Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 437 din 23 septembrie 2002  pentru aprobarea Regulamentului privind atestarea persoanelor fizice si juridice care pot intocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 437 din 23 septembrie 2002 pentru aprobarea Regulamentului privind atestarea persoanelor fizice si juridice care pot intocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 780 din 25 octombrie 2002
În temeiul prevederilor art. 17, 48 şi 51 din <>Legea fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996 , republicatã,
având în vedere <>art. 9 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 362/2002 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor,

ministrul agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Regulamentul privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care pot întocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi cinegetic elibereazã, în baza documentelor prin care se face dovada îndeplinirii condiţiilor din regulamentul prevãzut la art. 1, atestatul în baza cãruia persoanele fizice şi juridice pot întocmi studiile de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare.
ART. 3
Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi cinegetic vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii,
alimentaţiei şi pãdurilor,
Ilie Sarbu

Bucureşti, 23 septembrie 2002.
Nr. 437.


ANEXA 1


REGULAMENT
privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care pot întocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare

ART. 1
(1) Persoana fizica care solicita atestarea trebuie sa fie absolventa a unei unitãţi de învãţãmânt superior de lungã sau scurta durata, care a avut printre disciplinele de studiu vanatul şi vânãtoarea, sau sa fie absolventa a unei unitãţi de învãţãmânt superior de alta specialitate şi sa fi lucrat efectiv minimum 5 ani în domeniul gospodãririi vânatului.
(2) Persoana juridicã care solicita atestarea trebuie sa îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
a) sa funcţioneze legal;
b) sa aibã minimum 2 angajaţi cu contract de munca pe durata nedeterminatã, care sa îndeplineascã, în vederea atestarii, condiţiile prevãzute la alin. (1) sau care sunt atestaţi deja;
c) sa aibã dotare tehnico-materialã corespunzãtoare activitãţii;
d) sa facã dovada respectãrii standardelor de calitate pentru lucrãrile de specialitate elaborate, dupã caz.
ART. 2
(1) Dovada îndeplinirii condiţiilor de atestare a persoanei fizice se face prin:
a) cerere de înscriere pentru atestare;
b) copii de pe diploma de studii şi de pe foaia matricola, din care sa reiasã ca a studiat vanatul şi vânãtoarea;
c) copii de pe diploma de studii şi extras de pe carnetul de munca sau adeverinta din care sa reiasã ca a lucrat în domeniul gospodãririi vânatului, pentru persoanele absolvente ale altor unitãţi de învãţãmânt superior.
(2) Dovada îndeplinirii condiţiilor de atestare a persoanei juridice se face prin urmãtoarele documente:
1. cerere de înscriere pentru atestare;
2. actele de înfiinţare a persoanei juridice:
a) act constitutiv;
b) statut, din care sa rezulte ca are ca obiect de activitate şi întocmirea studiilor de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare;
c) sentinta civilã de acordare a personalitãţii juridice;
d) certificat de înmatriculare la Oficiul registrului comerţului;
e) cod fiscal;
3. documentele prevãzute la alin. (1) pentru cele doua persoane angajate pe perioada nedeterminatã, prevãzute la art. 1 alin. (2) lit. b), pentru care se solicita atestarea, sau atestatele celor doua persoane, obţinute în baza prezentului regulament;
4. documente (facturi de achizitionare, fise de inventar, contracte) din care sa rezulte deţinerea unui calculator cu imprimanta.
ART. 3
(1) În vederea atestarii persoanelor fizice şi juridice se înfiinţeazã o comisie de atestare la nivelul fiecãrui inspectorat teritorial de regim silvic şi cinegetic, prin decizie a inspectorului-şef, care va fi formatã din 3 membri:
- inspectorul-şef al inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic - preşedinte;
- un angajat al oficiului cinegetic din cadrul inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic, cu studii superioare - membru;
- consilierul juridic al inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic - membru.
(2) Comisia de atestare îşi poate desfasura activitatea numai în prezenta tuturor membrilor.
(3) În cazul în care în cadrul unui inspectorat teritorial de regim silvic şi cinegetic nu exista angajate persoane cu funcţiile prevãzute, care trebuie sa facã parte din comisia de atestare, acestea se vor suplini de angajaţi de pe posturi similare de la inspectoratele teritoriale de regim silvic şi cinegetic vecine.
(4) Hotãrârile comisiei de atestare se iau cu întrunirea a cel puţin doua voturi favorabile.
(5) Secretariatul tehnic al comisiei de atestare este asigurat de cãtre oficiul cinegetic din cadrul inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic.
ART. 4
(1) Dosarele pentru atestare se depun de cãtre solicitanti la sediul inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic în a cãrui raza teritorialã îşi au domiciliul sau sediul.
(2) Evidenta dosarelor se tine într-un registru special.
ART. 5
Dosarele depuse sunt analizate de cãtre comisia de atestare, în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia, sãptãmânal.
ART. 6
(1) Rezultatul examinãrii - admis/respins - se va consemna în procesul-verbal de şedinţa.
(2) Lista cuprinzând persoanele fizice şi juridice admise/respinse se afişeazã la avizierul inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic, în termen de 24 ore de la încheierea şedinţei.
ART. 7
În termen de 5 zile de la data organizãrii şedinţei de atestare, persoanele fizice admise primesc un certificat de atestare conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentul regulament, iar persoanele juridice admise primesc un certificat de atestare conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentul regulament.
ART. 8
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pe o perioada de 4 ani.
ART. 9
(1) Persoanele care nu au fost atestate pot depune contestaţii la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi cinegetic în termen de 3 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor. Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi cinegetic vor transmite contestaţiile împreunã cu dosarele persoanelor care nu au fost atestate la organismul distinct specializat în domeniul cinegetic din cadrul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor.
(2) Contestaţiile se analizeazã de cãtre o comisie constituitã din:
- directorul Direcţiei fond forestier şi cinegetic sau împuternicitul acestuia - preşedinte;
- un consilier juridic al Direcţiei strategii, reglementãri silvice şi reconstrucţie ecologica - membru;
- un inspector de specialitate al Direcţiei fond forestier şi cinegetic - membru.
(3) Soluţiile contestaţiilor se transmit, pentru comunicarea rezultatelor cãtre persoanele fizice sau juridice, inspectoratului teritorial de regim silvic şi cinegetic, în termen de 5 zile lucrãtoare de la înregistrarea acestora.


