Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 608 din 11 iunie 1999  privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 608 din 11 iunie 1999 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 277 din 17 iunie 1999
Ministrul finanţelor,
în temeiul prevederilor <>art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea plãţii obligaţiilor fata de bugetul de stat şi în baza <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea plãţii obligaţiilor fata de bugetul de stat, anexa la prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã de colectare a veniturilor statului şi de aplicare a executãrii silite, Direcţia Generalã a Vamilor, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat, precum şi organele din subordinea acestora vor lua mãsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1

NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea plãţii obligaţiilor fata de bugetul de stat

1.1. Potrivit <>art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 , denumita în continuare ordonanta, majorãrile de întârziere datorate bugetului de stat, în condiţiile legii, pana la data de 30 aprilie 1999, şi neachitate pana la data de 21 mai 1999 (data intrãrii în vigoare a ordonanţei) de cãtre debitori, persoane juridice, indiferent de modul de organizare şi de forma de proprietate, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
Calculul majorãrilor de întârziere prevãzute la alineatul precedent se va face de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, ori de persoanele juridice, pe propria rãspundere, în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 620/1997 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 108/1996 , referitoare la plata obligaţiilor bugetare şi majorãrilor de întârziere, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
1.2. În perioada 30 aprilie-30 noiembrie 1999, în care majorãrile de întârziere sunt amânate la plata, prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 620/1997 nu se aplica pentru debitele restante la 30 aprilie 1999. Pentru orice plata efectuatã de debitor pana la îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 4 şi/sau 5 din ordonanta, organul fiscal competent va efectua stingerea obligaţiilor bugetare restante, în ordinea vechimii, pentru impozitul, taxa sau venitul bugetului de stat indicat de plãtitor.
1.3. Sumele reprezentând majorãri de întârziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999, achitate în mod voluntar de cãtre debitori sau încasate prin executare silitã ori prin aplicarea prevederilor <>art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 şi ale <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 620/1997 , dupã data de 21 mai 1999 se compenseazã sau se restituie, la cerere, debitorilor care beneficiazã de prevederile art. 4 şi/sau 5 din ordonanta, în condiţiile legii.
Majorãrile de întârziere achitate pana la data de 21 mai 1999 nu se restituie.
1.4. De prevederile ordonanţei poate beneficia orice debitor, persoana juridicã, numai pentru impozite, taxe şi alte obligaţii datorate bugetului de stat.

2. În categoria majorãrilor de întârziere prevãzute la pct. 1 din prezentele norme metodologice, datorate de cãtre persoane juridice, se cuprind:
a) majorãrile de întârziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 şi neplãtite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat neplãtite pana la data de 30 aprilie 1999, calculate de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, precum şi de persoanele juridice pe propria rãspundere;
b) majorãrile de întârziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 şi neplãtite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat, achitate pana la data de 30 aprilie 1999;
c) majorãrile de întârziere neplãtite, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada de pana la 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare încheiate de organele competente ulterior datei de 21 mai 1999;
d) majorãrile de întârziere neplãtite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, pentru care s-au acordat, potrivit legii, amânãri sau eşalonãri, pentru care termenele de plata, stabilite conform înlesnirilor acordate, sunt ulterioare datei de 21 mai 1999;
e) majorãrile de întârziere neplãtite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare, contestate potrivit legii, şi care se aflau la data de 21 mai 1999 în curs de soluţionare la organele competente;
f) majorãrile de întârziere neplãtite pana la data de 21 mai 1999, aferente taxei pe valoarea adãugatã pentru serviciile de natura celor prevãzute la <>cap. IV pct. 4.4 din normele aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.178/1996 , datorate ca urmare a neevidentierii acesteia în decontul lunar la randurile 3 şi 13.

3. În categoria majorãrilor de întârziere prevãzute la art. 3 din ordonanta se cuprind:
a) majorãrile de întârziere cuprinse la pct. 2 din prezentele norme metodologice;
b) majorãrile de întârziere aferente debitelor restante la data de 30 aprilie 1999, respectiv cele datorate începând cu data de 1 mai 1999 pana la data plãţii debitului care le genereazã, inclusiv.

4. Sunt scutite de la plata majorãrile de întârziere prevãzute la pct. 2, cu excepţia celor cuprinse la lit. b) şi f), precum şi cele de la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege în acest sens şi/sau stabilite pe propria rãspundere de cãtre persoanele juridice, dacã se îndeplinesc cumulativ urmãtoarele doua condiţii:
a) debitele restante la data de 30 aprilie 1999, care le-au generat, reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, au fost achitate pana la data de 21 mai 1999 ori se vor achitã pana la data de 31 august 1999 inclusiv;
b) se achitã integral, la scadenta, obligaţiile provenind din impozite, taxe şi din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada 30 aprilie - 31 august 1999 sau, în cazul în care acestea nu se achitã la scadenta, se plãtesc pana la data de 31 august 1999, împreunã cu majorãrile de întârziere aferente acestora.
În cazul în care debitorul se prevaleazã de dispoziţiile art. 6 din ordonanta şi face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.

