Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 638 din 9 mai 2000  pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal, prevazute in   Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000 si in   Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2000 nr. 77/2000     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 638 din 9 mai 2000 pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal, prevazute in Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000 si in Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2000 nr. 77/2000

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 210 din 12 mai 2000
Ministrul finanţelor,
în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificãrile ulterioare,
în conformitate cu dispoziţiile <>art. 5 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar,
în temeiul <>art. 14 lit. b) din Legea nr. 76/2000 şi al <>art. 8 lit. b) din Legea nr. 77/2000 ,

emite urmãtorul ordin:

ARTICOL UNIC
(1) În vederea monitorizarii cheltuielilor de personal prevãzute în bugetul de stat, în bugetul asigurãrilor sociale de stat şi în bugetele fondurilor speciale Guvernul, prin Ministerul Finanţelor, instituie un sistem de raportare a acestor cheltuieli, astfel:
a) Pana la data de 24 mai 2000 ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerul Finanţelor, în structura prevãzutã în anexa nr. 1 la prezentul ordin, situaţia privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii, potrivit atribuţiilor stricte ale acestora pana la sfârşitul anului.
Dacã repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal şi a numãrului de posturi nu se încadreazã în cheltuielile şi, respectiv, în numãrul maxim de posturi aprobate pentru anul 2000 sau nu asigura desfãşurarea activitãţii fiecãrei instituţii publice pana la sfârşitul anului, situaţia transmisã de ordonatorii principali de credite nu va fi luatã în considerare, sistandu-se deschiderile de credite bugetare la aceste cheltuieli, pana la transmiterea unei noi situaţii care sa respecte dispoziţiile <>art. 12 şi 14 din Legea nr. 76/2000 , ale <>art. 8 din Legea nr. 77/2000 şi ale <>art. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 .
b) Lunar, pe data de 5 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii terţiari de credite bugetare prezintã ordonatorilor secundari sau principali, dupã caz, situaţia plãţilor de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetele proprii, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare. Pe data de 8 a lunii curente pentru luna anterioarã ordonatorii secundari de credite bugetare prezintã ordonatorilor principali situaţia centralizatoare privind plãţile de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare. Pe data de 15 a lunii curente pentru luna anterioarã ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finanţelor situaţia centralizatoare privind plãţile de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi, dacã este cazul, în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare.
c) Dacã zilele stabilite pentru transmiterea lucrãrilor menţionate mai sus sunt nelucrãtoare, raportarea se face în prima zi lucrãtoare dupã aceste date.
(2) Raportarile solicitate la alin. (1) lit. b) se vor prezenta potrivit formularului prezentat în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
(3) Pentru lunile ianuarie, februarie şi martie raportarea prevãzutã la alin. (1) lit. b) rãmâne cea comunicatã în baza adresei Ministerului Finanţelor nr. 17.650 din 19 aprilie 2000, iar în cazul în care cu ocazia definitivãrii dãrii de seama pe trimestrul I 2000 se constata diferenţe, se vor transmite, o data cu raportarea pentru luna aprilie 2000, o noua raportare, precum şi, dupã caz, raportarea cheltuielilor de personal finanţate din bugetul asigurãrilor sociale de stat şi din bugetele fondurilor speciale, pentru lunile respective.

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1

Instituţia publica ........................


SITUAŢIE
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul 2000

Sursa de finanţare*) ...................
Capitol**) .............................



┌────┬───────┬───────────────────────────────────────────────┬─────┬────────┐
│ │Cheltu-│ din care: │ │ │
│ │ieli de├───────┬─────────┬───────────┬──────────┬──────┤ │ │
│ Lu-│perso- │cheltu-│contribu-│cheltuieli │cheltuieli│depla-│ │Câştigul│
│ na │ nal │ieli cu│tii pen- │pentru │pentru │sari, │ Nu- │ mediu │
│ │(mii │salari-│tru asi- │constitui- │constitui-│deta- │marul│ lunar │
│ │ lei) │ ile │gurari │rea Fondu- │rea Fondu-│sari, │mediu│ (lei) │
│ │ │(mii │sociale │lui pentru │lui de │tran- │ de │ │
│ │ │ lei) │de stat │plata aju- │asigurãri │sfe- │pos- │ │
│ │ │ │(mii lei)│torului de │sociale de│rari │turi │ │
│ │ │ │ │ şomaj │sãnãtate │(mii │ocu- │ │
│ │ │ │ │(mii lei) │(mii lei) │ lei) │pate │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 0 │1=2+3+ │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │8=2:7 │
│ │4+5+6 │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 01 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 02 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 03 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 04 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 05 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 06 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 07 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 08 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 09 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 10 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 11 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│ 12 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┤
│TO- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│TAL:│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴───────┴─────────┴───────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┘



*) Se va completa, dupã caz, cu urmãtoarele surse de finanţare: bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul fondului special (precizându-se denumirea completa a fondului special), iar în cazul Ministerului Afacerilor Externe se va completa şi pentru cheltuielile de personal ce urmeazã sa fie suportate din venituri extrabugetare provenite din taxe consulare.
**) Se va completa capitolul de cheltuieli potrivit clasificatiei bugetare.

