Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 35 din 18 ianuarie 2002  privind reorganizarea asistentei medicale in ambulatoriul de specialitate si in ambulatoriul de spital    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 35 din 18 ianuarie 2002 privind reorganizarea asistentei medicale in ambulatoriul de specialitate si in ambulatoriul de spital

EMITENT: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 63 din 29 ianuarie 2002
Ministrul sãnãtãţii şi familiei,
având în vedere:
- Referatul de aprobare al Direcţiei management, salarizare şi structuri unitãţi sanitare nr. DB 479 din 18 ianuarie;
- prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 724 din 13 noiembrie 2001;
- <>Normele Ministerului Sãnãtãţii şi Colegiului Medicilor din România nr. 786/1998 privind formele de exercitare a profesiunii de medic, prevãzute de <>Ordonanta Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale,
în temeiul prevederilor <>art. 4 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Asistenta medicalã de specialitate în ambulatoriu se reorganizeazã, urmând sa fie acordatã sub urmãtoarele forme:
1. ambulatorii de specialitate:
a) cabinet medical individual;
b) cabinete medicale grupate;
c) cabinete medicale asociate;
d) societate civilã medicalã;
2. ambulatoriu de spital;
3. centre de diagnostic şi tratament şi centre medicale;
4. ambulatoriul de specialitate în care se desfãşoarã activitate de învãţãmânt medical.
ART. 2
Activitatea ambulatoriilor de specialitate este coordonata de direcţiile de sãnãtate publica şi respecta principiile ofertei de servicii medicale în sistem integrat: asistenta medicalã primara - ambulatoriul de specialitate - spital.
ART. 3
Ambulatoriul spitalului este coordonat de conducerea spitalului şi asigura servicii medicale prin cabinete atât pentru specialitatile din secţiile cu paturi, cat şi pentru specialitatile care nu au corespondent la nivelul acestora, prin care se asigura buna funcţionare a activitãţii spitalului.
ART. 4
(1) Atribuirea spaţiilor şi a bunurilor mobile, inclusiv a aparaturii medicale, existente în dotarea unitãţilor sanitare care se reorganizeazã, necesare infiintarii cabinetelor medicale prevãzute la art. 1 pct. 1, se face cu respectarea prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , şi a criteriilor menţionate în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
(2) Structura ambulatoriului de spital care are sediu comun cu spitalul, precum şi structura ambulatoriului în care se desfãşoarã activitãţi de învãţãmânt medical nu pot fi atribuite în comodat.
(3) Bunurile mobile, inclusiv aparatura medicalã din dotarea unitãţilor care se reorganizeazã, rãmân în patrimoniul spitalului sau, dupã caz, trec în patrimoniul spitalului desemnat de direcţia de sãnãtate publica.
ART. 5
Actualele structuri din ambulatoriul de specialitate existente în reţeaua Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei se reorganizeazã sub formele prevãzute la art. 1, astfel:
- ambulatoriile de specialitate ale spitalelor, înfiinţate prin reorganizarea fostelor policlinici, care nu au sediu comun cu spitalul;
- ambulatoriul de spital care are sediu comun cu spitalul;
- centrele de diagnostic şi tratament şi centrele medicale cu personalitate juridicã se reorganizeazã, potrivit <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , numai prin ordin al ministrului sãnãtãţii şi familiei, pana la data de 31 decembrie 2002.
ART. 6
Laboratoarele medicale - radiologie şi imagistica medicalã, analize medicale, explorari functionale, recuperare, medicina fizica şi balneologie etc se asimileazã cu cabinetele medicale de specialitate, aplicându-se aceleaşi prevederi. Nu fac obiectul reorganizãrii laboratoarele unice din structura spitalului, care deservesc atât secţiile cu paturi, cat şi ambulatoriul spitalului.
ART. 7
Cabinetele medicale organizate sub formele prevãzute la art. 1 pct. 1 se înregistreazã în Registrul unic al cabinetelor medicale, la direcţia de sãnãtate publica.
ART. 8
(1) Contractele individuale de munca ale medicilor care vor funcţiona în cabinetele medicale organizate conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , înceteazã, în condiţiile art. 129 din Codul muncii, prin acordul dintre persoana incadrata în munca şi unitate; personalul sanitar superior de alta specialitate se preia de cãtre titularul cabinetului medical prin transfer, conform prevederilor art. 69 din Codul muncii.
(2) Beneficiarii contractelor de comodat au obligaţia de a pãstra personalul cu pregãtire medie sanitarã existent în unitãţile sanitare reorganizate, timp de 5 ani, în limita normativului de personal. Aceasta obligaţie înceteazã în situaţia în care veniturile cabinetului medical timp de 3 luni consecutive nu permit acordarea salariilor negociate pentru întregul personal. Personalul, inclusiv personalul administrativ şi auxiliar care nu poate fi preluat, va fi redistribuit la alte unitãţi pe posturi vacante, în limita normativului de personal, cu consultarea sindicatelor.
(3) Contractele individuale de munca ale personalului prevãzut la alin. (2) înceteazã în condiţiile art. 130 alin. (1) lit. a) şi b), ale art. 69 din Codul muncii prin transfer, ale art. 129 din acelaşi cod prin acordul dintre persoana incadrata în munca şi unitate.
