Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA nr. 32 din 30 ianuarie 1998  privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA nr. 32 din 30 ianuarie 1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 42 din 30 ianuarie 1998
În temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) şi (3) din Constituţia României şi ale <>art. 1 lit. i) din Legea nr. 221/1997 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe,

Guvernul României emite urmãtoarea ordonanta:

ART. 1
În sensul prezentei ordonanţe, prin demnitar din administraţia publica centrala, denumit în continuare demnitar, se înţelege: primul-ministru, ministrul de stat, ministrul, ministrul-delegat pe lângã primul-ministru, secretarul de stat - membru al Guvernului, secretarul de stat, subsecretarul de stat şi asimilaţii acestora, precum şi prefectul şi subprefectul, ca reprezentanţi ai Guvernului.
ART. 2
În cadrul structurii organizatorice a aparatului de lucru al Guvernului, a aparatului ministerelor, cu excepţia Ministerului Apãrãrii Naţionale, a organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi în aparatul tehnic al prefecturilor se organizeazã şi funcţioneazã, în subordinea demnitarului, cabinetul demnitarului din administraţia publica centrala, denumit în continuare cabinetul demnitarului.
ART. 3
Cabinetul demnitarului este un compartiment organizatoric distinct, care se compune din urmãtoarele funcţii: director de cabinet, asistent de cabinet, consilier personal, secretar personal, precum şi curier personal.
ART. 4
Numãrul maxim de posturi din cabinetul demnitarului, pentru fiecare funcţie din cadrul acestuia, este prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta ordonanta.
ART. 5
(1) Personalul din cadrul cabinetului demnitarului este numit sau eliberat din funcţie numai la propunerea demnitarului în subordinea cãruia funcţioneazã.
(2) Personalul din cadrul cabinetului demnitarului îşi desfãşoarã activitatea în baza unui contract individual de munca pe durata determinata, încheiat în condiţiile legii, pe durata mandatului demnitarului.
(3) În cazul funcţionarului public, dacã angajarea acestuia în cadrul cabinetului demnitarului se face cu acordul instituţiei de unde provine, atunci contractul individual de munca încheiat cu aceasta instituţie se suspenda pana la revenirea în funcţia detinuta anterior.
(4) Pentru personalul prevãzut la art. 3, perioada în care a desfãşurat activitate în cabinetul demnitarului se considera vechime în specialitate.
ART. 6
Activitatea cabinetului demnitarului este coordonata de cãtre directorul de cabinet, care rãspunde în fata demnitarului, în acest sens.
ART. 7
Numãrul maxim de posturi al fiecãrei instituţii menţionate la art. 2 se suplimenteaza cu numãrul de posturi prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta ordonanta.
ART. 8
Salarizarea personalului din cadrul cabinetului demnitarului se face potrivit echivalãrii din anexa nr. 2.
ART. 9
Structurile organizatorice aprobate prin actele normative de organizare şi funcţionare a instituţiilor prevãzute la art. 2 se modifica corespunzãtor prevederilor prezentei ordonanţe.
ART. 10
Fondurile necesare asigurãrii bunei desfasurari a activitãţii cabinetului demnitarului se defalca din bugetul anual aprobat instituţiei de cãtre conducãtorul acesteia.
ART. 11
Ministerul finanţelor va efectua modificãrile ce decurg din aplicarea prezentei ordonanţe în bugetele instituţiilor respective.
ART. 12
Prezenta ordonanta intra în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României a legii bugetului de stat pe anul 1998; de la aceasta data orice alte prevederi contrare se abroga.
ART. 13
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta ordonanta.


PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
----------------
p. Ministru de stat,
ministrul muncii şi protecţiei sociale,
Iuliu Bara,
secretar de stat

Ministrul cercetãrii şi tehnologiei,
Bujor Bogdan Teodoriu

p. Ministrul finanţelor,
Valentin Lazea,
secretar de stat



ANEXA 1

NUMĂRUL MAXIM DE POSTURI DIN CABINETUL DEMNITARULUI, PE FUNCŢII ŞI NIVELURI DE DEMNITARI




Nr. Funcţii în cabinetul demnitarului
crt. Demnitar -----------------------------------------------------
Director Asistent Consilier Secretar Curier
de de personal personal personal
cabinet cabinet
--------------------------------------------------------------------------------
1. Prim-ministru 1 3 14 3 2
--------------------------------------------------------------------------------
2. Ministru de stat 1 3 8 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
3. Ministru 1 3 8 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
4. Ministru-delegat pe lângã
primul-ministru 1 3 8 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
4. Secretar de stat - membru
al Guvernului 1 2 4 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
5. Secretar de stat 1 2 4 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
6. Conducãtor de organ de
specialitate al
administraţiei publice
centrale în subordinea
Guvernului 1 2 4 2 2
--------------------------------------------------------------------------------
7. Subsecretar de stat 1 1 2 1 1
--------------------------------------------------------------------------------
8. Conducãtor de organ de
specialitate în subordinea
unui minister 1 1 2 1 1
--------------------------------------------------------------------------------
9. Prefect 1 2 2 1 1
--------------------------------------------------------------------------------
10. Subprefect 1 1 1 1 1

--------------------------------------------------------------------------------



ANEXA 2

ECHIVALAREA, DIN PUNCT DE VEDERE AL SALARIZARII, A FUNCŢIILOR DIN CABINETUL DEMNITARULUI CU CELE PREVĂZUTE ÎN <>ORDONANTA GUVERNULUI Nr. 39/1994 , REPUBLICATĂ




Nr. Anexa la Ordonanta Guvernului
crt. Denumirea funcţiei Funcţia echivalenta nr.39/1994, republicatã
--------------------------------------------------------------------------------

1. Director de cabinet Director de cabinet II/4, poz. 3
--------------------------------------------------------------------------------
2. Asistent de cabinet Consultant II/4, poz. 7
--------------------------------------------------------------------------------
3. Consilier personal Consilier guvernamental II/4, poz. 4
--------------------------------------------------------------------------------
4. Secretar personal Şef cabinet I II/4, poz. 8
--------------------------------------------------------------------------------
5. Curier personal Muncitor IA III/1, cap. II lit. b),
poz. 30*)
--------------------------------------------------------------------------------


--------------
*) Salariile de baza sunt mai mari cu 45% .

NOTA:
Pentru lucru sistematic peste durata normalã a timpului de lucru, precum şi în zilele nelucrãtoare, personalul prevãzut la cap. II beneficiazã de un spor de pana la 25%, calculat la un salariul de baza, dacã orele prestate suplimentar nu pot fi compensate cu timpul liber corespunzãtor.


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016