Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 9 din 10 ianuarie 2008  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007, rectificat, al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - I.C.I. Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 9 din 10 ianuarie 2008 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007, rectificat, al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - I.C.I. Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI TEHNOLOGIEI INFORMATIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 38 din 17 ianuarie 2008

În temeiul <>art. 2 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 176/2007 , cu modificãrile ulterioare, al <>art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al <>art. 5 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 744/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în baza <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,

ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007, rectificat, al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - I.C.I. Bucureşti, aflat în coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime care nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
(2) În cazul în care, în execuţie, se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - I.C.I. Bucureşti va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia economicã, resurse umane şi administrativã şi Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - I.C.I. Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informaţiei,
Karoly Borbely

Bucureşti, 10 ianuarie 2008.
Nr. 9.


ANEXĂ

MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2007, rectificat, al Institutului Naţional de
Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - I.C.I. Bucureşti



- mii lei -
┌───────────────────────────────────────┬────┬────────────┬────────────┬───────┐
│ INDICATORI │ Nr │ BVC │ BVC │ % │
│ │ rd.│ APROBAT │ RECTIFICAT │ │
├───────────────────────────────────────┼────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├───────────────────────────────────────┼────┼────────────┼────────────┼───────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01 │ 19.140│ 26.083│ 136,27│
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE │ 02 │ 19.123│ 26.060│ 136,27│
│din care: │ │ │ │ │
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 03 │ 10.623│ 16.584│ 156,11│
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 04 │ 8.500│ 9.476│ 111,50│
│activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 17│ 23│ 135,30│
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 06 │ - │ -│ - │
│ │ │ │ │ │
│II. CHELTUIELI TOTALE din care: │ 07 │ 17.195│ 21.080│ 122,59│
│1. Cheltuieli de exploatare-total, │ 08 │ 17.178│ 21.053│ 122,56│
│din care: │ │ │ │ │
│a) bunuri si servicii │ 09 │ 5.494,6│ 6.765│ 123,12│
│b) cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 9.215,1│ 10.701│ 116,12│
│- cheltuileli cu salarii │ 11 │ 6.411│ 7.579│ 118,22│
│- contribuţii pentru asigurãri sociale │ 12 │ 1.248│ 1.478│ 118,43│
│de stat │ │ │ │ │
│- contribuţiile pentru asigurãrile de │ 13 │ 128│ 150│ 117,19│
│şomaj │ │ │ │ │
│- contribuţii pentru asigurãrile │ 14 │ 384,7│ 455│ 118,27│
│sociale de sãnãtate │ │ │ │ │
│- contribuţii pentru asigurãrile de │ 15 │ 88│ 71│ 80,68│
│accidente de munca si boli │ │ │ │ │
│profesionale │ │ │ │ │
│- contribuţia pentru concedii si │ 16 │ 54,4│ 64│ 117,65│
│indemnizaţii │ │ │ │ │
│- contribuţii la Fondul de garantare a │ 17 │ 16│ 19│ 118,75│
│creantelor salariale │ │ │ │ │
│- contribuţii la Fondul de pensii │ 18 │ - │ - │ - │
│facultative │ │ │ │ │
│- alte cheltuieli de personal din care:│ 19 │ 885│ 885│ 100,00│
│- deplasãri, detaşãri │ 20 │ 485│ 485│ 100,00│
│- tichete de masa │ 21 │ 400│ 400│ 100,00│
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ 22 │ 2000│ 2.600│ 130,00│
│amortizarea şi provizioanele │ │ │ │ │
│d) Cheltuieli de protocol │ 23 │ 100│ 100│ 100,00│
│e) Cheltuieli de reclama şi publicitate│ 24 │ 25│ 125│ 500,00│
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ 15│ - │ - │
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3 -│ 26 │ 128,3│ 152│ 118,47│
│litera c) din <>Legea nr. 571/2003 │ │ │ │ │
│privind Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │
│ - tichete de creşã │ 27 │ - │ - │ - │
│ - tichete cadou │ 28 │ 30│ 50│ 166,66│
│h) Alte cheltuieli │ 29 │ 200│ 610│ 305,00│
