Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 49 din 21 martie 2007  pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 49 din 21 martie 2007 pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 209 din 28 martie 2007

Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/19 din <>Legea nr. 486/2006 privind bugetul de stat pe anul 2007, ale <>art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile <>art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã procedura de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM, prevãzutã în anexa la prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la data publicãrii.

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru
Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
Jozsef Csaka

Bucureşti, 21 martie 2007.
Nr. 49.


ANEXĂ
PROCEDURA
de implementare a Programului pentru organizarea
Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2007

1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2007, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor şi ocupãrii forţei de muncã în domeniul IMM, facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzãtori/întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferã servicii pentru sectorul IMM în scopul creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes şi îmbunãtãţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.
2. Descrierea Programului
2.1. Programul constã în:
- organizarea ediţiilor regionale şi a celei de-a VI-a ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii TIMM 2007 la Bucureşti, în perioada aprilie - iulie 2007;
2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului se realizeazã de Agenţia Naţionalã pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bazã de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, agenţiile de dezvoltare regionalã, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale.
2.3. Acţiunile desfãşurate în cadrul Programului sunt:
- organizarea unei expoziţii structurate în 2 secţiuni concomitente: prima dedicatã instituţiilor şi agenţilor economici care furnizeazã produse şi servicii de asistenţã pentru IMM, iar cea de-a doua dedicatã promovãrii produselor şi serviciilor realizate de cãtre întreprinderile mici şi mijlocii;
- organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentãri în scopul creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunãtãţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimulãrii întreprinderilor inovative, precum şi promovãrii produselor şi serviciilor româneşti;
- diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor.
2.4. În vederea desfãşurãrii evenimentului, Agenţia Naţionalã pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie va coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale întreprinderilor mici şi mijlocii.
3. Bugetul Programului
3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2007 este de 1.200 mii lei.
3.2. Structura bugetului aferent organizãrii şi desfãşurãrii evenimentelor prevãzute la pct. 2.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.3. Execuţia bugetului prevãzut la pct. 3.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.4. În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţarã şi din strãinãtate, în condiţiile legii.

----

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice