Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 568 din 26 noiembrie 2002  pentru aprobarea Nomenclatorului de lucrari si servicii care se presteaza de catre Agentia Nationala pentru Substante si Preparate Chimice Periculoase in regim de tarifare si cuantumul tarifelor aferente    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 568 din 26 noiembrie 2002 pentru aprobarea Nomenclatorului de lucrari si servicii care se presteaza de catre Agentia Nationala pentru Substante si Preparate Chimice Periculoase in regim de tarifare si cuantumul tarifelor aferente

EMITENT: MINISTERUL INDUSTRIEI SI RESURSELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 878 din 5 decembrie 2002

Având în vedere prevederile <>art. 6, 7, 13, 14, 16, 17, 19 şi 22 din Legea protecţiei mediului nr. 137/1995 , republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 17 februarie 2000, cu modificãrile ulterioare, ale <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 200/2000 privind clasificarea, etichetarea şi ambalarea substanţelor şi preparatelor chimice periculoase, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 451/2001 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 416 din 26 iulie 2001, şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 707/2002 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Substanţe şi Preparate Chimice Periculoase, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 530 din 19 iulie 2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vazand prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 340/1992 şi ale <>Legii nr. 300/2002 ,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 19/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Industriei şi Resurselor, cu modificãrile ulterioare,

ministrul industriei şi resurselor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Nomenclatorul de lucrãri şi servicii care se presteazã de cãtre Agenţia Nationala pentru Substanţe şi Preparate Chimice Periculoase în regim de tarifare şi cuantumul tarifelor aferente acestora, pe categorii de complexitate, stabilite dupã numãrul de produse, pentru care se aplica acest regim, conform prevederilor din anexa.
ART. 2
Agenţia Nationala pentru Substanţe şi Preparate Chimice Periculoase, ca agenţie nationala, organ de specialitate în domeniul substanţelor şi preparatelor chimice periculoase, îşi va deschide un cont la Trezoreria municipiului Bucureşti pentru veniturile provenite din încasarea tarifelor aferente lucrãrilor şi serviciilor pe care le presteazã.
ART. 3
Sumele încasate vor fi utilizate în conformitate cu prevederile <>art. 14 din Legea nr. 137/1995 , republicatã, ale <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 200/2000 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 451/2001 , şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 707/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 4
Anexa face parte integrantã din prezentul ordin.

Ministrul industriei şi resurselor,
Dan Ioan Popescu

Bucureşti, 26 noiembrie 2002.
Nr. 568.




ANEXA 1

NOMENCLATORUL
de lucrãri şi servicii care se presteazã de cãtre Agenţia Nationala
pentru Substanţe şi Preparate Chimice Periculoase în regim de tarifare
şi cuantumul tarifelor aferente


SECŢIUNEA I

Lucrãri şi servicii care se presteazã de Serviciile Autorizari Inspectori,
Inspecţii - Controale, Atestãri a bunei practici de laborator.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Scopul lucrãrii Tipul lucrãrii sau al Cuantumul tarifului pe categorii
sau sereviciului serviciului care se de complexitate a lucrãrilor sau
presteazã serviciilor (*euro)
─────────────────────────────────
Mica(1-5 Medie(6-15 Mare(peste
produse) produse) 16 produse)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Parcurgerea - Analiza documentaţiei 10 20 30
procedurilor privind clasificarea,
necesare etichetarea şi/sau
avizãrii ambalarea substanţelor
dosarului şi preparatelor
aferent sub- chimice periculoase,
stantelor şi aflate în producţie
preparatelor sau introduse pe
chimice peri- piata.
culoase aflate
în producţie
sau introduse
pe piata
- Analiza documentaţiei 15 20 30
privind evaluarea
preliminarã a riscurilor
pentru sãnãtatea umanã
şi mediu, ale
substanţelor şi prepara-
telor chimice periculoase
aflate în producţie sau
introduse pe piata.

- Asistenta pentru 10 15 20
completarea documentaţiei
din dosarul aferent
substanţelor şi preparatelor
chimice periculoase aflate
în producţie sau introduse
pe piata.

- Avizarea dosarului aferent 20 30 40
substanţelor şi preparatelor
chimice periculoase aflate
în producţie sau introduse
pe piata.

- Reavizarea documentaţiei 15 25 35
privind clasificarea,
etichetarea şi/sau
ambalarea substanţelor şi
preparatelor chimice
periculoase în
momentul modificãrii
procesului tehnologic
de fabricaţie a acestora.

