Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 689 din 11 octombrie 2006  privind revizuirea volumului maxim de masa lemnoasa pe picior care poate fi recoltata in anul 2006, pe categorii de resurse si pe destinatii, si repartizarea acestuia pe judete, pentru padurile proprietate publica a unitatilor administrativ-teritoriale, padurile proprietate privata a persoanelor fizice si juridice de drept privat si pentru vegetatia forestiera situata pe terenuri din afara fondului forestier national    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 689 din 11 octombrie 2006 privind revizuirea volumului maxim de masa lemnoasa pe picior care poate fi recoltata in anul 2006, pe categorii de resurse si pe destinatii, si repartizarea acestuia pe judete, pentru padurile proprietate publica a unitatilor administrativ-teritoriale, padurile proprietate privata a persoanelor fizice si juridice de drept privat si pentru vegetatia forestiera situata pe terenuri din afara fondului forestier national

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 20 octombrie 2006
În temeiul art. 1 alin. (2) şi (3) şi al <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 789/2005 privind aprobarea volumului maxim de masã lemnoasã care poate fi recoltatã în anul 2006, cu modificãrile ulterioare,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale de management forestier nr. 170.593 din 18 septembrie 2006,
în baza prevederilor <>art. 9 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se revizuieşte, pe categorii de resurse, volumul maxim de masã lemnoasã pe picior prevãzut la <>art. 1 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 789/2005 privind aprobarea volumului maxim de masã lemnoasã care poate fi recoltatã în anul 2006, cu modificãrile ulterioare, şi se stabilesc urmãtoarele cantitãţi care se pot recolta:
a) 10,65 milioane mc din pãduri aflate în proprietatea publicã a statului;
b) 2,75 milioane mc din pãduri proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale;
c) 2,20 milioane mc din pãduri proprietate privatã a persoanelor juridice de drept privat;
d) 2,20 milioane mc din pãduri proprietate privatã a persoanelor fizice;
e) 0,70 milioane mc din vegetaţia forestierã situatã pe terenuri din afara fondului forestier naţional.
ART. 2
Se revizuieşte volumul de masã lemnoasã prevãzut la <>art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 789/2005 , cu modificãrile ulterioare, şi se stabilesc cantitãţile pe urmãtoarele destinaţii:
a) 6,00 milioane mc din volumul de masã lemnoasã provenind din resursele prevãzute la art. 1 lit. a) sunt destinate spre vânzare pe picior, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind vânzarea masei lemnoase destinate operatorilor economici. Din acest volum, 0,06 milioane mc sunt destinate onorãrii contractelor încheiate de Regia Naţionalã a Pãdurilor - Romsilva cu operatorii economici care construiesc drumuri forestiere în bazine forestiere inaccesibile în contrapartidã cu masã lemnoasã pe picior, în derulare;
b) 2,00 milioane mc din volumul de masã lemnoasã provenind din resursele prevãzute la art. 1 lit. a) sunt destinate pentru prestãri de servicii operatorilor economici atestaţi în activitatea de exploatare forestierã, pe bazã de licitaţii sau de negociere directã;
c) 2,10 milioane mc din volumul de masã lemnoasã provenind din resursele prevãzute la art. 1 lit. a) sunt destinate aprovizionãrii populaţiei din mediul rural;
d) 0,55 milioane mc din volumul de masã lemnoasã provenind din resursele prevãzute la art. 1 lit. a) sunt destinate nevoilor proprii ale administratorului pãdurilor proprietate publicã a statului.
ART. 3
Se revizuieşte şi se stabileşte repartizarea pe judeţe a volumului maxim de masã lemnoasã pe picior care poate fi recoltatã în anul 2006 din pãdurile proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale, conform anexei nr. 1.
ART. 4
Se revizuieşte şi se stabileşte repartizarea pe judeţe a volumului maxim de masã lemnoasã pe picior care poate fi recoltatã în anul 2006 din pãdurile proprietate privatã a persoanelor juridice de drept privat, conform anexei nr. 2.
ART. 5
Se revizuieşte şi se stabileşte repartizarea pe judeţe a volumului maxim de masã lemnoasã pe picior care poate fi recoltatã în anul 2006 din pãdurile proprietate privatã a persoanelor fizice, conform anexei nr. 3.
ART. 6
Se revizuieşte şi se stabileşte repartizarea pe judeţe a volumului maxim de masã lemnoasã pe picior care poate fi recoltatã în anul 2006 din vegetaţia forestierã situatã pe terenuri din afara fondului forestier naţional, conform anexei nr. 4.
ART. 7
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 8
(1) Repartizarea pe fiecare ocol silvic care asigurã administrarea sau serviciile silvice a volumelor de lemn pe picior provenind din resursele prevãzute în anexele nr. 1-4 se realizeazã de cãtre inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare.
(2) Repartizarea pe proprietari sau deţinãtori a volumelor maxime de lemn se realizeazã de cãtre ocoalele silvice prin aplicarea urmãtoarelor procente:
a) 87% din posibilitatea anualã stabilitã prin amenajamentele silvice avizate sau pe baza hotãrârilor Conferinţei a II-a de amenajare, pentru amenajamentele silvice neavizate;
b) 77% din volumul de recoltat printr-o intervenţie, stabilit prin studiile sumare de amenajare aprobate conform legii, diferenţiat pe produse principale, inclusiv tãieri de conservare - 71% şi pe produse secundare - 100%;
c) 77% din volumul anual de recoltat stabilit prin studiile de transformare aprobate.
(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) şi alin. (2) lit. b), în cazul tratamentelor intensive la care se realizeazã ultima intervenţie şi al defrişãrilor legale, procentul de extras va fi de 100%.
(4) În cazul tãierilor rase şi al tãierilor în crâng repartizarea volumului maxim de masã lemnoasã se face cu evitarea alãturãrii parchetelor.
(5) Este interzisã repartizarea cotei de tãiere de cãtre inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare pe baza altor informaţii decât cele care au servit la fundamentarea volumelor de material lemnos prezentate în anexele nr. 1-4 la prezentul ordin, cu excepţia situaţiilor care determinã recoltarea produselor accidentale apãrute dupã data intrãrii în vigoare a prezentului ordin şi numai dupã realizarea precomptãrilor impuse de normele tehnice silvice.
(6) Repartizarea pe proprietari sau deţinãtori a volumelor de masã lemnoasã pe picior prevãzute la art. 1, rezultate în urma tãierilor de produse accidentale, se face de cãtre inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare, numai cu aprobarea secretarului de stat pentru pãduri din Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, emisã în baza fundamentãrii transmise de acestea.
(7) Ocoalele silvice realizeazã marcarea, întocmesc actul de punere în valoare, autorizeazã parchetele spre exploatare şi comunicã lunar inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânãtoare situaţia exploatãrilor volumului de lemn repartizat.
ART. 9
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 279/2006 privind revizuirea volumului maxim de masã lemnoasã pe picior care poate fi recoltatã în anul 2006, pe categorii de resurse şi pe destinaţii, şi repartizarea acestuia pe judeţe, pentru pãdurile proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale, pãdurile proprietate privatã a persoanelor fizice şi juridice de drept privat şi pentru vegetaţia forestierã situatã pe terenuri din afara fondului forestier naţional, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 397 din 9 mai 2006.
ART. 10
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur

Bucureşti, 11 octombrie 2006.
Nr. 689.

ANEXA 1

REPARTIZAREA PE JUDEŢE
a volumului maxim de masã lemnoasã pe
picior care poate fi recoltatã în anul 2006
din pãdurile proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale



┌─────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Judetul │ Volum │
│ │ (mii mc) │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Alba │ 137,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arad │ 128,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arges │ 5,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bacau │ 36,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bihor │ 144,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bistrita-Nasaud │ 443,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Botosani │ 0,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Brasov │ 451,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Braila │ 0,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Buzau │ 4,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Caras-Severin │ 53,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Calarasi │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Cluj │ 114,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Constanta │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Covasna │ 70,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dambovita │ 0,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dolj │ 1,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Galati │ 1,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Giurgiu │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Gorj │ 1,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Harghita │ 90,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Hunedoara │ 78,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ialomita │ 0,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Iasi │ 1,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ilfov │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Maramures │ 111,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mehedinti │ 1,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mures │ 208,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Neamt │ 21,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Olt │ 0,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Prahova │ 0,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Satu-Mare │ 34,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Salaj │ 32,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Sibiu │ 265,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Suceava │ 237,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Teleorman │ 0,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Timis │ 47,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Tulcea │ 0,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vaslui │ 1,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Valcea │ 7,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vrancea │ 13,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ TOTAL │ 2750 │
└─────────────────────────┴──────────────────────┘




