Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 449 din 17 iunie 1998  pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 449 din 17 iunie 1998 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic

EMITENT: MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 17 iulie 1998
Ministrul apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului,
în temeiul art. 13 şi 14 din Regulamentul de aplicare a <>Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996 , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 611/1997 ,
în baza art. 1 şi a <>art. 3 pct. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 568/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, cu modificãrile ulterioare,

emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aproba Metodologia privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Rãspunderea pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei metodologii revine Departamentului pãdurilor din cadrul Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului.
ART. 3
Prezentul ordin intra în vigoare la data publicãrii lui în Monitorul Oficial al României.

Ministrul apelor, pãdurilor
şi protecţiei mediului,
Romica Tomescu

ANEXA 1

METODOLOGIE
privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
În temeiul art. 13 alin. (1) şi alin. (2) lit. b), precum şi al art. 14 alin. (2) lit. b) din Regulamentul de aplicare a <>Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996 , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 611/1997 , Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului atesta persoanele fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic.
ART. 2
Atestarea persoanelor fizice şi juridice are drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare, în vederea îndeplinirii cerinţelor tehnice şi calitative minimale prevãzute în normativele în vigoare.
ART. 3
În sensul prezentei metodologii, amenajãrile de îmbunãtãţiri funciare sunt lucrãri complexe de construcţii hidrotehnice, pedoameliorative, împãduriri şi de creare a perdelelor forestiere de protecţie, care se realizeazã pe terenuri cu destinaţie silvicã, în vederea prevenirii, reducerii şi inlaturarii proceselor de deteriorare a fondului funciar, cauzate de factori naturali sau de activitãţi antropice, prin mãsuri specifice, având ca scop valorificarea capacitãţii de producţie a terenurilor şi a speciilor forestiere, precum şi introducerea în circuitul silvic a terenurilor neproductive.
ART. 4
Prin atestare se confirma capacitatea tehnico-profesionalã a persoanelor fizice şi juridice de a efectua studii de teren, de a elabora documentaţii tehnico-economice şi de a executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic, care corespund normelor de calitate în vigoare.
ART. 5
Atestarea capacitãţii tehnico-profesionale se realizeazã prin verificarea performantelor profesionale şi a posibilitãţilor tehnice de execuţie ale persoanelor fizice şi juridice care solicita atestarea, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.

CAP. 2
Domenii şi condiţii de atestare

ART. 6
Domeniile de atestare a persoanelor fizice şi juridice pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare pe terenuri cu destinaţie silvicã sunt urmãtoarele:
a) efectuarea studiilor de teren şi elaborarea documentaţiilor tehnico-economice;
b) executarea lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare.
ART. 7
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pe domeniile de activitate prevãzute la art. 6 şi se poate solicita pentru unul sau ambele domenii, cu respectarea condiţiilor prevãzute în prezenta metodologie.
ART. 8
Grupele de lucrãri de îmbunãtãţiri funciare aferente domeniilor de activitate prevãzute la art. 6, pentru care Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului acorda atestare, sunt:
a) îndiguiri şi regularizarea cursurilor de apa;
b) amenajãri de desecare şi drenaj;
c) amenajãri de combatere a eroziunii solului, în care se includ şi lucrãri pentru stingerea torenţilor;
d) lucrãri şi mãsuri pedoameliorative, asociate cu cele de combatere a eroziunii solului pe terenurile saraturate, acide, pe terenuri poluate, degradate antropic, şi pe alte terenuri care şi-au pierdut, total sau parţial, capacitatea de producţie, precum şi stabilizarea nisipurilor mobile;
e) amenajãri silvice de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie şi a plantaţiilor forestiere antierozionale;
f) amenajãri de îmbunãtãţiri funciare, constând în soluţii şi lucrãri noi, rezultate din activitatea de cercetare şi din tehnica noua.
ART. 9
Persoanele fizice care solicita atestarea trebuie sa îndeplineascã, cumulativ, urmãtoarele condiţii:
a) sa aibã studii superioare în specialitatea: inginer silvic, inginer hidroameliorativ sau inginer hidrotehnician;
b) sa aibã o activitate neîntreruptã, de minimum 5 ani, în proiectare sau în executarea de lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
c) sa nu aibã antecedente penale.
ART. 10
Sunt atestate, la cerere, fãrã a mai fi obligate sa susţinã examenul prevãzut la art. 19, persoanele fizice care au titlul ştiinţific de doctor în ramura silvicã, precum şi cele care îndeplinesc funcţia de inginer proiectant gradul I, cercetator ştiinţific gradul I, inginer gradul I sau funcţii asimilate acestora în domeniile prevãzute la art. 6.
ART. 11
În vederea atestarii, persoanele juridice (agenţi economici de specialitate) trebuie sa îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
a) sa fie înscrise în registrul comerţului şi sa aibã cont în banca;
b) sa aibã înscrise în statut, ca obiect principal de activitate, efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentaţiilor tehnico-economice şi/sau executarea de lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
c) sa aibã cel puţin doi angajaţi cu contract individual de munca pe durata nedeterminatã, atestaţi pentru domeniul în care solicita atestarea;
d) sa aibã un minimum de echipamente tehnice, pentru a putea realiza lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic pentru care solicita atestarea.

