Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 591 din 17 aprilie 2001  privind pilotarea navelor sub pavilion roman de catre piloti de mare larga in Marea Nordului, Canalul Englez si Stramtoarea Skagerrak    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 591 din 17 aprilie 2001 privind pilotarea navelor sub pavilion roman de catre piloti de mare larga in Marea Nordului, Canalul Englez si Stramtoarea Skagerrak

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 280 din 30 mai 2001
Ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei,
vazand Rezoluţia A 486(XII) a Organizaţiei Maritime Internaţionale,
în conformitate cu prevederile <>art. 69 şi 70 din Legea nr. 20/1993 pentru ratificarea Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunitatile Europene şi statele membre ale acestora, pe de alta parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 12 lit. i) şi j) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 197/1998 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al art. 2 pct. 5, al art. 3 pct. 13, precum şi al <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 3/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Companiile de navigaţie autorizate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei pentru activitatea de transport maritim internaţional vor lua toate mãsurile necesare şi adecvate pentru ca navele aflate în proprietatea sau în operarea lor şi care, navigand, sub pavilion roman, prin Marea Nordului, Canalul Englez şi Stramtoarea Skagerrak, au nevoie de asistenta unui pilot de mare larga, sa solicite numai serviciul unui pilot care poseda un certificat emis de una dintre autoritãţile competente ale statelor riverane acestor zone. Certificatul pilotului de mare larga trebuie sa ateste ca acesta este calificat pentru a pilota nave în Marea Nordului, Canalul Englez sau Stramtoarea Skagerrak, în funcţie de zona de navigaţie pentru care s-a solicitat asistenta.
(2) Lista cuprinzând autoritãţile competente sa emita certificate piloţilor de mare larga este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Comandantii navelor sub pavilion roman au obligaţia sa verifice:
a) dacã pilotul de mare larga sosit la bordul navei pentru a acorda asistenta la navigaţia prin zonele prevãzute la art. 1 alin. (1) poseda certificat valabil pentru zona de navigaţie pentru care s-a solicitat asistenta;
b) dacã certificatul este emis de una dintre autoritãţile competente prevãzute la art. 1 alin. (2).
(2) În cazul în care pilotul nu poseda certificatul de calificare corespunzãtor, comandantii navelor sub pavilion roman vor refuza serviciile acestuia.
ART. 3
Dacã, în cazul nerespectãrii prevederilor art. 2 de cãtre comandantii navelor sub pavilion roman, au loc coliziuni de nave sau poluari, raportul autoritãţii competente sa emita certificatul prevãzut la art. 1 alin. (1) referitor la aceste cazuri constituie proba în dosarele de cercetare disciplinarã efectuate în conformitate cu reglementãrile româneşti în vigoare şi pot avea ca rezultat suspendarea brevetului comandantului navei.
ART. 4
Sancţionarea repetatã a comandantilor navelor unei companii de navigaţie, în decursul unui an calendaristic, pentru nerespectarea dispoziţiilor prevãzute la art. 2 conduce la retragerea autorizaţiei de funcţionare emise de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei companiei de navigaţie.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul lucrãrilor
publice, transporturilor
şi locuinţei,
Miron Tudor Mitrea


ANEXA 1

LISTA
cuprinzând autoritãţile competente sa emita certificate piloţilor de mare larga

Belgia
1. Ministerie van Verkeerswezen en van Posterijen, Telegrafie en Telefonie, Bestuur van het Zeerwezen en van Binnenvrt, Brussel

Danemarca
2. Royal Danish Administration of Navigation and Hydrography, Kobenhavn

Germania
3. Wasser- und Schiffahrtsdirektion Nord, Kiel

Franta
4. Ministere de la Mer, Direction des ports et de la navigation maritime

Olanda
5. Directort-General Scheepvrt en Marietieme Zaken, Direcţie Loodswezen en Scheepvrtverkeer, The Hague

Norvegia
6. Kystdirektoratet, Losavdelingen, Oslo

Suedia
7. Sjofartsverket, Norrkoping

Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord
8. Corporation of Trinity House, London
9. The Corporation of the Hull Trinity House, Hull
10. NewcastleuponTyne Trinity House, NewcastleuponTyne
11. Forth Pilotage Authority, Edinburgh
12. Clyde Pilotage Authority, Glasgow.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016