- Analiza documentaţiei 20 30 40
privind exceptarile de la
cerinţele etichetarii
şi/sau ambalarii
substanţelor şi
preparatelor chimice
periculoase, incluzând,
dupã caz, verificarea
pe teren.

- Înregistrarea substanţelor 15 25 45
şi preparatelor chimice
periculoase importate.

2. Notificarea - Analiza dosarului 30 50 75
substanţelor de notificare în
chimice noi cazul notificãrii complete.

- Analiza dosarului de 15 35 60
notificare în cazul
notificãrii reduse.

- Avizarea dosarului 20 40 60
de notificare în cazul
notificãrii complete.

- Avizarea dosarului de 10 25 40
notoificare în cazul
notificãrii reduse.

3. Verificarea - Analiza documentaţiei 10 20 30
şi avizarea depuse cu privire la
clasificarii, clasificarea, etichetarea
etichetarii şi/sau ambalarea
şi/sau substanţelor şi prepa-
ambalarii ratelor chimice periculoase
substanţelor avându-se în vedere
şi preparatelor condiţiile în care
chimice trebuie sa circule aceste
periculoase, produse, incluzând,
în vederea dupã caz, verificarea
depozitarii pe teren.
şi/sau
transportului/
tranzitului,
în conformitate
cu prevederile
A.D.R.
- Avizarea documentaţiei 20 30 40
privind condiţiile în
care pot circula
substantele şi preparatele
chimice periculoase,
respective depozitarea şi/sau
transportul/tranzitul

4. Omologarea - Analiza documentaţiei 20 30 40
ambalajelor cu privire la clasifi-
şi recipientelor carea, etichetarea şi/sau
destinate ambalarea substanţelor şi
transportului/ preparatelor chimice
tranzitului periculoase, avându-se
substanţelor şi în vedere condiţiile în
preparatelor care trebuie sa circule
chimice pericu- aceste produse, incluzând,
loase, în dupã caz, verificarea
conformitate cu pe teren.
prevederile
A.D.R
- Avizarea documentaţiei 20 30 40
privind condiţiile
în care pot circula
substantele şi preparatele
chimice periculoase,
respective depozitarea
şi/sau transportul/
tranzitul în vederea
omologãrii ambalajelor
şi recipientelor.


5. . Atestarea - Analiza documentaţiei 50 80 140
bunei tehnice depuse cu privire
practici la buna practica de
de laborator laborator, incluzând,
pentru dupã caz şi verificarea
substanţe şi pe teren
preparate - Stabilirea obligaţiilor 20 30 40
chimice agenţilor sau unitatiilor
periculoase; economice cu privire la
produse de uz buna practica de laborator
fitosanitar pentru substanţe şi
pentru com- preparate chimice
baterea periculoase; produse de uz
bolilor, fitosanitar pentru
dãunãtorilor conbaterea bolilor,
sau buru- dãunãtorilor sau buruienilor,
ienilor, în în Agricultura şi
Agricultura Sivicultura; produsele
şi Silvicultura; cosmetice; aditivi alimentari
produse de uz uman şi alte
cosmetice produse industriale.
aditivi
alimentari
de uz uman
şi alte produse
industriale.

6. Atestarea - Analiza documentaţiei 20 30 40
instalaţiilor tehnice depuse cuprinzând
de testare instalaţiile de
privind con- testare, cu privire la
formitatea cu buna practica de laborator,
principiile incluzind, dupã caz şi
bunei practici verificarea pe teren
de labora-
tor pentru - Stabilirea obligaţiilor 20 30 40
substantele agenţilor sau unitãţilor
şi preparatele economice cu privire la
chimice instalaţiile de testare
periculoase; pentru substantele şi
produse de preparatele chimice
uz fitosanitar periculoase; produse
pentru comba- de uz fitosanitar pentru
terea bolilor, combaterea bolilor,
dãunãtorilor dãunãtorilor sau
sau buruienilor, buruienilor, în Agricultura
în Agricultura şi Silvicultura; produsele
şi Silvicultura; cosmetice; aditivi
produse alimentari de uz uman
cosmetice; şi alte produse
aditivi industriale
alimentari
de uz uman şi
alte produse
industriale

7. Elaborarea - Verificarea studiilor 250 400 600
şi/sau elaborate de agenţii
verificarea sau unitãţile
studiilor în economice
domeniul
substanţelor şi - Elaborarea şi verificarea 400 600 1000
preparatelor studiilor, la solicitarea
chimice, agenţilor sau unitãţilor
periculoase economice
solicitate de
agenţii sau
unitãţile
economice,
organele sau
organismele
de stat. etc.

