Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 86 din 14 iunie 2001  pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor juridice care presteaza lucrari de termoprotectie, ignifugare, verificare, intretinere si reparare a autospecialelor si a altor mijloace tehnice destinate apararii impotriva incendiilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 86 din 14 iunie 2001 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor juridice care presteaza lucrari de termoprotectie, ignifugare, verificare, intretinere si reparare a autospecialelor si a altor mijloace tehnice destinate apararii impotriva incendiilor

EMITENT: MINISTERUL DE INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 13 septembrie 2001

Ministrul de interne,
având în vedere prevederile <>art. 17 lit. a) şi l) din Legea nr. 121/1996 privind organizarea şi funcţionarea Corpului Pompierilor Militari şi ale <>art. 48 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 60/1997 privind apãrarea impotriva incendiilor, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 212/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 13 alin. (2) din Legea nr. 40/1990 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului de Interne, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Metodologia privind atestarea persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a autospecialelor şi a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari, prin marile unitãţi şi unitãţile de pompieri militari, va urmãri punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor Metodologiei privind atestarea persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a autospecialelor şi a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor atrage rãspunderea juridicã, potrivit legii.
ART. 4
(1) Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la 30 de zile de la data publicãrii.
(2) La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin orice dispoziţii contrare îşi înceteazã aplicabilitatea.


Ministru de interne,
Ioan Rus

ANEXA 1

METODOLOGIE
privind atestarea persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a autospecialelor şi a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezenta metodologie stabileşte cadrul de desfãşurare a activitãţii de atestare a persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, încãrcare şi reparare a stingatoarelor, verificare, întreţinere şi reparare la sistemele, instalaţiile, aparatele şi dispozitivele de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu, verificare, întreţinere şi reparare la sisteme, instalaţii şi dispozitive de limitare şi stingere a incendiilor, întreţinere şi reparare a autospecialelor destinate apãrãrii impotriva incendiilor.
(2) Atestarea persoanelor juridice care desfãşoarã activitãţi de verificare, întreţinere şi reparare a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor se face, dupã caz, prin metodologii specifice.
ART. 2
În aplicarea prezentei metodologii se utilizeazã urmãtoarele definiţii:
a) certificat de atestare - document emis pe baza regulilor unui sistem de certificare, ce indica existenta încrederii adecvate ca persoana juridicã numita este competenta sa efectueze anumite servicii;
b) evaluare - examinare sistematica a mãsurii în care persoana juridicã este capabilã sa satisfacã condiţiile specifice;
c) referat de supraveghere - document în care se consemneazã dacã se menţin sau nu se menţin condiţiile tehnico-organizatorice care au stat la baza atestarii.
ART. 3
Atestarea persoanelor juridice care executa pe teritoriul României lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a stingatoarelor, verificare, întreţinere şi reparare la sistemele, instalaţiile, aparatele şi dispozitivele de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu, verificare, întreţinere şi reparare la sistemele, instalaţiile şi dispozitivele de limitare şi stingere a incendiilor, întreţinere şi reparare a autospecialelor destinate apãrãrii impotriva incendiilor este obligatorie.