ANEXA 2

REPARTIZAREA PE JUDETE
a volumului maxim de masa lemnoasa pe picior care poate fi recoltata in anul
2006 din padurile proprietate privata a persoanelor juridice de drept privat



┌─────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Judetul │ Volum │
│ │ (mii mc) │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Alba │ 36,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arad │ 76,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arges │ 56,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bacau │ 47,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bihor │ 47,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bistrita-Nasaud │ 17,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Botosani │ 1,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Brasov │ 59,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Braila │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Buzau │ 28,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Caras-Severin │ 24,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Calarasi │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Cluj │ 30,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Constanta │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Covasna │ 168,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dambovita │ 3,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dolj │ 8,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Galati │ 1,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Giurgiu │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Gorj │ 90,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Harghita │ 522,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Hunedoara │ 66,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ialomita │ 0,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Iasi │ 6,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ilfov │ 1,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Maramures │ 93,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mehedinti │ 2,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mures │ 137,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Neamt │ 47,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Olt │ 2,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Prahova │ 0,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Satu-Mare │ 12,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Salaj │ 33,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Sibiu │ 26,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Suceava │ 96,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Teleorman │ 0,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Timis │ 1,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Tulcea │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vaslui │ 0,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Valcea │ 248,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vrancea │ 201,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ TOTAL │ 2200 │
└─────────────────────────┴──────────────────────┘




ANEXA 3

REPARTIZAREA PE JUDETE
a volumului maxim de masa lemnoasa pe picior care poate fi
recoltata in anul 2006 din padurile proprietate
privata a persoanelor fizice



┌─────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Judetul │ Volum │
│ │ (mii mc) │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Alba │ 80,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arad │ 51,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arges │ 186,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bacau │ 133,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bihor │ 19,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bistrita-Nasaud │ 39,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Botosani │ 12,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Brasov │ 11,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Braila │ 0,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Buzau │ 94,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Caras-Severin │ 19,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Calarasi │ 1,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Cluj │ 65,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Constanta │ 0,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Covasna │ 83,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dambovita │ 63,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dolj │ 29,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Galati │ 7,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Giurgiu │ 2,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Gorj │ 39,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Harghita │ 251,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Hunedoara │ 43,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ialomita │ 17,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Iasi │ 24,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ilfov │ 1,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Maramures │ 113,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mehedinti │ 26,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mures │ 34,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Neamt │ 82,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Olt │ 13,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Prahova │ 55,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Satu-Mare │ 27,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Salaj │ 34,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Sibiu │ 3,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Suceava │ 267,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Teleorman │ 7,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Timis │ 16,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Tulcea │ 0,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vaslui │ 37,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Valcea │ 78,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vrancea │ 123,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ TOTAL │ 2200 │
└─────────────────────────┴──────────────────────┘




ANEXA 4
REPARTIZAREA PE JUDETE
a volumului maxim de masa lemnoasa pe picior care poate fi
recoltata in anul 2006 din vegetatia forestiera situata pe
terenuri din afara fondului forestier national



┌─────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Judetul │ Volum │
│ │ (mii mc) │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Alba │ 22,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arad │ 19,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Arges │ 6,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bacau │ 26,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bihor │ 46,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Bistrita-Nasaud │ 15,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Botosani │ 3,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Brasov │ 35,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Braila │ 6,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Buzau │ 18,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Caras-Severin │ 34,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Calarasi │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Cluj │ 92,4 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Constanta │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Covasna │ 37,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dambovita │ 3,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Dolj │ 3,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Galati │ 2,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Giurgiu │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Gorj │ 7,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Harghita │ 105,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Hunedoara │ 18,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ialomita │ 1,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Iasi │ 2,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Ilfov │ 0,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Maramures │ 14,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mehedinti │ 8,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Mures │ 38,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Neamt │ 29,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Olt │ 4,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Prahova │ 1,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Satu-Mare │ 14,6 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Salaj │ 7,7 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Sibiu │ 12,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Suceava │ 19,3 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Teleorman │ 1,8 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Timis │ 8,1 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Tulcea │ 9,2 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vaslui │ 2,5 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Valcea │ 4,0 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ Vrancea │ 13,9 │
├─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ TOTAL │ 700 │
└─────────────────────────┴──────────────────────┘


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016