Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 635 din 17 aprilie 2002  privind aprobarea Listei tarifelor pentru depasirea limitelor maxime admise de greutate si/sau gabarit de catre autovehicule inmatriculate in Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 635 din 17 aprilie 2002 privind aprobarea Listei tarifelor pentru depasirea limitelor maxime admise de greutate si/sau gabarit de catre autovehicule inmatriculate in Romania

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 297 din 7 mai 2002

Ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei,
în temeiul prevederilor <>art. 41 alin. (3) lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, aprobatã prin <>Legea nr. 82/1998 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 3/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Lista tarifelor pentru depãşirea limitelor maxime admise de greutate şi/sau gabarit de cãtre autovehicule înmatriculate în România, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Regia Autonomã "Administraţia Nationala a Drumurilor din România" va aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.


p. Ministrul lucrãrilor publice,
transporturilor şi locuinţei,
Marius Sorin Ovidiu Bota,
secretar de stat



ANEXA 1
LISTA
tarifelor pentru depãşirea limitelor maxime admise de greutate şi/sau
gabarit de cãtre autovehicule înmatriculate în România
┌──┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│Nr│ │ │ │
│c │ Denumirea tarifului │ Unitate de │ Tarif │
│r │ │ calcul │ unitar*) │
│t │ │ │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────────┤
│0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├──┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────────┤
│1.│Eliberare aviz prealabil şi/sau autorizaţie │ │ │
│ │specialã de transport │lei/operaţie │ 772.400 │
├──┼────────────────────────────────┬────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │16,1 - 20,0│ │ 276,3 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │20,1 - 25,0│ │ 301,2 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │25,1 - 30,0│ │ 346,9 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │30,1 - 35,0│ │ 368,6 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │35,1 - 40,0│ │ 387,7 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │40,1 - 45,0│ │ 422,5 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │45,1 - 50,0│ │ 499,6 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │50,1 - 55,0│ │ 582,4 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │55,1 - 60,0│ │ 657,6 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │60,1 - 65,0│ lei/ │ 774,2 │
│ │ ├────────────┤ tonaj brut ├───────────────┤
│2.│Depãşirea greutatii totale │65,1 - 70,0│ x km │ 823,2 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │70,1 - 75,0│ │ 868,3 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │75,1 - 80,0│ │ 915,4 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │80,1 - 85,0│ │ 979,6 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │85,1 - 90,0│ │ 1015,1 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │90,1 - 95,0│ │ 1046,1 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │95,1 - 100,0│ │ 1077,6 │
│ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │Pentru │ │ │
│ │ │fiecare │ │ │
│ │ │ 0,1 - 10,0│ │ 19,0 │
│ │ │tone peste │ │ │
│ │ │100,0 tone │ │ │
├──┼────────────────────┬───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ 0,1 - 1,0│ │ 473,6 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 1,1 - 1,5│ │ 619,8 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ Osia │ 1,6 - 2,0│ │ 886,8 │
│ │ │ simpla ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 2,1 - 2,5│ │ 1.221,3 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 2,6 - 3,0│ │ 1.651,9 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 3,1 - 3,5│lei/tone osii│ 2.156,7 │
│ │ │ ┌> ├────────────┤x km ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 3,6 - 4,0│ │ 5.056,4 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 4,1 - 4,5│ │ 8284,2 │
│ │ │ **)│ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 4,6 - 5,0│ │ 11.294,7 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 5,1 - 5,5│ │ 14.273,5 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│3.│ Depãşirea │ │ │ 5,6 - 6,0│ │ 17.224,4 │
│ │ limitelor │ │ │ │ │ │
│ │ de greutate │ └> ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ pe configuratii │ │Peste 6,0t │ │156.324,8 │