8. Transmiterea - Transmiterea unor date şi 10 20 30
unor date informaţii din Baza
şi informaţii de date a Agenţiei
din Baza de date Naţionale pentru Substanţe
în vederea şi Preparate Chimice
întocmirii Periculoase la
unor studii solicitarea agenţilor şi
de specialitate unitãţilor economice

9. Organizarea - Cursuri trimestriale *400 *600 *800
unor cursuri de cca. 24 ore,
de pregãtire cu sau fãrã scoatere
sau din producţie, cu
perfecţionare privire la condiţiile
a pregãtirii în care pot circula
personalului substantele şi preparatele
agentiilor sau chimice periculoase
unitãţilor
economice, cu
privire la *pentru fiecare persoana
stabilirea
condiţiilor
în care pot
circula
substantele şi
preparatele
chimice
periculoase

10. Atestarea - Examene pentru atestarea *40 *60 *80
personalului inspectorilor de
care sa poatã specialitate în domeniul
efectua substanţelor şi
inspecţii, preparatelor chimice
controale sau periculoase
anchete cu
privire la
condiţiile *pentru fiecare persoana
în care
circula
substantele şi
preparatele
chimice
periculoase
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


SECŢIUNEA II

Lucrãri şi servicii care se presteazã de serviciul Abilitari.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Scopul lucrãrii Tipul lucrãrii sau al Cuantumul tarifului pe categorii
sau sereviciului serviciului care se de complexitate a lucrãrilor sau
presteazã serviciilor (*euro)
─────────────────────────────────
Mica(1-5 Medie(6-15 Mare(peste
produse) produse) 16 produse)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Parcurgerea - Analiza documentaţiei 50 80 100
procedurilor care se depune, în vederea
legale emiterii Cerificatului
pentru de abilitare, incluzând,
emiterea dupã caz, informaţii
Certificatului suplimentare din profilul
de de activitate,
abilitare, caracteristicile
cu valabilitate produselor, potentialii
anuala consumatori ai acestora, etc.

2. Reînnoirea - Analiza documentaţiei 35 60 80
Certificatului care se depune,
de abilitare, verificarea situaţiei
în conformitate importurilor declarate
cu procedurile şi a circulaţiei
legale produselor respective,
între consumatori

3. Completarea - Analiza documentaţiei 15 20 25
Certificatului depuse
de abilitare
cu alte categorii
de produse,
în perioada de
valabilitate a
acestuia
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Nota 1
*Se încaseazã echivalentul în lei, la cursul zilei în care se
efectueazã plata.
NOTA 2
Pentru eliberarea certificatelor, în regim de urgenta,
în max. 24 de ore de la primirea documentaţiei, se percepe o taxa
de urgenta prin majorarea tarifului cu 50%.


SECŢIUNEA III

Lucrãri şi servicii care se presteazã de serviciul Precursori de droguri.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Scopul lucrãrii Tipul lucrãrii sau al Cuantumul tarifului pe categorii
sau sereviciului serviciului care se de complexitate a lucrãrilor sau
presteazã serviciilor (*euro)
─────────────────────────────────
Pe Pe amestec
produs de produse
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Parcurgerea - Analiza documentaţiei care se 50 30
procedurilor depune, în vederea emiterii
legale în Avizului pentru operaţiunile cu
vederea precursori de droguri, incluzând,
emiterii dupã caz, informaţii suplimentare
Avizului din profilul de activitate,
individual, caracteristicile produselor,
pe produs, potentialii consumatori ai
pentru acestora, etc.
operaţiunile
cu precursori
de droguri.

2.Reînnoirea - Analiza documentaţiei care se 15 10
Avizului depune, verificarea situaţiei
pentru importurilor declarate şi a
operaţiunile circulaţiei produselor respective,
cu precursori între consumatori
de droguri,
în conformitate
cu procedurile
legale

3.Completarea - Analiza documentaţiei depuse 15 10
Avizului
pentru
operaţiunile
cu precursori
de droguri cu
alte categorii
de produse, în
perioada de
valabilitate
a acestuia
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Nota.1
*Se încaseazã echivalentul în lei, la cursul zilei în care se
efectueazã plata.
NOTA.2
Pentru eliberarea avizului, în regim de urgenta,
în max. 24 de ore de la primirea documentaţiei, se percepe o taxa de
urgenta prin majorarea tarifului cu 50 %.






───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016