ANEXA 1
-------
la regulament
-------------


MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILOR
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI CINEGETIC
Comisia de atestare a persoanelor fizice şi juridice
care pot sa întocmeascã studii de specialitate pentru
gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare


CERTIFICAT DE ATESTARE
Nr. .... din ....

Comisia de atestare constituitã în baza Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 437/2002


ATESTA

ca specialist care poate întocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare pe domnul (doamna) ..........................................................., având codul numeric personal ......................................., domiciliat(a) în .............., str. .......... nr. ..., bl. ..., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul ........ .


PREŞEDINTELE COMISIEI DE ATESTARE,



ANEXA 2
-------
la regulament
-------------


MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILOR
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI CINEGETIC
Comisia de atestare a persoanelor fizice şi juridice
care pot sa întocmeascã studii de specialitate pentru
gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare


CERTIFICAT DE ATESTARE
Nr. .... din ....

Comisia de atestare constituitã în baza Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 437/2002, analizând cererea nr. .... din data de ........ şi documentaţia aferentã,


ATESTA

......................................................................................................................................................................, cu sediul în ............................, având certificatul de înmatriculare la Oficiul registrului comerţului nr. ........ din ................................., sa întocmeascã studii de specialitate pentru gestionarea durabila a fondurilor de vanatoare, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.

Prezentul certificat de atestare are o valabilitate de 4 ani din momentul emiterii şi se poate revizui sau anula de cãtre comisia de atestare.


PREŞEDINTELE COMISIEI DE ATESTARE,


--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016