Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere <>Ordonanţa Guvernului nr. 125/1998 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 594/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi <>art. 857 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale farmaceuticã şi aparaturã medicalã nr. E.N. 2.145 din 17 iulie 2006, în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin: ART. 1 Se aprobã Lista tarifelor pentru prestaţiile noi efectuate de Departamentul inspecţie farmaceuticã, prevãzutã în anexa nr. 1. ART. 2 Se aprobã Lista tarifelor pentru prestaţiile efectuate în Departamentul evaluare şi control produse biologice, prevãzutã în anexa nr. 2. ART. 3 Se aprobã Lista tarifelor pentru prestaţiile efectuate în Departamentul control materii prime şi produse finite, prevãzutã în anexa nr. 3. ART. 4 (1) Producãtorii români de medicamente vor plãti contravaloarea în lei a sumelor prevãzute la art. 1-3 la cursul Bãncii Naţionale a României din ziua efectuãrii plãţii. (2) Producãtorii strãini de medicamente vor plãti sumele prevãzute la art. 1-3 fie în valutã, fie contravaloarea lor în lei la cursul Bãncii Naţionale a României din ziua efectuãrii plãţii. ART. 5 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin. ART. 6 Agenţia Naţionalã a Medicamentului va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. ART. 7 La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã orice dispoziţie contrarã. ART. 8 Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sãnãtãţii publice, Gheorghe Eugen Nicolãescu Bucureşti, 17 iulie 2006. Nr. 876. ANEXA 1 LISTA tarifelor pentru prestaţiile noi efectuate de Departamentul inspecţie farmaceuticã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tarif
Nr. Denumirea prestaţiei Tarif ──────────────────
crt. -euro- Compo- Compo-
nentã nentã
fixã*) varia-
bilã**)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Inspecţie în vederea eliberãrii autorizaţiei
de fabricaţie pentru producãtorii 1.742***) 1.496 246
români de medicamente de uz uman/medicamente
pentru investigaţie clinicã/materii prime
(pentru fluxuri de fabricaţie de produse
sterile)
2. Inspecţie în vederea eliberãrii autorizaţiei
de fabricaţie pentru producãtorii români de 1.561***) 1.358 203
medicamente de uz uman/medicamente pentru
investigaţie clinicã/materii prime (pentru
fluxuri de fabricaţie de produse nesterile)
3. Inspecţie de urmãrire a modului de rezolvare
a deficienţelor constatate în timpul inspecţiei 1.348
de autorizare de fabricaţie (totalã sau
parţialã), pentru producãtorii români de
medicamente de uz uman/medicamente pentru
investigaţie clinicã/materii prime
4. Inspecţie în vederea eliberãrii autorizaţiei 778
de import pentru importatorii de medicamente de
uz uman/de medicamente pentru investigaţie
clinicã/de materii prime
5. Inspecţie în vederea eliberãrii autorizaţiei de 863
fabricaţie pentru importatorii de medicamente
de uz uman/de medicamente pentru investigaţie
clinicã/ de materii prime, care efectueazã
anumite operaţii din procesul de fabricaţie
(de exemplu: divizare, etichetare, ambalare,
reambalare)
6. Întocmirea şi emiterea Certificatului privind 81
conformitatea cu buna practicã de fabricaţie,
la solicitare
7. Vizarea declaraţiei de export/declaraţiei de 60
export suplimentare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Se referã la aspectele generale care privesc o inspecţie; se taxeazã
o singurã datã, indiferent de numãrul de fluxuri de fabricaţie.
**) Se referã la un flux de fabricaţie şi la calculul tarifului de
inspecţie, se multiplicã cu numãrul de fluxuri inspectate.
***) Reprezintã tariful inspecţiei, rezultat din însumarea celor douã
componente (pentru un flux de fabricaţie).
ANEXA 2 LISTA tarifelor pentru prestaţiile efectuate în Departamentul evaluare şi control produse biologice
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea prestaţiei Tarif
crt. - euro -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Controlul conţinutului în formaldehidã liberã. Ph.Eur. 48
2. Determinarea stabilitãţii preparatelor BCG prin numãrarea 351
unitãţilor viabile - testul de stabilitate termicã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
ANEXA 3 LISTA tarifelor pentru prestaţiile efectuate în Departamentul control materii prime şi produse finite
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea prestaţiei Tarif
crt. - euro -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Controlul antigenitãţii la 21 de zile 379
2. Controlul imunogenitãţii in vivo pe 12 cobai 731
3. Controlul imunogenitãţii in vivo pe 22 cobai 1.099
4. Controlul inocuitãţii (nespecificã) pe 5 şoareci şi 2 cobai 200
5. Controlul toxicitãţii specifice pe 5 cobai 500
6. Dozarea biologicã a oxitocinei la cocoş 186
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
-----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.