CAP. 2
Desfãşurarea activitãţii de atestare

ART. 4
Pentru atestare solicitantul depune dosarul de atestare la Centrul de Studii, Experimentari şi Specializare pentru Prevenirea şi Stingerea Incendiilor, denumit în continuare C.S.E.S.P.S.I., unitate specializatã din structura Corpului Pompierilor Militari.
ART. 5
(1) Dosarul de atestare trebuie sa cuprindã urmãtoarele documente:
a) cerere-tip de atestare, conform anexei nr. 1;
b) copii legalizate de pe urmãtoarele documente: statutul societãţii comerciale, care trebuie sa cuprindã obiectul de activitate conform codului CAEN şi precizarea clara a activitãţii desfãşurate, menţionatã la art. 1; hotãrârea judecãtoreascã de înfiinţare a societãţii comerciale; certificatul de înmatriculare şi certificatul de înregistrare fiscalã;
c) lista cuprinzând personalul atestat conform procedurii aprobate de comandantul Corpului Pompierilor Militari şi copii de pe certificatele de competenta;
d) lista cuprinzând mijloacele tehnice din dotare, dupã caz, buletinele de verificare metrologica emise de laboratoare autorizate metrologic, ISCIR etc. (conform anexelor nr. 2.1-2.6); pentru mijloacele tehnice cumpãrate în anul solicitãrii atestarii se admit facturile fiscale şi certificatele de calitate şi garanţie;
e) procedurile de lucru.
(2) În cazul în care solicitantul nu prezintã toate documentele prevãzute la alin. (1), C.S.E.S.P.S.I. comunica în scris, în cel mult 30 de zile de la data înregistrãrii cererii, neconformitãţile constatate.
(3) În cazul în care solicitantul nu rezolva neconformitãţile în cel mult 60 de zile de la comunicare, dosarul este respins.
ART. 6
(1) Atestarea persoanelor juridice prevãzute la art. 1 se efectueazã pe baza dosarului de atestare de cãtre C.S.E.S.P.S.I., prin Comisia de atestare, care este desemnatã anual, prin ordin, de cãtre comandantul Corpului Pompierilor Militari.
(2) Preşedintele Comisiei de atestare este şeful C.S.E.S.P.S.I.
(3) Componenta şi modul de lucru ale comisiei sunt stabilite prin procedura aprobatã de comandantul Corpului Pompierilor Militari.
ART. 7
(1) Comisia de atestare are urmãtoarele atribuţii:
a) studiazã şi analizeazã dosarul de atestare şi hotãrãşte asupra emiterii certificatului de atestare;
b) hotãrãşte asupra retragerii certificatului de atestare;
c) transmite periodic publicaţiilor de specialitate lista cuprinzând persoanele juridice atestate, precum şi persoanele cãrora li s-a retras certificatul de atestare, în vederea publicãrii.
(2) Membrii Comisiei de atestare trebuie sa asigure pãstrarea secretului profesional asupra informaţiilor din documentele studiate, potrivit legii.
(3) Modelul certificatului de atestare este prezentat în anexa nr. 3.
ART. 8
Comisia de atestare se întruneşte cel puţin o data pe luna sau ori de câte ori este necesar.
ART. 9
Certificatul de atestare se acorda pe o perioada de 3 ani.
ART. 10
Hotãrârea de atestare se comunica solicitantului în scris, în termen de 30 de zile de la data prezentãrii documentaţiei complete.

CAP. 3
Supravegherea persoanelor juridice atestate

ART. 11
(1) Supravegherea persoanelor juridice atestate se realizeazã prin audit de cãtre specialişti nominalizaţi din C.S.E.S.P.S.I. şi, dupã caz, din marile unitãţi şi unitãţile militare de pompieri, cel puţin o data pe durata de atestare.
(2) Lista cuprinzând persoanele nominalizate din marile unitãţi şi unitãţile de pompieri militari pentru efectuarea auditului se aproba de comandantul Corpului Pompierilor Militari dupã efectuarea de cãtre acestea a unei pregatiri specifice la C.S.E.S.P.S.I.
ART. 12
(1) Persoanele juridice atestate trebuie sa permitã accesul necondiţionat al auditorilor în spaţiile de lucru, la toate documentele şi la toate lucrãrile efectuate.
(2) Controlul calitãţii lucrãrilor efectuate se realizeazã pe baza procedurilor de lucru întocmite în conformitate cu reglementãrile tehnice specifice în vigoare, la minimum 3 lucrãri alese de auditor, şi se consemneazã într-un referat de supraveghere.
ART. 13
(1) Auditul de supraveghere poate fi planificat sau inopinat.
(2) Auditul de supraveghere planificat se comunica de C.S.E.S.P.S.I. persoanei juridice în cauza cu cel puţin 15 zile înainte de a fi efectuat.
(3) Auditul de supraveghere inopinat se executa în urma reclamatiilor unui beneficiar cu privire la calitatea lucrãrilor efectuate de persoana juridicã atestata sau ori de câte ori exista dovezi obiective care impun efectuarea supravegherii.
ART. 14
La auditul de supraveghere se verifica menţinerea condiţiilor care au stat la baza atestarii.
ART. 15
(1) În urma auditului de supraveghere se întocmeşte referat de supraveghere.
(2) Modelul referatului de supraveghere este prezentat în anexa nr. 4.

