Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 614 din 20 octombrie 2004  privind modificarea anexelor nr. 2 si 4 la Normele metodologice de aplicare a   Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 614 din 20 octombrie 2004 privind modificarea anexelor nr. 2 si 4 la Normele metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deseurilor de ambalaje PET postconsum in vederea reciclarii", aprobate prin Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor nr. 117/2004

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 87 din 26 ianuarie 2005
În temeiul <>art. 7 din Hotãrârea Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 19 februarie 2004,
în baza <>art. 5 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 285 din 31 martie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul mediului şi gospodãririi apelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã modificarea anexelor nr. 2 şi 4 la Normele metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", aprobate prin <>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 490 din 1 iunie 2004, cu modificãrile ulterioare, conform anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Administraţia Fondului pentru Mediu, aflatã în coordonarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
<>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 , cu modificãrile ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezentul ordin, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Speranţa Maria Ianculescu

Bucureşti, 20 octombrie 2004.
Nr. 614.

ANEXĂ

Anexele nr. 2 şi 4 la Normele metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 166/2004 pentru aprobarea proiectului "Dezvoltarea sistemului de colectare a deşeurilor de ambalaje PET postconsum în vederea reciclãrii", aprobate prin <>Ordinul ministrului mediului şi gospodãririi apelor nr. 117/2004 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 490 din 1 iunie 2004, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
I. La anexa nr. 2 "Cerere de finanţare nerambursabilã pentru agenţii economici reciclatori", literele alineatului 6 de la "Finanţare solicitatã" vor avea urmãtorul cuprins:
"a) proces-verbal al adunãrii generale a acţionarilor/ asociaţilor privind solicitarea de acordare şi contractare a finanţãrii, precum şi persoana legal desemnatã sã reprezinte solicitantul în relaţia cu Administraţia Fondului pentru Mediu;
b) copia autorizaţiei de valorificare a deşeurilor de mase plastice a solicitantului, emisã în baza <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deşeurilor industriale reciclabile, republicatã, valabilã la data depunerii cererii de finanţare, cu obligativitatea prelungirii termenului de valabilitate, în cazul expirãrii acestuia pe perioada finanţãrii;
c) copiile urmãtoarelor documente ale solicitantului: actul de înfiinţare - statut, contract sau act constitutiv, hotãrârea judecãtoreascã prin care a fost aprobatã înfiinţarea şi toate modificãrile aduse actului de înfiinţare înregistrate la autoritatea care a aprobat înfiinţarea, certificatul de înregistrare inclusiv anexele cu autorizaţiile de funcţionare pentru sediul social şi pentru toate punctele de lucru declarate, şi alte acte considerate relevante;
d) copii ale documentelor care dovedesc sediul social şi punctele de lucru ale solicitantului: contract de vânzare-cumpãrare, contract de închiriere, contract de leasing, contract de comodat, dupã caz;
e) certificatul constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului, nu mai vechi de 10 zile, din care sã rezulte: datele de identificare a solicitantului, capitalul social, obiectul principal de activitate şi celelalte activitãţi secundare - inclusiv cod CAEN 3720, recuperarea deşeurilor şi resturilor nemetalice reciclabile, punctele de lucru declarate, acţionarii/asociaţii, situaţia juridicã, relaţia de grup, fondul de comerţ;
f) certificatele constatatoare ale societãţilor din grup, dacã este cazul, în original, emise de oficiul registrului comerţului, nu mai vechi de 10 zile, din care sã rezulte: datele de identificare, capitalul social, obiectul principal de activitate şi celelalte activitãţi secundare, punctele de lucru declarate, acţionarii/asociaţii, situaţia juridicã, relaţia de grup, fondul de comerţ;
g) formularele de bilanţ contabil pe ultimii doi ani sau pe o perioadã mai scurtã în funcţie de data infiinţãrii, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, în copie, cu balanţele de verificare sintetice şi analitice aferente acestora, semnate şi ştampilate, însoţite de raportul administratorilor şi raportul comisiei de cenzori sau raportul de audit, dupã caz;
h) copie de pe ultimul formular de raportare contabilã semestrialã, vizat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, şi balanţa de verificare sinteticã şi analiticã aferentã acestuia, semnatã şi ştampilatã, dupã caz, în funcţie de data înfiinţãrii;
i) balanţa de verificare sinteticã şi analiticã aferentã lunii precedente depunerii cererii, transpusã în formularul de bilanţ, semnate şi ştampilate;
j) certificate de atestare fiscalã, nu mai vechi de 10 zile, în original, care dovedesc cã solicitantul şi societãţile cu care se aflã în grup nu au datorii la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de sãnãtate, bugetul asigurãrilor de şomaj, bugetele locale şi alte fonduri;
k) copii ale declaraţiilor privind obligaţiile de platã la veniturile Fondului pentru mediu, în cazul în care solicitantul şi/sau societãţile aferente grupului se încadreazã în prevederile <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, republicatã, cu modificãrile ulterioare;
l) adresã din partea agenţiei teritoriale de protecţia mediului, din care sã rezulte cã solicitantul nu se încadreazã în nici una dintre categoriile de contribuabili prevãzute în <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 73/2000 , republicatã, cu modificãrile ulterioare;
m) declaraţie notarialã pe propria rãspundere a reprezentantului legal desemnat al solicitantului, conform modelului prezentat în anexa nr. 2.3;
n) certificat de cazier fiscal al solicitantului, nu mai vechi de 10 zile, în original, eliberat de organele de specialitate teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice;
o) scrisoare de referinţã bancarã a solicitantului, din care sã rezulte şi urmãtoarele elemente: verificarea Centralei Riscurilor Bancare - CRB şi a Fişierului Naţional al Incidentelor de Plãţi - CIP;
p) copiile contractelor de aprovizionare cu deşeuri de ambalaje PET postconsum ale solicitantului;
q) planul de afaceri al solicitantului, însoţit de bugetul de venituri şi cheltuieli şi fluxul de încasãri şi plãţi în numerar, conform anexelor nr. 2.4, 2.4.1 şi 2.4.2;
r) notã de prezentare privind aspectele tehnice ale solicitantului, din care sã rezulte obligatoriu: fluxul tehnologic şi capacitatea liniei sau liniilor tehnologice, descrierea utilajelor componente, instalaţiile de tratare a apelor uzate rezultate din procesul tehnologic, în cazul în care existã;
s) copii ale actelor de proprietate pentru utilajele din dotare, copii ale contractelor de închiriere şi/sau ale contractelor de leasing, dupã caz;
t) copiile contractelor de desfacere pentru materia primã secundarã obţinutã de solicitant, copiile comenzilor şi ale documentelor justificative: facturi interne, facturi externe, declaraţii vamale de export, acreditive, documente de transport etc.;
u) copia autorizaţiei de mediu, atât pentru sediul social, cât şi pentru punctele de lucru;
v) alte documente relevante ce pot fi solicitate de cãtre Administraţia Fondului pentru Mediu."
II. Anexa nr. 4 "Cerere de tragere din finanţarea nerambursabilã" se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
- Coloana a 5-a şi, respectiv, a 6-a din tabelul de la litera b) vor avea urmãtorul cuprins:
● coloana a 5-a: "Suma alocatã din bugetul Fondului pentru mediu pentru kilogramul de deşeuri de ambalaje PET postconsum, introdus în procesul de producţie, prelucrat şi transformat în materie primã secundarã, exclusiv T.V.A. (lei/kg)";
● coloana a 6-a: "Valoarea de încasat din bugetul Fondului pentru mediu (col. 2 x col. 5) (lei)".
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016