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 30 │ 17│ 27│ 158,80│
│- cheltuieli pivind dobânzile │ 31 │ -│ - │ - │
│- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 17│ 27│ 158,80│
│3. Cheltuieli extraordinare │ 33 │ - │ - │ - │
│ │ │ │ │ │
│III. REZULTATUL BRUT │ 34 │ 1.945│ 5.003│ 257,22│
│(profit/pierdere) │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 311,2│ 800│ 257,06│
│ │ │ │ │ │
│V. REZULTATUL NET │ 36 │ 1.633,8│ 4.203│ 257,25│
│ │ │ │ │ │
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR │ 37 │ - │ - │ - │
│CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT │ 38 │ 1.633,8│ 4.203│ 257,25│
│RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ │ │ │ │
│CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit│ │ │ │ │
│OG nr. 57/2002 aprobata prin Legea nr. │ │ │ │ │
│324/2003), cu modificarile şi │ │ │ │ │
│completarile ulterioare) din care: │ │ │ │ │
│a) pentru cointeresarea personalului │ 39 │ 326,8│ 840│ 257,03│
│angajat │ │ │ │ │
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ 40 │ 980,3│ 2.523│ 257,37│
│institutului naţional, în conformitate │ │ │ │ │
│cu planul de investiţii şi dotãri ale │ │ │ │ │
│acestuia, aprobat de organul │ │ │ │ │
│administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
│c) pentru desfãşurarea activitãţii │ 41 │ 326,7│ 840│ 257,03│
│curente, inclusiv pentru cofinanţarea │ │ │ │ │
│proiectelor │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A │ 42 │ 4.700│ 4.700│ 100,00│
│INVESTIŢIILOR, din care: │ │ │ │ │
│1. Surse proprii │ 43 │ 4.400│ 4.270│ 97,00│
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ 44 │ - │ - │ - │
│pentru investiţii │ │ │ │ │
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ - │ - │ - │
│- interne │ 46 │ - │ - │ - │
│- externe │ 47 │ - │ - │ - │
│4. Alte surse │ 48 │ 300│ 430│ 143,30│
│ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────┼────────────┼────────────┼───────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ 49 │ 4.700│ 4.700│ 100,00│
│INVESTIŢII, din care: │ │ │ │ │
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ 50 │ 4.700│ 4.700│ 100,00│
│în curs la finele anului │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────┼────────────┼────────────┼───────┤
│2. Rambursãri de rate aferente │ 51 │ - │ - │ - │
│creditelor pentru investiţii │ │ │ │ │
│ - interne │ 52 │ - │ - │ - │
│ - externe │ 53 │ - │ - │ - │
│ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────┼────────────┼────────────┼───────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 19.140│ 26.083│ 136,27│
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ 55 │ 17.195│ 21.080│ 122,59│
│totale │ │ │ │ │
│3. Rezultate (+/-) (rd. 51 - rd. 52) │ 56 │ 1.945│ 5.003│ 257,22│
│4. Nr. mediu de personal total │ 57 │ 221│ 219│ 99,00│
│institut, din care: │ │ │ │ │
│- numãr mediu personal de cercetare - │ 58 │ 160│ 160│ 100,00│
│dezvoltare │ │ │ │ │
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ 59 │ 2.380│ 2.827│ 118,78│
│total institut**) - lei │ │ │ │ │
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de │ 60 │ 2.780│ 3.336│ 120,00│
│cercetare - dezvoltare - lei │ │ │ │ │
│7. Rentabilitatea (rd 56/rd.55*100) │ 61 │ 11,31│ 23,73│ 209,81│
│8. Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 86,53│ 119,00│ 137,52│
│personal mii lei/pers (rd. 02/rd. 57) │ │ │ │ │
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 28,10│ 32,02│ 113,90│
│rd.38*100/capital propriu │ │ │ │ │
│10. Plaţi restante │ 64 │ - │ - │ - │
│11. Creanţe de incasat │ 65 │ 300│ 300│ 100,00│
└───────────────────────────────────────┴────┴────────────┴────────────┴───────┘



----------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de 16.534 mii lei, încheiate pânã la data de 30.09.2007, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 50 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTA:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2007 s-au cuprins şi:
- suma de 60 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 88,2 mii lei reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general;
- contribuţiile şomaj (2,0%), pentru accidente de muncã şi boli profesionale (0,947%), contribuţiile pentru concedii şi indemnizaţii (0,85%), pentru fondul de garantare (0,25%), sunt calculate la cheltuieli cu salariile, minus indemnizaţia membrilor CA (60 mii lei).

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016