Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 930 din 22 iulie 2008  privind aprobarea componentei Comitetului tehnic de coordonare generala, a structurii si componentei comitetelor tehnice de specialitate, precum si a regulamentului de organizare si functionare al acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 930 din 22 iulie 2008 privind aprobarea componentei Comitetului tehnic de coordonare generala, a structurii si componentei comitetelor tehnice de specialitate, precum si a regulamentului de organizare si functionare al acestora

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 592 din 7 august 2008

Având în vedere prevederile art. 4 din Metodologia privind iniţierea, programarea, achiziţia, elaborarea, avizarea, aprobarea şi valorificarea reglementãrilor tehnice şi a rezultatelor activitãţilor specifice în construcţii, amenajarea teritoriului, urbanism şi habitat, aprobatã prin <>Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 542/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 10 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã componenţa Comitetului tehnic de coordonare generalã, precum şi structura şi componenţa comitetelor tehnice de specialitate, prevãzute în anexa nr. 1 şi, respectiv, în anexele nr. 2a) şi 2b), care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare al Comitetului tehnic de coordonare generalã şi al comitetelor tehnice de specialitate, prevãzut în anexa nr. 3, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Componenţa nominalã a comitetelor tehnice de specialitate se aprobã prin decizie a secretarului de stat coordonator al activitãţii de reglementare în domeniul construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, din cadrul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pe baza propunerilor de reprezentare formulate de autoritãţi, instituţii, organizaţii profesionale de profil, operatori economici de profil.
ART. 4
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin orice alte dispoziţii contrare îşi înceteazã aplicabilitatea.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la 30 de zile de la data publicãrii.

Ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor,
Laszlo Borbκly

Bucureşti, 22 iulie 2008.
Nr. 930.


ANEXA 1
COMPONENŢA
Comitetului tehnic de coordonare generalã




┌────┬──────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Calitatea în cadrul │ │ │
│crt.│ Comitetului tehnic │ Funcţia │ Instituţia │
│ │de coordonare generalã│ │ │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 1. │Preşedinte │Secretar de stat, coordonator al activitãţii │Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi│
│ │ │de reglementare în domeniul construcţii, │Locuinţelor (MDLPL) │
│ │ │urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat │ │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │Vicepreşedinte │Secretar general adjunct, coordonator │MDLPL │
│ │ │al activitãţii de reglementare în domeniul │ │
│ │ │construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului│ │
│ │ │şi habitat │ │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 3. │Membri │Inspector general de stat │Inspectoratul de Stat în Construcţii │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 4. │ │Inspector general adjunct │Inspectoratul General pentru Situaţii │
│ │ │ │de Urgenţã │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 5. │ │Comisar general │Garda Naţionalã de Mediu │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 6. │ │Preşedinte │Universitatea Tehnicã de Construcţii │
│ │ │ │Bucureşti │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 7. │ │Preşedinte │Universitatea de Arhitecturã şi Urbanism │
│ │ │ │"Ion Mincu" │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 8. │ │Preşedinte │Uniunea Asociaţiilor Inginerilor Constructori│
│ │ │ │din România (UAICR) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ 9. │ │Preşedinte │Asociaţia Inginerilor de Instalaţii │
│ │ │ │din România (AIIR) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│10. │ │Preşedinte │Asociaţia Românã a Antreprenorilor │
│ │ │ │de Construcţii (ARACO) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│11. │ │Preşedinte │Patronatul Societãţilor de Construcţii (PSC) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│12. │ │Preşedinte │Ordinul Arhitecţilor din România (OAR) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│13. │ │Preşedinte │Registrul Urbaniştilor din România (RUR) │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│14. │ │Director general │MDLPL - Direcţia generalã tehnicã │
│ │ │ │în construcţii │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│15. │ │Director general │MDLPL - Direcţia generalã dezvoltare │
│ │ │ │teritorialã │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│16. │ │Director general │MDLPL - Direcţia Generalã Lucrãri Publice │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│17. │ │Director │MDLPL - Direcţia Programe Construcţii │
│ │ │ │Locuinţe │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│18. │ │Director │MDLPL - Direcţia Reglementãri Tehnice │
│ │ │ │în Construcţii │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│19. │ │Director general │Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare │
│ │ │ │în Construcţii şi Economia Construcţiilor - │
│ │ │ │INCERC Bucureşti │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│20. │ │Director general │Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare│
│ │ │ │pentru Urbanism şi Amenajarea │
│ │ │ │Teritoriului - URBANPROIECT Bucureşti │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│21. │ │Director general │Centrul de Documentare pentru Construcţii, │
│ │ │ │Arhitecturã, Urbanism şi Amenajarea │
│ │ │ │Teritoriului - CDCAS Bucureşti │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│22. │ │Director │Centrul Naţional pentru Reducerea Riscului │
│ │ │ │Seismic - CNRRS Bucureşti │
├────┤ ├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│23. │ │Director │Secretariatul tehnic al Consiliului Tehnic │
│ │ │ │Permanent pentru Construcţii │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│24. │Secretar*) │Şef serviciu │MDLPL - Direcţia generalã tehnicã │
│ │ │ │în construcţii - Serviciul reglementãri │
│ │ │ │tehnice în construcţii │
└────┴──────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┘
*) Fãrã drept de vot.




