Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 15 martie 2005 a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2005
1. Obiectivul Programului Obiectivul Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2005, denumit in continuare Program, il constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltarii afacerilor din domeniul privat si ocuparea fortei de munca prin facilitarea contactelor dintre potentialii intreprinzatori/intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si agentii economici/institutiile publice sau private care ofera servicii pentru sectorul IMM in scopul dezvoltarii aptitudinilor antreprenoriale, cresterii numarului intreprinzatorilor de succes, precum si al imbunatatirii performantelor economice si tehnice ale IMM; stimularea si sustinerea IMM inovative. 2. Descrierea Programului 2.1. Programul consta in: - organizarea celei de-a patra editii nationale a Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2004 in prima jumatate a lunii aprilie 2005; - organizarea editiilor regionale ale Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2005 in toate regiunile de dezvoltare ale tarii, sub forma unor caravane de informare a intreprinzatorilor. 2.2. Actiunile legate de organizarea si desfasurarea Programului se realizeaza de Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, direct si/sau pe baza de contracte incheiate cu persoane fizice si juridice de drept public sau privat, in conditiile legii, in colaborare cu Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, Societatea Germana pentru Cooperare Tehnica - GTZ, prin Programul de promovare economica si ocupare a fortei de munca - IBD/WBF, agentiile de dezvoltare regionala, prefecturile judetene si camerele de comert si industrie teritoriale. 2.3. Actiunile desfasurate in cadrul Programului sunt: - organizarea expozitiei - standuri ale institutiilor/agentilor economici care furnizeaza produse/servicii potentialilor intreprinzatori/intreprinderilor mici si mijlocii; - organizarea de seminarii, mese rotunde si ateliere de lucru in scopul cresterii competentelor antreprenoriale; - diseminarea de materiale informative referitoare la initierea si dezvoltarea afacerilor. 2.4. In vederea desfasurarii evenimentului Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie va coopera cu institutiile publice si/sau organizatiile reprezentative ale intreprinderilor mici si mijlocii. 3. Bugetul Programului 3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2005 este de 8,60 miliarde lei. 3.2. Structura bugetului aferent organizarii si desfasurarii evenimentului prevazut la pct. 2.1 se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie. 3.3. Executia bugetului prevazut la pct. 3.1 se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie. 3.4. In vederea desfasurarii in bune conditii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donatii si sponsorizari ale persoanelor fizice si ale persoanelor juridice din tara si din strainatate, in conditiile legii.
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email