Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 562 din 31 iulie 2008  privind aprobarea componentei si a Regulamentului de functionare a Comitetului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Internelor si Reformei Administrative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 562 din 31 iulie 2008 privind aprobarea componentei si a Regulamentului de functionare a Comitetului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Internelor si Reformei Administrative

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 598 din 11 august 2008

Având în vedere prevederile <>art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 15/2005 , ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatoricã, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţã şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 2.288/2004 pentru aprobarea repartizãrii principalelor funcţii de sprijin pe care le asigurã ministerele, celelalte organe centrale şi organizaţiile neguvernamentale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţã,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 ,

ministrul internelor şi reformei administrative emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã componenţa Comitetului pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitet ministerial, prezentatã în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã Regulamentul de funcţionare a Comitetului pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, potrivit anexei nr. 2.
ART. 3
Atribuţiile Centrului operativ al comitetului ministerial sunt îndeplinite de Centrul Operaţional Naţional din structura Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã, care asigurã şi Secretariatul tehnic permanent al comitetului ministerial.
ART. 4
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat

Bucureşti, 31 iulie 2008.
Nr. 562.


ANEXA 1

COMPONENŢA
Comitetului pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative

ART. 1
(1) Comitetul pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitetul ministerial, are în componenţã un preşedinte, un vicepreşedinte, membri şi consultanţi.
(2) Preşedintele comitetului ministerial este ministrul internelor şi reformei administrative.
(3) Vicepreşedintele comitetului ministerial este secretarul de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului.
(4) Membrii comitetului ministerial sunt persoane cu putere de decizie din aparatul propriu, cu atribuţii în domeniul gestionãrii tipurilor de risc repartizate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, dupã cum urmeazã:
a) secretarul de stat, şef al Departamentului ordine şi siguranţã publicã;
b) secretarul de stat pentru comunitãţile locale;
c) secretarul general al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
d) directorul general al Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţia prefectului;
e) directorul general al Direcţiei generale management operaţional;
f) directorul general al Direcţiei generale management logistic şi administrativ;
g) directorul general al Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiilor;
h) directorul general al Direcţiei generale financiare;
i) directorul general al Direcţiei generale medicale;
j) directorul general al Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor;
k) şeful Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale;
l) preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat;
m) inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã (I.G.S.U.);
n) inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei Române;
o) inspectorul general al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române;
p) inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontierã Române;
q) şeful Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitãţi Publice.
ART. 2
Consultanţii pentru asigurarea documentãrii tehnice de specialitate a membrilor comitetului ministerial, privind managementul tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţã sunt experţi şi specialişti din aparatul propriu, instituţiile şi unitãţile din subordine şi reprezentanţi ai altor ministere şi instituţii cu atribuţii în domeniu, cooptaţi la solicitarea preşedintelui comitetului ministerial şi organizaţi în 8 grupuri de suport tehnic, dupã cum urmeazã:
1. Grupul de suport tehnic pentru managementul incendiilor:
a) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.;
b) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.
2. Grupul de suport tehnic pentru managementul accidentelor nucleare şi/sau urgenţe radiologice:
a) 2 reprezentanţi ai Comisiei Naţionale pentru Controlul Activitãţilor Nucleare;
b) un reprezentant al Agenţiei Nucleare;
c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;
d) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.
3. Grupul de suport tehnic pentru managementul accidentelor chimice cu implicaţii în afara amplasamentului:
a) 2 reprezentanţi din Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile;
b) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;
c) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.
4. Grupul de suport tehnic pentru managementul avariilor grave ale sistemelor de gospodãrie comunalã:
a) 2 reprezentanţi ai Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitãţi Publice;
b) un reprezentant al Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţia prefectului;
c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.
5. Grupul de suport tehnic pentru managementul exploziilor necontrolate ale muniţiei rãmase din timpul conflictelor militare:
a) un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei Române;
b) 2 reprezentanţi din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;
c) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.
6. Grupul de suport tehnic pentru managementul evenimentelor publice de amploare care pot genera situaţii de urgenţã:
a) 2 reprezentanţi din Direcţia generalã management operaţional;
b) un reprezentant din Inspectoratul General al Jandarmeriei Române;
c) un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei Române;
d) un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã Române;
e) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.
7. Grupul de suport tehnic pentru managementul poluãrii marine în zona costierã:
a) un reprezentant din Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile;
b) un reprezentant al Autoritãţii Navale Române;
c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;
d) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.
8. Grupul de suport tehnic pentru managementul cãderilor de obiecte din atmosferã şi din cosmos:
a) un reprezentant din Direcţia generalã management operaţional;
b) un reprezentant din Comisia Naţionalã pentru Controlul Activitãţilor Nucleare;
c) un reprezentant din Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile;
d) un reprezentat din Inspectoratul de Aviaţie al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
e) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.
ART. 3
Organigrama comitetului ministerial este prezentatã în anexa nr. 1A, care face parte integrantã din prezenta componenţã.