│ │ de osii ├───────────┼────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 0,1 - 1,0│ │ 373,3 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 1,1 - 2,0│ │ 537,0 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │Osia dubla │ 2,1 - 3,0│ │ 714,1 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 3,1 - 4,0│ │ 946,4 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 4,1 - 5,0│ lei/ │ 1.307,2 │
│ │ │ ├────────────┤ tone osii ├───────────────┤
│ │ │ │ 5,1 - 6,0│ x km │ 1.759,0 │
│ │ │ ┌>├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 6,1 - 7,0│ │ 5.245,5 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 7,1 - 8,0│ │ 8.703,4 │
│ │ │ **)│ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 8,1 - 9,0│ │ 12.138,5 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 9,1 - 10,0│ │ 15.551,7 │
│ │ │ └>├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ Peste 10,0t│ │156.324,8 │
├──┼────────────────────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ 0,1 - 1,0 │ │ 371,7 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 1,1 - 2,0 │ │ 519,2 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 2,1 - 3,0 │ │ 715,1 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │Osia tripla│ 3,1 - 4,0 │ │ 928,5 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 4,1 - 5,0 │ │ 1.156,5 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │Depãşirea limitelor │ │ 5,1 - 6,0 │ lei/ │ 1.450,4 │
│ │de greutate pe │ ├────────────┤ tone osii ├───────────────┤
│3.│configuratii de osii│ │ 6,1 - 7,0 │ x km │ 1.861,1 │
│ │ │ ┌>├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 7,1 - 8,0 │ │ 4.835,8 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 8,1 - 9,0 │ │ 7.793,2 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │ 9,1 - 10,0 │ │ 10.731,8 │
│ │ │ **)│ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │10,1 - 11,0 │ │ 13.663,2 │
│ │ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ │11,1 - 12,0 │ │ 16.575,7 │
│ │ │ └>├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │Peste 12,0t │ │167.433,9 │
├──┼────────────────────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────┤
│0.│ │ 1. │ │ 2. │ 3. │
├──┼────────────────────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────┤
│4.│Depãşirea limitelor │Lungime │ 0,10 - 1,0│ │ 1.197,2 │
│ │de gabarit │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 1,01 - 2,0│ lei/km │ 1.988,0 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 2,01 - 3,5│ │ 3.374,8 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 3,51 - 6,0│ │ 5.552,2 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 6,01 - 9,0│ │ 8.919,0 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │ 9,01 - 12,0│ │ 12.679,7 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │12,01 - 15,0│ │ 17.838,0 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │Pentru │ │ │
│ │ │ │fiecare │ │ │
│ │ │ │1,0 m peste │ │ 5.945,8 │
│ │ │ │15,0 m │ │ │
├──┼────────────────────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │0,01 - 0,5│ │ 2.382,6 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │0,51 - 1,0│ │ 3.374,8 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │1,01 - 1,5│ │ 5.629,6 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │1,51 - 2,0│ │ 9.706,3 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │Latime sau │2,01 - 2,5│ │ 15.652,7 │
│ │ │înãlţime ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │2,51 - 3,0│ lei/km │ 23.784,7 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │3,01 - 3,5│ │ 43.548,5 │
│ │ │ ├────────────┤ ├───────────────┤
│ │ │ │Pentru │ │ │
│ │ │ │fiecare │ │ │
│ │ │ │1,0 m peste │ │ │
│ │ │ │3,5 m │ │ 7.956,2 │
├──┼────────────────────┴───────────┴────────────┼─────────────┼───────────────┤
│6.│ Recantarire sau remasurare │lei/operaţie │481.992,3 │
└──┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────┴───────────────┘

NOTA: *) Tarifele sunt calculate la cursul de schimb de 32.264 lei/USD
(la 18.01.2002), care se indexeazã cu indicele rezultat
din raportul curs USD al zilei ;
──────────────────
32.264
**) Se aplica numai în cazul unor transporturi excepţionale, respectiv
pe trasee determinate numai în baza unui proiect de transport
întocmit de cãtre o unitate de specialitate agreatã de A.N.D., iar
în cazul celor depistate fãrã autorizaţie specialã de transport în
parcurs pe reţeaua rutiera interna şi la ieşirea din România
(în A.C.I. din P.C.T.F.) tariful dintre cele doua intervale
restrictive se aplica majorat 100%.





────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016