CAP. 3
Documentele, procedura de atestare

ART. 12
Procedura de atestare a persoanelor fizice şi juridice este organizatã şi coordonata de Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, prin Departamentul pãdurilor.
ART. 13
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face de cãtre o comisie de atestare, formatã din specialişti, numita prin ordin al ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului.
ART. 14
Documentele necesare atestarii persoanelor fizice sunt:
a) cerere de înscriere pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezenta metodologie;
b) curriculum vitae;
c) lista de lucrãri elaborate sau la care a fost coautor, în domeniul pentru care solicita atestarea;
d) acte de studii şi cursuri de perfecţionare, în copii legalizate;
e) extras de pe carnetul de munca, în copie legalizatã;
f) certificatul de cazier judiciar.
ART. 15
Documentele necesare în vederea atestarii persoanelor juridice sunt:
a) cerere de înscriere pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezenta metodologie;
b) memoriu de activitate, care sa conţinã: date cu privire la capitalul social şi la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrãri executate în domeniu, experienta în execuţia lucrãrilor, valoarea contractelor realizate anterior, personalul tehnic şi economic şi experienta acestuia, informaţii financiare;
c) informaţii privind bonitatea ofertantului la data respectiva, care sa conţinã urmãtoarele precizãri: obligaţii contractuale neonorate, dacã a fost declarat în stare de faliment, dacã a cedat contracte în beneficiul creditorilor, dacã are litigii referitoare la neefectuarea plãţilor sau litigii în privinta calitãţii, precum şi specializãrile pe categorii de lucrãri, în conformitate cu certificatul de înmatriculare eliberat de cãtre oficiul registrului comerţului;
d) informaţii privind dotarea cu utilajele şi echipamentele necesare, în stare de funcţionare, pentru efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentaţiilor tehnico-economice şi pentru execuţia lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
e) copii legalizate de pe documentele persoanei juridice; certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului, actul constitutiv, codul fiscal;
f) copii legalizate de pe documentele reprezentantului legal (curriculum vitae, contractul de angajare, carnetul de munca sau certificatul de atestare, dupã caz), abilitat sa reprezinte şi sa semneze în numele persoanei juridice respective;
g) copii legalizate de pe documentele prevãzute la lit. f) pentru angajaţii cu contract individual de munca pe durata nedeterminatã, care au fost atestaţi conform prevederilor art. 11 lit. c).
ART. 16
Dosarele de atestare se depun la Comisia de atestare din cadrul Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului - Departamentul pãdurilor. Evidenta acestora se tine într-un registru special.
ART. 17
Dosarele cu cererile şi documentele depuse în vederea atestarii sunt verificate de cãtre secretarul Comisiei de atestare, care întocmeşte, lunar, lista cu solicitarile primite. Pe baza documentelor din fiecare dosar, secretarul Comisiei de atestare propune acceptarea sau respingerea acestuia.
ART. 18
Cererile şi documentele depuse sunt analizate, periodic, de cãtre Comisia de atestare în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia. Deciziile Comisiei de atestare, în urma analizarii dosarelor, se consemneazã într-un registru de procese-verbale şi se afişeazã împreunã cu programul sesiunii de examinare.
ART. 19
Examinarea candidaţilor, persoane fizice, care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 9 şi care au solicitat atestarea consta în prezentarea de cãtre aceştia, în fata Comisiei de atestare, a unei lucrãri la care au participat, aleasã de candidat din lista inclusã în dosarul de atestare. Dupã prezentarea lucrãrii, candidatul va rãspunde intrebarilor puse de membrii Comisiei de atestare pe marginea expunerii sale.
ART. 20
Examinarea persoanei juridice care a solicitat atestarea se face de cãtre Comisia de atestare prin analizarea dosarului depus de cãtre aceasta, în prezenta reprezentantului legal al unitãţii respective, care, la cerere, va furniza date suplimentare.
ART. 21
Rezultatul examenului de atestare (admis/respins), atât pentru persoanele fizice, cat şi pentru cele juridice, se va consemna în procesul-verbal de şedinţa şi se va aduce la cunostinta, în aceeaşi zi, candidatului respectiv.
ART. 22
În termen de 30 de zile de la data atestarii, persoanele fizice şi juridice îndreptãţite primesc un certificat de atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.
ART. 23
Persoanele atestate sunt obligate sa-şi confectioneze parafa de atestat, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezenta metodologie, şi sa înainteze Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului - Departamentul pãdurilor, specimenul acesteia, pe declaraţie proprie.

