Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 665 din 28 iunie 2006  pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare in domeniul meteorologiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 665 din 28 iunie 2006 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare in domeniul meteorologiei

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 585 din 6 iulie 2006
În conformitate cu prevederile <>art. 4 din Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 4 alin. (3) din anexa la Hotãrârea Guvernului nr. 1.229/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind emiterea atestãrilor şi avizelor prevãzute de <>Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi modalitãţile de încasare şi virare la bugetul de stat a taxelor percepute pentru eliberarea acestora,
în baza <>art. 5 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul mediului şi gospodãririi apelor emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Administraţia Naţionalã de Meteorologie şi Comisia de atestare în domeniul meteorologiei vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Sulfina Barbu

Bucureşti, 28 iunie 2006.
Nr. 665.

ANEXĂ
REGULAMENT
privind organizarea şi funcţionarea
Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei

CAP. I
Prevederi generale

ART. 1
(1) Prezentul regulament stabileşte organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei, precum şi modalitãţile şi tehnicile de atestare, condiţiile privind eliberarea atestatelor de competenţã, condiţiile de valabilitate a atestatelor de competenţã pentru persoane fizice şi/sau juridice care vor desfãşura activitãţi în sfera meteorologiei, conform legislaţiei în vigoare.
(2) Recunoaşterea oficialã a atestãrii persoanelor fizice şi juridice abilitate sã desfãşoare activitãţi meteorologice se face pe baza atestatelor de competenţã eliberate de Comisia de atestare în domeniul meteorologiei, denumitã în continuare CAM, structurã de specialitate ce se înfiinţeazã şi funcţioneazã în cadrul Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor.
(3) CAM este alcãtuitã din maximum 7 membri, reprezentanţi ai autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului, ai Administraţiei Naţionale de Meteorologie şi experţi în domeniul meteorologiei sau cadre didactice universitare, cu încadrare minimã de conferenţiar universitar şi având titlul de doctor în specialitate.
(4) Componenţa nominalã a CAM se aprobã prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului, la propunerea Administraţiei Naţionale de Meteorologie.
(5) Preşedintele CAM este secretarul de stat din cadrul autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului responsabil de coordonarea Administraţiei Naţionale de Meteorologie. Vicepreşedintele CAM este directorul general al Administraţiei Naţionale de Meteorologie.
ART. 2
Obiectivele principale urmãrite prin atestarea de specialişti ce vor desfãşura activitãţi în domeniul meteorologiei sunt:
a) creşterea gradului de informare a cetãţenilor în ceea ce priveşte utilitatea informaţiilor şi prognozelor meteorologice;
b) folosirea judicioasã a informaţiilor meteorologice disponibile;
c) asigurarea respectãrii prevederilor legale în diverse activitãţi economice ce necesitã asistenţã meteorologicã.

CAP. II
Termeni utilizaţi

ART. 3
Pentru aplicarea prezentului regulament, termenii şi expresiile folosite au urmãtoarele semnificaţii:
a) atestare - certificarea solicitanţilor, persoane fizice şi/sau juridice, pentru efectuarea de activitãţi meteorologice, conform prezentului regulament;
b) atestat de competenţã - un certificat valabil o perioadã limitatã de timp şi care se acordã ca dovadã a atestãrii conform prezentului regulament;
c) atestat de competenţã provizoriu - un certificat valabil o perioadã limitatã de timp, care se acordã ca dovadã a atestãrii pentru elaborarea de prognoze meteorologice, la prima solicitare;
d) CAM - Comisia de atestare în domeniul meteorologiei - Comisia de atestare a persoanelor fizice şi/sau juridice în vederea efectuãrii de activitãţi meteorologice;
e) ST - Secretariatul tehnic al CAM.