CAP. 4
Suspendarea, retragerea şi anularea atestarii persoanelor juridice

ART. 16
În cazul constatãrii unor abateri de la condiţiile care au stat la baza atestarii, C.S.E.S.P.S.I. suspenda atestarea şi atentioneaza persoana juridicã ca în cel mult 30 de zile sa remedieze deficientele constatate.
ART. 17
(1) Abaterile constatate, atentionarea şi termenul de suspendare se consemneazã într-un raport întocmit în 3 exemplare care se distribuie astfel:
a) un exemplar la persoana juridicã în cauza;
b) un exemplar la unitatea teritorialã de pompieri militari competenta;
c) un exemplar la C.S.E.S.P.S.I.
(2) Constatãrile din raport se vor mentiona şi în registrul de control aflat la persoana juridicã.
ART. 18
(1) Suspendarea se ridica dacã în urma unei verificãri persoana juridicã în cauza dovedeşte ca s-au eliminat cauzele care au dus la luarea mãsurii de suspendare.
(2) Perioada de suspendare nu se adauga duratei de valabilitate a certificatului de atestare.
(3) Verificarea în vederea ridicãrii suspendãrii se efectueazã de C.S.E.S.P.S.I.
ART. 19
Pe perioada suspendãrii persoana juridicã suspendatã nu are dreptul de a mai executa lucrãri în domeniul în care era atestata. În caz contrar se retrage certificatul de atestare în vederea anulãrii.
ART. 20
(1) Dacã în termen de 30 de zile persoana juridicã cãreia i s-a aplicat suspendarea nu face dovada inlaturarii cauzelor care au stat la baza suspendãrii, C.S.E.S.P.S.I. retrage şi anuleazã certificatul de atestare.
(2) Retragerea şi anularea certificatului de atestare se comunica în scris persoanei juridice în cauza, precum şi unitãţii teritoriale de pompieri militari competente.

CAP. 5
Menţinerea atestarii persoanei juridice

ART. 21
(1) Atestarea persoanei juridice este menţinutã prin prelungirea cu încã 3 ani a termenului de valabilitate a certificatului de atestare de cãtre C.S.E.S.P.S.I.
(2) Menţinerea atestarii se face pe baza dosarului iniţial de atestare actualizat şi a referatului/referatelor de supraveghere.
ART. 22
Pentru menţinerea atestarii persoana juridicã trebuie sa depunã la C.S.E.S.P.S.I., cu cel puţin 90 de zile înaintea expirãrii termenului de valabilitate a certificatului de atestare, documentele urmãtoare:
a) cerere de menţinere a atestarii;
b) certificatul de atestare, în original;
c) documentele actualizate, dupã caz.
ART. 23
Decizia cu privire la menţinerea atestarii este luatã de Comisia de atestare şi se comunica în scris în termen de 15 zile de la data întrunirii acesteia.

CAP. 6
Contestaţii şi reclamaţii

ART. 24
Contestaţiile se adreseazã comandantului Corpului Pompierilor Militari, iar reclamaţiile se adreseazã şefului C.S.E.S.P.S.I.
ART. 25
Soluţionarea contestaţiilor şi reclamatiilor se face conform procedurii de tratare a contestaţiilor şi a reclamatiilor, aprobatã de comandantul Corpului Pompierilor Militari.
ART. 26
Deciziile comandantului Corpului Pompierilor Militari referitoare la soluţionarea contestaţiilor rãmân definitive.

CAP. 7
Înregistrãri privind atestarea

ART. 27
C.S.E.S.P.S.I. pãstreazã dosarele de atestare pentru o durata de 10 ani dupã expirarea termenului de valabilitate a certificatului de atestare.
ART. 28
Dosarele de atestare pãstrate în arhiva C.S.E.S.P.S.I. cuprind documentaţia ce justifica atestarea, completatã cu documentele provenite din auditul de supraveghere, cererile de menţinere, contestaţii, reclamaţii etc.
ART. 29
(1) Accesul la dosarele de atestare se face pe baza unei liste nominale aprobate de şeful C.S.E.S.P.S.I.
(2) Persoanele juridice au drept de acces la dosarul propriu.

CAP. 8
Dispoziţii finale

ART. 30
Persoanele juridice atestate au urmãtoarele obligaţii:
a) sa asigure pãstrarea în permanenta a condiţiilor tehnice şi organizatorice pe baza cãrora s-a emis certificatul de atestare;
b) sa menţinã înregistrãri privind toate lucrãrile executate;
c) sa comunice în scris C.S.E.S.P.S.I. modificãrile survenite în sistemul propriu de calitate sau în condiţiile care au stat la baza atestarii, în termen de 15 zile de la data producerii acestora;
d) sa transmitã C.S.E.S.P.S.I. documentele actualizate (buletin de verificare metrologica, certificate de competenta etc.);
e) sa achite în avans contravaloarea prestãrilor de servicii incluse în activitatea de audit de supraveghere.
ART. 31
Persoanele juridice atestate poarta intreaga rãspundere pentru activitãţile desfãşurate ori în legatura cu acestea şi nu se pot prevala de certificatul de atestare acordat de C.S.E.S.P.S.I. pentru a fi exonerate de rãspundere sau pentru împãrţirea rãspunderii ce le revine potrivit legii.
ART. 32
(1) Persoanele juridice atestate trebuie sa asigure pentru fiecare sucursala cel puţin o persoana fizica atestata şi mijloacele tehnice prevãzute în anexele nr. 2.1-2.6.
(2) Fiecare filiala constituitã conform <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, este atestata conform prevederilor prezentei metodologii.
ART. 33
Pentru aplicarea prezentei metodologii C.S.E.S.P.S.I. elaboreazã proceduri specifice aprobate de comandantul Corpului Pompierilor Militari, care se publica în publicaţiile de specialitate.
ART. 34
(1) Tarifele şi, dupã caz, contravaloarea prestãrilor de servicii efectuate în vederea atestarii se stabilesc în condiţiile legii.
(2) Achitarea tarifelor, respectiv a contravalorii serviciilor prestate pe baza de contract, pentru verificarea în teren se face la sediul C.S.E.S.P.S.I. şi, dupã caz, la sediul marilor unitãţi sau al unitãţilor de pompieri militari prestatoare.
ART. 35
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta metodologie.

ANEXA 1


────────
la metodologie
──────────────

Cãtre
Şeful Centrului de Studii, Experimentari şi Specializare pentru Prevenirea şi Stingerea Incendiilor Subsemnatul/Subsemnata ........., în calitate de manager/patron al .......... , persoana juridicã, cu sediul în localitatea .......... , judeţul ........ , str. .............. nr. ........ , înregistratã la Registrul comerţului sub nr. ........... , solicit atestarea pentru executarea lucrãrilor de ............................................... .
În susţinerea cererii anexez dosarul tehnic care cuprinde un numãr de ................ documente, care atesta îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor prevãzute în Metodologia privind atestarea persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a autospecialelor şi a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor, aprobatã prin Ordinul ministrului de interne nr. 86/2001.
Declar ca am luat cunostinta de obligaţiile ce imi revin potrivit prevederilor metodologiei aprobate prin Ordinul ministrului de interne nr. 86/2001.

Localitatea .......... Data .............

Semnatura
.....................

ANEXA 2.1
──────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice
care executa lucrãri de termoprotectie

1. Instalatie de sablare - omologata sau documente similare
2. Perii mecanice abrazive
3. Instalatie de aplicare a vopselelor cu presiune nominalã de minimum 240 atm, cu presiune la pistol de minimum 4 atm, debit minim de lucru de 5 l/min., raport de compresie minim 1/30 - omologata sau documente similare.
4. Set duze de la 0,48 mm-0,84 mm
5. Dispozitiv de determinare a aderentei grundului conform SR ISO 2409-1994 - verificat metrologic de un laborator autorizat
6. Dispozitive de mãsurat grosimea stratului umed - verificate metrologic de un laborator autorizat
7. Aparate de mãsurat umiditatea şi temperatura suprafeţei metalului - verificate metrologic de un laborator autorizat
8. Aparat electronic de mãsurat grosimea stratului uscat - verificat metrologic de un laborator autorizat
9. Etaloane pentru grade de curatare conform ISO 8501-1 (STAS 10166/1-77)
10. Pensule de diferite marimi
11. Perii rulou.

ANEXA 2.2
─────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice care
executa lucrãri de ignifugare

1. Utilaj pentru executarea vopsirii (vermorel, compresor, pistol de vopsit, instalatie tip Airless) - manometre verificate metrologic de un laborator autorizat
2. Duze diverse
3. Perii de sarma (acţionate manual şi mecanic)
4. Pensule de diferite tipuri
5. Balanţa tehnica cu diviziuni pentru indicarea gramelor - verificata metrologic de un laborator autorizat
6. Unelte diverse: spaclu, cancioc, galeti, ferastrau
7. Aparat de mãsurat umiditatea lemnului - verificat metrologic de un laborator autorizat
8. Aparat de mãsurat umiditatea şi temperatura aerului - verificat metrologic de un laborator autorizat.