CAP. 4
Comisia de atestare

ART. 24
Comisia de atestare este formatã dintr-un numãr de 7 membri, selectaţi dintre personalitatile din silvicultura, specializate în domeniile prevãzute la art. 6, care se bucura de prestigiu profesional şi de autoritate morala. Secretarul de stat din Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, care coordoneazã activitatea în domeniul pãdurilor, este, de drept, preşedintele comisiei.
ART. 25
Secretarul Comisiei de atestare este membru al acesteia şi face parte din direcţia de specialitate din Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului.
ART. 26
Atribuţiile secretarului Comisiei de atestare sunt:
a) planifica şi organizeazã, împreunã cu preşedintele, activitatea comisiei, stabilind periodic datele de întrunire a acesteia;
b) primeşte, înregistreazã, verifica cererile de atestare şi pãstreazã evidenta acestora în registrul special, prevãzut la art. 16;
c) pãstreazã şi completeazã registrul cu procesele-verbale ale comisiei;
d) redacteazã documentele comisiei;
e) pãstreazã sigiliul comisiei.
ART. 27
Comisia de atestare analizeazã cererile şi decide:
a) admiterea sau respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau juridice, în cazul neîndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 9 şi 11;
b) admiterea sau respingerea, în urma examinãrii, a atestarii persoanelor fizice sau juridice;
c) suspendarea şi retragerea certificatului de atestare.
ART. 28
Comisia de atestare este legal constituitã în prezenta a cel puţin 5 membri. Deciziile în comisie se iau cu întrunirea a cel puţin 4 voturi favorabile, prin vot deschis.
ART. 29
Eventualele contestaţii la deciziile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor şi se adreseazã ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului, care le şi soluţioneazã.
Impotriva deciziei ministrului se poate formula plângere la instanta judecãtoreascã, potrivit legii.

CAP. 5
Drepturile şi obligaţiile persoanelor fizice şi juridice atestate

ART. 30
În cadrul domeniilor în care au fost atestate, persoanele fizice şi juridice au dreptul:
a) de a participa la licitaţii;
b) de a încheia contracte şi convenţii de colaborare;
c) de a acorda consultanţa tehnica;
d) de a efectua studii de teren şi de a executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
e) de a întocmi documentaţii tehnico-economice;
f) de a valida lucrãri de îmbunãtãţiri funciare, prin semnatura şi parafa, în domeniile în care au fost atestate, prevãzute la art. 6. Prin validare se confirma de cãtre persoana fizica sau juridicã atestata, pe propria rãspundere, ca lucrãrile respective corespund normelor de calitate în vigoare.
ART. 31
Persoanele fizice şi juridice atestate au urmãtoarele obligaţii:
a) sa desfãşoare activitãţile prevãzute la art. 6 numai în domeniul sau domeniile pentru care au fost atestate, cu respectarea dispoziţiilor legale, precum şi a metodologiilor, normelor şi instrucţiunilor aprobate de Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului;
b) sa valideze numai acele lucrãri care se încadreazã în domeniul de activitate în care au fost atestate.