NOTA:
La completarea prezentei situaţii ordonatorii principali de credite bugetare vor avea în vedere atât aparatul propriu, cat şi unitãţile subordonate.
Pentru lunile ianuarie-aprilie vor fi înscrise sume la nivelul deschiderilor de credite.


Ordonator principal de credite,
...............................


Întocmit:
Numele şi prenumele ..................
Telefon (Fax) ........................


ANEXA 2


Instituţia publica .......................


SITUAŢIE
privind monitorizarea cheltuielilor de personal finanţate de la bugetul*1) ..... pe luna ..............



┌─────────────────────────────────────────────────┬───────┬────┬─────┬───────┐
│ │ │Pro-│Plati│ Plati │
│ │ │gram│cumu-│în luna│
│ │ │2000│late │pentru │
│ │ │ │efec-│care se│
│ │ │ │tuate│ face │
│ │ │ │ în │rapor- │
│ │ │ │luni-│tarea │
│ │ │ │ le │ │
│ │ │ │ante-│ │
│ │ │ │rioa-│ │
│ │ │ │re*2)│ │
├─────────────────────────────────────────────────┼───────┼────┼─────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├─────────────────────────────────────────────────┼───────┼────┼─────┼───────┤
│ Capitolul*3) ... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal │mii lei│ │ │ │
│ din acestea: │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile, │mii lei│ │ │ │
│ din care │ │ │ │ │
│ 1.1. Salarii de baza*4) │mii lei│ │ │ │
│ 1.2. Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3. Indemnizaţii de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4. Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5. Sporuri pentru condiţii de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.6. Plati pentru ore suplimentare │mii lei│ │ │ │
│ 1.7. Fond de premii │mii lei│ │ │ │
│ 1.8. Alte drepturi salariale acordate │ │ │ │ │
│ personalului încadrat cu contract │ │ │ │ │
│ de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.9. Drepturi salariale acordate │ │ │ │ │
│ personalului încadrat pe baza de │ │ │ │ │
│ convenţie civilã │mii lei│ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri sociale │ │ │ │ │
│ de stat │mii lei│ │ │ │
│ 3. Cheltuieli pentru constituirea Fondului │ │ │ │ │
│ pentru plata ajutorului de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ 4. Cheltuieli pentru constituirea Fondului │ │ │ │ │
│ de asigurãri sociale de sãnãtate │mii lei│ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ 6. Numãrul mediu de persoane remunerate, │ │ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ 6.1. persoane încadrate cu convenţie │ │ │ │ │
│ civilã │ │ │ │ │
│ 7. Câştigul mediu lunar (rândul 1 : rândul 6), │ lei │ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ 7.1. persoane încadrate cu convenţie civilã│ lei │ │ │ │
│ rândul 1.9 : rândul 6.1 │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴───────┴────┴─────┴───────┘



*1) Se va completa în mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, bugetul Fondului special de solidaritate socialã pentru persoane cu handicap, bugetul Fondului naţional de solidaritate, bugetul Fondului de asigurãri sociale de sãnãtate, bugetul Fondului special pentru susţinerea învãţãmântului de stat, bugetul Fondului special pentru sãnãtate publica, bugetul Fondului special al drumurilor publice, iar în cazul Ministerului Afacerilor Externe se va completa şi pentru cheltuielile de personal ce urmeazã sa fie suportate din venituri extrabugetare provenite din taxe consulare.
*2) Datele trebuie sa corespundã cu cele transmise, în coloana 3, cumulat cu cele din coloana 4 din raportarea anterioarã;
*3) Macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
*4) Cuprinde şi indemnizaţiile pentru persoanele care ocupa funcţii de demnitate publica sau asimilate acestora.

NOTA:
În cazul Ministerului Educaţiei Naţionale, al Ministerului Sãnãtãţii, al Autoritãţii Naţionale pentru Turism şi al Ministerului Afacerilor Externe, pentru care finanţarea cheltuielilor de personal se realizeazã, în completare, şi din fonduri speciale şi, respectiv, din taxe consulare, numãrul de posturi se va completa numai la situaţia prezentatã pentru bugetul de stat, iar câştigul mediu se determina prin cumularea cheltuielilor cu salariile din bugetul de stat cu cele din fondul special şi, respectiv, din taxe consulare şi împãrţirea sumei rezultate la numãrul de posturi ocupate.
În cazul Ministerului Afacerilor Externe şi al Ministerului Industriei şi Comerţului se vor completa situaţii distincte pentru personalul din ţara şi, respectiv, pentru personalul de la misiunile din strãinãtate.


Ordonator principal de credite,
...............................

Întocmit:
Numele şi prenumele ..................
Telefon (Fax) ........................


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016