Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 5.336 din 18 noiembrie 2004  pentru aprobarea Criteriilor specifice si a procedurii de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Ministerului Educatiei si Cercetarii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 5.336 din 18 noiembrie 2004 pentru aprobarea Criteriilor specifice si a procedurii de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Ministerului Educatiei si Cercetarii

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 124 din 9 februarie 2005
În conformitate cu prevederile <>art. 40^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii,

ministrul educaţiei şi cercetãrii emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Criteriile specifice şi procedura de acordare a statutului de utilitate publicã asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfãşoarã activitãţi din sfera de competenţã a Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, conform anexei nr. 1 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Se aprobã Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publicã, prevãzutã în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Se aprobã modelul raportului de activitate pe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicitã acordarea statutului de utilitate publicã, prevãzut în anexa nr. 3 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Direcţia juridic şi direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

p. Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Radu Damian,
secretar de stat

Bucureşti, 18 noiembrie 2004.
Nr. 5.336.

ANEXA 1
CRITERII SPECIFICE ŞI PROCEDURA
de acordare a statutului de utilitate
publicã asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfãşoarã
activitãţi din sfera de competenţã a Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii

I. Criterii generale
În conformitate cu prevederile <>art. 38 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificatã şi completatã prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003 , o asociaţie, o fundaţie sau o federaţie poate fi recunoscutã ca fiind de utilitate publicã dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) activitatea acesteia se desfãşoarã în interes general sau comunitar, dupã caz, şi funcţioneazã de cel puţin 3 ani, anterior datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publicã




──────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬────────────────┐
Criterii │Documente care se analizeazã │Îndeplinirea │
│ │criteriului (se │
│ │noteazã eu DA │
│ │sau NU) │
──────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼────────────────┤
1. Activitatea de interes public │Statut, act constitutiv, punctul 2 │ │
general şi/sau comunitar se │din raportul de activitate │ │
desfãşoarã în sfera de competenţã │ │ │
a Ministerului Educaţiei şi │ │ │
Cercetãrii, conform atribuţiilor │ │ │
prevãzute în <>HG nr. 410/2004 │ │ │
──────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼────────────────┤
2. Nu desfãşoarã activitãţi │Idem │ │
angajate politic în mod partizan, │ │ │
inclusiv activitãţi de sprijinire │ │ │
sau de promovare a unor partide │ │ │
sau alianţe politice ori electoral│ │ │
candidaţi în alegeri sau persoane │ │ │
care ocupã funcţii de demnitate │ │ │
publicã │ │ │
──────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼────────────────┤
3. Nu desfãşoarã activitãţi │Idem │ │
exclusiv în interesul personal │ │ │
nepatrimonial al asociaţilor sau │ │ │
fondatorilor │ │ │
──────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼────────────────┤
4. Durata de funcţionare, │Statut, act constitutiv │ │
conform statutului, permite │ │ │
desfãşurarea pe duratã │ │ │
nedeterminatã a unor activitãţi de│ │ │
interes general şi/sau comunitar │ │ │
──────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴────────────────┘

b) A realizat majoritatea obiectivelor stabilite:

─────────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────┬─────┬──────┐
│ │ │Reali│Indepl│
│ │ │zarea│inirea│
│ │ │indi-│crite-│
│ │ │cato-│riului│
Criterii │Indicatori de realizare a │ Documente care se │rului│(se │
│ criteriului │ analizeazã │(va- │noteaz│
│ │ │lori │ cu DA│
│ │ │inre-│ sau │
│ │ │gis- │ NU │
│ │ │trate│ │
│ │ │în ul│ │
│ │ │timii│ │
│ │ │3ani)│ │
│ │ ├─┬─┬─┤ │
│ │ │1│2│3│ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
1. │a) Definirea clarã a │Statut, pct. 3.1 din │ │ │ │ │
Asociaţia/fundaţia/ │atribuţiilor organelor de │raportul de activitate │ │ │ │ │
federaţia face dovada │conducere, │ │ │ │ │ │
bunei desfãşurãri a │administrare şi control │ │ │ │ │ │
activitãţii organelor │ │ │ │ │ │ │
de conducere, │ │ │ │ │ │ │
administrare şi │ │ │ │ │ │ │
control, în │ │ │ │ │ │ │
conformitate cu │ │ │ │ │ │ │
prevederile statuare │ │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│b) Existenţa │Pct. 3.2 din raportul │ │ │ │ │
│rapoartelor, proceselor │de activitate, copii de│ │ │ │ │
│verbale, care atestã │pe documente │ │ │ │ │
│funcţionarea organelor │ │ │ │ │ │
│de conducere, │ │ │ │ │ │
│administrare şi control │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼────────────────────── ├─┼─┼─┼──────┤
│c) In statut existã │Statut, regulament │ │ │ │ │
│prevederi referitoare la │intern de funcţionare │ │ │ │ │
│soluţionarea │ │ │ │ │ │
│conflictelor de interes │ │ │ │ │ │
│apãrute în activitatea │ │ │ │ │ │
│asociaţiei/fundaţiei/ │ │ │ │ │ │
│federaţiei │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│d) Existã personal │Pct. 3.1, 3.3 din │ │ │ │ │
│angajat permanent │raportul de activitate │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
2. Asociaţiei/fundaţia │a) Depunerea │Copii de pe │ │ │ │ │
/federaţia face │formularelor situaţiilor │formularele situaţiilor│ │ │ │ │
dovada funcţionãrii │financiare anuale la │financiare anuale │ │ │ │ │
în conformitate cu │administraţia financiarã │depuse │ │ │ │ │
legislaţia în vigoare │din raza teritorialã în │ │ │ │ │ │
│care asociaţia sau │ │ │ │ │ │
│fundaţia îşi are sediul │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│b) Plata impozitelor, │Certificate │ │ │ │ │
│taxelor, contribuţiilor şi│constatatoare privind │ │ │ │ │
│a altor venituri datorate │îndeplinirea │ │ │ │ │
│bugetului de stat │obligaţiilor exigibile │ │ │ │ │
│ │platã a impozitelor şi │ │ │ │ │
│ │taxelor cãtre stat, │ │ │ │ │
│ │inclusiv a celor │ │ │ │ │
│ │locale, precum şi a │ │ │ │ │
│ │contribuţiilor pentru │ │ │ │ │
│ │asigurãrile sociale de │ │ │ │ │
│ │stat, asigurãrile │ │ │ │ │
│ │sociale de sãnãtate, │ │ │ │ │
│ │asigurãrile de şomaj, │ │ │ │ │
│ │în cazul personalului │ │ │ │ │
│ │angajat │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│c) Are autorizaţiile │Autorizaţiile │ │ │ │ │
│necesare în vederea │administrative │ │ │ │ │
│desfãşurãrii activitãţilor│conforme cu │ │ │ │ │
│statuare │legislaţia în vigoare │ │ │ │ │
│ │şi/sau acordurile │ │ │ │ │
│ │necesare desfãşurãrii │ │ │ │ │
│ │activitãţilor, copii │ │ │ │ │
│ │de pe documente │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
3.Asociaţia/fundaţia/ │a) Dispune de un sediu │Pct. 1 din raportul de │ │ │ │ │
federaţia dispune de │adecvat şi de dotãri │activitate, copie de │ │ │ │ │
resurse financiare, │destinate în │pe documentul privind │ │ │ │ │
materiale şi umane │exclusivitate realizãrii │situaţia juridicã a │ │ │ │ │
adecvate funcţionãrii │activitãţilor de interes │sediului │ │ │ │ │
organizaţiei │general şi/sau │ │ │ │ │ │
│comunitar │ │ │ │ │ │
│a^1) Total venituri din │ │ │ │ │ │
│urmãtoarele categorii │ │ │ │ │ │
│de activitãţi: │ │ │ │ │ │
│- cercetare-dezvoltare; │ │ │ │ │ │
│- servicii ştiinţifice │ │ │ │ │ │
│şi tehnologice; │ │ │ │ │ │
│- alte activitãţi; │ │ │ │ │ │
│- alocaţii bugetare. │ │ │ │ │ │
│a^2) Total personal: │ │ │ │ │ │
│- total personal cu │ │ │ │ │ │
│studii superioare; │ │ │ │ │ │
│- total personal C-D │ │ │ │ │ │
│atestat. │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│b) A dezvoltat în │Pct. 3.7 şi fişa │ │ │ │ │
│teritoriu filiale sau │activitãţilor din │ │ │ │ │
│puncte de lucru │raportul de activitate │ │ │ │ │
│adecvate realizãrii de │ │ │ │ │ │
│activitãţi de interes │ │ │ │ │ │
│general sau comunitar │ │ │ │ │ │
│(în cazul asociaţilor şi │ │ │ │ │ │
│fundaţiilor care │ │ │ │ │ │
│desfãşoarã activitãţi de │ │ │ │ │ │
│interes general) │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│c) Resursele financiare │Pct. 4 din raportul de │ │ │ │ │
│de care dispun permit │activitate, copii de │ │ │ │ │
│realizarea activitãţilor │pe documentele │ │ │ │ │
│de interes general şi/sau │contabile │ │ │ │ │
│comunitar │ │ │ │ │ │
│c^1) valoarea dotãrilor: │ │ │ │ │ │
│- tehnice (echipamente, │ │ │ │ │ │
│instalaţii); │ │ │ │ │ │
│- logistice (tehnicã de │ │ │ │ │ │
│calcul, telecomunicaţii, │ │ │ │ │ │
│software). │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
4.Asociaţiei/fundaţia │a) Publicaţii, edituri, │Fişa activitãţilor │ │ │ │ │
/federaţia face │tipãrituri, alte mijloace │ │ │ │ │ │
dovada unei bune │de informare │ │ │ │ │ │
comunicãri şi │a^1) Articole şi cãrţi │ │ │ │ │ │
colaborãri cu grupul │- publicate: │ │ │ │ │ │
ţintã, alte organizaţii │- în ţarã; │ │ │ │ │ │
neguvernamentale şi │- în strãinãtate. │ │ │ │ │ │
instituţii publice │ │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
│b) colaboreazã cu alte │Documente care │ │ │ │ │
│organizaţii │atestã parteneriatul │ │ │ │ │
│neguvernamentale, │cu alte asociaţii, │ │ │ │ │
│instituţii publice în │fundaţii, instituţii │ │ │ │ │
│vederea dezvoltãrii de │publice şi pct.3.6 din │ │ │ │ │
│programe şi proiecte │raportul de activitate │ │ │ │ │
│comune şi/sau │ │ │ │ │ │
│finanţãrii acestora │ │ │ │ │ │
│b^l) parteneriat cu │ │ │ │ │ │
│organisme din: │ │ │ │ │ │
│- ţarã (nr. proiecte); │ │ │ │ │ │
│- strãinãtate (nr. │ │ │ │ │ │
│proiecte). │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
5. Obiectivele de │A realizat mai mult de │Pct. 2, pct. 3.5, fişa │ │ │ │ │
interes general şi/sau │jumãtate din numãrul │activitãţilor din │ │ │ │ │
comunitar realizate │obiectivelor de interes │raportul de activitate │ │ │ │ │
au fost semnificative │general şi/sau │ │ │ │ │ │
în raport cu │comunitar stabilite prin │ │ │ │ │ │
obiectivele stabilite │actul constitutiv sau │ │ │ │ │ │
prin actul constitutiv │prin statut │ │ │ │ │ │
sau prin statut │ │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────┼─┼─┼─┼──────┤
6. Activitãţile de │În domenii de interes │Fişa activitãţilor │ │ │ │ │
interes general şi/sau │general şi/sau │ │ │ │ │ │
comunitar realizate │comunitar, programele │ │ │ │ │ │
sunt de utilitate │şi proiectele derulate au │ │ │ │ │ │
publicã, respectiv │condus la rezultate │ │ │ │ │ │
scopurile vizate sunt │reale şi benefice pentru │ │ │ │ │ │
benefice │comunitate │ │ │ │ │ │
colectivitãţilor, prin │ │ │ │ │ │ │
creşterea ofertei │ │ │ │ │ │ │
culturale pe plan │ │ │ │ │ │ │
local/regional/naţional │ │ │ │ │ │ │
─────────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────┴─┴─┴─┴──────┘


Notã: 1. Fiecare indicator va fi punctat de la 1 la 10.
2. Punctajul necesar atestãrii: minim 25

c) a desfãşurat o activitate anterioarã semnificativã, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului sau, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publicã:




─────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────┬─────┬──────┐
│ │ │Reali│Indepl│
│ │ │zarea│inirea│
│ │ │indi-│crite-│
│ │ │cato-│riului│
Criterii │Indicatori de realizare a │ Documente care se │rului│(DA │
│ criteriului │ analizeazã │(DA │sau │
│ │ │ sau │ NU │
│ │ │ NU) │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
1.Activitãţile │Activitãţile desfãşurate │Statut, pct 2 şi fişa │ │ │
desfãşurate anterior au │au condus la îndeplinirea │activitãţilor din │ │ │
fost adecvate │obiectivelor de interes │raportul de │ │ │
îndeplinirii │general şi/sau comunitar │activitate │ │ │
obiectivelor statuare │prevãzut în statut │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
2.Dezvoltã programe, │Dezvoltã şi │Pct. 3.5 şi fişa │ │ │
proiecte specifice │îmbunãtãţeşte, prin │activitãţilor din │ │ │
│proiecte specifice │raportul de │ │ │
│activitãţilor de interes │activitate │ │ │
│general şi/sau comunitar, │ │ │ │
│serviciile acordate, în │ │ │ │
│funcţie de evaluare │ │ │ │
│periodicã acestora │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
3. Susţinerea │a) Utilizeazã resurse │Pct. 4 şi fişa │ │ │
activitãţilor şi │umane adecvate │activitãţilor din │ │ │
serviciilor din punct de │activitãţilor desfãşurate:│raportul de │ │ │
vedere tehnic, │personal angajat cu │activitate │ │ │
patrimonial │normã întreagã; - │ │ │ │
│dezvoltã politici de │ │ │ │
│formare şi dezvoltare a │ │ │ │
│personalului şi a │ │ │ │
│voluntarilor │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│b) Are capacitate de │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│autofinanţare a │activitãţilor din │ │ │
│programelor şi │raportul de │ │ │
│proiectelor iniţiate de │activitate │ │ │
│cel puţin 10% din costul │ │ │ │
│total al acestora │ │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│c) Are capacitatea de a │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│atrage mai multe surse de │activitãţilor din │ │ │
│finanţare │raportul de │ │ │
│ │activitate │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│d) Dispune de dotãrile │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│materiale adecvate │activitãţilor din │ │ │
│desfãşurãrii serviciilor │raportul de │ │ │
│ │activitate │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│e) Existã rezultate ale │Fişa activitãţilor din│ │ │
│programelor şi │raportul de │ │ │
│proiectelor derulate │activitate │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
4. Situaţiile financiare │a) Concordanţa dintre │Pct. 4 din raportul │ │ │
anuale şi bugetele de │prevederile bugetului de │de activitate, │ │ │
venituri şi cheltuieli │venituri şi cheltuieli şi │bugetul de venituri │ │ │
reflectã desfãşurarea │datele reflectate în │şi cheltuieli şi │ │ │
activitãţilor de interes │situaţiile financiare │situaţiile financiare │ │ │
general sau comunitar │anuale │anuale │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│b)Cheltuieli adecvate │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│activitãţilor desfãşurate │activitãţilor din │ │ │
│ │raportul de activitate│ │ │
│ │bugetul de venituri │ │ │
│ │de cheltuieli şi │ │ │
│ │situaţiile financiare │ │ │
│ │anuale │ │ │
─────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────┼─────┼──────┤
│c) Cheltuieli în │Pct. 4 din raportul │ │ │
│concordanţã cu veniturile │de activitate, │ │ │
│obţinute │bugetul de venituri │ │ │
│ │şi cheltuieli şi │ │ │
│ │situaţiile financiare │ │ │
│ │anuale │ │ │
─────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────┴─────┴──────┘

d) valoarea activului patrimoniului pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori este cel
puţin egalã cu valoarea patrimoniului iniţial

┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┬───────────┐
│Criterii │ Documente care se analizeazã │ Îndepli- │
│ │ │ nirea │
│ │ │criteriului│
│ │ │(Da sau NU)│
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┼───────────┤
│Valoarea activului │Pct. 4 din raportul de │ │
│patrimonial pe fiecare │activitate, bugetul de │ │
│dintre cei 3 ani anteriori nu a│venituri şi cheltuieli şi │ │
│scãzut sub valoarea │situaţiile financiare anuale │ │
│patrimoniului iniţial │ │ │
└───────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┴───────────┘

II. Criterii specifice

┌─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┐
│Domenii de │ Criterii │ Indepli │
│activitate │ │ nirea │
│ │ │criteriului│
│ │ │ DA/NU │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │1. Obiectivele principale ale programelor/proiectelor │ │
│ │ derulate: │ │
│ │- caracterul novator │ │
│ │- caracterul realist │ │
│ │- caracterul complementar │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │2. Motivarea programelor/proiectelor derulate │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │3. Grupul-ţintã/beneficiari ai programelor/proiectelor │ │
│ │ derulate: │ │
│ │- beneficiari │ │
│ │- caracterul interdisciplinar şi educaţional al │ │
│ │programelor/proiectelor derulate │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │4. Impactul programului/proiectelor educaţionale/cercetare: │ │
│ │- cãror nevoi educaţionale/de cercetare şi sociale au │ │
│ │rãspuns │ │
│ │- impactul asupra comunitãţilor/colectivitãţilor cãrora │ │
│ │se adreseazã │ │
│ │- originalitatea programului/proiectului educaţional/ │ │
│ │cercetare │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │5. Parteneri şi personal-cheie: │ │
│ │- coordonator de program/proiect │ │
│ │- alţi membrii-cheie │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │6. Bugetul estimat al programului/proiectului educaţional/ │ │
│ │ cercetare: │ │
│ │- surse de finanţare proprii │ │
│ │- surse de finanţare atrase │ │
└─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘



ANEXA 2

LISTA
documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau
federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publicã

1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, în mod obligatoriu în douã exemplare
2. Actul constitutiv, statutul şi, dupã caz, actele adiţionale la acestea
3. Dovada dobândirii personalitãţii juridice şi, dupã caz, a înregistrãrii modificãrilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor
4. Declaraţie pe propria rãspundere a preşedintelui, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului cã organizaţia nu a desfãşurat activitãţi ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri şi cã nu are sume neachitate la scadenţã cãtre persoane fizice sau juridice
5. În cazul federaţiilor care solicitã recunoaşterea ca fiind de utilitate publicã, dovada cã cel puţin douã treimi din numãrul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcãtuiesc sunt de utilitate publicã.

NOTĂ:
Documentele prevãzute la pct. 1 şi 4 se solicitã în original.
Documentele prevãzute la pct. 2 şi 5 se solicitã în copie.

ANEXA 3

RAPORT DE ACTIVITATE

pe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei
care solicitã acordarea statutului de utilitate publicã

- model -

1. DATE PRIVIND ASOCIAŢIA/FUNDAŢIA/FEDERAŢIA

DENUMIREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI:

DENUMIREA ABREVIATĂ (dacã este cazul):

TIPUL DE ORGANIZAŢIE: asociaţie/fundaţie/federaţie

SEDIUL


┌────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Adresa │ Judeţul, respectiv municipiul: │
│ ├─────────────────────────────────────┤
│ │ Localitatea: cod: │
│ ├─────────────────────────────────────┤
│ │ Strada: nr: │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Telefon: │Prefix: nr: │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│@ mail │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Situaţia juridicã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Suprafaţa totalã (mp) │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Suprafaţa construitã (mp) │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nr. încãperi │ │
└────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘

DOBÂNDIREA PERSONALITĂŢII JURIDICE

- În temeiul Legii nr. 21/1924
┌──────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. dosar la dobândirea personalitãţii │ │
│juridice │ │
├──────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Sentinţa civilã de dobândire a personalitãţii │ Nr: Data: │
│a personalitãţii juridice ├───────────────────────────────┤
│ │ Eliberat de: │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────┬────────────────┤
│Sentinţe civile care autorizeazã │ 1 │Nr: Data: │
│modificãrile actului constitutiv şi/sau │ ├────────────────┤
│statutului │ │Eliberat de: │
│ ├──────────────┼────────────────┤
│ │ 2 │Nr: Data: │
│ │ ├────────────────┤
│ │ │Eliberat de: │
│ ├──────────────┼────────────────┤
│ │ 3 │Nr: Data: │
│ │ ├────────────────┤
│ │ │Eliberat de: │
└──────────────────────────────────────────────┴──────────────┴────────────────┘

- În temeiul <>Ordonantei Guvernului nr. 26/2000
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│Certificat de înscrierea în Registrul │Nr.: data: │
│asociaţiilor şi fundaţiilor │Înscrierii în Registrul asociaţiilor şi│
│ │fundaţiilor/Registrul federaţiilor │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘

COD FISCAL NR. anul eliberat de:

CONT BANCAR NR. ..... deschis la banca ...... adresa bãncii ......


Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnãturã:
┌─────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│Persoane fizice/persoane juridice la │Numãrul asociaţilor/numele fondatorilor │
│constituire │ │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Membri asociaţi │ │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Fondator/fondatori │ │
└─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┘

2. SFERA OBIECTULUI DE ACTIVITATE PREVĂZUT ÎN STATUT
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ SCOP (se defineşte în conformitate cu art. nr. .......... din statut) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌───────────────────┬────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│OBIECTIVELE │De interes general respectiv│De interes comunitar │
│STABILITE ÎN STATUT│în domenii precum educaţie │respectiv în interesul public│
│ │şi cercetare │al unei comunitãţi şi/sau │
│ │ │grupuri de persoane fizice │
│ │ │sau juridice care urmãresc │
│ │ │un obiectiv comun sau au │
│ │ │aceleaşi opinii, aceeaşi │
│ │ │culturã, orientare religioasã│
│ │ │socialã, profesionalã şi │
│ │ │altele asemenea │
└───────────────────┴────────────────────────────┴─────────────────────────────┘
┌───────────────────┬────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ACTIVITĂŢI DE │In conformitate cu art. nr. │Grup ţintã │
│INTERES GENERAL │ │ │
│SAU COMUNITAR │ │ │
│PREVĂZUTE ÎN │ │ │
│STATUT │ │ │
├───────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
└───────────────────┴────────────────────────────┴─────────────────────────────┘

3. DATE PRIVIND ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA

3.1. ORGANIZAREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI

┌─────────────────────────┬───────────────────┬─────────────┬──────────────────┐
│Organe de conducere, │ Alese/numite în │ Numele, │ Profesia/loc de │
│administrare şi control, │ temeiul │ prenumele, │ muncã │
│potrivit statutului │ │ adresa │ │
├───────────────────┬─────┼───────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│De │ │ │ │ │
│conducere │ │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────┼───────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│De administrare │ │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────┼───────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│De control │ │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │ │
├───────────────────┼─────┼───────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│Altele(specificaţi)│ │ │ │ │
└───────────────────┴─────┴───────────────────┴─────────────┴──────────────────┘

3.2. INFORMAŢII PRIVIND FUNCŢIONAREA
ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI
┌────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Activitatea organelor de conducere, │ In ultimii 3 ani │
│administrare şi control ├─────────┬─────────┬────────┤
│ │ Anul: │Anul: │Anul: │
├──────────────────┬─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│conducere │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │In conformitate cu │ │ │ │
│ │procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │Alte │ │ │ │
│ │documente(specificaţi) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Administrare │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │In conformitate cu │ │ │ │
│ │procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │Alte │ │ │ │
│ │documente(specificaţi) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Control │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │In conformitate cu │ │ │ │
│ │procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ │Alte │ │ │ │
│ │documente(specificaţi) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│altele │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└──────────────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘

3.3 PERSONALUL ADMINISTRATIV AL ORGANIZAŢIEI
┌────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Personal încadrat cu: │ In ultimii 3 ani │
│ ├─────────┬─────────┬────────┤
│ │ Anul: │Anul: │Anul: │
│ ├─────────┼─────────┼────────┤
│ │numãr │Numãr │numãr │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Contract de muncã │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Cu convenţie civilã │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Nr. de voluntari │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│total │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘

3.4. DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE
┌───────────────────────────────┬────────────────┬───────────────────┬────────┐
│Programe de formare a │ Domeniul │In ultimii 3 ani │Nr. │
│personalului organizate de │ ├───────┬─────┬─────┤persoane│
│ │ │ Anul: │Anul:│Anul:│formate │
├───────────────────────────────┼────────────────┼───────┼─────┼─────┼────────┤
│Asociaţie/fundaţie/federaţie │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────┼────────────────┼───────┼─────┼─────┼────────┤
│Alte persoane juridice │ │ │ │ │ │
│(specificaţi denumirea │ │ │ │ │ │
│acestora) │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────┴────────────────┴───────┴─────┴─────┴────────┘
┌──────────────────┬─────────────────┬──────────────────────┬─────────────────┐
│Programe pentru │In ultimii 3 ani │ Nr. de participanţi │ Nr de voluntari │
│atragerea ├─────┬─────┬─────┤ │ atraşi │
│voluntarilor │Anul:│Anul:│Anul:│ │ │
├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼──────────────────────┼─────────────────┤
└──────────────────┴─────┴─────┴─────┴──────────────────────┴─────────────────┘

3.5. ACTIVITĂŢI DE INTERES GENERAL SAU COMUNITAR REALIZATE

┌────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea │ In ultimii 3 ani │
│activitãţii, în ├──────────────────┬─────────────────┬───────────────────┤
│conformitate cu Fişa│Anul: │Anul: │Anul: │
│activitãţilor ├──────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │beneficiari │beneficiari │beneficiari │
│ ├─────────┬────────┼──────────┬──────┼───────────┬───────┤
│ │categorie│numãr │categorie │numãr │categorie │numãr │
├────────────────────┼─────────┼────────┼──────────┼──────┼───────────┼───────┤
└────────────────────┴─────────┴────────┴──────────┴──────┴───────────┴───────┘

3.6. PRINCIPALELE MIJLOACE DE COMUNICARE ŞI INFORMARE UTILIZATE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│ Tipul activitãţii │ In ultimii 3 ani │
├──────────────────────────────┼────────┬─────────────────┬───────────────────┤
│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
├──────────────────────────────┼────────┼─────────────────┼───────────────────┤
├──────────────────────────────┼────────┼─────────────────┼───────────────────┤
└──────────────────────────────┴────────┴─────────────────┴───────────────────┘

3.7. DEZVOLTAREA TERITORIALĂ
┌────────┬───────┬─────────┬────────────────┬──────────┬─────────┬────────────┐
│Nr. crt.│Filiale│Puncte de│Judeţ/localitate│Persona │Nr. │ Anul │
│ │ │lucru │Adrese/telefon │de contact│membri │înfiinţãrii │
│ │ │ │ │ │asociaţi │ │
│ │ │ │ │ │sau │ │
│ │ │ │ │ │personal │ │
│ │ │ │ │ │al │ │
│ │ │ │ │ │fundaţiei│ │
├────────┼───────┼─────────┼────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┤
├────────┼───────┼─────────┼────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┤
└────────┴───────┴─────────┴────────────────┴──────────┴─────────┴────────────┘

3.8. AFILIERE LA NIVEL NAŢIONAL
a) Denumirea şi adresa organismului naţional:
b) Documentul care atestã afilierea:
c) Data afilierii:

3.9. AFILIEREA INTERNAŢIONALĂ

Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale:
┌─────────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Tipul de afiliere: │Din anul │ Documentul care atestã │
│ │ │ afilierea │
├─────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Membru deplin │ │ │
├─────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Membru asociat │ │ │
├─────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Altele, specificaţi │ │ │
└─────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────────────┘

3.10 PREMII, NOMINALIZĂRI, ALTE FORME DE RECUNOAŞTERE A ACTIVITĂŢII
┌────────────────────┬──────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Denumire │ Anul │Instituţia care a │
│ │ │acordat/recunoscut │
│ │ │activitatea │
├────────────────────┼──────────────────────┼─────────────────────────────────┤
└────────────────────┴──────────────────────┴─────────────────────────────────┘
4. RESURSE MATERIALE ŞI FINANCIARE
┌───────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│PATRIMONIUL │ Total valoare, în mii lei: │
│În conformitate cu ultima balanţã contabilã │ din care │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│1. Total imobilizãri corporale, din care │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Construcţii │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Terenuri │ │
├────────────────────┬──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ Alte mijloace fixe │Mobilier │ │
│ ├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │Echipament │ │
│ ├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │Altele │ │
├────────────────────┴──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Mijloace de transport │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Imobilizãri corporale în curs │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│2. Total disponibilizãri bãneşti, din care: │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Lei │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Valutã │ │
└───────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────┘

┌───────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│VENITURI │Total valoare, în mii lei: │
│În conformitate cu ultima balanţã contabilã, │Din care │
│din care │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul de stat │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul local │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Cotizaţiile membrilor │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Dividendele societãţilor comerciale │ │
│înfiinţate │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Dobânzile şi dividendele rezultate din │ │
│plasarea sumelor disponibile │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Venituri realizate din activitãţi economice │ │
│proprii │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Donaţii, sponsorizãri sau legate │ │
├───────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Finanţãri, granturi │ │
└───────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────┘

┌────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│MIŞCAREA │ Valoare activ în mii lei │
│PATRIMONIALĂ ├──────────────┬─────────────┬───────────────────┤
│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
│ ├──────────────┼─────────────┼───────────────────┤
└────────────────────────────┴──────────────┴─────────────┴───────────────────┘

PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNĂ (pe ultimii 3 ani)
┌────────────────┬────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────┐
│Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │ Finanţator │
├────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────┤
└────────────────┴────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────┘

PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (pe ultimii 3 ani)
┌───────────────┬────────────────────┬──────────┬─────────────────────────────┐
│Perioada/anul │ Denumire program │ Valoare │ Temeiul legal şi │
│ │ │ │ sursa subvenţiei │
├───────────────┼────────────────────┼──────────┼─────────────────────────────┤
└───────────────┴────────────────────┴──────────┴─────────────────────────────┘

SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE
┌───────────┬─────────────────┬─────────────┬────────────┬────────────────────┐
│Denumirea │ Anul înfiinţãrii│ Obiectul de │ Adresa │ codul fiscal
│ │ │ activitate │ │ │
├───────────┼─────────────────┼─────────────┼────────────┼────────────────────┤
└───────────┴─────────────────┴─────────────┴────────────┴────────────────────┘



ANEXA
la Raportul de activitate pe ultimii 3 ani

FIŞA NR.:
PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITAR
DESFĂŞURATE

Se completeazã pentru fiecare activitate

1. Denumirea activitãţii
2. Scop:
3. Obiectiv:


┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────┬─────────────┐
│4. Durata în timp │Data începerii activitãţii │ observaţii │
├──────────────────────────┼────────────────────────────────────┼─────────────┤
│Limitatã │ │ │
├──────────────────────────┼────────────────────────────────────┼─────────────┤
│Nelimitatã │ │ │
└──────────────────────────┴────────────────────────────────────┴─────────────┘

┌────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│5. Aria de desfãşurare │ Se specificã localitatea, judeţul/localitãţile,│
│ │ judeţele/localitãţile │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Localã │ │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Judeţeanã │ │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Naţionalã │ │
└────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────┘

┌──────────────────────────┬────────────────────┬─────────────────────────────┐
│6. Categoria de persoane │Nr. beneficiari │Caracteristici socio- │
│ beneficiare │ │economice ale grupului │
│ │ │ţintã │
├──────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────┤
└──────────────────────────┴────────────────────┴─────────────────────────────┘


7. Precizaţi modalitãţile de selectare a beneficiarilor activitãţilor
8. Descrieţi modalitãţile prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activitãţile desfãşurate în beneficiul acestora
9. Descrierea activitãţilor/serviciilor desfãşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate


┌─────────────────────┬────────┬─────────────────────┬────────────────────────┐
│10. Resursele umane │Nr. │Numãr de persoane cu │ Categoria socio- │
│ utilizate │ │funcţie de │ profesionalã │
│ │ ├──────────┬──────────┤ │
│ │ │conducere │ execuţie │ │
├─────────┬───────────┼────────┼──────────┼──────────┼────────────────────────┤
│Încadrat │Convenţie │ │ │ │ │
│cu │civilã │ │ │ │ │
│ ├───────────┼────────┼──────────┼──────────┼────────────────────────┤
│ │Contract │ │ │ │ │
│ │de muncã │ │ │ │ │
├─────────┴───────────┼────────┼──────────┼──────────┼────────────────────────┤
│voluntari │ │ │ │ │
└─────────────────────┴────────┴──────────┴──────────┴────────────────────────┘

Numele persoanei care conduce şi administreazã activitatea:
┌─────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│11. Costul programului, proiectului pe toatã │Total, în mii lei sau valutã │
│durata finanţãrii sau, dupã caz, │în care a fost finanţat │
│Costul anual al serviciului, în con. Cu │proiectul: │
│cheltuielile din anul precedent depunerii │Din care: │
│documentului, din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Contribuţia organizaţiei: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Subvenţii de la bugetul de stat: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Subvenţii de la bugetul local: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Contribuţii ale partenerilor externi: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Contribuţii ale beneficiarilor │ │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│Altele: │ │
└─────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:

┌─────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│13. Parteneri implicaţi │Forma parteneriatului │
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
├─────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
└─────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

┌───────────────────────────┬────────────────────────────┬────────────────────┐
│14. Autorizaţii necesare │Instituţia care a eliberat │ Nr. document/data │
│desfãşurãrii activitãţii │autorizaţia │ │
│(sanitarã, etc.) │ │ │
├───────────────────────────┼────────────────────────────┼────────────────────┤
└───────────────────────────┴────────────────────────────┴────────────────────┘

┌──────────────────────┬──────────────────┬────────────────┬──────────────────┐
│15. Evaluarea │Când a avut loc │ Cine a evaluat │ Mãsuri luate în │
│activitãţilor, metode │evaluarea │ activitatea │ urma evaluãrii │
│utilizate │ │ │ │
├──────────────────────┼──────────────────┼────────────────┼──────────────────┤
└──────────────────────┴──────────────────┴────────────────┴──────────────────┘


16. Rezultatele activitãţii (specificaţi indicatorii de performanţã utilizaţi):

17. Efectele benefice ale activitãţii la nivelul comunitãţii:
1. Modalitãţile de informare a comunitãţii privind activitãţile şi rezultatele acestora:
2. Alte comentarii privind activitatea desfãşuratã


┌─────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Numele persoanei desemnate pentru a oferi │Telefon: │
│informaţii suplimentare: │ │
└─────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

┌─────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────┐
│Numele şi prenumele preşedintelui │Data │ Ştampila │
│asociaţiei/fundaţiei/federaţiei, semnãtura │ │ asociaţiei/fundaţiei│
└─────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────┘


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016