CAP. III
Domenii de atestare şi valabilitate

ART. 4
(1) Atestarea se referã la evaluarea şi recunoaşterea capacitãţii tehnice şi a experienţei profesionale în vederea desfãşurãrii de activitãţi în unul sau mai multe dintre urmãtoarele domenii:
a) efectuarea de observaţii şi mãsurãtori meteorologice;
b) elaborarea de prognoze meteorologice;
c) elaborarea de studii meteorologice sau climatologice.
(2) Atestarea profesionalã a persoanelor fizice şi juridice ce vor desfãşura activitãţi în domeniul meteorologiei nu acoperã decât domeniul/domeniile strict specificate în atestatul de competenţã eliberat.
(3) Atestatele de competenţã ce vizeazã activitãţile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi c) au un termen de valabilitate de 12 luni de la data emiterii lor.
(4) Reînnoirea valabilitãţii atestatului de competenţã se poate solicita la expirarea perioadei pentru care a fost acordatã atestarea.
(5) Pentru activitãţile prevãzute la alin. (1) lit. b) se elibereazã iniţial un atestat de competenţã provizoriu, fãrã posibilitate de prelungire, care este valabil maximum 18 luni de la data emiterii. Atestarea de competenţã definitivã poate fi solicitatã cu o lunã înainte de expirarea perioadei pentru care a fost acordatã atestarea provizorie, urmând a fi aplicate în mod similar prevederile alin. (3) şi (4).
(6) Pe perioada de valabilitate a atestatului de competenţã, persoanele fizice sau juridice atestate pot solicita consultanţã de specialitate personalului Administraţiei Naţionale de Meteorologie.
ART. 5
Persoanele fizice sau juridice care desfãşoarã una sau mai multe activitãţi dintre cele prevãzute la art. 4 alin. (1) au obligaţia de a solicita şi de a obţine atestat de competenţã conform prezentului regulament.
ART. 6
(1) Metodologia folositã de titularii atestatelor de competenţã pentru efectuarea de observaţii şi mãsurãtori meteorologice, elaborarea de prognoze meteorologice şi studii meteorologice sau climatologice trebuie sã respecte prevederile legale din domeniul meteorologiei.
(2) Responsabilitatea pentru corectitudinea şi calitatea activitãţilor desfãşurate în domeniul meteorologiei revine în exclusivitate elaboratorului.
ART. 7
(1) Atestatul de competenţã sau orice drept acordat de acesta nu poate fi cedat sau transferat altei persoane.
(2) Titularii atestatelor de competenţã nu pot subcontracta executarea unora dintre sarcinile ce le revin ca urmare a obţinerii atestãrii, cu referire expresã la activitãţile ştiinţifice.

CAP. IV
Atribuţiile CAM

ART. 8
CAM coordoneazã şi rãspunde de corectitudinea desfãşurãrii procesului de atestare şi are urmãtoarele atribuţii:
a) analizeazã documentele ce însoţesc cererile de atestare;
b) analizeazã studiile de evaluare întocmite de cãtre ST şi documentele din dosarul tehnic, verificând respectarea cerinţelor prevãzute prin prezentul regulament;
c) modificã şi/sau valideazã recomandãrile ST privind atestarea persoanelor fizice sau juridice care solicitã atestarea;
d) aprobã rapoartele finale de evaluare;
e) aprobã eliberarea atestatelor de competenţã;
f) aprobã suspendarea şi anularea atestatelor de competenţã.
ART. 9
(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor sale, CAM are un ST asigurat de Administraţia Naţionalã de Meteorologie prin Inspecţia Meteorologicã Naţionalã din cadrul acesteia.
(2) ST are urmãtoarele sarcini:
a) primeşte şi asigurã înregistrarea dosarelor depuse în scopul obţinerii atestãrilor de competenţã;
b) verificã dosarele şi existenţa tuturor documentelor solicitate prin prezentul regulament;
c) asigurã întocmirea corespondenţei şi transmiterea acesteia;
d) propune data de desfãşurare a şedinţei CAM, întocmeşte ordinea de zi şi transmite invitaţiile la şedinţele CAM;
e) întocmeşte studiul de evaluare aferent fiecãrei solicitãri, cu propunerea cãtre CAM de acordare/ respingere/reînnoire/suspendare/anulare, dupã caz, a atestãrii în domeniul/domeniile solicitat/solicitate, în termen de maximum 10 zile de la data înregistrãrii solicitãrilor;
f) întocmeşte rapoartele finale de evaluare ale CAM;
g) întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor CAM şi asigurã semnarea sa de cãtre toţi membrii prezenţi;
h) prezintã preşedintelui CAM spre semnare atestatul de competenţã şi informeazã solicitanţii asupra rezultatelor obţinute;
i) elibereazã atestatele de competenţã, în termen de maximum 3 zile de la data adoptãrii deciziei de atestare;
j) înregistreazã şi ţine evidenţa atestatelor emise;
k) pãstreazã şi arhiveazã toate dosarele şi documentele referitoare la atestare pentru o perioadã de minimum 3 ani;
l) pune la dispoziţie autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului sau organelor de control împuternicite de aceasta, la cerere, dosarele de atestare ale persoanelor fizice şi/sau juridice atestate;
m) îndeplineşte şi alte sarcini stabilite de CAM.

