Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 875 din 18 septembrie 2007  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism si Amenajarea Teritoriului - URBANPROIECT Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 875 din 18 septembrie 2007 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2007 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism si Amenajarea Teritoriului - URBANPROIECT Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 765 din 12 noiembrie 2007

În temeiul prevederilor <>art. 2. alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 1 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 176/2007 cu modificãrile ulterioare, ale <>art. 10 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor,

ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor şi ministrul economiei şi finanţelor emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism şi Amenajarea Teritoriului - URBANPROIECT Bucureşti, care funcţioneazã în coordonarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limitele maxime ce nu pot fi depãşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor şi a Ministerului Economiei şi Finanţelor.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 5
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism şi Amenajarea Teritoriului - URBANPROIECT Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor,
Laszlo Borbκly

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian


ANEXĂ


MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI LOCUINŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU URBANISM
ŞI AMENAJAREA TERITOTIULUI - URBANPROIECT Bucureşti

Cod Fiscal: 990

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007
┌──────────────────────────────────────────────┬───┬────────┬─────────┬──────┐
│ Indicatori │Nr.│Realizat│Prevederi│ │
│ │rd.│an 2006 │ an 2007 │ % │
│ │ │mii lei │ mii lei │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │01 │ 3.408│ 4.412│129,46│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care │02 │ 3.407│ 4.410│129,43│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │03 │ 3.230│ 4.200│ 130│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe activi-│04 │ 177│ 210│118,64│
│tãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │05 │ 1│ 2│ 200│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │06 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │07 │ 3.107│ 3.973│127,87│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: │08 │ 3.106│ 3.972│127,88│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│a) Bunuri şi servicii │09 │ 78│ 95│121,79│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│b) Cheltuieli de personal din care: │10 │ 2.119│ 2.690│126,94│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- cheltuieli cu salariile │11 │ 1.479│ 1.905│128,80│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de stat │12 │ 283│ 364│128,62│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri de şomaj │13 │ 36│ 38│105,55│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de sãnãtate│14 │ 105│ 114│108,57│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii de asigurãri pentru accidente de│15 │ 20│ 15│ 75│
│muncã şi boli profesionale │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │16 │ 11│ 16│145,45│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii la Fondul de garantare a crean- │17 │ -│ 5│ │
│ţelor salariale │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- contribuţii la fondul de pensii facultative │18 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │19 │ 185│ 233│123,24│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- deplasãri, detaşãri │20 │ 56│ 68│121,42│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- tichete de masã │21 │ 129│ 165│127,90│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amortiza- │22 │ 58│ 72│124,13│
│rea şi provizioanele │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│d) Cheltuieli de protocol │23 │ 2│ 3│ 150│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │24 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │25 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 alin. (3) │26 │ 10│ 37│ 370│
│lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │ │ │
│fiscal, din care: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- tichete de creşe │27 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- tichete cadou │28 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│h) Alte cheltuieli │29 │ 839│ 1075│128,12│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │30 │ 1│ 1│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │31 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- alte cheltuieli financiare │32 │ 1│ 1│ 100│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │33 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │34 │ 301│ 439│145,84│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │35 │ 49│ 70│142,85│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│V. REZULTATUL NET │36 │ 252│ 369│146,43│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │37 │ -│ -│ │
│PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│VII.PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERI-│38 │ 252│ 369│146,42│
│REA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│(potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobatã prin Legea│ │ │ │ │
│nr. 324/2003, cu modificãrile şi completãrile │ │ │ │ │
│ulterioare), din care: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │39 │ 50│ 74│ 148│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutului │40 │ 101│ 147│145,54│
│naţional, în conformitate cu planul de inves- │ │ │ │ │
│tiţii şi dotãri ale acestuia, aprobat de │ │ │ │ │
│organul administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │41 │ 101│ 148│146,53│
│inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │42 │ 186│ 241│129,56│
│din care: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│1. Surse proprii │43 │ 101│ 147│145,54│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru │44 │ 85│ 94│110,58│
│investiţii │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │45 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- interne │46 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- externe │47 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│4. Alte surse │48 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, │49 │ 114│ 241│211,40│
│din care: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la │50 │ -│ -│ │
│finele anului │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor │51 │ -│ -│ │
│pentru investiţii │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- interne │52 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- externe │53 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │54 │ 3.408│ 4.412│129,46│
│1. Venituri totale (rd. 01) │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │55 │ 3.107│ 3.973│127,87│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│3. Rezultate(+/-)(rd. 54-rd. 55) │56 │ 301│ 439│145,84│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│4. Numãr mediu de personal, total institut, │57 │ 88│ 105│119,31│
│din care: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│- numãr mediu personal de cercetare-dezvoltare│58 │ 71│ 85│119,71│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │59 │1.348,50│ 1.443,10│ 107│
│institut**) │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de │60 │1.652,44│ 1.765,68│106,85│
│cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │61 │ 9,68│ 11,04│114,04│
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│8. Productivitatea muncii pe total personal │62 │ 38.716│ 42.000│108,48│
│mii lei/pers. (rd 02/rd 57) │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │63 │ 487,64│ 714,85│146,59│
│ rd. 38 x 100 │ │ │ │ │
│ ─────────────── │ │ │ │ │
│ capital propriu │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│10. Plãţi restante │64 │ -│ -│ │
├──────────────────────────────────────────────┼───┼────────┼─────────┼──────┤
│11. Creanţe de încasat │65 │ -│ -│ │
└──────────────────────────────────────────────┴───┴────────┴─────────┴──────┘



*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate pânã la data de 31 decembrie 2006 cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumã de 1.681 mii lei, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de ........-........ mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2007 s-au cuprins şi:
- suma de 39.000 lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 65.000 lei reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016