Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 5.886 din 10 noiembrie 2009  privind Calendarul miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2010-2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 5.886 din 10 noiembrie 2009 privind Calendarul miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2010-2011

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 776 din 13 noiembrie 2009
ORDIN nr. 5.886 din 10 noiembrie 2009
privind Calendarul mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar pentru anul şcolar 2010-2011
EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETÃRII ŞI INOVÃRII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 776 din 13 noiembrie 2009


În baza prevederilor <>art. 141 lit. p) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 51/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii,

ministrul educaţiei, cercetãrii şi inovãrii, interimar, emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Calendarul mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar pentru anul şcolar 2010-2011, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia acreditarea, evaluarea şi performanţa în cariera didacticã, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar şi inspectoratele şcolare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul educaţiei,
cercetãrii şi inovãrii, interimar,
Cãtãlin Ovidiu Baba,
secretar de stat

Bucureşti, 10 noiembrie 2009.
Nr. 5.886.


ANEXÃ

CALENDARUL
mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar
pentru anul şcolar 2010-2011

În conformitate cu prevederile <>art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, lucrãrile privitoare la mobilitatea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar de stat se organizeazã la nivelul inspectoratelor şcolare şi sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic, numitã prin decizia inspectorului şcolar general pânã la data de 4 ianuarie 2010, în urmãtoarea componenţã:
a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct cu atribuţii în domeniul managementului resurselor umane;
b) vicepreşedinte - inspector şcolar cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspector şcolar cu managementul instituţional/inspector şcolar de specialitate;
c) secretari - inspectori şcolari cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspectori şcolari cu managementul instituţional/inspectori şcolari de specialitate/directori de liceu;
d) membri - inspectori şcolari de specialitate/inspectori şcolari/profesori metodişti, câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic şi analistul programator de la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti.
Comisia de mobilitate a personalului didactic îşi desfãşoarã activitatea conform prezentului calendar şi este abilitatã sã ia decizii şi în afara perioadei prevãzute de acesta, pentru rezolvarea tuturor situaţiilor care pot sã aparã, în baza hotãrârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu informarea şi avizul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii, cu excepţia transferãrii pentru restrângere de activitate şi a pretransferãrii.
Comisia judeţeanã/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic îşi desfãşoarã activitatea pe durata unui an calendaristic.
Reprezentanţii organizaţiilor sindicale reprezentative la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti participã ca observatori la toate etapele mişcãrii personalului didactic de predare şi pregãtire/instruire practicã din învãţãmântul preuniversitar. În aceastã calitate au acces la documentele comisiei de mobilitate a personalului didactic, au dreptul de a semnala preşedintelui comisiei eventualele nerespectãri ale prevederilor legale şi semneazã alãturi de membrii comisiei documentele finale.
I. Ca urmare a restructurãrii reţelei şcolare, a transformãrii unor unitãţi de învãţãmânt în unitãţi de alt nivel şi a schimbãrii denumirii unitãţilor de învãţãmânt, inspectoratele şcolare revizuiesc deciziile de restructurare a reţelei şcolare şi în baza acestora şi a <>art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, emit noi documente de numire pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbãri.
Pentru cadrele didactice titulare numite pe nivel gimnazial în unitãţi cu clase V-XII/XIII sau I-XII/XIII, care îndeplinesc condiţiile prevãzute la <>art. 10 alin. (1) lit. b^2) şi la <>art. 7 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la solicitarea acestora, inspectoratele şcolare emit noi documente de numire în care se precizeazã nivelul cel mai înalt de învãţãmânt al unitãţii, în funcţie de postul/catedra ocupat(ã).