CAP. V
Modul de funcţionare a CAM

ART. 10
(1) Şedinţele CAM sunt conduse de preşedinte.
(2) În situaţia în care preşedintele CAM se aflã în imposibilitatea de a-şi exercita funcţia, vicepreşedintele CAM preia atribuţiile acestuia.
ART. 11
La propunerea ST, preşedintele CAM aprobã ziua, ora şi locul desfãşurãrii, precum şi ordinea de zi a şedinţei CAM.
ART. 12
(1) Deciziile în cadrul CAM se adoptã prin vot cu majoritate simplã, în prezenţa obligatorie a 5 dintre membrii sãi.
(2) Dezbaterile şi deciziile CAM se consemneazã într-un proces-verbal, care va fi semnat de fiecare membru al CAM.

CAP. VI
Criterii şi procedura de atestare

ART. 13
(1) Înscrierea în vederea obţinerii atestãrii se face pe baza cererii de solicitare a atestãrii şi a dosarului tehnic complet, care se depun la ST al CAM.
(2) Documentele din dosarul de atestare trebuie sã fie lizibile şi nu se admit documente transmise prin fax. În cazul în care sunt necesare copii de pe actele doveditoare, acestea vor fi copii xerox; dosarul tehnic va avea filele numerotate.
(3) Membrii CAM şi ai ST sunt obligaţi sã pãstreze confidenţialitatea datelor din dosarele tehnice ale solicitanţilor, a tuturor documentelor de lucru, în toate etapele de desfãşurare a procesului de atestare.
ART. 14
Analizarea fiecãrui dosar de cãtre CAM se va face prin luarea în considerare a realizãrilor şi posibilitãţilor tehnico-ştiinţifice ale solicitantului, a calificãrilor profesionale ale colectivului de lucru, a instruirii membrilor acestuia, a apartenenţei persoanei juridice şi/sau a membrilor colectivului de lucru la organisme profesionale şi a experienţei acestora în domeniul meteorologiei.
ART. 15
Atestarea persoanelor juridice se poate face doar dacã cel puţin unul dintre membrii colectivului de lucru are calificare şi experienţã corespunzãtoare domeniului sau domeniilor solicitate spre atestare.
ART. 16
În urma analizãrii dosarelor tehnice şi pe baza studiului de evaluare întocmit în acest sens de cãtre ST, conform prevederilor art. 9 alin. (2) lit. e), CAM aprobã raportul final de evaluare şi decide acordarea/ respingerea/reînnoirea/suspendarea/anularea atestatului de competenţã; în cazul în care CAM decide neacordarea atestatului de competenţã, documentele nu vor fi returnate solicitantului.
ART. 17
Procesul de atestare nu poate depãşi douã luni şi se finalizeazã fie cu emiterea atestatului de competenţã, fie cu respingerea motivatã a solicitãrii.
ART. 18
(1) Dosarul tehnic necesar pentru elaborarea studiului de evaluare şi pentru obţinerea atestatului de competenţã pentru efectuarea de mãsurãtori meteorologice trebuie sã cuprindã urmãtoarele documente:
a) prezentarea scopului efectuãrii de mãsurãtori meteorologice;
b) precizarea dacã rezultatul activitãţii supuse atestãrii va fi utilizat numai de cãtre solicitant sau urmeazã a fi difuzat public; în acest din urmã caz se va menţiona şi mijlocul tehnic de difuzare;