5. Se reduc la plata majorãrile de întârziere prevãzute la pct. 2, cu excepţia celor cuprinse la lit. b) şi f), precum şi cele cuprinse la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege în acest sens şi/sau stabilite pe propria rãspundere de cãtre persoanele juridice, dacã debitorii îşi achitã integral obligaţiile provenind din impozite, taxe şi din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pe perioada cuprinsã între 30 aprilie şi termenele prevãzute la art. 5 alin. 1 din ordonanta, precum şi eventualele majorãri de întârziere aferente acestora, cu:
a) 80%, în cazul în care debitele reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achitã pana la data de 30 septembrie 1999;
b) 60%, în cazul în care debitele reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achitã pana la data de 31 octombrie 1999;
c) 40%, dacã debitele reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achitã pana la data de 30 noiembrie 1999.
În cazul în care debitorul se prevaleazã de dispoziţiile art. 6 din ordonanta şi face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.

6.1. Majorãrile de întârziere neplãtite, pentru care termenele de plata, stabilite conform înlesnirilor acordate în baza prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 , sunt cuprinse în perioada 21 mai-30 noiembrie 1999, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
6.2. Majorãrile de întârziere amânate sau eşalonate la plata, neachitate pana la data de 21 mai 1999, se scutesc de la plata, dacã debitorii, persoane juridice, îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) achitã integral, pana la data de 31 august 1999, debitele care au generat majorãrile de întârziere ce fac obiectul înlesnirilor la plata aprobate, precum şi majorãrile aferente, stabilite în baza <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 ;
b) respecta prevederile art. 4 alin. 2 din ordonanta.
6.3. Debitorii, persoane juridice, care au eşalonãri la plata majorãrilor de întârziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform înlesnirilor la plata aprobate, sunt stabilite pana la data de 30 noiembrie 1999, beneficiazã de prevederile art. 5 din ordonanta, dacã diferenţele de majorãri de întârziere (de 20%, 40% sau 60%, dupã caz), rãmase de plãtit, se vor achitã în totalitate pana la data de 30 noiembrie 1999 inclusiv.
În cazul în care debitorii, persoane juridice beneficiazã de eşalonãri la plata majorãrilor de întârziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform înlesnirilor aprobate, sunt şi ulterioare datei de 30 noiembrie 1999, diferenţele de majorãri de întârziere (de 20%, 40% sau 60%, dupã caz), rãmase de plãtit, se vor achitã conform aprobãrilor acordate de organele abilitate, ca urmare a cererilor pe care debitorii le vor depune în acest sens. În caz contrar, organele abilitate vor stabili din oficiu termenele şi cuantumul ratelor pentru aceste diferenţe, instiintand despre aceasta debitorii.
În situaţia în care debitorii, persoane juridice, nu se încadreazã în prevederile art. 4 şi/sau 5 din ordonanta, dupã caz, dar achitã ratele la debitele cu termene de plata stabilite în perioada 21 mai-30 noiembrie 1999, conform înlesnirilor acordate, iar majorãrile de întârziere cu termene de plata stabilite în perioada 21 mai-30 noiembrie 1999, conform înlesnirilor acordate, şi amânate potrivit prevederilor art. 1 din ordonanta se achitã pana la data de 30 noiembrie 1999, înlesnirea aprobatã rãmâne valabilã.
6.4. Debitorii, persoane juridice, care beneficiazã de înlesniri la plata, acordate conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 , aflate în derulare, şi care apreciazã ca nu pot beneficia de prevederile ordonanţei, vor respecta înlesnirile respective astfel cum au fost aprobate.

7. Debitorii, persoane juridice, care nu beneficiazã de înlesnirile la plata prevãzute la art. 4 şi/sau 5 din ordonanta, vor achitã pana la data de 30 noiembrie 1999 majorãrile de întârziere precizate la pct. 2 din prezentele norme metodologice, amânate la plata pana la aceasta data.

8. Organele fiscale teritoriale vor urmãri ca debitele restante la data de 30 aprilie 1999, precum şi obligaţiile provenind din impozite, taxe şi din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada cuprinsã între 30 aprilie şi termenele menţionate la art. 4 şi 5 din ordonanta, sa fie achitate, pe fiecare tip de venit al bugetului de stat, în ordinea vechimii acestora.
Vechimea debitelor se stabileşte în funcţie de data scadentei acestora şi nu de termenul de plata acordat ca urmare a aprobãrii unor amânãri sau eşalonãri la plata.