Perioada 4-22 ianuarie 2010
II. Ordinea desfãşurãrii etapelor mişcãrii personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar pentru anul şcolar 2010-2011 este urmãtoarea:
1. Întocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmeazã sã fie pensionat cu data de 1 septembrie 2010:
a) pentru limitã de vârstã standard;
b) la cerere, conform <>art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
Perioada 25 ianuarie-5 februarie 2010
c) cadrele didactice care doresc sã îşi continue activitatea didacticã în anul şcolar 2010-2011 în condiţiile prevãzute la <>art. 128 din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, depun cererile la inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti (care trebuie sã conţinã avizul consiliului profesoral al unitãţii de învãţãmânt);
Perioada 25 ianuarie-5 februarie 2010
d) cadrele didactice titulare care solicitã continuarea activitãţii în învãţãmânt, conform <>art. 128 din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pot fi menţinute ca titulare în funcţia didacticã peste vârsta standard de pensionare numai dacã a fost asigurat numãrul necesar de posturi didactice/ catedre vacante corespunzãtoare pentru soluţionarea restrângerilor de activitate. Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar aprobã menţinerea în activitate a cadrelor didactice peste vârsta standard de pensionare, în funcţie de: evoluţia demograficã, planurile de şcolarizare, dinamica resurselor umane, politicile de personal şi evoluţia planurilor de învãţãmânt;
Perioada 8-9 februarie 2010
e) comunicarea acordului/refuzului de menţinere în activitate sau a avizului de pensionare;
Termen: 12 februarie 2010
f) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;
Perioada 15-16 februarie 2010
g) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 17 februarie 2010
h) comunicarea rezultatelor la contestaţii;
Termen: 19 februarie 2010
2. Constituirea catedrelor şi încadrarea personalului didactic titular în învãţãmânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul şcolar 2010-2011:
a) la nivelul unitãţilor de învãţãmânt;
b) la nivelul inspectoratului şcolar.
Perioada 22 februarie-12 martie 2010
3. Soluţionarea completãrilor şi a întregirilor de normã didacticã a cadrelor didactice titulare pentru anul şcolar 2010-2011:
a) înregistrarea cererilor de întregire a normei didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada 15-16 martie 2010
b) soluţionarea, în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, a cererilor de întregire a normei didactice, prin transferul cadrelor didactice titulare în una, douã sau mai multe unitãţi de învãţãmânt/specializãri şi a situaţiilor prevãzute la art. 27 alin. (1) şi (2) din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
Termen: 18 martie 2010
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei orelor/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 22 martie 2010
d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul şcolar;
Perioada 23-24 martie 2010
e) completarea de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti a normei didactice cu ore la altã/alte specializare/specializãri la nivelul unitãţii de învãţãmânt, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;
f) completarea, în şedinţã publicã organizatã de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti, a normei didactice cu ore la altã/alte unitate/unitãţi de învãţãmânt, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;
Perioada 25-26 martie 2010
g) emiterea şi comunicarea deciziilor de completare de normã/transfer.
Termen: 29 martie 2010
4. Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare şi pretransferarea personalului didactic titular la cerere:
a) afişarea la inspectoratele şcolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intrã în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2010;
Termen: 22 martie 2010
b) afişarea la inspectoratul şcolar a listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, în baza hotãrârii consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 30 martie 2010
c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei cadrelor didactice care intrã în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2010;
Termen: 7 aprilie 2010
d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicitã transferare pentru restrângere de activitate şi pretransferare la cerere de cãtre comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar;
Perioada 8-22 aprilie 2010
e) afişarea la inspectoratul şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicitã transferare pentru restrângere de activitate şi pretransferare la cerere;
Termen: 26 aprilie 2010
f) înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de cãtre inspectoratul şcolar;
Perioada 26-28 aprilie 2010
g) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea listelor finale;
Termen: 29 aprilie 2010
h) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
Perioada 29-30 aprilie 2010
i) efectuarea în ordine mai întâi a transferãrilor pentru restrângere de activitate şi apoi a pretransferãrilor în aceeaşi şedinţã publicã;
Perioada 3-5 mai 2010
j) înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;
Perioada 6-7 mai 2010
k) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 10 mai 2010
l) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 11 mai 2010
m) emiterea şi comunicarea deciziilor de transfer pentru restrângere de activitate şi pretransfer.