c) documentaţia tehnicã a senzorilor utilizaţi, care trebuie sã conţinã în mod obligatoriu domeniul şi precizia de mãsurare, precum şi certificarea acestor senzori de cãtre o autoritate recunoscutã pe plan internaţional sau naţional, pentru efectuarea de mãsurãtori meteorologice. În lipsa acestei certificãri, solicitantul este obligat sã punã la dispoziţie Administraţiei Naţionale de Meteorologie aceşti senzori în vederea certificãrii;
d) planul de amplasare a senzorilor şi caracteristicile adãpostului meteorologic utilizat, dacã este cazul. În vederea verificãrii reprezentativitãţii solicitantul va asigura accesul comisiei de specialitate în amplasamentul propus;
e) copie de pe certificatul de înmatriculare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau actul juridic de constituire al persoanei juridice, dupã caz;
f) dovada achitãrii taxei iniţiale pentru solicitarea atestãrii.
(2) În termen de maximum 30 de zile de la primirea dosarului tehnic, ST va expertiza documentaţia, va inspecta amplasamentul şi va elabora studiul de evaluare.
(3) Dosarul tehnic necesar pentru elaborarea studiului de evaluare şi pentru obţinerea atestatului de competenţã pentru efectuarea de observaţii meteorologice trebuie sã cuprindã, pe lângã documentele prevãzute la alin. (1), dovada cã solicitantul beneficiazã de personal calificat; în acest sens se va depune lista cuprinzând personalul de specialitate angajat, însoţitã de curriculum vitae al fiecãrui angajat (copii legalizate de pe diploma/diplomele ce atestã calificarea, copii legalizate de pe documentele ce atestã apartenenţa la organizaţii profesionale, copii de pe certificatele obţinute la cursuri de instruire în domeniul meteorologiei).
ART. 19
(1) Dosarul tehnic necesar pentru obţinerea atestatului de competenţã pentru elaborarea de prognoze meteorologice trebuie sã cuprindã urmãtoarele documente:
a) dovada cã solicitantul dispune de date meteorologice din surse autorizate şi de personal calificat pentru a desfãşura activitatea de prognozã;
b) dovada cã solicitantul beneficiazã de personal calificat; în acest sens se va depune lista cuprinzând personalul de specialitate angajat, însoţitã de curriculum vitae al fiecãrei persoane (copii legalizate de pe diploma/diplomele ce atestã calificarea în meteorologie, copii legalizate de pe documentele ce atestã apartenenţa la organizaţii profesionale, copii de pe certificatele obţinute la cursuri de instruire în meteorologie), dacã este cazul;
c) descrierea metodelor, modelelor sau metodologiilor de prognozã, care trebuie sã fie bazate pe principii ştiinţifice;
d) copie de pe certificatul de înmatriculare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau actul juridic de constituire al persoanei juridice, dupã caz;
e) dovada achitãrii taxei iniţiale pentru solicitarea atestãrii.
(2) În termen de 30 de zile de la primirea dosarului tehnic, ST va elabora un studiu de evaluare preliminar însoţit de un buletin de evaluare preliminar a gradului de realizare a prognozelor, care se vor înainta CAM.
ART. 20
Reînnoirea valabilitãţii unui atestat de competenţã sau eliberarea unui atestat de competenţã definitiv pentru elaborarea de prognoze meteorologice se face pe baza cererii de solicitare a atestãrii şi a dosarului tehnic compus din:
a) memoriu de activitate privind activitatea din perioada atestatã;
b) atestatul de competenţã deţinut anterior, în copie;
c) eventualele modificãri survenite în obiectul de activitate, structura de personal sau de altã naturã;
d) dovada achitãrii taxei iniţiale pentru solicitarea de atestãri de competenţã.
ART. 21
(1) Dosarul tehnic necesar pentru obţinerea atestatului de competenţã pentru elaborarea de studii meteorologice sau climatologice trebuie sã cuprindã urmãtoarele documente:
a) dovada cã solicitantul dispune de date meteorologice din surse autorizate, cu o repartiţie spaţialã corespun-zãtoare fiecãrui nivel: naţional, regional, local;
b) şiruri de valori pe cel puţin 30 de ani consecutivi;
c) personal calificat în meteorologie sau climatologie pentru interpretarea ştiinţificã a datelor folosite; în acest sens se va prezenta lista cuprinzând personalul de specialitate angajat, însoţitã de curriculum vitae al fiecãrui angajat (copii legalizate de pe diploma/diplomele ce atestã calificarea în meteorologie sau climatologie, copii legalizate de pe documentele care atestã apartenenţa la organizaţii profesionale, copii de pe certificatele obţinute la cursuri de instruire în meteorologie sau climatologie), dacã este cazul;
d) descrierea metodelor şi metodologiilor ştiinţifice de prelucrare climatologicã, recunoscute pe plan naţional şi internaţional;
e) copie de pe certificatul de înmatriculare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau actul juridic de constituire al persoanei juridice, dupã caz;
f) dovada achitãrii taxei iniţiale pentru solicitarea atestãrii.
(2) În termen de maximum 30 de zile de la primirea dosarului tehnic, ST va expertiza documentaţia şi va elabora studiul de evaluare.
ART. 22
(1) Dosarele tehnice incomplete nu intrã în procedura de atestare şi se restituie solicitanţilor în vederea completãrii acestora.
(2) Dacã informaţiile solicitate nu se primesc în termen de cel mult o lunã de la data notificãrii, dosarul tehnic este respins. În acest caz solicitantul nu mai poate sã facã referiri ulterioare la acesta sau sã pretindã utilizarea unor pãrţi din el ori sã solicite restituirea sumelor achitate în vederea atestãrii.
ART. 23
CAM analizeazã dosarul tehnic al solicitantului în prezenţa acestuia/a reprezentantului împuternicit al acestuia şi decide admiterea sau respingerea cererii de atestare pentru domeniul/domeniile de competenţã solicitat/solicitate.
ART. 24
Taxele de atestare sunt cele prevãzute în anexa nr. 2 pct. 1 lit. a)-c) din <>Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi în anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.229/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind emiterea atestãrilor şi avizelor prevãzute de <>Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi modalitãţile de încasare şi virare la bugetul de stat a taxelor percepute pentru eliberarea acestora şi vor reflecta costurile totale ale activitãţii de atestare desfãşurate.