ANEXA 2a)
STRUCTURA
comitetelor tehnice de specialitate (CTS)




┌───────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│CTS 1 │Hazarduri şi riscuri naturale │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.1 │Prevenirea şi atenuarea efectelor produse de cutremure │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.2 │Prevenirea şi atenuarea efectelor produse de alunecãrile de teren │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 2 │Managementul şi economia construcţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.1 │Eficienţa economicã a investiţiilor în construcţii şi ingineria costurilor│
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.2 │Bãnci de date în domeniul construcţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 3 │Planificare teritorialã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.1 │Amenajarea teritoriului, urbanism şi habitat │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.2 │Bãnci de date în domeniul planificãrii teritoriale │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 4 │Acţiuni asupra construcţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 5 │Structuri pentru construcţii │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.1 │Structuri din beton │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.2 │Structuri din lemn │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.3 │Structuri din metal │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.4 │Structuri din zidãrie │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 6 │Inginerie geotehnicã şi fundaţii │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 7 │Construcţii hidrotehnice şi hidroedilitare │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7.1 │Construcţii hidrotehnice │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7.2 │Sisteme pentru alimentãri cu apã, sisteme de colectare a apelor uzate, │
│ │staţii de tratare a apei potabile şi de epurare │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 8 │Procedee, echipamente şi tehnologice în construcţii │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 9 │Construcţii din domeniul transporturilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.1 │Construcţii din domeniul transporturilor rutiere │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.2 │Construcţii din domeniul transporturilor feroviare │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.3 │Construcţii din domeniul transporturilor aeriene │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.4 │Construcţii din domeniul transporturilor navale │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 10 │Instalaţii şi echipamente aferente construcţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 11 │Cerinţe funcţionale pentru construcţii şi fizica construcţiilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 12 │Poduri şi construcţii subterane │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 13 │Performanţa energeticã a clãdirilor │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CTS 14 │Infrastructura calitãţii │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14.1│Libera circulaţie a produselor pentru construcţii │
├───────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14.2│Supravegherea pieţei │
└───────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 2b)
COMPONENŢA
comitetelor tehnice de specialitate


┌─────────────────────────┐
│ Preşedinte │
├─────────────────────────┤
│ Secretar │
├─────────────────────────┤
│ 5-15 membri │
└─────────────────────────┘



Componenţa nominalã se aprobã prin decizie a secretarului de stat coordonator al activitãţii de reglementare în domeniul construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, din cadrul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pe baza propunerilor de reprezentare formulate de:
1. autoritatea de reglementare în domeniul construcţiilor;
2. autoritãţi de control în domeniu;
3. autoritãţi ale administraţiei publice centrale;
4. alte autoritãţi publice;
5. instituţii publice de învãţãmânt superior de profil;
6. instituţii de cercetare-dezvoltare de profil;
7. asociaţii profesionale şi patronale de profil;
8. organizaţii neguvernamentale de profil;
9. operatori economici (consultanţã, proiectare, execuţie în domeniu).