Termen: 14 mai 2010
5. Detaşarea în interesul învãţãmântului:
a) înregistrarea, de cãtre inspectorii de specialitate, a solicitãrilor unitãţilor de învãţãmânt;
Perioada 12-19 mai 2010
b) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
Perioada 20-21 mai 2010
c) discutarea şi soluţionarea propunerilor fãcute de inspectorii şcolari de specialitate în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 24 mai 2010
d) afişarea listei cadrelor didactice detaşate în interesul învãţãmântului la inspectoratele şcolare;
Termen: 26 mai 2010
e) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare în interesul învãţãmântului.
Termen: 27 mai 2010
6. Ocuparea prin concurs, detaşare la cerere şi suplinire la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/ netitularizabile propuse pentru concurs de cãtre comisia de mobilitate judeţeanã/a municipiului Bucureşti ale personalului didactic şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar;
Termen: 28 mai 2010
b) stabilirea listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 31 mai 2010
c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/ netitularizabile stabilite de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar şi la centrele/unitãţile de învãţãmânt care organizeazã concurs;
Termen: 4 iunie 2010
d) comunicarea acordului/refuzului continuitãţii cadrelor didactice pentru detaşare la cerere sau suplinire, în anul şcolar 2010-2011, de cãtre unitãţile de învãţãmânt la inspectoratul şcolar;
Perioada 31 mai-4 iunie 2010
e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaţilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul unitãţii de învãţãmânt/ centrului care organizeazã concurs, inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2010, pentru cadrele didactice care solicitã detaşare la cerere prin concurs/concurs specific, pentru candidaţii care solicitã continuitate pentru suplinire şi pentru candidaţii participanţi la concursul naţional din luna iulie 2008/concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar din judeţele nominalizate în <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.942/2004 privind nominalizarea judeţelor-pilot care vor aplica noul sistem de finanţare şi administrare a unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar de stat, sesiunea iunie-iulie 2008, şi/sau la concursul din data de 15 iulie 2009, care au obţinut minimum nota 7 (şapte), ale cãror posturi propuse pentru continuitate au fost ocupate de cãtre
titulari, au fost vacantate pentru concurs sau au fost desfiinţate ca urmare a modificãrii planului de şcolarizare/planului de învãţãmânt/reorganizãrii reţelei şcolare, precum şi pentru candidaţii care solicitã suplinire în baza notelor la concursul naţional din luna iulie 2008/concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar din judeţele nominalizate în <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.942/2004 , sesiunea iunie-iulie 2008, şi/sau la concursul din data de 15 iulie 2009;
Perioada 14-25 iunie 2010
- absolvenţii promoţiei 2010 depun adeverinţa de absolvire şi valideazã fişa de înscriere (prin semnãturã).
Termen: 7 iulie 2010
NOTÃ:
Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesitã probã practicã, absolvenţii promoţiei 2010 care susţin examenul de licenţã/absolvire dupã data de 7 iulie 2010 pot participa la proba scrisã în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar numai dupã prezentarea adeverinţei de absolvire.
f) verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de cãtre comisia de organizare şi desfãşurare a concursului şi de consilierul juridic al inspectoratului şcolar;
Perioada 25 iunie-2 iulie 2010
g) verificarea şi evaluarea dosarelor cadrelor didactice care solicitã detaşare la cerere prin concurs specific, în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 la Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
Perioada 28-29 iunie 2010
h) afişarea la centrele de concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicitã detaşare la cerere prin concurs specific;
Termen: 30 iunie 2010
i) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind punctajele acordate;
Perioada 30 iunie-1 iulie 2010
j) soluţionarea contestaţiilor de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;
Termen: 2 iulie 2010
k) comunicarea soluţiilor la contestaţii;
Termen: 5 iulie 2010
l) validarea fişelor de înscriere de cãtre candidaţi (prin semnãturã), conform graficului stabilit de comisia de organizare şi desfãşurare a concursului;
Perioada 5-7 iulie 2010
m) extragerea din aplicaţia Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii a situaţiei preliminare cu numãrul total de posturi didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile pe specialitãţi şi numãrul total al candidaţilor înscrişi;
Termen: 8 iulie 2010
n) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului;
Zilele de 9 şi 12 iulie 2010
o) desfãşurarea concursului (locul va fi anunţat public cu cel puţin 30 de zile înainte);
Termen: 14 iulie 2010
p) transmiterea situaţiei statistice a derulãrii concursului (numãrul candidaţilor prezenţi şi numãrul candidaţilor absenţi) la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii;
Termen: 14 iulie 2010, ora 12,00
q) afişarea rezultatelor;
Termen: 16 iulie 2010
r) înregistrarea contestaţiilor şi transmiterea acestora comisiei de rezolvare a contestaţiilor (în termen de cel mult 48 de ore de la afişarea rezultatelor);
Perioada 16-18 iulie 2010
s) rezolvarea contestaţiilor;
Termen: 19 iulie 2010
t) afişarea rezultatelor finale.
Termen: 20 iulie 2010
6.1. Etapa I de repartizare - repartizarea în şedinţã publicã, la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile:
a) repartizarea în şedinţã publicã a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) pe posturile didactice/catedrele vacante titularizabile;
Perioada: 21-22 iulie 2010
b) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 2 august 2010
6.2. Publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii a listei cu posturile didactice/catedrele netitularizabile rãmase vacante, inclusiv a celor titularizabile rãmase neocupate care au devenit netitularizabile şi a posturilor didactice/catedrelor rezervate, şi afişarea acestora la centrele de concurs.
Termen: 23 iulie 2010
6.3. Etapa a II-a de repartizare - repartizarea, la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, a cadrelor didactice titulare care beneficiazã de continuitate pentru detaşare la cerere şi a cadrelor didactice titulare care solicitã detaşare la cerere prin concurs/concurs specific, în ordine, astfel:
a) repartizarea cadrelor didactice titulare care beneficiazã de continuitate pentru detaşare la cerere, conform Metodologiei privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
b) repartizarea în şedinţã publicã a cadrelor didactice titulare prin detaşare la cerere în ordinea descrescãtoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar;
c) repartizarea în şedinţã publicã a cadrelor didactice titulare prin detaşare la cerere în ordinea descrescãtoare a punctajului obţinut prin aplicarea criteriilor şi punctajelor de evaluare a personalului didactic cuprinse în anexa nr. 2 la Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
d) reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la centrele de concurs/unitãţile de învãţãmânt care organizeazã concurs şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii;
Termen: 26 iulie 2010
e) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare la cerere.
Termen: 2 august 2010
6.4. Etapa a III-a de repartizare - repartizarea prin suplinire a candidaţilor, în şedinţã publicã organizatã la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, în ordine, astfel:
a) repartizarea candidaţilor care beneficiazã de continuitate pentru suplinire, la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, conform Metodologiei privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
b) completarea normei didactice candidaţilor repartizaţi prin continuitate pentru suplinire pe catedre incomplete, la nivel de centru de concurs, şi repartizarea candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la concurs prin suplinire, în şedinţã publicã organizatã la nivel de centru de concurs/unitate de învãţãmânt, conform Metodologiei privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
Perioada: 27-30 iulie 2010
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã pentru suplinire.