CAP. VII
Valabilitatea atestatului de competenţã

ART. 25
Pe durata atestãrii, persoanele fizice şi juridice atestate sunt supravegheate de Administraţia Naţionalã de Meteorologie prin Inspecţia Meteorologicã Naţionalã, în vederea îndeplinirii în mod permanent a cerinţelor şi condiţiilor care au stat la baza acordãrii atestatului de competenţã.
ART. 26
(1) Atestatul de competenţã se elibereazã solicitanţilor de cãtre ST al CAM.
(2) Atestatele de competenţã se elibereazã în original. O copie de pe fiecare atestat de competenţã eliberat se pãstreazã la Administraţia Naţionalã de Meteorologie.
ART. 27
ST al CAM va înregistra atestatele de competenţã emise pentru fiecare categorie de competenţã, precum şi orice modificãri ale acestora în registre de eliberare a certificatelor de competenţã.
ART. 28
Atestatul de competenţã îşi pierde valabilitatea în urmãtoarele cazuri:
a) la împlinirea termenului pentru care a fost emis;
b) prin renunţare la atestare, comunicatã în scris şi transmisã ST al CAM;
c) în cazul în care activitatea a fost abandonatã sau înstrãinatã;
d) când atestatul de competenţã a fost retras sau suspendat temporar de douã ori în interval de un an.
ART. 29
Atestatul de competenţã poate fi suspendat în urmãtoarele situaţii:
a) un nivel slab de realizare a activitãţilor atestate sau în cazul în care au fost emise concluzii eronate ce pot conduce la raţionamente false;
b) pentru nerespectarea art. 6 şi 7;
c) pentru nerespectarea limitelor şi a condiţiilor de atestare pe perioada de valabilitate a atestatului emis;
d) când se constatã de cãtre Inspecţia Meteorologicã Naţionalã sãvârşirea de cãtre persoanele fizice sau juridice atestate a unor abateri grave de la legislaţia în vigoare.
ART. 30
(1) La propunerea ST, CAM poate dispune suspendarea atestatului de competenţã pe o perioadã de cel mult 6 luni. În aceastã situaţie CAM are obligaţia de a reanaliza atestatul de competenţã şi poate dispune fie suspendarea sa, fie anularea atestatului de competenţã respectiv.
(2) Pe durata suspendãrii atestatului de competenţã, persoana fizicã sau juridicã nu mai poate îndeplini activitãţile pentru care a fost atestatã şi are obligaţia sã depunã la ST al CAM originalul atestatului de competenţã.
ART. 31
(1) Împotriva deciziei CAM de suspendare sau anulare a atestatului de competenţã se poate face contestaţie. Contestaţia se formuleazã în scris, cu precizarea clarã a motivelor pe care se întemeiazã contestaţia.
(2) Contestaţia se depune la ST al CAM, în termen de 15 zile de la data comunicãrii deciziei de suspendare/anulare a atestatului de competenţã.
(3) Soluţionarea contestaţiei se face de cãtre o comisie pentru contestaţii numitã prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului, care va soluţiona în termen de maximum 15 zile contestaţia şi va comunica decizia sa finalã, care poate fi atacatã conform prevederilor legale în vigoare.
(4) În cazul în care se considerã întemeiatã contestaţia, se dispune anularea suspendãrii, respectiv revocarea deciziei de anulare a atestatului de competenţã.
(5) Concluziile asupra contestaţiei se comunicã contestatorului în scris.
(6) Cheltuielile generate de rezolvarea contestaţiei vor fi suportate de cãtre persoana care a fãcut contestaţia.

CAP. VIII
Dispoziţii finale

ART. 32
Modelul cererii de atestare este prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 33
Modelul procesului-verbal pentru atestarea tehnico-profesionalã este prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 34
Modelul atestatului de competenţã este prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 35
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
-------
la regulament
-------------

CERERE DE ATESTARE


Persoana/Unitatea ........, cod numeric personal ........, codul fiscal
nr. ........, înregistratã la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
la nr. ......., cu domiciliul/sediul în ........, str. ...... nr. ...,
judeţul/sectorul ......, telefon/fax ......., solicit evaluarea în vederea
eliberãrii/prelungirii valabilitãţii atestatului de competenţã pentru .....,
de cãtre Comisia de atestare în domeniul meteorologiei din cadrul
Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor.
Anexez la prezenta cerere de atestare dosarul tehnic aferent, întocmit
în conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea şi
funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei, aprobat prin
Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 665/2006.

Data .......

................................
(numele, prenumele şi semnãtura)
L.S.