(4) Medicii, stomatologii şi farmaciştii rezidenţi cu examen de rezidentiat pe post, care au încheiate contracte individuale de munca pe durata nedeterminatã, se transfera la spitalele teritoriale desemnate de direcţia de sãnãtate publica, cu respectarea localitãţii alese la concurs. Medicii rezidenţi din ultimul an de pregãtire cu examen de rezidentiat pe post pot opta pentru comodarea de spaţii şi constituirea de cabinete medicale.
(5) În cazul persoanelor care ocupa funcţii de demnitate publica şi care au contracte individuale de munca cu unitãţile sanitare cu personalitate juridicã ce se desfiinţeazã, contractul individual de munca al acestora va fi preluat de spitalul desemnat de direcţia de sãnãtate publica sau acestea opteazã pentru organizarea unui cabinet medical de specialitate, conform prevederilor prezentului ordin.
ART. 9
Direcţiile de sãnãtate publica urmãresc modul de îndeplinire a prevederilor contractului de comodat.
ART. 10
Decontarea contravalorii serviciilor medicale efectuate de cabinetele medicale pentru asistenta medicalã ambulatorie de specialitate, organizate conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , se face potrivit Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurãrilor sociale de sãnãtate şi normelor metodologice de aplicare.
ART. 11
(1) În structura spitalelor se organizeazã sau se menţin, dupã caz, urmãtoarele unitãţi fãrã personalitate juridicã, ce acorda servicii ambulatorii, astfel:
a) dispensarele TBC care funcţioneazã, dupã caz, în structura spitalelor de specialitate, a spitalului în care funcţioneazã secţia de pneumologie sau a spitalului teritorial;
b) laboratoarele de sãnãtate mintalã şi stationarele de zi care asigura asistenta medicalã psihiatrica a bolnavilor în ambulatoriu vor fi incluse în structura spitalelor de specialitate, a spitalului în care funcţioneazã secţia de psihiatrie sau, dupã caz, a spitalului teritorial;
c) cabinetele medicale pentru consultaţii de specialitate: oncologie medicalã, diabet zaharat, nutritie şi boli metabolice;
d) cabinetele de boli infectioase care funcţioneazã, dupã caz, în structura spitalelor de specialitate sau a spitalului în care funcţioneazã secţia de boli infectioase;
e) cabinetele de planificare familialã organizate prin ordin al ministrului sãnãtãţii şi familiei;
f) cabinetul stomatologic cu program permanent pentru urgentele medicale stomatologice;
g) ambulatoriile spitalelor.
(2) Decontarea contravalorii serviciilor medicale efectuate de ambulatoriul spitalului se face, potrivit legii, prin contract adiţional la contractul spitalului, încheiat cu casa de asigurãri de sãnãtate.
ART. 12
(1) În structura spitalelor se menţin urmãtoarele unitãţi sanitare fãrã personalitate juridicã: cabinetele de medicina sportiva, dispensarele medicale din grãdiniţe, şcoli, unitãţi de învãţãmânt superior, cabinetele de medicina muncii, serviciile de medicina legalã, cabinetele de medicina legalã, care se finanţeazã potrivit legii.
(2) Cabinetele de medicina sportiva, cabinetele de medicina muncii şi cabinetele medicale şcolare, care funcţioneazã în unitãţi sanitare ambulatorii de specialitate, cu personalitate juridicã, ce se reorganizeazã, trec în structura spitalului desemnat de direcţia de sãnãtate publica, care preia patrimoniul şi personalul existent.
(3) Celelalte cabinete medicale de specialitate din fostele policlinici pentru sportivi şi din fostele policlinici pentru studenţi se reorganizeazã potrivit prevederilor prezentului ordin.
ART. 13
Ministerul Sãnãtãţii şi Familiei şi Casa Nationala de Asigurãri de Sãnãtate, direcţiile de sãnãtate publica şi casele de asigurãri de sãnãtate, precum şi unitãţile sanitare din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei vor lua mãsuri pentru aplicarea reorganizarilor prevãzute de prezentul ordin. Termenul final de încheiere a acţiunii de reorganizare este 31 martie 2002, cu informarea Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei.
ART. 14
Farmaciile care funcţioneazã ca persoana juridicã în cadrul centrelor de diagnostic şi tratament, al centrelor medicale sau al ambulatoriilor de specialitate vor funcţiona în acelaşi spaţiu. Acestea vor încheia contracte de furnizare de servicii cu casele de asigurãri de sãnãtate, conform reglementãrilor legale în vigoare.
ART. 15
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abroga orice dispoziţii contrare prevederilor acestuia.
ART. 16
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea disciplinarã a persoanelor vinovate.
ART. 17
Ministerul Sãnãtãţii şi Familiei va elabora instrucţiuni de aplicare a prezentului ordin, în termen de 15 zile de la publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 18
Direcţiile generale şi direcţiile din cadrul Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, direcţiile de sãnãtate publica, precum şi unitãţile subordonate Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei vor aduce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 19
Prevederile prezentului ordin se aplica reţelei sanitare a Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei.
ART. 20
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii şi familiei,
Daniela Bartos

