Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 4.288 din 16 iulie 2004  privind salarizarea personalului care face parte din comisiile organizate pentru admiterea absolventilor clasei a VIII-a in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2004-2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 4.288 din 16 iulie 2004 privind salarizarea personalului care face parte din comisiile organizate pentru admiterea absolventilor clasei a VIII-a in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2004-2005

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 720 din 10 august 2004

În conformitate cu prevederile <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vãzând prevederile <>Ordinului ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului nr. 5.514/2003 privind Metodologia de organizare şi desfãşurare a admiterii în învãţãmântul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2004-2005,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii,

ministrul educaţiei şi cercetãrii emite prezentul ordin.

ART. 1
Cadrele didactice care fac parte din comisia de înscriere din unitatea de învãţãmânt gimnazial sunt salarizate prin plata cu ora pentru instruirea elevilor şi pãrinţilor referitor la metodologia de admitere şi pentru participarea la şedinţele de completare a opţiunilor elevilor, dupã cum urmeazã:
a) preşedintele, vicepreşedintele şi secretarul sunt salarizaţi câte 2 ore, pentru şcolile în care existã o singurã clasã a VIII-a, câte 4 ore, pentru şcolile în care existã 2-3 clase, respectiv câte 6 ore, pentru şcolile care au cel puţin 4 clase;
b) membrii sunt salarizaţi câte 20 de minute pentru fiecare candidat care completeazã opţiuni, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei didactice în care sunt încadraţi.
ART. 2
Personalul didactic auxiliar sau nedidactic care face parte din comisia de înscriere din unitatea de învãţãmânt gimnazial, respectiv din centrul special de înscriere pentru candidaţii proveniţi din alte judeţe, este salarizat pentru ore suplimentare, conform prevederilor legale.
ART. 3
(1) Preşedintele, vicepreşedintele şi secretarul din comisiile centrelor de înscriere sunt salarizaţi prin plata cu ora câte 36 de ore, pentru centrele de înscriere cu pânã la 1.000 de candidaţi, respectiv cu 72 de ore, pentru centrele de înscriere cu cel puţin 1.001 candidaţi.
(2) Operatorii din centrele de înscriere, stabilite de inspectoratele şcolare potrivit prevederilor <>Ordinului ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului nr. 5.514/2003 , sunt salarizaţi cu 20 de minute pentru introducerea în calculator a datelor din fiecare fişã de înscriere, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei în care sunt încadraţi.
ART. 4
Pentru personalul didactic care efectueazã activitãţile menţionate la art. 3 salarizarea se face în regim de platã cu ora de cãtre unitatea de învãţãmânt la care cadrul didactic este încadrat, în baza adeverinţei eliberate de centrul de înscriere şi semnate de preşedintele acestuia.
ART. 5
Pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic din unitãţile de învãţãmânt, care efectueazã activitãţile menţionate la art. 3, se plãtesc ore suplimentare, conform prevederilor legale, de cãtre unitatea de învãţãmânt la care acesta este încadrat, în baza adeverinţei eliberate de centrul de înscriere şi semnate de preşedintele acestuia.
ART. 6
(1) În cazul în care inspectoratele şcolare utilizeazã specialişti din afara sistemului de învãţãmânt preuniversitar pentru realizarea activitãţilor prevãzute la art. 3, aceştia beneficiazã de drepturi salariale calculate în raport cu timpul de muncã efectiv prestat, în baza deciziei inspectorului general, în conformitate cu <>Ordonanţa Guvernului nr. 114/1999 pentru modificarea anexei nr. 11 la <>Legea nr. 40/1991 cu privire la salarizarea Preşedintelui şi Guvernului României, precum şi a personalului Preşedinţiei, Guvernului şi al celorlalte organe ale puterii executive, republicatã.
(2) Plata drepturilor menţionate la alin. (1) se face de cãtre inspectoratul şcolar.
ART. 7
(1) Cadrele didactice care fac parte din comisia judeţeanã de admitere/a municipiului Bucureşti în calitate de preşedinte, vicepreşedinte şi secretar sunt salarizate prin plata cu ora cu câte 36 de ore.
(2) Membrii comisiei judeţene de admitere, precum şi personalul din centrul judeţean de admitere, care participã la activitãţile de repartizare computerizatã, sunt salarizaţi prin plata cu ora, respectiv cu ore suplimentare, potrivit legii.
ART. 8
(1) Cadrele didactice care fac parte din comisiile pentru susţinerea probelor de aptitudini pentru admiterea în învãţãmântul vocaţional sau din comisiile pentru susţinerea probelor de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã sunt salarizate prin plata cu ora cu 15 minute pentru fiecare candidat examinat la probele orale sau practice, respectiv cu 15 minute pentru fiecare lucrare scrisã evaluatã.
(2) Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii pentru probele de aptitudini pentru admiterea în învãţãmântul vocaţional (acolo unde metodologia prevede contestaţii) sau din comisiile de contestaţii pentru probele scrise de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã vor fi salarizate prin plata cu ora cu 15 minute pentru fiecare lucrare scrisã reevaluatã.
(3) Salarizarea cadrelor didactice menţionate la alin. (1) şi (2) se face în regim de platã cu ora de cãtre unitatea de învãţãmânt la care cadrul didactic este încadrat, în baza adeverinţei semnate de preşedintele centrului în care s-au susţinut probele de aptitudini, respectiv probele de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã.
ART. 9
(1) Cheltuielile de transport - transportul fişelor de înscriere de la centrul de înscriere la centrul judeţean de admitere, transportul listelor cu elevii declaraţi admişi la liceele vocaţionale pentru validare şi alte cheltuieli - pentru persoanele care participã în comisiile organizate pentru admiterea în învãţãmântul liceal şi profesional sunt achitate din bugetul unitãţii şcolare/inspectoratului şcolar, prevãzut pentru deplasãri.
(2) Plata cheltuielilor menţionate la alin. (1) se face de cãtre unitatea la care este încadratã persoana respectivã.
ART. 10
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 11
Direcţia generalã pentru învãţãmânt preuniversitar, Direcţia generalã pentru învãţãmânt în limbile minoritãţilor şi accesul la educaţie, Direcţia generalã bugetfinanţe, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, conducerile unitãţilor de învãţãmânt gimnazial şi liceal vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Alexandru Athanasiu

Bucureşti, 16 iulie 2004.
Nr. 4.288.

_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016