GRILA DE EVALUARE
a centrului din cadrul asociaţiei de consumatori ...................
Denumirea asociaţiei ......................................................
Adresa ....................................................................
Persoana de contact ..........., telefon/fax .........., e-mail ...........
Etapa 1
Verificarea respectãrii termenului de depunere a documentaţiei
Nr. ........../data........ înregistrãrii la Autoritatea Naţionalã pentru
Protecţia Consumatorilor
Rezultatul etapei (se bifeazã):
_
│_│ Documentaţia a fost depusã în termenul legal, procesul de evaluare
continuã.
_
│_│ Documentaţia nu a fost depusã în termenul legal, procesul de evaluare
este sistat.
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────────┐
│Membrii comisiei (numele şi prenumele)│ Semnãtura │ Data │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────────┘
Etapa 2
Verificarea eligibilitãţii
Rezultatul etapei (se bifeazã)
_
│_│ Asociaţia de consumatori este eligibilã, procesul de evaluare continuã.
_
│_│ Asociaţia de consumatori nu este eligibilã, procesul de evaluare este
este sistat.
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────┬─────────────────┐
│Membrii comisiei (numele şi prenumele)│ Semnãtura │ Data │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼─────────────────┤
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴─────────────────┘
Etapa 3
Evaluarea capacitãţii operaţionale şi financiare a
centrului din cadrul asociaţiei de consumatori .....................
┌────┬────────────────────────┬─────────────────────┬─────────┬──────────────┐
│Nr. │ Criteriul │ Membrii comisiei │Punctajul│Semnãtura/Data│
│crt.│ │(numele şi prenumele)│ acordat │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 1. │Nivelul şi calitatea ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │serviciilor de informare├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │şi consultanţã asigurate├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │de centru ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 2. │Clificarea angajaţilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centrului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 3. │Experienţa centrului în ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │derularea de proiecte, ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │programe şi acţiuni în ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │domeniul informãrii şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consilierii consuma- ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │torilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 4. │Oportunitatea progra- ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │melor, proiectelor şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │acţiunilor dezvoltate de├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centru în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │nevoile consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 5. │Efectele multiplicatoare├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ale activitãţii ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centrului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 6. │Solvabilitatea ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │financiarã ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 7. │Colaborãrile şi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │parteneriatele încheiate├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
└────┴────────────────────────┴─────────────────────┴─────────┴──────────────┘
Etapa 4
Evaluarea proiectelor de funcţionare a centrului
din cadrul asociaţiei de consumatori ...............
┌────┬────────────────────────┬─────────────────────┬─────────┬──────────────┐
│Nr. │ Criteriul │ Membrii comisiei │Punctajul│Semnãtura/Data│
│crt.│ │(numele şi prenumele)│ acordat │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 1. │Contribuţia proiectului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │la creşterea nivelului ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │de informare şi educare ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │a consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 2. │Relevanţa strategicã a ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │opţiunilor în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │cerinţele de informare, ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consiliere şi educare a ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 3. │Utilizarea sumelor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │primite ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 4. │Descrierea activitãţilor├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │care urmeazã a fi ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │desfãşurate ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │centru în raport cu ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │nevoile consumatorilor ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────────────────────┼─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 5. │Strategia de comunicare ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │aleasã ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ ├─────────────────────┼─────────┼──────────────┤
└────┴────────────────────────┴─────────────────────┴─────────┴──────────────┘