ANEXA 1A


────────
la componenţã
──────────────

ORGANIGRAMA
COMITETULUI PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ AL
MINISTERULUI INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE








| ┌────────────┐ | │SECRETARIATUL TEHNIC │
| │ PREŞEDINTE │ |──────>│PERMANENT AL C.M.S.U.│
| └─────┬──────┘ | └─────────────────────┘
| ┌──────────────┐ │ ┌──────┐ |
| │VICEPREŞEDINTE│<───────┴────────>│MEMBRI│ |
| └──────────────┘ └──────┘ |
| |
| |



v


┌───────────────────────────────────────────────┐
│ CONSULTANŢI PE TIPURILE DE RISC REPARTIZATE │
└─────────────────────┬─────────────────────────┘

v
┌─────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┐
v v v v v v v v
┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ ┌───┐
│ 1 │ │ 2 │ │ 3 │ │ 4 │ │ 5 │ │ 6 │ │ 7 │ │ 8 │
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘

LEGENDĂ:
────────
1 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL INCENDIILOR
2 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL ACCIDENTELOR
NUCLEARE ŞI SAU URGENŢE RADIOLOGICE
3 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL ACCIDENTELOR
CHIMICE CU IMPLICAŢII ÎN AFARA AMPLASAMENTULUI
4 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL AVARIILOR GRAVE
ALE SISTEMELOR DE GOSPODĂRIRE COMUNALĂ
5 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL EXPLOZIILOR
NECONTROLATE ALE MUNIŢIILOR RĂMASE DIN TIMPUL CONFLICTELOR
ARMATE
6 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL EVENIMENTELOR
PUBLICE DE AMPLOARE CARE POT GENERA SITUAŢIILE DE URGENŢĂ
7 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL POLUĂRII MARINE ÎN
ZONA COSTIERĂ
8 - GRUPUL DE SUPORT TEHNIC PENTRU MANAGEMENTUL CĂDERILOR DE OBIECTE
DIN ATMOSFERĂ ŞI DIN COSMOS





ANEXA 2

REGULAMENTUL
de funcţionare a Comitetului pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Comitetul pentru Situaţii de Urgenţã al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitetul ministerial, este un organism interinstituţional de sprijin al managementului tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţã din domeniul de responsabilitate şi face parte din Sistemul Naţional pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţã.
(2) Comitetul ministerial se constituie şi funcţioneazã sub conducerea ministrului internelor şi reformei administrative.
(3) În condiţiile legii, ministrul internelor şi reformei administrative poate delega atribuţii din competenţa sa sau poate încredinţa mandatul de reprezentare secretarului de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului.
(4) Comitetul ministerial nu are personalitate juridicã.
ART. 2
În aplicarea prevederilor legale în vigoare, comitetul ministerial emite hotãrâri.
ART. 3
(1) Comitetul ministerial coordoneazã managementul urmãtoarelor tipuri de risc, generatoare de situaţii de urgenţã:
a) incendii;
b) accidente nucleare şi/sau urgenţe radiologice;
c) accidente chimice cu implicaţii în afara amplasamentului;
d) avarierea gravã a sistemelor de gospodãrie comunalã;
e) explozii necontrolate ale muniţiei rãmase din timpul conflictelor militare;
f) evenimente publice de amploare care pot genera situaţii de urgenţã;
g) poluãri marine în zona costierã;
h) cãderi de obiecte din atmosferã şi din cosmos.
(2) Comitetul ministerial asigurã participarea structurilor ministerului la îndeplinirea urmãtoarelor funcţii de sprijin:
a) monitorizarea pericolelor şi riscurilor specifice, precum şi a efectelor negative ale acestora;
b) informarea, înştiinţarea şi avertizarea;
c) planificarea şi pregãtirea resurselor şi serviciilor;
d) cãutarea, descarcerarea şi salvarea persoanelor;
e) evacuarea persoanelor, populaţiei sau a bunurilor periclitate;
f) acordarea asistenţei medicale de urgenţã;
g) prevenirea îmbolnãvirilor în masã;
h) localizarea şi stingerea incendiilor;
i) neutralizarea efectelor materialelor periculoase;
j) asigurarea transportului forţelor şi mijloacelor de intervenţie, persoanelor evacuate şi al altor resurse;
k) efectuarea lucrãrilor publice şi inginereşti la construcţiile, instalaţiile şi amenajãrile afectate;
l) asigurarea apei şi hranei pentru persoanele şi animalele afectate sau evacuate;
m) asigurarea cazãrii şi adãpostirii persoanelor afectate sau evacuate;
n) efectuarea depoluãrii şi decontaminãrii;
o) menţinerea şi restabilirea ordinii publice;
p) logistica intervenţiei;
q) reabilitarea zonei afectate;
r) acordarea de ajutoare de primã necesitate, despãgubiri şi asistenţã socialã şi religioasã.

CAP. II
Funcţionarea comitetului ministerial

ART. 4
(1) Comitetul ministerial îşi desfãşoarã activitatea în baza planului anual elaborat de Secretariatul tehnic permanent.
(2) Comitetul ministerial se întruneşte semestrial şi ori de câte ori situaţia o impune, la convocarea preşedintelui.
(3) La şedinţele comitetului ministerial participã, la invitaţia preşedintelui, reprezentanţi ai altor ministere şi instituţii publice centrale, precum şi ai unor operatori economici sau organizaţii neguvernamentale, care îndeplinesc funcţii de sprijin în prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţã.
ART. 5
(1) Şedinţele comitetului ministerial se desfãşoarã în prezenţa majoritãţii membrilor sau a înlocuitorilor desemnaţi.
(2) Ordinea de zi se stabileşte de preşedinte, pe baza propunerilor membrilor comitetului ministerial, iar data şi locul de desfãşurare a şedinţelor sunt aduse la cunoştinţa acestora cu cel puţin 5 zile înainte de Secretariatul tehnic permanent.
(3) Materialele care urmeazã a fi analizate în şedinţele comitetului ministerial se vor depune la Secretariatul tehnic permanent, pentru multiplicare şi difuzare, în timp util, cu cel puţin 10 zile înainte de desfãşurarea acestora.
ART. 6
(1) Hotãrârile comitetului ministerial se adoptã cu votul a douã treimi din numãrul membrilor prezenţi, cu excepţia punerii în aplicare a planului de evacuare, care se face în baza deciziei preşedintelui comitetului ministerial.
(2) Consultanţii comitetului ministerial şi invitaţii nu au drept de vot.
(3) Dezbaterile pe marginea materialelor prezentate şi analizate în şedinţele comitetului ministerial se consemneazã de cãtre Secretariatul tehnic permanent, care întocmeşte şi proiectul de hotãrâre.
ART. 7
Hotãrârea comitetului ministerial se transmite structurilor interesate pentru punerea în aplicare.
ART. 8
Lucrãrile comitetului ministerial se desfãşoarã în spaţii special amenajate, puse la dispoziţie de:
a) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, la sediul din str. Piaţa Revoluţiei nr. 1A, sectorul 1, Bucureşti;
b) Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã, la sediul din str. Banu Dumitrache nr.46, sectorul 2, Bucureşti.