9. În cazul în care, ulterior datei de 30 aprilie 1999, organele de control constata, pentru perioada 30 aprilie-30 noiembrie 1999, diferenţe de impozite, taxe şi de alte venituri ale bugetului de stat, precum şi majorãri de întârziere aferente acestora, înlesnirile prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta rãmân valabile, dacã debitorii care au beneficiat de acestea achitã în termenele stabilite prin actele de control aceste sume.

10. Înlesnirile la plata ce se acorda debitorilor, persoane juridice, indiferent de modul de organizare şi de forma de proprietate, potrivit art. 1 din ordonanta, se reflecta în contabilitate astfel:

A. În contabilitatea agenţilor economici şi a persoanelor juridice fãrã scop lucrativ

a) Majorãrile de întârziere prevãzute la art. 1 din ordonanta, reflectate în creditul contului 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul statului" şi, respectiv, în bilanţul contabil la 31 decembrie 1998:


448 "Alte datorii = 7718 "Alte venituri
şi creanţe cu excepţionale din
bugetul statului" operaţiuni de ges-
tiune"

şi, concomitent,

- Debit cont de ordine şi evidenta
8038 "Alte valori în afarã bilanţului".


Persoanele juridice fãrã scop lucrativ, care, din transpunerea soldurilor conturilor contabile din vechiul plan de conturi în noul plan de conturi la data de 1 ianuarie 1999, conform prevederilor <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 1.591/1998 , au preluat obligaţii de plata cãtre bugetul de stat privind majorãrile de întârziere în creditul contului 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul statului", vor inregistra sumele respective la venituri, astfel:


448 "Alte datorii = 7718 "Alte venituri
şi creanţe cu excepţionale din
bugetul statului" operaţiuni de ges-
tiune"

(pentru activitãţile economice)

448 "Alte datorii = 7399 "Alte venituri
şi creanţe cu din activitãţile
bugetul statului" fãrã scop lucrativ"

(pentru activitãţile fãrã scop lucrativ)

448 "Alte datorii = 791 "Venituri cu
şi creanţe cu destinaţie specialã"
bugetul statului"

(pentru activitãţile cu destinaţie specialã)


Concomitent, sumele respective se evidenţiazã şi în debitul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului".
b) Majorãrile de întârziere înregistrate în perioada 1 ianuarie-30 aprilie 1999 în creditul contului 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul statului" (articol contabil 6718 = 448) vor fi stornate prin efectuarea aceluiaşi articol contabil în roşu sau cu semnul minus, astfel:


6718 "Alte cheltuieli = 448 "Alte datorii - cu sumele
excepţionale şi creanţe cu în roşu sau
privind opera- bugetul cu semnul
tiunile de statului" minus
gestiune"

şi, concomitent,

- Debit cont de ordine şi evidenta
8038 "Alte valori în afarã bilanţului".


La persoanele juridice fãrã scop lucrativ, în cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli excepţionale privind operaţiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate în analitice distincte, pe feluri de activitãţi.
c) Majorãrile de întârziere calculate de persoanele juridice pe propria rãspundere, potrivit art. 3 din ordonanta, şi neinregistrate în conturi bilantiere se vor reflecta în debitul contului de ordine şi evidenta 8038 "Alte valori în afarã bilanţului".
d) La data de 30 noiembrie 1999 sumele evidentiate în debitul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului" se vor regulariza astfel:
- majorãrile de întârziere scutite de la plata ca urmare a achitãrii debitelor la termenele şi în condiţiile prevãzute de ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului";
- majorãrile de întârziere aferente debitelor neachitate în condiţiile prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului" şi, concomitent, în conturi bilantiere, efectuandu-se articolul contabil:


6718 "Alte cheltuieli = 448 "Alte datorii şi
excepţionale privind creanţe cu bugetul
operaţiunile de statului"
gestiune"


La persoanele juridice fãrã scop lucrativ, în cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli excepţionale privind operaţiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate în analitice distincte, pe feluri de activitãţi.
Majorãrile de întârziere astfel evidentiate se vor reflecta în bilanţul contabil la data de 31 decembrie 1999.

B. În contabilitatea instituţiilor publice

a) Majorãrile de întârziere prevãzute la art. 1 din ordonanta, reflectate în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului" (articol contabil 410, 420, 421 = 232) şi raportate prin darea de seama contabila la data de 31 decembrie 1998, vor fi stornate prin efectuarea aceluiaşi articol contabil în roşu sau cu semnul minus, astfel:


% = 232 "Decontãri - cu sumele
410 "Cheltuielile instituţiei cu bugetul în roşu sau
publice finanţate de statului" cu semnul
la buget" minus
420 "Cheltuielile instituţiei
publice finanţate din
venituri extrabugetare"
421 "Cheltuieli din fonduri
cu destinaţie specialã"

şi, concomitent,

- Debit cont de ordine şi evidenta
979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului".