Termen: 2 august 2010
6.5. Afişarea listei candidaţilor repartizaţi, reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la centrele de concurs/unitãţile de învãţãmânt care au organizat concurs şi la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii
Termen: 2 august 2010
7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile rãmase vacante/rezervate, la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti, de cãtre cadrele didactice titulare prin detaşare în interesul învãţãmântului pentru restrângere de activitate nesoluţionatã şi detaşare la cerere şi de cãtre cadre didactice calificate prin suplinire:
a) revalidarea fişelor de înscriere de cãtre candidaţi (prin semnãturã) pentru candidaţii care s-au înscris la concurs în perioada 14-25 iunie 2010;
b) depunerea şi înregistrarea dosarelor pentru detaşare în interesul învãţãmântului pentru restrângere nesoluţionatã, pentru detaşare la cerere prin concurs specific şi pentru suplinire de cãtre candidaţii care nu s-au înscris în perioada 14-25 iunie 2010, precum şi de cãtre candidaţii care solicitã suplinire în baza rezultatelor obţinute la concursul din luna iulie 2009 şi/sau din perioada iunie-iulie 2008;
Perioada: 3-4 august 2010
c) organizarea şi desfãşurarea probelor practice/orale în profilul postului (pentru candidaţii care nu au susţinut aceste probe sau care au fost respinşi la aceste probe în zilele de 9 şi 12 iulie 2010);
Termen: 5 august 2010
d) organizarea la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti a concursului pentru suplinire;
Termen: 6 august 2010
e) afişarea rezultatelor;
Termen: 7 august 2010
f) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea acestora;
Perioada: 7-9 august 2010
g) afişarea rezultatelor definitive.
Termen: 10 august 2010
7.1. Etapa a IV-a de repartizare - repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, în şedinţã publicã, la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti, a cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate nesoluţionatã, a cadrelor didactice titulare care solicitã detaşare la cerere şi a suplinitorilor calificaţi, în ordine, astfel:
a) repartizarea cadrelor didactice titulare prin detaşare în interesul învãţãmântului pentru restrângere de activitate nesoluţionatã;
b) soluţionarea cererilor cadrelor didactice titulare care beneficiazã de continuitate pentru detaşare la cerere, conform Metodologiei privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
c) repartizarea cadrelor didactice titulare prin detaşare la cerere în ordinea descrescãtoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în unitãţile de învãţãmânt preuniversitar, sesiunea iulie 2010, respectiv în ordinea descrescãtoare a punctajelor;
d) reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/ catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii;
Termen: 23 august 2010
e) soluţionarea cererilor de continuitate prin suplinire şi repartizarea în şedinţã publicã a suplinitorilor calificaţi, conform prevederilor art. 77 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
f) repartizarea candidaţilor prevãzuţi la art. 80 alin. (6) din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 , în regim de cumul/plata cu ora;
Perioada: 24-25 august 2010
g) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 august 2010
7.2. Afişarea listei candidaţilor repartizaţi, reactualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate netitularizabile la inspectoratele şcolare şi publicarea acesteia pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii
Termen: 26 august 2010
8. Acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul cadrelor didactice titulare, asociate şi pensionate:
a) depunerea şi înregistrarea dosarelor la inspectoratele şcolare pentru cumul/plata cu ora;
Perioada: 7-11 iunie 2010
b) acordarea orelor rãmase neocupate în regim de cumul/plata cu ora personalului didactic titular şi cadrelor didactice asociate/pensionate.
Termen: 27 august 2010
c) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 august 2010
9. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor netitularizabile rãmase vacante/rezervate, la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti, cu suplinitori fãrã studii corespunzãtoare postului:
a) depunerea dosarelor suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare postului;
Perioada: 7-11 iunie 2010
b) organizarea testãrii suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare postului;
Perioada: 5-6 august 2010
c) afişarea rezultatelor;
Termen: 7 august 2010
d) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea acestora;
Perioada: 7-9 august 2010
e) afişarea rezultatelor definitive.
Termen: 10 august 2010
9.1. Etapa a V-a de repartizare - şedinţã publicã organizatã la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti pentru:
a) repartizarea suplinitorilor fãrã studii corespunzãtoare pe posturile didactice/catedrele rãmase vacante/rezervate, conform art. 87 din Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar, aprobatã prin <>Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii nr. 5.885/2009 ;
Termen: 30 august 2010
b) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedrã.
Termen: 31 septembrie 2010
III. Transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii a situaţiei statistice globale privind repartizarea candidaţilor pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate
Termen: 15 septembrie 2010
--------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016