CAP. III
Atribuţiile preşedintelui, vicepreşedintelui, membrilor şi consultanţilor

ART. 9
Comitetul ministerial asigurã îndeplinirea atribuţiilor principale prevãzute la <>art. 21 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 15/2005 .
ART. 10
Persoanele din componenţa comitetului ministerial au urmãtoarele obligaţii principale:
a) preşedintele:
1. stabileşte ordinea de zi şi conduce şedinţele acestuia;
2. semneazã hotãrârile, planurile, programele, regulamentele şi mãsurile adoptate;
3. semneazã avizele, acordurile, împuternicirile, protocoalele şi proiectele de acte normative;
4. prezintã în şedinţele Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţã propunerile comitetului ministerial;
5. asigurã gestionarea tipurilor de riscuri specifice şi îndeplinirea funcţiilor de sprijin stabilite în competenţã;
6. aprobã planurile elaborate la nivelul inspectoratelor generale pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare gestionãrii situaţiilor de urgenţã;
7. conduce şi coordoneazã, prin Centrul Operaţional Naţional şi Centrul Operaţional de Comandã al Centrului Naţional de Conducere a Acţiunilor de Ordine Publicã, participarea structurilor ministerului la acţiunile de limitare şi înlãturare a urmãrilor situaţiilor de urgenţã;
8. analizeazã situaţiile de urgenţã create, ia mãsuri pentru aplicarea hotârârilor Guvernului, Consiliului Suprem de Apãrare a Ţãrii şi Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţã, emite ordine şi dispoziţii cãtre unitãţile/structurile centrale şi teritoriale privind modul de acţiune al acestora;
9. hotãrãşte în baza propunerilor prezentate de membrii comitetului ministerial, modul de folosire a efectivelor şi mijloacelor de care dispun unitãţile/structurile ce îndeplinesc misiuni specifice în situaţii de urgenţã şi, la nevoie, asigurã sprijinul acestora;
b) vicepreşedintele îndeplineşte obligaţiile preşedintelui în lipsa acestuia, precum şi pe cele ce îi revin ca membru al comitetului ministerial;
c) membrii:
1. participã la şedinţele comitetului ministerial;
2. prezintã informãri şi puncte de vedere;
3. informeazã operativ personalul propriu asupra problemelor dezbãtute, concluziilor rezultate, hotãrârilor şi mãsurilor adoptate;
4. urmãresc aplicarea acestora în domeniile de competenţã;
5. menţin legãtura permanentã cu Centrul Operaţional Naţional;
6. fac propuneri cu privire la modul de folosire a efectivelor şi mijloacelor de care dispun unitãţile/structurile subordonate/ coordonate ce îndeplinesc misiuni specifice în situaţii de urgenţã;
7. conduc activitatea de intervenţie a structurilor aflate în subordonare/coordonare;
d) consultanţii:
1. participã la şedinţele comitetului ministerial;
2. consiliazã membrii acestuia asupra problemelor operative, tehnice şi de specialitate;
3. asigurã documentarea tehnicã de specialitate pentru tipurile de riscuri gestionate şi sprijinã Secretariatul tehnic permanent în elaborarea documentelor de lucru pentru comitetul ministerial.
ART. 11
Secretariatul tehnic permanent are urmãtoarele atribuţii specifice:
a) gestioneazã documentele comitetului ministerial;
b) asigurã convocarea comitetului ministerial şi transmiterea ordinii de zi;
c) primeşte şi pregãteşte materialele pentru şedinţele comitetului ministerial şi asigurã prezentarea acestora preşedintelui şi membrilor;
d) elaboreazã lucrãrile şi executã operaţiunile de secretariat pe timpul şedinţelor;
e) asigurã redactarea hotãrârilor adoptate de comitetul ministerial, precum şi a proiectelor de ordine, pe care le prezintã spre aprobare;
f) asigurã difuzarea la structurile şi instituţiile subordonate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi la alte autoritãţi interesate a documentelor emise de comitetul ministerial;
g) întocmeşte informãri periodice privind situaţia operativã sau stadiul îndeplinirii hotãrârilor adoptate;
h) coopereazã cu secretariatele tehnice permanente sau cu activitate temporarã, organizate şi asigurate de centrele operative pentru situaţii de urgenţã, la nivelul ministerelor şi al instituţiilor publice centrale;
i) conlucreazã cu structurile aparatului central al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative implicate în emiterea ordinelor ministrului;
j) întocmeşte proiectele comunicatelor de presã ale comitetului ministerial;
k) urmãreşte realizarea suportului logistic al locului de desfãşurare a şedinţelor comitetului ministerial;
l) preia şi gestioneazã datele şi informaţiile transmise în cazul unor situaţii de urgenţã din domeniul de competenţã şi asigurã înştiinţarea membrilor comitetului ministerial şi a consultanţilor;
m) pentru îndeplinirea atribuţiilor consultã specialiştii organizaţi pe grupe de suport tehnic;
n) asigurã actualizarea nominalã a componenţei comitetului ministerial;
o) îndeplineşte alte atribuţii sau sarcini stabilite de comitetul ministerial sau de preşedintele acestuia.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 12
Comitetul ministerial îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu dispoziţiile legilor, ordinelor şi instrucţiunilor în vigoare.
ART. 13
Întregul personal din componenţa comitetului ministerial este obligat sã cunoascã şi sã aplice întocmai prevederile prezentului regulament.
ART. 14
Documentele elaborate pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea activitãţilor se arhiveazã de cãtre Secretariatul tehnic permanent al comitetului ministerial, cu respectarea prevederilor legale.
ART. 15
Fluxul informaţional-decizional pentru managementul tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţã, repartizate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, este prevãzut în anexa nr. 2A, care face parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 2A


─────────
la regulament
─────────────

FLUXUL INFORMAŢIONAL DECIZIONAL PENTRU MANAGEMENTUL TIPURILOR
DE RISC GENERATOARE DE SITUAŢII DE URGENŢĂ REPARTIZATE
MINISTERULUI INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE





┌─────────────────────────────┐
│ COMITETUL NAŢIONAL PENTRU │
│ SITUAŢII DE URGENŢĂ │
└─────────────┬───────────────┘
┌───────────────────┼─────────────────────────┐
│ │ │
│ v │
┌───┐ │ ┌─────────────────────────────┐ │ ┌──┐
┌┤ 1 │<────┼─────>│ COMITETUL PENTRU SITUAŢII │<───────┼───>┌──┤19│
│└───┘ │ │ DE URGENŢĂ AL M.I.R.A │ │ │ └──┘
│┌───┐ │ └┬────┬────────────────────┬─┬┘ │ │ ┌──┐
├┤ 2 │ │ │ ^ │SECRETARIATUL TEHNIC│ │ │ ├──┤20│
│└───┘ │ │ | │ PERMANENT │ │ │ │ └──┘
│┌───┐ │ │ | └─────┬──────────────┘ │ │ │ ┌──┐
├┤ 3 │ │ │ | │ v │ ├──┤21│
│└───┘ │ V | │ ┌──────────────────────┐ │ │ └──┘
│┌───┐ │ ┌──┐ │ │INSPECTORATUL GENERAL │ │ │ ┌──┐
├┤ 4 │ │ ┌─┤11│ │ │ PENTRU SITUAŢII DE │ │ ├──┤22│
│└───┘ │ │ └──┘ │ │ URGENŢĂ │ │ │ └──┘
│┌───┐ │ │ ┌──┐ └─┼──────────────────────┤ │ │ ┌──┐