Aceste prevederi sunt aplicabile şi în situaţia majorãrilor de întârziere datorate bugetului de stat pentru debite restante, înregistrate în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului" pana la data de 30 aprilie 1999.
b) La data de 30 noiembrie 1999 majorãrile de întârziere evidentiate în contul în afarã bilanţului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului" se vor regulariza astfel:
- majorãrile de întârziere scutite de la plata ca urmare a achitãrii debitelor la termenele şi în condiţiile prevãzute de ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului";
- majorãrile de întârziere aferente debitelor neachitate în condiţiile prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului" şi, concomitent, în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului", efectuandu-se articolul contabil:


% = 232 "Decontãri cu
410 "Cheltuielile instituţiei publice bugetul statului"
finanţate de la buget"
420 "Cheltuielile instituţiei publice
finanţate din venituri extrabuge-
tare"
421 "Cheltuieli din fonduri cu
destinaţie specialã"


Majorãrile de întârziere astfel evidentiate se vor reflecta în darea de seama contabila încheiatã la data de 31 decembrie 1999.

11. Potrivit dispoziţiilor legale în materie, pe perioada de amânare la plata a majorãrilor de întârziere, prevãzutã la art. 1 din ordonanta, termenul de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã a acestora se suspenda. În aceasta perioada organele de executare ale unitãţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor nu vor începe sau nu vor continua, dupã caz, procedura de executare silitã prevãzutã de lege.
Prevederile alineatului precedent nu sunt aplicabile debitelor reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, care au generat majorãri de întârziere. Dacã exista pericolul ca debitul sa nu poatã fi realizat în termenul legal de prescripţie prin efectuarea plãţii din proprie initiativa, organele competente vor proceda la urmãrirea acestuia prin modalitãţile prevãzute de lege pentru executarea silitã.

12. În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a ordonanţei debitorii persoane juridice, care pot beneficia de prevederile acestui act normativ, vor depune situaţia privind majorãrile de întârziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 şi neplãtite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat, conform anexei la prezentele norme metodologice, la organele fiscale teritoriale la care sunt înregistraţi ca plãtitori de impozite şi taxe. Debitele şi/sau majorãrile de întârziere pentru care sunt în derulare amânãri şi/sau eşalonãri la plata (integral sau parţial) se vor marca cu asterisc (*).


ANEXA 1
-------
la normele metodologice
-----------------------


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumirea plãtitorului ................................................ │
│ Adresa ................................................................ │
│ Înregistrat la .................................... sub nr. ........... │
│ Codul de înregistrare fiscalã ............... │
│ Numãrul de înregistrare ................/.... │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Cãtre
Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a judeţului ....................../municipiului Bucureşti


SITUAŢIA
privind majorãrile de întârziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 şi neplãtite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat
- lei -
┌─────┬────────────────────────────────────┬────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Impozite, taxe şi alte obligaţii │ Debit restant │Majorãri de│
│crt. │ datorate bugetului de stat │ la 30 aprilie 1999 │ întârziere│
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.│BUGETUL DE STAT - TOTAL: │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.1.│Impozit pe profit │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.2.│Impozit pe salarii │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.3.│ Impozit pe veniturile realizate │ │ │
│ │ de persoanele juridice nerezidente │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.4.│ Impozit pe dividendele societãţilor│ │ │
│ │ comerciale │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.5.│ Accize (pentru intern şi în vama) │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.6.│ Impozit la titeiul şi gazele natu- │ │ │
│ │ rale din producţia interna │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.7.│ T.V.A. (pentru intern şi în vama) │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.8.│ Impozit pe vânzãri de active │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ 1.9.│ Vãrsãminte din profitul net al │ │ │
│ │ regiilor autonome │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│1.10.│ taxe vamale │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│1.11.│ Alte obligaţii datorate bugetului │ │ │
│ │ de stat - total, │ │ │
│ │ din care: │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
└─────┴────────────────────────────────────┴────────────────────┴───────────┘

Sumele prevãzute mai sus sunt calculate potrivit normelor legale.

Conducãtorul unitãţii,
...........................
(numele, prenumele, funcţia,
semnatura şi ştampila)
Conducãtorul compartimentului
financiar-contabil,
...............................
(numele, prenumele, funcţia,
semnatura şi ştampila)

Data depunerii ..............


NOTA:
Se vor marca cu asterisc (*) debitele şi/sau majorãrile de întârziere pentru care sunt în derulare amânãri şi/sau eşalonãri la plata (integral sau parţial).


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016