ANEXA 2.3
──────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice care
executa lucrãri de verificare, încãrcare şi reparare
a stingatoarelor

1. Dispozitiv pentru încãrcarea buteliilor cu CO(2) - omologat sau documente similare
2. Dispozitiv pentru verificarea hidraulica a corpului stingatoarelor - omologat sau documente similare
3. Banc de lucru (cu menghina paralela şi menghina pentru ţevi)
4. Trusa de scule de lacatuserie
5. Trusa de chei (fixe, inelare, tubulare)
6. Trusa de vopsitorie
7. Compresor de aer de 12 bari - manometru verificat metrologic de un laborator autorizat
8. Polizor (de banc sau portabil)
9. Masina de gaurit
10. Perii din sarma
11. Sita pentru cernut pulbere
12. Sita pentru filtrat soluţiile A şi B
13. Palnie
14. Cantar pana la 10 kg - verificat metrologic de un laborator autorizat
15. Cantar pana la 50 kg - verificat metrologic de un laborator autorizat
16. Termometru - 100°C
17. Pensule de diferite marimi.

ANEXA 2.4
──────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice care
executa lucrãri de verificare, întreţinere şi reparare
a instalaţiilor de semnalizare a incendiilor

1. Multimetru de mãsura pentru marimi electrice diverse (tensiunea, intensitatea curentului, rezistenta electrica etc.) cu clasa de precizie sub 2% - verificat metrologic de un laborator autorizat)
2. Megohmetru - verificat metrologic de un laborator autorizat
3. Sursa de tensiune stabilizata
4. Truse de scule diverse (electronist, electrician etc.)
5. Masina de gaurit portabila (rotopercutoare)
6. Simulator tip spray pentru verificat detectoare (în cazul în care producãtorul impune asemenea mijloace) - documente de provenienta de la furnizor
7. Scãri diverse (simple, duble-articulate)
8. Aparat pentru mãsurarea radiatiilor (în cazul depozitarii unor detectoare cu surse radioactive) - verificat metrologic de un laborator autorizat.

NOTA:
Se va indica seria aparatelor de mãsura din dotare.

ANEXA 2.5
──────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice
care executa lucrãri de verificare, întreţinere
şi reparare a instalaţiilor de stins incendii

1. Generator de sudura cu acetilena
2. Transformator (convertizor) pentru sudura
3. Masina de gaurit portativa (cu percutie)
4. Trusa de lacatuserie
5. Polizor de banc (dublu, simplu)
6. Strung (facultativ)
7. Ferastrau de tãiat metale (manual)
8. Dispozitiv de tãiat metale cu disc abraziv
9. Polizor manual
10. Masina (dispozitive) pentru filetat pana la 4"
11. Electrocompresor - manometru verificat metrologic de un laborator autorizat
12. Ciocan pneumatic (dupã caz)
13. Cantar (cel puţin 100 kg) - verificat metrologic de un laborator autorizat
14. Banc de lucru (cu menghina paralela şi menghina pentru ţevi, masina de gaurit de banc)
15. Pompa hidraulica (cel puţin 15 bari)
16. Trusa de chei (fixe, inelare)
17. Trusa de burghie pentru beton
18. Trusa de burghie pentru metal
19. Set de pile
20. Set de filiere
21. Set de surubelnite
22. Trusa de vopsitorie

ANEXA 2.6
──────────
la metodologie
──────────────

LISTA
cuprinzând dotarea minima necesarã persoanelor juridice
care executa lucrãri de verificare, reparare
şi întreţinere a autospecialelor destinate apãrãrii
impotriva incendiilor

1. Macara rulanta de cel puţin 5 t/f - verificata metrologic de un laborator autorizat
2. Palan pana la 5 t/f - verificat metrologic de un laborator autorizat
3. Trusa mecanicã auto
4. Trusa electrica auto
5. Trusa de tapiterie
6. Utilaje pentru prelucrari prin aschiere (strung, freza, masina de gaurit, polizor)
7. Aparat de sudura autogena
8. Aparat de sudura electrica
9. Butelii de oxigen (verificate I.S.C.I.R.)
10. Butelii de acetilena (verificate I.S.C.I.R.)
11. Compresor de aer
12. Manometru - verificat metrologic de un laborator autorizat
13. Trusa de vopsitorie
14. Masina de gaurit portativa
15. Polizor portativ
16. Prese diferite (rulmenti, presetupe)
17. Rampa pentru schimbat uleiul (20 t).