│└───┘ │ │ └──┘ │NAŢIONAL SECRETARIATUL│ │ │ └──┘
│┌───┐ │ │ ┌──┐ │ TEHNIC PERMANENT │ │ │ ┌──┐
├┤ 6 │ │ ├─┤13│ └─────────┬────────────┘ │ ├──┤24│
│└───┘ │ │ └──┘ │ ^ │ │ └──┘
│┌───┐ │ │ ┌──┐ │ | │ │ ┌──┐
├┤ 7 │ │ ├─┤14│ v | │ └──┤25│
│└───┘ │ │ └──┘ ┌──────────────────────┐ │ └──┘
│┌───┐ │ │ ┌──┐ │INSPECTORATE PENTRU │ │
├┤ 8 │ │ ├─┤15│ │SITUAŢII DE URGENŢE │ │
│└───┘ │ │ └──┘ │ JUDETENE ŞI AL │ │ ┌──┐
│┌───┐ │ │ ┌──┐ │MUNICIPIULUI BUCUREŞTI│ │ ┌─┤26│
├┤ 9 │ │ ├─┤16│ ├──────────────────────┤ │ │ └──┘
│└───┘ │ │ └──┘ │ CENTRE OPERAŢIONALE │ │<─> │ ┌──┐
│┌───┐ │ │ ┌──┐ └──────────────────────┘ │ ├─┤27│
└┤10 │ │ ├─┤17│ │ │ └──┘
└───┘ │ │ └──┘ │ │ ┌──┐
│ │ ┌──┐ │ ├─┤28│
│ └─┤18│ │ │ └──┘
│ └──┘ │ │ ┌──┐
│ │ └─┤29│
└─────────────────────────────────────────────┘ └──┘

LEGENDĂ
────────

────────> Coordonare
<───────> Colaborare



1 - COMITETUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ AL:
2 - MINISTERULUI APĂRĂRII
3 - MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
4 - MINISTERULUI TRANSPORTURILOR
5 - MINISTERULUI ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
6 - MINISTERULUI AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
7 - MINISTERULUI MEDIULUI ŞI DEZVOLTĂRII DURABILE
8 - MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII PUBLICE
9 - MINISTERULUI COMUNICAŢIILOR ŞI TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI
10 - MINISTERULUI EDUCAŢIEI CERCETĂRII ŞI TINERETULUI
11 - STRUCTURILE APARATULUI CENTRAL CU ATRIBUŢII ÎN DOMENIU
12 - INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE
13 - INSPECTORATUL GENERAL AL JANDARMERIEI ROMÂNE
14 - INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI DE FRONTIERĂ ROMÂNĂ
15 - INSPECTORATUL DE AVIAŢIE
16 - INSPECTORATUL NAŢIONAL PENTRU EVIDENŢA PERSOANELOR
17 - ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A REZERVELOR DE STAT
18 - OFICIUL CENTRAL DE STAT PENTRU PROBLEME SPECIALE
19 - COMITETELE PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ ALE UNOR INSTITUŢII
PUBLICE CENTRALE
20 - SERVICIUL ROMÂN DE INFORMAŢII
21 - SERVICIUL DE TELECOMUNICAŢII SPECIALE
22 - SERVICIUL DE PROTECŢIE ŞI PAZĂ
23 - AUTORITATEA NAŢIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA
ALIMENTELOR
24 - AGENŢIA NUCLEARĂ
25 - COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL ACTIVITĂŢII NUCLEARE
26 - INVITAŢI
27 - OPERATORI ECONOMICI
28 - ORGANIZAŢII NONGUVERNAMENTALE
29 - ALTE INSTITUŢII PUBLICE CENTRALE

____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016