Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 390 din 23 ianuarie 2008  privind constituirea si functionarea Comisiei de Insemne Heraldice a Ministerului Internelor si Reformei Administrative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 390 din 23 ianuarie 2008 privind constituirea si functionarea Comisiei de Insemne Heraldice a Ministerului Internelor si Reformei Administrative

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 67 din 29 ianuarie 2008

Pentru reglementarea într-o concepţie unitarã a problematicii adoptãrii însemnelor heraldice în cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative,
având în vedere prevederile <>art. 10 din Legea nr. 102/1992 privind stema ţãrii şi sigiliul statului,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative,

ministrul internelor şi reformei administrative emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se constituie Comisia de Însemne Heraldice a Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumitã în continuare Comisie, având urmãtoarea componenţã:
1. preşedinte: secretarul general al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
2. vicepreşedinţi:
a) directorul Centrului Cultural al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
b) unul dintre adjuncţii directorului general al Direcţiei generale management operaţional;
c) directorul general al Arhivelor Naţionale;
3. membri:
a) unul dintre adjuncţii directorului general al Direcţiei generale management logistic şi administrativ;
b) directorul adjunct al Centrului Cultural al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
c) câte un ofiţer din inspectoratele generale (sau similare), nominalizat prin ordin de zi pe unitate;
d) şeful catedrei de specialitate (heraldicã) din cadrul Facultãţii de Arhivisticã a Academiei de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza";
e) un specialist în heraldicã din cadrul Arhivelor Naţionale;
f) şeful Serviciului intendenţã din cadrul Direcţiei generale management logistic şi administrativ;
g) directorul Muzeului Naţional al Pompierilor;
h) şeful Tipografiei Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
4. secretar: şeful Serviciului tradiţii şi educaţie din cadrul Centrului Cultural al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
(2) În funcţie de problemele analizate, la şedinţele Comisiei pot participa şi alţi specialişti în domeniu, militari sau civili.
ART. 2
Comisia funcţioneazã pe lângã Centrul Cultural al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
ART. 3
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã proiectele de ecusoane, embleme, insigne şi alte însemne cu valoare heraldicã pentru Ministerul Internelor şi Reformei Administrative şi întocmeşte documentaţia tehnicã aferentã pentru introducerea acestor însemne heraldice;
b) analizeazã şi avizeazã modele de ecusoane, embleme, insigne şi alte însemne propuse de inspectoratele generale şi de alte structuri ale Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, pe care le prezintã ministrului internelor şi reformei administrative pentru aprobare;
c) analizeazã şi avizeazã propunerile privind însemnele heraldice şi insignele cu brevet (diplomã) în cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
d) înştiinţeazã autorii propunerilor despre aprobarea sau respingerea proiectelor propuse şi ţine, prin secretarul Comisiei, evidenţa tuturor însemnelor şi documentaţiilor tehnice din Ministerul Internelor şi Reformei Administrative;
e) propune spre aprobare ministrului internelor şi reformei administrative denumirile onorifice ale structurilor Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.
ART. 4
În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, Comisia întocmeşte Metodologia privind elaborarea, adoptarea şi utilizarea însemnelor heraldice în Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, care se aprobã de preşedintele acesteia.
ART. 5
Propunerile prevãzute la art. 3 lit. b), c) şi e), însoţite de documentaţia ce argumenteazã opţiunea, se înainteazã Comisiei de cãtre şefii structurilor din aparatul central sau, dupã caz, ai instituţiilor/structurilor aflate în subordinea/coordonarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi, dupã avizarea de cãtre aceasta, se supun spre aprobare ministrului internelor şi reformei administrative, prin preşedintele Comisiei.
ART. 6
Dupã aprobare, un exemplar color şi unul alb-negru din fiecare însemn heraldic şi documentaţia aferentã se transmit, pe suport hârtie şi electronic, secretarului Comisiei.
ART. 7
(1) Cu excepţia simbolurilor naţionale, în structurile Ministerului Internelor şi Reformei Administrative este interzisã folosirea de însemne heraldice fãrã ca acestea sã fie avizate de Comisie şi aprobate de ministrul internelor şi reformei administrative.
(2) Însemnele heraldice folosite în prezent pentru care nu existã aprobare vor fi supuse avizãrii şi aprobãrii Comisiei în termen de 90 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David

Bucureşti, 23 ianuarie 2008.
Nr. 390.
-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016