã şi la valorificarea optimã a acestor informaţii;
b) promovarea produselor şi serviciilor specifice ale cooperaţiei pe pieţele interne şi externe;
c) creşterea numãrului locurilor de muncã în societãţile cooperative prin stimularea dezvoltãrii afacerilor, creşterea numãrului societãţilor cooperative de succes şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale.
2. Descrierea Programului
2.1. Programul constã în organizarea celei de-a III-a ediţii a Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, la Bucureşti, în semestrul al doilea al anului 2007.
2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului sunt realizate de Agenţia Naţionalã pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bazã de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii.
2.3. Acţiunile desfãşurate în cadrul Programului sunt:
a) organizarea expoziţiei - standuri ale societãţilor cooperative/societãţilor cu capital majoritar cooperatist cu activitãţi de producţie şi prestãri servicii, pe domenii de activitate;
b) organizarea de seminarii, mese rotunde şi ateliere de lucru;
c) diseminarea de materiale informative pe teme privind dezvoltarea afacerilor;
d) furnizarea serviciilor de instruire susţinute de experţi din domeniul public sau privat din România în vederea creşterii competenţelor antreprenoriale.
3. Bugetul Programului
3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2007 este de 700.000 lei.
3.2. Structura bugetului aferent organizãrii şi desfãşurãrii evenimentului prevãzut la pct. 2.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.3. Execuţia bugetului prevãzut la pct. 3.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.4. În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţarã şi din strãinãtate, în condiţiile legii.

------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice