Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 47 din 21 martie 2007 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 47 din 21 martie 2007  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 47 din 21 martie 2007 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Targului National Cooperatist - TINCOOP

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 207 din 27 martie 2007

Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/19 din <>Legea bugetul de stat pe anul 2007 nr. 486/2006 , ale <>art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile <>art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Procedura de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicãrii.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Întreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,

Jozsef Csaka

Bucureşti, 21 martie 2007.
Nr. 47.


ANEXĂ

PROCEDURĂ
de implementare a Programului pentru organizarea
Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP

1. Obiectivul Programului
1.1 Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, denumit în continuare Program, îl constituie susţinerea societãţilor cooperative, promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor, precum şi creşterea numãrului de locuri de muncã din domeniul cooperatist, prin promovarea produselor, serviciilor şi a altor oportunitãţi de afaceri ale cooperaţiei pe pieţele naţionale şi internaţionale, pentru îmbunãtãţirea performanţelor economice şi tehnice ale societãţilor cooperative.
1.2 Programul urmãreşte:
a) facilitarea contactelor între societãţile cooperative şi mediul de afaceri prin îmbunãtãţirea accesului acestora la informaţii de piaţã şi la valorificarea optimã a acestor informaţii;
b) promovarea produselor şi serviciilor specifice ale cooperaţiei pe pieţele interne şi externe;
c) creşterea numãrului locurilor de muncã în societãţile cooperative prin stimularea dezvoltãrii afacerilor, creşterea numãrului societãţilor cooperative de succes şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale.
2. Descrierea Programului
2.1. Programul constã în organizarea celei de-a III-a ediţii a Târgului Naţional Cooperatist - TINCOOP, la Bucureşti, în semestrul al doilea al anului 2007.
2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului sunt realizate de Agenţia Naţionalã pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bazã de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii.
2.3. Acţiunile desfãşurate în cadrul Programului sunt:
a) organizarea expoziţiei - standuri ale societãţilor cooperative/societãţilor cu capital majoritar cooperatist cu activitãţi de producţie şi prestãri servicii, pe domenii de activitate;
b) organizarea de seminarii, mese rotunde şi ateliere de lucru;
c) diseminarea de materiale informative pe teme privind dezvoltarea afacerilor;
d) furnizarea serviciilor de instruire susţinute de experţi din domeniul public sau privat din România în vederea creşterii competenţelor antreprenoriale.
3. Bugetul Programului
3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2007 este de 700.000 lei.
3.2. Structura bugetului aferent organizãrii şi desfãşurãrii evenimentului prevãzut la pct. 2.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.3. Execuţia bugetului prevãzut la pct. 3.1 se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
3.4. În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţarã şi din strãinãtate, în condiţiile legii.

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016