ANEXA 3

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare al Comitetului tehnic de coordonare
generalã şi al comitetelor tehnice de specialitate

A. Prevederi generale
ART. 1
Prezentul regulament se aplicã la organizarea şi funcţionarea Comitetului tehnic de coordonare generalã, denumit în continuare CTCG, şi a comitetelor tehnice de specialitate, denumite în continuare CTS, organisme consultative şi de avizare, de sub autoritatea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, denumit în continuare MDLPL.
ART. 2
CTCG şi CTS sunt organisme consultative şi de avizare în domeniul reglementãrilor tehnice şi activitãţilor specifice de reglementare elaborate conform prevederilor <>Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 203/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind tipurile de reglementãri tehnice şi de cheltuieli aferente activitãţii de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, precum şi a normelor metodologice privind criteriile şi modul de alocare a sumelor necesare unor lucrãri de intervenţie în primã urgenţã la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public.
B. Organizare şi funcţionare
ART. 3
(1) Structura CTCG este urmãtoarea:
a) preşedinte, reprezentat de secretarul de stat coordonator al activitãţii de reglementare în domeniul construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, din cadrul MDLPL;
b) vicepreşedinte, reprezentat de secretarul general adjunct coordonator al activitãţii de reglementare în domeniul construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, din cadrul MDLPL;
c) membri;
d) secretar.
(2) Şeful serviciului reglementãri tehnice în construcţii din cadrul Direcţiei generale tehnice în construcţii îndeplineşte şi funcţia de secretar al CTCG.
ART. 4
Structura CTS este urmãtoarea:
a) preşedinte;
b) membri;
c) secretar.
ART. 5
Componenţa nominalã a CTS se aprobã prin decizie a secretarului de stat coordonator al activitãţii de reglementare în domeniul construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, din cadrul MDLPL, pe baza propunerilor de reprezentare formulate de autoritãţi, instituţii, organizaţii profesionale de profil, operatori economici de profil.
C. Atribuţii şi responsabilitãţi
ART. 6
CTCG are urmãtoarele atribuţii:
a) analizeazã necesitatea şi oportunitatea propunerilor de reglementãri tehnice şi activitãţi specifice de reglementare în domeniu şi propune cuprinderea acestora în programele de elaborare a reglementãrilor tehnice;
b) analizeazã şi avizeazã reglementãri tehnice cu caracter multidisciplinar;
c) avizeazã - cu menţiunea "bun de tipar" - şi propune spre aprobare prin ordin al ministrului dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor proiectele de reglementãri tehnice, avizate în prealabil - fãrã condiţii - de CTS;
d) mediazã şi/sau, dupã caz, arbitreazã divergenţele care pot apãrea în procesul de avizare a proiectelor de reglementãri tehnice şi/sau de realizare a activitãţilor specifice de reglementare, în toate fazele de elaborare a acestora.
ART. 7
CTS au urmãtoarele atribuţii:
a) întocmesc, prin grija secretarilor acestora, propuneri de elaborare sau de actualizare a reglementãrilor tehnice şi/sau de realizare de activitãţi specifice de reglementare, pe care le înainteazã CTCG în vederea analizãrii necesitãţii şi oportunitãţii;
b) analizeazã şi avizeazã în toate fazele reglementãrile tehnice şi/sau rezultatele activitãţilor specifice de reglementare prezentate, în concordanţã cu reglementãrile tehnice şi cu celelalte acte normative în vigoare;
c) propun avizarea finalã în CTCG a reglementãrilor tehnice, în vederea promovãrii acestora spre aprobare prin ordin al ministrului dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor.
ART. 8
Preşedintele CTCG şi preşedinţii CTS au urmãtoarele atribuţii:
a) stabilesc de comun acord cu secretariatul şi cu responsabilul de temã din MDLPL programul desfãşurãrii şedinţelor de avizare;
b) asigurã conducerea şedinţelor de avizare, iar în situaţia în care se aflã în imposibilitatea de a-şi exercita funcţia, îl deleagã în acest scop pe vicepreşedinte, care preia toate atribuţiile şi responsabilitãţile preşedintelui;
c) participã la analiza reglementãrilor tehnice şi activitãţilor specifice de reglementare, formuleazã observaţii şi propuneri de modificare/completare a acestora;
d) mediazã eventualele divergenţe apãrute în cadrul şedinţelor de analizã şi avizare;
e) aprobã concluziile stabilite în şedinţa de avizare.
ART. 9
Vicepreşedintele CTCG are urmãtoarele atribuţii:
a) preia, în baza mandatului acordat, toate atribuţiile şi responsabilitãţile preşedintelui, atunci când acesta este în imposibilitatea de a-şi exercita funcţia;
b) participã la analiza lucrãrilor supuse dezbaterii, formuleazã în scris observaţii şi propuneri de modificare/completare a acestora.
ART. 10
Membrii CTCG şi ai CTS au urmãtoarele atribuţii:
a) analizeazã conţinutul lucrãrilor, formuleazã în scris observaţii şi propuneri de modificare/completare a acestora;
b) participã la şedinţele de analizã şi avizare a lucrãrilor pentru care au fost convocaţi;
c) în cazul în care persoana convocatã nu poate participa la şedinţa de analizã şi avizare, se admite transmiterea în scris sau electronic a punctului de vedere referitor la lucrãrile supuse analizei şi avizãrii. Punctul de vedere trebuie sã conţinã şi concluzia analizei în conformitate cu art. 16 alin. (1).
ART. 11
Secretarul CTCG şi secretarul CTS au urmãtoarele atribuţii:
a) întocmesc şi actualizeazã baza de date privind evidenţa lucrãrilor repartizate spre a fi analizate şi avizate în cadrul CTS respectiv;
b) stabilesc de comun acord cu preşedintele şi cu responsabilul de temã din MDLPL calendarul desfãşurãrii şedinţelor de avizare;
c) transmit membrilor CTS lucrãrile ce urmeazã a fi analizate şi avizate, împreunã cu invitaţia de participare, prin poşta electronicã, cu minimum 15 zile calendaristice înaintea datei şedinţei de avizare;
d) participã la şedinţa de avizare şi întocmesc procesulverbal de avizare, pe care îl supun spre însuşire participanţilor la şedinţã, precum şi spre aprobare preşedintelui CTS;
e) prezintã în plenul şedinţei punctele de vedere transmise de membrii CTS care nu sunt prezenţi la şedinţa de analizã şi avizare, conform art. 10 lit. c);
f) anexeazã la procesul-verbal al şedinţei toate punctele de vedere transmise în scris de membrii CTS.
D. Procedura de lucru
ART. 12
CTCG îşi desfãşoarã activitatea în cadrul şedinţelor de analizã şi avizare, care se convoacã, de regulã, semestrial sau ori de câte ori este nevoie.
ART. 13
CTS îşi desfãşoarã activitatea în cadrul şedinţelor de analizã şi avizare, care se convoacã, de regulã, lunar sau ori de câte ori este nevoie.
ART. 14
(1) Şedinţele de analizã şi avizare se desfãşoarã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor CTS.
(2) În calculul numãrului membrilor prezenţi prevãzuţi la alin. (1) se includ şi membrii care, absentând motivat, depun la secretarul CTS punctele de vedere scrise pentru lucrãrile ce urmeazã a fi analizate şi avizate.
ART. 15
Lucrãrile ce urmeazã a fi analizate şi avizate şi invitaţia de participare la şedinţã se transmit membrilor CTS prin poşta electronicã cu minimum 15 zile calendaristice înainte de data şedinţei de analizã şi avizare, prin grija secretarului CTS.
ART. 16
(1) Membrii CTS îşi exprimã în scris punctul de vedere cu privire la lucrãrile supuse analizei şi avizãrii fie direct, în plenul şedinţei, fie prin scrisoare transmisã secretarului CTS prin poşta electronicã, pânã cel târziu cu 24 de ore înainte de data şi ora începerii şedinţei de avizare.
(2) Autoritatea de reglementare îşi rezervã dreptul de a nu lua în considerare punctele de vedere transmise dupã data-limitã prevãzutã la alin. (1).
ART. 17
(1) Deciziile CTS se adoptã, de regulã, prin consens; în cazul neobţinerii consensului deciziile se adoptã cu majoritatea calificatã de douã treimi din numãrul membrilor CTS, între care, în mod obligatoriu, trebuie sã figureze voturile autoritãţii de reglementare şi ale autoritãţilor de control din domeniu, punctele de vedere divergente consemnându-se în procesul-verbal. Deciziile pot fi:
a) avizat favorabil, fãrã condiţii;
b) avizat favorabil, cu condiţii pentru faza urmãtoare;
c) respins.
(2) În cazul deciziei de respingere, în procesul-verbal se specificã termenul de predare a documentaţiei refãcute, în scopul reanalizãrii şi avizãrii.
ART. 18
Membrii CTS, reprezentanţi ai instituţiilor elaboratoare sau care fac parte din grupul elaboratorilor lucrãrii supuse dezbaterii se recuzã de la procedura privind avizarea lucrãrii respective.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016