Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 65 din 23 februarie 2005  privind modificarea   Ordinului ministrului economiei si comertului nr. 133/2004 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2004 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care s-au infiintat in baza prevederilor   Ordonantei Guvernului nr. 25/1995 si care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 65 din 23 februarie 2005 privind modificarea Ordinului ministrului economiei si comertului nr. 133/2004 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2004 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care s-au infiintat in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 25/1995 si care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 194 din 8 martie 2005
În temeiul <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, în conformitate cu prevederile <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 324/2003 , şi ale <>Legii bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi în baza prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul economiei şi comerţului emite urmãtorul ordin:

ART. I
Se modificã anexa nr. 5 la <>Ordinul ministrului economiei şi comerţului nr. 133/2004 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2004 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care s-au înfiinţat în baza prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 25/1995 şi care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 244 din 19 martie 2004, cu modificãrile ulterioare, şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi comerţului,
Codruţ Ioan Şereş

Bucureşti, 23 februarie 2005.
Nr. 65.

ANEXĂ
(Anexa nr. 5
------------
la <>Ordinul ministrului economiei şi comerţului nr. 133/2004 )
------------------------------------------------------------


Ministerul Economiei si Comerţului
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare ECOIND

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI RECTIFICAT
PE ANUL 2004
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare ECOIND



- mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr Buget Buget %
INDICATORI rd. aprobat rectificat (col.2/
col.1)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A 0 1 2 3
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I VENITURI TOTALE, din care: 1 42.235.000 42.235.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 42.200.000 42.200.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 39.500.000 39.500.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi conexe
activitãţii de 4 2.700.000 2.700.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 35.000 35.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 40.235.000 40.235.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 40.005.000 40.005.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 3.900.000 3.900.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 21.270.842 21.270.842 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli cu salariile 11 14.739.316 14.739.316 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãri
sociale de stat 12 3.264.506 3.264.506 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãrile
de şomaj 13 435.267 435.267 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţii pentru asigurãrile
sociale de sãnãtate 14 1.031.752 1.031.752 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
alte cheltuieli de personal,
din care: 15 1.800.000 1.800.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 16 1.800.000 1.800.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea si provizioanele 17 2.040.000 2.040.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 38
din Legea bugetului de stat
pe anul 2004, nr. 507/2003 18 294.786 294.786 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 19 32.000 32.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama si publicitate 20 40.000 40.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 21
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 22 12.427.372 12.427.372 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 23 230.000 230.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 24
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 25 230.000 230.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 26
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 27 2.000.000 2.000.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE 28
STABILITE POTRIVIT LEGII
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE
ANII PRECEDENŢI 29
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 30 500.000 500.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENŢI
(potrivit O.G. nr. 57/2002 31 1.500.000 1.500.000 100,0
aprobata prin <>Legea nr. 324/2003 ),
din care:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 32 300.000 300.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului, in conformitate cu
planul de investiţii si aprobat de 33 900.000 900.000 100,0
organul administraţiei publice
centrale coordonator
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente 34 300.000 300.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, 35 3.640.000 4.440 000 122,0
din care:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 2.040.000 2.040.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 1.600.000 2.400.000 150,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe: 40
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 3.640.000 4.440.000 122,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
in curs la finele anului 43 3.640.000 4.440.000 122,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri de rate aferente
creditelor pentru investiţii 44
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri totale 47 42.235.000 42.235.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente veniturilor totale 48 40.235.000 40.235.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 2.000.000 2.000.000 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total
institut, din care: 50 155 155 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare-dezvoltare 51 145 145 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cistigul mediu lunar pe salariat
total institut** 52 7.606.944 7.606.944 100,0
(lei/persoana)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Câştig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 9.172.341 9.172.341 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd. 49/rd. 48*100) 54 5,0 5,0 X
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii 55 272.484 272.484 100,0
lei/pers.) (rd. 47/rd. 50)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabilitãţii financiare
(rd. 31x100/capital propriu) 56 75,9 75,9 X
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10 Plaţi restante-total 57 2.552.508 2.552.508 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
preturi curente 58 2.552.508 2.552.508 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
preturi comparabile 59 X X X
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11 Creanţe de incasat-total 60 3.775.433 3.775.433 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
preturi curente 61 3.775.433 3.775.433 100,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
preturi comparabile 62 X X X
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii si Tineretului, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt in suma de 31.350.000 mii lei, încheiate in anul 2004.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducãtorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz).

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2004, s-au cuprins si:
- suma de 230.400 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 360.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului
---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016