ANEXA 2
-------
la regulament
--------------

PROCES-VERBAL
pentru atestarea tehnico-profesionalã a
......................................
din data de ..............

Comisia de atestare în domeniul meteorologiei, numitã prin Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. ..........., având urmãtoarea componenţã:
1. .......................................... preşedinte;
2. .......................................... vicepreşedinte;
3. .......................................... membru;
4. .......................................... membru;
5. .......................................... membru;
6. .......................................... membru;
7. .......................................... secretar,
a supus examinãrii dosarul tehnic al persoanei fizice/juridice înscrise pentru atestarea de competenţã/prelungirea valabilitãţii atestãrii de competenţã în domeniul ................
La solicitarea ............, depusã la Administraţia Naţionalã de Meteorologie, examinarea din data de ........ s-a desfãşurat în ......... şi a constat în analizarea şi evaluarea urmãtoarelor documente:
....................................................................
....................................................................
Persoana fizicã/juridicã solicitantã ........................... a obţinut urmãtoarele rezultate:


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Propunere Rezultat Alte probe Rezultat Obs.
crt. prenumele Dosar tehnic final
solicitantului
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



În urma rezultatelor obţinute .................... se declarã Atestat/Neatestat de cãtre Comisia de atestare în domeniul meteorologiei, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 665/2006.


Data ........... Comisia de atestare în domeniul meteorologiei,
...................................

ANEXA 3
--------
la regulament
-------------


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ MINISTERUL MEDIULUI ŞI GOSPODĂRIRII APELOR │
│ │
│ Comisia de atestare în domeniul meteorologiei │
│ │
│ ATESTAT DE COMPETENŢĂ │
│ │
│ Nr. ...../data emiterii ....... │
│ │
│ În aplicarea prevederilor <>Legii nr. 139/2000 privind activitatea │
│de meteorologie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale │
│<>Hotãrârii Guvernului nr. 1.229/2004 pentru aprobarea Normelor │
│metodologice privind emiterea atestãrilor şi avizelor prevãzute de │
│<>Legea nr. 139/2000 privind activitatea de meteorologie, cu │
│modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi modalitãţile de │
│încasare şi virare la bugetul de stat a taxelor percepute pentru │
│eliberarea acestora şi ale Ordinului ministrului mediului şi │
│gospodãririi apelor nr. 665/2006 pentru aprobarea Regulamentului │
│privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul│
│meteorologiei, Comisia de atestare în domeniul meteorologiei │
│ │
│ ATESTĂ │
│ ............................................................. │
│ (persoana fizicã/juridicã) │
│ │
│ │
│ │
│ cod numeric personal ..........., codul fiscal nr. ............., │
│înregistratã la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului la nr. │
│..........., cu domiciliul/sediul în localitatea ................ │
│str. ........ nr. ....., bl. ....., sc. ..., ap. ..., judeţul/ │
│sectorul ........, pentru efectuarea de ......, în baza cererii şi │
│dosarului nr. .......... . │
│ │
│ Emis la data de ............... . │
│ Valabil pânã la data de ....... . │
│ Cu respectarea condiţiilor înscrise pe verso. │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ Preşedintele Comisiei de atestare │
│ în domeniul meteorologiei, │
│ │
│ ................................. │
│ │
│ (numele, prenumele şi semnãtura) │
│ │
│ │
│ - verso - │
│ Prezentul atestat poate fi utilizat numai de titular. │
│ Cu 30 de zile înainte de expirare, titularul poate solicita │
│prelungirea valabilitãţii atestatului de competenţã. │
│ Responsabilitatea pentru corectitudinea şi calitatea activitãţilor│
│desfãşurate în domeniul meteorologiei revine în exclusivitate │
│elaboratorului. │
│ Prezentul atestat de competenţã îşi pierde valabilitatea în │
│condiţiile prevãzute la art. 28 din Regulamentul privind organizarea│
│şi funcţionarea Comisiei de atestare în domeniul meteorologiei. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016