ANEXA 1

CRITERII
de atribuire în folosinta gratuita a
spaţiilor necesare infiintarii cabinetelor medicale

I. Obiectul contractului de comodat (folosinta gratuita):
1. Spaţiile aflate în proprietatea publica a statului şi în administrarea directa a Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei, prin direcţiile de sãnãtate publica şi unitãţile subordonate acestora şi prin unitãţile sanitare subordonate ministerului, spaţii aparţinând actualelor unitãţi ambulatorii de specialitate
2. Spaţiile aflate în proprietatea publica a unitãţilor administrativ-teritoriale şi în administrarea direcţiilor de sãnãtate publica şi a unitãţilor subordonate acestora, cu aprobarea consiliilor locale
3. Spaţiile care aparţin unor instituţii sau agenţi economici, dupã obţinerea aprobãrii din partea organului de conducere al acestora
4. Bunurile mobile, inclusiv aparatura medicalã, aflate în dotarea actualelor unitãţi ambulatorii de specialitate, pot fi date în folosinta gratuita, la cerere, cabinetelor medicale înfiinţate potrivit <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , cu aprobarea direcţiei de sãnãtate publica, în vederea realizãrii dotãrii minime prevãzute de normele în vigoare. Celelalte bunuri mobile care exced baremului de dotare minima vor putea fi folosite în comun de cabinetele medicale organizate în incinta aceluiaşi imobil, pana la vânzarea sau concesionarea acestora, în condiţii ce vor fi reglementate prin hotãrâre a Guvernului.
Nu pot face obiectul contractului de comodat:
1. Spaţiile în care funcţioneazã în prezent cabinete medicale (altele decât cele de stomatologie şi ale medicilor de familie) aflate în ambulatoriile de specialitate fãrã personalitate juridicã, care au sediu comun cu spitalul. Aceste spaţii sunt destinate ambulatoriului de spital.
2. Spaţiile în care funcţioneazã cabinete medicale şcolare din cadrul unitãţilor de învãţãmânt, cabinete de medicina sportiva şi cabinete de medicina muncii
3. Spaţiile în care funcţioneazã dispensare TBC, laboratoare de sãnãtate mintalã, stationare de zi, cabinete de planificare familialã, cabinete medicale pentru consultaţii de specialitate: oncologie medicalã, diabet zaharat, nutritie şi boli metabolice
4. Pentru serviciul de urgenta unitatea spitaliceasca poate pãstra un cabinet stomatologic cu program permanent.
5. Structurile ambulatoriilor în care se desfãşoarã activitãţi de învãţãmânt medical.

