──────
la procedurã
────────────
Denumirea instituţiei publice
................................
Str. ................... nr. ..........
Localitatea ........., sectorul .......
DISPOZIŢIE DE RESTITUIRE
a unor sume reprezentând contribuţie de asigurãri sociale de sãnãtate datoratã de angajator, precum şi a garanţiilor constituite pentru înlesnirile la platã acordate în baza prevederilor legale în materie
Nr. ........./data ...........
Cãtre:
Solicitant ....../(denumirea contribuabilului) ......., cu domiciliul fiscal în localitatea ........, str. ....... nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ....., judeţul/sectorul .........., având C.U.I. ................. .
În baza Cererii dumneavoastrã nr. .............. din .........., au fost efectuate verificãri cu privire la situaţia sumelor plãtite în plus faţã de obligaţia fiscalã, pânã la data de 1 ianuarie 2004, în urma cãrora au rezultat:
┌─────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬─────────────┐
│Tipul sumei Cuantumul│Data la care│Tipul şi │Suma a rãmas│ Suma │
│plãtite în sumei │suma a fost │numãrul │neutilizatã │ pentru care │
│ plus │plãtitã │documentului│(da/nu/ │existã drept │
│ │ │de platã │parţial) │de restituire│
│ │ │a sumei │ │ │
├─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
├─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
├─────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
└─────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┘
Verificat, Întocmit,
────────── ─────────
Funcţia ............. Funcţia ..........................
Numele şi prenumele ........... Numele şi prenumele ..............
Data .......................... Data .............................
Semnãtura ..................... Semnãtura ........................