Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 9 din 12 iulie 2007  pentru modificarea si completarea Normelor privind Fondul de garantare, aprobate prin   Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3.115/2005     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 9 din 12 iulie 2007 pentru modificarea si completarea Normelor privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3.115/2005

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 7 august 2007
În temeiul prevederilor art. 4 alin. (26) şi (27), ale <>art. 5 lit. l) şi l^1) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurãrilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Hotãrârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor din data de 10 iulie 2007 prin care s-au adoptat modificãrile şi completãrile la Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin <>Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor nr. 3.115/2005 ,

preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor emite urmãtorul ordin:

ART. I
Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin <>Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor nr. 3.115/2005 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 546 din 28 iunie 2005, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 4, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Contribuţia datoratã de asigurãtori pentru constituirea Fondului se vireazã lunar, în moneda naţionalã leu, pânã în ultima zi lucrãtoare a lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea, în urmãtoarele conturi deschise la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti, pe seama Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor:
- RO42TREZ700502501X000285 "Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurãrile de viaţã";
- RO06TREZ700502502X000949 "Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurãrile generale."
2. La articolul 4, alineatul (2) se abrogã.
3. La articolul 5, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Asigurãtorii sunt obligaţi sã întocmeascã şi sã transmitã lunar Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor, pânã în ultima zi lucrãtoare a lunii curente pentru luna expiratã, raportãrile privind modul de constituire şi de virare a contribuţiei datorate Fondului, distinct pentru categoria de asigurãri generale şi, respectiv, pentru asigurãri de viaţã, potrivit <>art. 20 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, conform anexei nr. 1A la prezentele norme."
4. La articolul 5, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) În cazul transmiterii unei situaţii rectificative, aceasta se va face în forma prevãzutã în anexa nr. 1B la prezentele norme. Este admisã o singurã situaţie rectificativã aferentã contribuţiei pentru o lunã de raportare. Prevederile art. 4 alin. (3) se aplicã în mod corespunzãtor."
5. La articolul 11, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurãri generale şi bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurãri de viaţã se elaboreazã de Departamentul Fond de garantare şi se aprobã de Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor."
6. La articolul 13, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13. - (1) În vederea efectuãrii plãţii sumelor cuvenite creditorilor de asigurãri, departamentul specializat din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor procedeazã la verificarea dosarelor de daunã şi a creanţelor de asigurãri înregistrate în evidenţele administratorului Fondului, ţinând seama de normele aplicabile în materie şi de condiţiile de asigurare specifice categoriilor de asigurãri pentru care urmeazã sã se plãteascã despãgubiri, şi întocmeşte listele potenţialilor creditori de asigurãri îndreptãţiţi la plata sumelor cuvenite de la Fond.
(2) Listele potenţialilor creditori se înainteazã comisiei speciale prevãzute la <>art. 23 alin. (2) din Legea nr. 503/2004 , pe mãsura verificãrii dosarelor de daunã şi a creanţelor de asigurãri, împreunã cu o notã privind propunerea de aprobare, întocmitã şi semnatã de cãtre conducãtorul Direcţiei instrumentare dosare despãgubiri din cadrul departamentului specializat. În vederea aprobãrii listelor, comisia specialã poate verifica, prin sondaj, dosarele de daunã şi creanţele de asigurãri cuprinse în acestea şi, în toate cazurile în care considerã cã este necesar, poate dispune reverificarea respectivelor dosare şi/sau creanţe de asigurãri."
7. La articolul 14, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) În sensul prezentelor norme, sunt asimilate terţelor persoane pãgubite prevãzute la alin. (2) lit. c) şi unitãţile de service specializate în activitatea de reparaţie a autovehiculelor de producţie internã şi/sau de producţie externã, agreate de societatea de asigurare debitoare prin convenţii încheiate în acest sens, atât pentru asigurarea obligatorie de rãspundere civilã, cât şi pentru asigurarea facultativã auto CASCO, sau cele care fac dovada primirii unei confirmãri de platã din partea asigurãtorului cu privire la plata sumelor datorate persoanelor pãgubite prin accidente auto."
8. La articolul 15, alineatele (2) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) În vederea valorificãrii creanţelor prin încasarea indemnizaţiilor/despãgubirilor pretinse, creditorul de asigurãri formuleazã o cerere-tip de platã, prevãzutã în anexa nr. 2 la prezentele norme. Cererea se adreseazã administratorului Fondului şi se depune la sediul departamentului specializat prevãzut la art. 9 alin. (1). La cerere se anexeazã în mod obligatoriu, în original, actele/înscrisurile doveditoare ale sumelor pretinse cu titlu de creanţe de asigurãri. Numai în cazul inexistenţei ori imposibilitãţii de prezentare a acestor dovezi ale creanţelor creditorul de asigurãri poate sã prezinte copii ale acestora, certificate pentru conformitate cu originalul şi semnate pe propria rãspundere, precizând în cuprinsul cererii motivul inexistenţei/imposibilitãţii de depunere în original a dovezilor. De asemenea, creditorul de asigurãri anexeazã la cerere o declaraţie datã pe propria rãspundere a acestuia, sub sancţiunile prevãzute de Codul penal român pentru infracţiunile de fals în declaraţii şi înşelãciune, în cuprinsul cãreia va preciza faptul cã suma pretinsã de la Fond nu a fost încasatã în cadrul procedurii de faliment şi/sau în urma exercitãrii altor acţiuni de recuperare a sumelor cuvenite, îndreptate împotriva societãţii de asigurare debitoare faţã de care s-a stabilit starea de insolvabilitate.
(3) Cererea prevãzutã la alin. (2) se transmite la sediul departamentului specializat în termen de cel mult 60 de zile de la publicarea listelor creditorilor de asigurãri conform art. 13 alin. (3). Pe mãsura înregistrãrii şi analizãrii cererilor de platã ale creditorilor de asigurãri, departamentul specializat întocmeşte listele creditorilor de asigurãri ale cãror creanţe certe, lichide şi exigibile urmeazã a fi valorificate din disponibilitãţile Fondului, dosarele de daunã fiind verificate de cãtre direcţiile/serviciile de specialitate ale departamentului şi semnate de cãtre conducãtorul Direcţiei instrumentare dosare despãgubiri şi, respectiv, al Direcţiei financiar-contabilitate, plãţidespãgubiri, tehnologia informaţiei, cu menţiunea "bun de platã". Listele se înainteazã comisiei speciale, cu propunerea de aprobare la platã de la Fond a sumelor pretinse de creditorii de asigurãri. Dupã aprobarea acestor liste conform art. 13, comisia specialã ia mãsuri pentru publicarea acestora şi dispune efectuarea plãţii indemnizaţiilor/despãgubirilor cãtre creditorii de asigurãri, conform <>art. 23 alin. (3) din Legea nr. 503/2004 ."
9. Articolul 22 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 22 - (1) Titlul executoriu care constatã creanţe de asigurãri, obţinut înainte de intrarea în vigoare a <>Legii nr. 503/2004 şi nevalorificat în cadrul procedurii de faliment sau în cadrul altor proceduri de executare silitã prevãzute de lege, se transmite administratorului Fondului, în original, în vederea verificãrii lui şi, dupã caz, a valorificãrii acestuia, prin plata sumelor cuvenite de la Fond, în condiţiile prezentelor norme şi ale <>art. 24 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 503/2004 .
(2) Titlul executoriu care constatã creanţe de asigurãri neînregistrate în cadrul procedurii de faliment al societãţii de asigurare, obţinut înainte de intrarea în vigoare a <>Legii nr. 503/2004 , se transmite administratorului Fondului, în original, însoţit de o declaraţie a creditorului de asigurãri, datã pe propria rãspundere, din care sã rezulte cã suma pretinsã de la Fond cu titlu de creanţã de asigurãri nu a fost înregistratã şi/sau valorificatã în cadrul procedurii de faliment al societãţii de asigurare debitoare ori în cadrul unei alte proceduri de urmãrire şi încasare silitã sau prin alte mijloace şi/sau modalitãţi legale de platã, dupã caz.
(3) Creanţele de asigurãri care, la data intrãrii în vigoare a <>Legii nr. 503/2004 , fac obiectul unor litigii aflate pe rolul instanţelor judecãtoreşti competente sau care, dupã caz, sunt constatate prin hotãrâri judecãtoreşti definitive pot fi transmise administratorului Fondului în vederea analizãrii şi, dupã caz, a valorificãrii acestora, în condiţiile prevãzute la alin. (2)."
10. Anexa nr. 1 la norme, care devine anexa nr. 1A la norme, şi anexa nr. 2 la norme se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 3 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
11. Dupa anexa nr. 1A la norme se introduce anexa nr. 1B la norme, prevãzutã în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentul ordin.
12. Anexa nr. 3 se abrogã.
ART. II
Departamentul Fond de garantare din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor asigurã ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor,
Angela Toncescu

Bucureşti, 12 iulie 2007.
Nr. 9.

ANEXA 1
(Anexa nr. 1 A la norme)


S.C. S.A./S.R.L.
Str. ............... nr. ...., bl. ......,
sc. ...., ap. ....., sectorul/ judeţul ..............
Persoana de contact .........................
Telefon ................. e-mail ............................

Raportare privind virarea contribuţiei la Fondul de
garantare a asiguraţilor pentru luna ...................
- lei -
┌────┬────────────────────────────┬─────────────┬────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Specificaţii │Total cumulat│ Din care │Numãrul şi data│
│crt.│ │de la începu-│pentru luna │documentului de│
│ │ │tul anului*) │de raportare│ platã***) │
│ │ │ │ **) │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Volumul din prime brute │ │ │ │
│ │încasate din asigurãri │ │ │ │
│ │directe: │ │ │ │
│ 1. ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ X │
│ │- generale │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ │
│ │- viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Cota procentualã aprobatã de│ │ │ │
│ │C.S.A. pentru: │ │ │ │
│ 2. ├────────────────────────────┤ ├────────────┤ │
│ │- asigurãri generale │ X │ │ X │
│ ├────────────────────────────┤ ├────────────┤ │
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Fondul de garantare datorat │ │ │ X │
│ │pentru: │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 3. │- asigurãri generale │ │ │ X │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ X │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 4. │Majorãri de întârziere │ │ │ X │
│ │datorate │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 5. │Suma viratã -total din care:│ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 6. │- aferentã fondului de │ │ │ │
│ │garantare: │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │- asigurãri generale │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 7. │- aferentã majorãrilor de │ │ │ │
│ │întârziere │ │ │ │
└────┴────────────────────────────┴─────────────┴────────────┴───────────────┘

*) În coloana 2 se înscrie volumul total al primelor brute încasate,
cumulat de la începutul anului, inclusiv cel aferent lunii pentru care se
face raportarea.
**) În coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face
raportarea.
***) Ori de câte ori se efectueazã viramente se va transmite şi copia
documentului de platã, cu urmãtoarele specificaţii: suma totalã viratã din
care contribuţia la Fondul de garantare, majorãrile de intârziere şi luna
pentru care se efectueazã viramentul.


Subsemnatul ..........................., în calitate de ..................
(conducãtor executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind
infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria rãspundere cã toate
informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi cã nu
existã alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţã Comisiei de
Supraveghere a Asigurãrilor.

Numele şi prenumele ....................
(cu majuscule)

Semnãtura .......................

Ştampila societãţii




ANEXA 2
(Anexa nr. 1B la norme)


S.C. S.A./S.R.L.
Str. ............... nr. ...., bl. ......,
sc. ...., ap. ....., sectorul/ judeţul ..............
Persoana de contact .........................
Telefon ................. e-mail ............................


SITUAŢIA RECTIFICATIVĂ
privind virarea contribuţiei la Fondul de garantare
a asiguraţilor pentru luna ..........................
- lei -
┌────┬────────────────────────────┬─────────────┬────────────┬───────────────┐
│Nr. │ Specificaţii │Suma raporta-│ Suma │Numãrul şi data│
│crt.│ │tã iniţial*) │rectificatã │documentului de│
│ │ │ │ **) │ platã***) │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Volumul din prime brute │ │ │ │
│ │încasate din asigurãri │ │ │ │
│ │directe: │ │ │ │
│ 1. ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ X │
│ │- generale │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ │
│ │- viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Cota procentualã aprobatã de│ │ │ │
│ │C.S.A. pentru: │ │ │ │
│ 2. ├────────────────────────────┼─────────────┤ │ │
│ │- asigurãri generale │ │ X │ X │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┤ │ │
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │Fondul de garantare datorat │ │ │ │
│ │pentru: │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ X │
│ 3. │- asigurãri generale │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─────────────┼────────────┤ │
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 4. │Majorãri de întârziere │ │ │ X │
│ │datorate │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 5. │Suma viratã -total din care:│ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 6. │- aferentã fondului de │ │ │ │
│ │garantare: │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │- asigurãri generale │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │- asigurãri de viaţã │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ 7. │- aferentã majorãrilor de │ │ │ │
│ │întârziere │ │ │ │
└────┴────────────────────────────┴─────────────┴────────────┴───────────────┘

Subsemnatul ..........................., în calitate de ..................
(conducãtor executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind
infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria rãspundere cã toate
informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi cã nu
existã alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţã Comisiei de
Supraveghere a Asigurãrilor.

Numele şi prenumele ....................
(cu majuscule)

Semnãtura .......................

Ştampila societãţii

*) În coloana 2 se înscrie volumul de prime brute încasate iniţial
**) În coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face
raportarea.
***) Ori de câte ori se efectueazã viramente se va transmite şi copia
documentului de platã, cu urmãtoarele specificaţii: suma totalã viratã din
care contribuţia la Fondul de garantare, majorãrile de intârziere şi luna
pentru care se efectueazã viramentul.




ANEXA 3
(Anexa nr. 2 la norme)


CERERE DE PLATĂ
a indemnizaţiei/despãgubirii

Subscrisa ........................., cu sediul social în .................,
str. ........................ nr. ......., bl. ......, sc. ....., ap. ......,
judeţul/sectorul .........., având codul unic de înregistrare ..............,
telefon/fax ............., reprezentatã legal prin ................,
cu domiciliul în ......................, str. ................... nr. ......,
bl. ....., sc. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ........................,
posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cãrţii de identitate/paşa-
portului seria ..... nr. .........., eliberat/eliberatã de .................
la data de ............, cod numeric personal ......................, în baza
procurii/delegaţiei nr. .............. din data de .............. .
Subsemnatul/Subsemnata ........................, domiciliat/domiciliatã în
.................. str. ................ nr. ....., bl. ........, sc. ......,
et. ......, ap. ....., judeţul/sectorul ................., posesor/posesoare
al/a buletinului de identitate/cãrţii de identitate/paşaportului seria ......
nr. .........., eliberat/eliberatã de .............. la data de ............,
cod numeric personal ................., telefon/fax ................,
reprezentat prin ......................, cu domiciliul în ..................,
str. ................. nr. ....., bl. ....., sc. ......, ap. ....., judeţul/
sectorul ................. posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/
cãrţii de identitate/paşaportului seria ...... nr. ................,
eliberat/eliberatã de ................. la data de ............, cod numeric
personal ................, în baza procurii legalizate nr. ..... din data de
.............. .
Înscris/înscrisã la poziţia nr. ............... în lista creditorilor,
publicatã de administratorul Fondului de garantare, solicit Fondului de
garantare administrat de Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor acordarea
indemnizaţiei/despãgubirii, în sumã de ............. lei.
Sunt posesor/posesoare al/a Contractului de asigurare obligatorie/faculta-
tivã seria ........ nr. ......................, încheiat cu Societatea de
asigurare ......................., cu valabilitate de la data de ...........
la data de ................. .
Solicit ca plata sã se efectueze:
- în contul de card nr. .................., deschis la Banca .............;
- în contul nr. ....................., deschis la Banca ..................;
- prin poştã, la adresa de mai sus;
- prin unitãţile Casei de Economii şi Consemnaţiuni de domiciliu.
Declar pe propria rãspundere cã nu am încheiat contract pentru acest tip de
asigurare cu altã societate de asigurare şi nu am primit indemnizaţie/despã-
gubire aferentã obiectului contractului menţionat mai sus.
Declar pe proprie rãspundere cã mã aflu în imposibilitate de a prezenta în
original urmãtoarele înscrisuri deoarece ....................................
.............................................................................

Data ................. Semnãtura/ştampila
.......................

Verso
DECLARAŢIE
în cazul existenţei unui alt contract de asigurare*)

Societatea de asigurare .....................
Contractul de asigurare .....................
Valabilitate: de la data de .............. la data de ...............
Cerere de despãgubire: DA/NU Despãgubire primitã în sumã de ...............
DA/NU la data de ............... privind evenimentul din data de .......... .

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ DECLARAŢIE ÎN CAZUL EXISTENŢEI UNUI ALT CONTRACT DE ASIGURARE*) │
│ Societatea de asigurare ............................. │
│ Contractul de asigurare ............................. │
│ Valabilitate: de la data de ......... la data de ............... │
│ Cerere de despãgubire: DA/NU Despãgubire primitã în sumã de ............ │
│ DA/NU la data de ........... privind evenimentul din data de ............. │
│ │
│ Data ............... │
│ │
│ Semnãtura/ştampila ............... │
│ │
│ *) Se bareazã acest chenar în cazul în care nu sunt date de completat. │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

DECLARAŢIA PERSOANEI PĂGUBITE
(se va completa numai de cãtre persoana pãgubitã)
Am luat cunoştinţã de faptul cã obţinerea sau încercarea, prin orice mij-
loace, de obţinere pe nedrept a indemnizaţiilor/despãgubirilor din asigurare
sau înlesnirea unor asemenea fapte se pedepseşte potrivit legii penale.
Declar cã prin încasarea indemnizaţiei/despãgubirii am fost integral indem-
nizat/despãgubit pentru sumele asigurate/pagubele suferite şi nu mai am nicio
pretenţie de la asigurãtorul ................... şi de la Fondul de garantare
în legãturã cu paguba respectivã.
Declar cã prin încasarea de la Fondul de garantare a indemnizaţiilor/despã-
gubirilor dau acestuia şi Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor drepturile,
acţiunile, privilegiile sau ipotecile mele în contra asigurãtorului debitor
................., conform art. 1.107 din Codul civil privind subrogarea
convenţionalã.

Data .............. Semnãtura/ştampila
.....................

Anexez la prezenta:
- copie de pe actul de identitate;
- copie de pe contractul de asigurare;
- procurã, împuternicire etc.;
- ............................



----




Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016