II. Beneficiarii contractelor de comodat
1. Beneficiarii contractelor de comodat sunt cabinetele medicale care intra în relaţii contractuale cu casele de asigurãri de sãnãtate.
2. Titularii acestor cabinete medicale care beneficiazã de spaţii atribuite în folosinta gratuita trebuie sa fie medicii, inclusiv cadrele didactice şi din cercetare, care au contract de munca pe durata nedeterminatã şi folosesc efectiv spaţiul pe care îl solicita. Aceasta categorie beneficiazã de prioritate la atribuirea spaţiilor, prioritate care se aplica numai pentru o singura solicitare.

III. Condiţii speciale
1. Contractul de comodat se încheie pe o perioada de 5 ani, cu posibilitatea prelungirii de drept pe aceeaşi perioada sau pana la concesionarea ori punerea în vânzare a spaţiilor.
2. Contractul de comodat se desfiinţeazã de drept la data încetãrii contractului cu casa de asigurãri de sãnãtate.
3. Laboratoarele medicale au acelaşi regim ca şi cabinetele medicale, aplicându-se aceleaşi criterii şi prioritati de atribuire.
4. Spaţiile de folosinta comuna (vestiare, spaţii pentru sterilizare, sali de asteptare etc.) se atribuie şi se folosesc în comun.
5. În cazul în care într-un spaţiu cu destinaţie de cabinet medical activeazã 2 sau mai mulţi medici, contractul de comodat va fi încheiat cu cabinetele medicale ai cãror titulari sunt aceştia, urmând sa se opteze ulterior pentru una dintre formele de asociere prevãzute de <>Ordonanta Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 .
6. În termen de 90 de zile de la încheierea contractului de comodat beneficiarii acestor contracte au obligaţia de a depune la direcţia de sãnãtate publica copia de pe contractul de furnizare de servicii medicale încheiat cu casa de asigurãri de sãnãtate.
7. Cererile de atribuire în folosinta gratuita a spaţiului, respectiv a bunurilor mobile, inclusiv a aparaturii medicale, pentru înfiinţarea cabinetelor medicale se depun la direcţiile de sãnãtate publica, care elibereazã o adeverinta de conformitate potrivit modelului anexat, pe baza cãreia se va încheia contractul de comodat.
Rezolvarea eventualelor plângeri impotriva modului de soluţionare a acestor cereri este de competenta comisiilor paritare judeţene, formate din reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publica şi ai colegiului medicilor judeţean sau al municipiului Bucureşti.
8. Contractele de comodat pentru cabinetele medicale din ambulatoriul de spital, în vigoare la data aplicãrii prezentului ordin, vor fi menţinute pana la expirarea termenului pentru care au fost încheiate. La expirarea termenului pentru care au fost încheiate direcţia de sãnãtate publica poate oferi spaţii similare, la solicitarea medicilor.
Cu acordul pãrţilor contractul de comodat poate inceta înainte de termenul stabilit. În aceasta situaţie direcţia de sãnãtate publica va oferi, cu prioritate, spaţii similare, dar nu mai târziu de data de 31 martie 2002.
9. Contractul de comodat se încheie conform modelului anexat.
10. Încheierea contractului de comodat va fi urmatã în mod obligatoriu de încheierea unui proces-verbal de predare-preluare a spaţiului şi a bunurilor mobile în dotare, completat corespunzãtor cu dispoziţiile Codului civil.