CAP. 6
Suspendarea şi retragerea certificatului de atestare

ART. 32
Nerespectarea obligaţiilor prevãzute la art. 31 de cãtre persoanele fizice sau juridice, atestate potrivit prezentei metodologii, poate atrage suspendarea sau retragerea certificatului de atestare, dupã caz.
ART. 33
Suspendarea sau retragerea, dupã caz, a certificatului de atestare se dispune prin decizia preşedintelui Comisiei de atestare, în urma propunerilor formulate de cãtre membrii comisiei sau de directorul direcţiei de specialitate din Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, pe baza proceselor-verbale sau a notelor de constatare, încheiate în teritoriu de cãtre aceştia sau de specialiştii împuterniciţi de ministrul apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului.
ART. 34
Certificatul de atestare a persoanei fizice sau juridice se suspenda în cazurile în care se înregistreazã cel puţin una dintre urmãtoarele abateri:
a) neincadrarea lucrãrilor executate în dispoziţiile legale, în metodologiile, reglementãrile şi în normele tehnice, aprobate de Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului.
Perioada suspendãrii este de 6 luni sau pana la aducerea la îndeplinire a mãsurilor şi termenelor dispuse prin procesele-verbale şi prin notele de constatare prevãzute la art. 33.
Îndeplinirea acestora se constata prin încheierea unui nou proces-verbal sau a unei note de constatare de cãtre organele prevãzute la art. 33 şi determina încetarea perioadei de suspendare;
b) când impotriva persoanei fizice atestate s-a pus în mişcare o acţiune penalã în legatura cu activitatea pentru care a fost atestata. În acest caz, suspendarea certificatului de atestare se dispune pana la soluţionarea definitiva a cauzei.
ART. 35
Certificatul de atestare a persoanelor fizice şi juridice se retrage în urmãtoarele cazuri:
a) când, într-o perioada de 2 ani consecutivi, certificatul de atestare a fost suspendat temporar de doua ori, iar a treia oara se savarsesc abateri similare celor pentru care s-a dispus suspendarea temporarã;
b) când persoanele fizice şi juridice atestate valideazã, prin semnatura şi parafa, documente pentru domenii de activitate în care nu au fost atestate sau îşi continua activitatea, deşi au fost suspendate pe o perioada limitatã.
ART. 36
Suspendarea sau retragerea certificatului de atestare se aduce la cunostinta persoanelor fizice şi juridice în cauza, prin înştiinţare scrisã, emisã de Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului - Departamentul pãdurilor.
Sancţiunea respectiva poate fi contestatã, în scris, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea înştiinţãrii şi este adresatã ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului, care decide. Impotriva deciziei ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului se poate formula plângere la instanta judecãtoreascã competenta, potrivit legii.

CAP. 7
Dispoziţii finale

ART. 37
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pentru o perioada de 5 ani. La sfârşitul acestei perioade, persoanele fizice şi juridice care doresc o noua atestare sunt obligate sa prezinte Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului - Departamentul pãdurilor o lista cu lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare executate în domeniul silvic pentru care au fost atestate şi sa probeze executarea acestora cu urmãtoarele documente:
a) pentru domeniul înscris la art. 6 lit. a):
- studiile de teren efectuate;
- documentaţiile tehnico-economice elaborate;
b) pentru domeniul prevãzut la art. 6 lit. b):
- procesele-verbale de recepţie a lucrãrilor executate, încheiate cu beneficiarul, potrivit legii.
ART. 38
Degradarea, distrugerea sau pierderea certificatului de atestare sau a parafei va fi declarata, în scris, la Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului în termen de 48 de ore de la constatare şi, totodatã, va fi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, de cãtre cel în cauza. Dupã publicare, Comisia de atestare va elibera un duplicat al certificatului de atestare sau va incuviinta, dupã caz, confecţionarea unei noi parafe.

ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------


CERERE
pentru atestarea persoanelor fizice
(model)

Domnule preşedinte al Comisiei de atestare
din cadrul Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului,

Subsemnatul(a) ........................, nãscut(a) la data de .............. în localitatea .................., judeţul ..............., ţara .............., având cetãţenia ................., domiciliat(a) în localitatea ..............., str. .................. nr. ......, bl. ....., et. ...., ap. ....., sectorul/judeţul ................, posesor al diplomei de .................. cu nr. ....., eliberata de ................ din localitatea ....................., promotia ............., ţara .............., solicit atestarea, în calitate de persoana fizica, în domeniile .................................................
În susţinerea cererii anexez urmãtoarele:
a) curriculum vitae şi lista de lucrãrile elaborate sau la care am fost coautor;
b) acte de studii, titluri ştiinţifice, cursuri de perfecţionare, în copii legalizate;
c) copie legalizatã de pe carnetul de munca;
d) certificatul de cazier judiciar.
Mentionez ca imi desfasor activitatea la .........................., cu sediul în .............., judeţul/sectorul ............, localitatea .........., str. ........... nr. ....., telefon ......., fax ............, unde am calitatea de ................................ .
Declar ca am luat cunostinta de obligaţiile ce imi revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic şi înţeleg sa le respect întocmai.

Localitatea ................
Data .......................

.................
(semnatura)



ANEXA 2
-------
la metodologie
--------------


CERERE
pentru atestarea persoanelor juridice
(model)

Nr. ........./...........

Domnule preşedinte al Comisiei de atestare
din cadrul Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului,

..................... (denumirea persoanei juridice), având sediul în localitatea ............................. str. ............ nr. ..........., bl. ........, judeţul/sectorul ..........., codul fiscal nr. ........., telefon ........., fax ........., reprezentatã prin ......................, în calitate de ................, solicitam atestarea tehnico-profesionalã pentru executarea lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare în domeniul ............................ .
În susţinerea cererii anexãm urmãtoarele:
a) memoriul de activitate şi lista cu lucrãrile la care am participat;
b) copii legalizate de pe documentele persoanei juridice:
- certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului;
- actul constitutiv al persoanei juridice;
- codul fiscal;
c) copii legalizate de pe documentele reprezentantului legal şi de pe cele ale angajaţilor cu contract individual de munca pe durata nedeterminatã, atestaţi ca persoane fizice pentru domeniile în care solicitam atestarea;
d) informaţii privind bonitatea ofertantului.
Declaram ca am luat cunostinta de obligaţiile ce ne revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic.

Localitatea ................
Data .......................

........................
(semnatura şi ştampila)



ANEXA 3
-------
la metodologie
--------------



CERTIFICAT DE ATESTARE
pentru persoane fizice şi juridice
(model)

MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI -
DEPARTAMENTUL PĂDURILOR

CERTIFICAT DE ATESTARE
Nr. ........... din ............

În baza Ordinului nr. ....../........ al ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului, Comisia de atestare numita hotãrãşte:
La cererea înregistratã la nr. ...... din ............ şi în urma sustinerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic, ........................ (numele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice), domiciliat(a)/cu sediul în localitatea .................., str. ................ nr. ........, bl. ...., ap. ...., et. ....., judeţul/sectorul ..............., reprezentat(a) prin ................, în calitate de ................., este atestat(a) ca persoana fizica/juridicã în domeniile .................................................
..............................................................................
............................................................................. .
Valabil de la data ............... pana la data ................. .

Preşedintele Comisiei de atestare,
.................................
Secretarul Comisiei de atestare,
................................
L.S.



ANEXA 4
-------
la metodologie
--------------


PARAFA
(model)


| *) ................................... |
| ...................................... |
| |
| |
| ATESTAT |
| de cãtre Ministerul Apelor, Pãdurilor |
| şi Protecţiei Mediului prin certificatul |
| nr. ..... din .......... sa execute |
| lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în |
| domeniul silvic |
| |
------------------------------------------
-----------
*) Numele şi prenumele/denumirea, domiciliul/sediul persoanei fizice/persoanei juridice.

NOTA:
Dimensiunile parafei vor fi de 7 cm/4 cm.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016