ANEXA 3
────────
la metodologie
──────────────
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ ROMÂNIA │
│ MINISTERUL DE INTERNE │
│ CORPUL POMPIERILOR MILITARI │
│ Centrul de Studii, Experimentari şi Specializare pentru Prevenirea │
│ şi Stingerea Incendiilor │
│ │
│ │
│ CERTIFICAT DE ATESTARE │
│ │
│ Nr. ........ din ............ │
│ │
│ În baza prevederilor <>art. 17 lit. a) şi l) din Legea nr. 121/1996 , │
│ ale <>art. 2 lit. h) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.164/1996 şi ale │
│ <>art. 48 alin. (2) şi (3) din Ordonanta Guvernului nr. 60/1997 , │
│ cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi a Dosarului nr. ........ │
│ din ..........., Societatea Comercialã ................................ │
│ din localitatea ..................., str. ................ nr. ......., │
│ judeţul ...................., înregistratã la Registrul comerţului cu │
│ nr. .............., se atesteaza ca persoana juridicã pentru executarea │
lucrãrilor de ......................................................... │
│ │
│ Perioada pentru care se acorda atestarea ..................... │
│ │
│ Nerespectarea cerinţelor obligatorii atrage anularea │
│ certificatului de atestare. │
│ │
│ Şeful Centrului de Studii, │
│ Experimentari şi Specializare pentru │
│ Prevenirea şi Stingerea Incendiilor, │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 4


────────
la metodologie
──────────────

MINISTERUL DE INTERNE
Corpul Pompierilor Militari
Brigada/Grupul de Pompieri
a/al judeţului .......................

Vãzut
Comandantul unitãţii,
........................

REFERAT DE SUPRAVEGHERE
Nr. ........ din .........

Noi, ......./(gradul, numele şi prenumele),......, auditori din Brigada/Grupul de Pompieri a/al judeţului .........., şi domnul/doamna ............, având funcţia de ........ ......................, din partea Societãţii Comerciale ................, str. ............. nr. ..........., bl. ........., sc. ............, ap. ............., localitatea ........., judeţul (sectorul) ........., tel. ..........., care executa lucrãri de .................., în baza Certificatului de atestare nr. .............., eliberat de Centrul de Studii, Experimentari şi Specializare pentru Prevenirea şi Stingerea Incendiilor la data de ..........., am procedat la verificarea condiţiilor tehnicoorganizatorice şi a lucrãrilor executate pentru îndeplinirea cerinţelor obligatorii din Metodologia de atestare a persoanelor juridice care presteazã lucrãri de termoprotectie, ignifugare, verificare, întreţinere şi reparare a autospecialelor şi a altor mijloace tehnice destinate apãrãrii impotriva incendiilor, aprobatã prin Ordinul ministrului de interne nr. 86/2001, şi am constatat:
- persoanele fizice atestate (numele, prenumele, numãrul certificatului de competenta - data expirãrii): .................................................
- buletinele de verificare metrologica emise de ...................... cu numerele: ......................
- lista cuprinzând mijloacele tehnice este/nu este întocmitã conform listei de dotare din dosarul de atestare: ...........................................
- registrul de evidenta a lucrãrilor este/nu este ţinut la zi;
- personalul atestat respecta/nu respecta procedura de lucru;
- spaţiul de lucru este/nu este adecvat condiţiilor de lucru şi are/nu are asigurate mãsurile de prevenire şi stingere a incendiilor;
- modificãri în sistemul calitãţii: .....................................
Au fost verificate lucrãrile efectuate la urmãtoarele obiective:
1. ......................................................................
2. ......................................................................
3. ......................................................................
Constatãri în urma verificãrii lucrãrilor: ..............................
.........................................................................

Prezentul referat de supraveghere s-a încheiat în 3 exemplare dupã cum urmeazã:
- un exemplar la Centrul de Studii, Experimentari şi Specializare pentru Prevenirea şi Stingerea Incendiilor;
- un exemplar la Brigada/Grupul de pompieri ................. a/al judeţului ................;
- un exemplar la Societatea Comercialã ............................... .

Auditor, Am luat cunostinta.
........... Manager,
......................

Responsabil cu activitatea,
..........................

─────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016