CONTRACT DE COMODAT
Nr. ...... din ........,
- model -

Între:
1. Unitatea sanitarã ..............., cu sediul în ..........., str. ...... nr. ......., judeţul/sectorul ......, reprezentatã prin dr. ........., medic director, şi ............., director adjunct financiar-contabilitate (contabil-şef), în calitate de comodant, pe de o parte, şi
2. Domnul/doamna dr. ................/(numele şi prenumele), medic .........../(gradul, specialitatea), titular al cabinetului medical, domiciliat în ..........., str. ......... nr. ....., judeţul/sectorul ............., în calitate de comodatar, pe de alta parte, a intervenit urmãtorul contract de comodat, cu respectarea urmãtoarelor clauze:

Obiectul contractului

ART. 1
Comodantul se obliga sa punã la dispoziţie comodatarului cabinetul medical format din ....... încãperi, în suprafata totalã de .... mp, şi spaţiul de folosinta comuna, în suprafata de .... mp, cu sediul în ......, str. ........ nr. ...., judeţul/sectorul ...., în folosinta temporarã şi gratuita, cu obligaţia comodatarului de a-l restitui în individualitatea sa.
ART. 2
Comodantul se obliga sa punã la dispoziţie comodatarului bunurile mobile reprezentate de urmãtoarele:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Aparatura medicalã, Valoarea Anul Seria şi/sau
mobilier şi alte Marca/Tip U.M. Canti- de de numãrul
obiecte de inventar tatea inventar fabricaţie de inventar
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Bunurile mobile prevãzute mai sus se acorda de cãtre comodant comodatarului în mod gratuit, cu obligaţia comodatarului de a le restitui în individualitatea lor.

Durata contractului
ART. 3
Durata contractului este de 5 ani, respectiv pana la data de ................ .
ART. 4
Prezentul contract poate fi prelungit de comun acord pe aceeaşi perioada sau pana la concesionarea ori punerea în vânzare a spaţiilor.

Obligaţiile pãrţilor
A. Obligaţiile comodantului
ART. 5
Comodantul nu poate solicita restituirea spaţiului şi a bunurilor mobile înainte de împlinirea termenului pentru care s-a încheiat prezentul contract, cu excepţia situaţiei în care se modifica statutul juridic al imobilului.
ART. 6
În cazul în care comodantul, pe parcursul executãrii contractului şi înainte de termenul convenit, va avea nevoie de spaţiul respectiv pentru asigurarea unor nevoi obiective, urgente de asigurare a asistenţei medicale populaţiei, poate cere restituirea spaţiului de la comodatar.
ART. 7
În situaţia în care una dintre pãrţi nu respecta clauzele contractului, cealaltã parte este în drept sa rezilieze contractul în urma unui preaviz de 15 zile.
ART. 8
Contractul înceteazã de drept la data expirãrii contractului cu casa de asigurãri de sãnãtate.
B. Obligaţiile comodatarului
ART. 9
Comodatarul este obligat sa se îngrijeascã, ca un bun gospodar, de conservarea spaţiului şi a bunurilor mobile ce formeazã obiectul contractului.
ART. 10
Comodatarul este obligat sa se serveascã de spaţiul respectiv exclusiv pentru activitatea medicalã; nerespectarea acestei obligaţii conduce la rezilierea contractului.
ART. 11
Comodatarul este obligat sa asigure bunurile care fac obiectul contractului impotriva oricãror cauze de deteriorare, incendii etc., fiind obligat ca la încetarea contractului sa le restituie comodantului în integritatea lor.
ART. 12
Comodatarul este obligat sa suporte toate cheltuielile de folosinta a spaţiului, cheltuielile de întreţinere, energie electrica şi termica, telefon, reparaţii, precum şi orice alte cheltuieli rezultate din folosirea imobilului.
ART. 13
Comodatarul este obligat sa suporte toate cheltuielile pentru buna funcţionare a bunurilor mobile, inclusiv pentru aparatura medicalã.
ART. 14
Comodatarul este obligat sa restituie comodantului bunurile la termenul stabilit prin prezentul contract.
ART. 15
Comodatarul nu poate cere restituirea cheltuielilor fãcute pentru asigurarea uzului curent al spaţiului contractat şi nici nu poate retine spaţiul cu titlu de compensare pentru eventualele creanţe pe care le-ar avea asupra comodantului.
ART. 16
În termen de 30 de zile de la încheierea contractului de comodat comodatarul este obligat sa depunã la direcţia de sãnãtate publica copia de pe contractul cu casa de asigurãri de sãnãtate.

Soluţionarea litigiilor
ART. 17
Eventualele litigii ce pot interveni între pãrţi se vor soluţiona pe cale amiabila. Dacã acest lucru nu este posibil, soluţionarea se va face prin instanta de judecata competenta în a carei raza teritorialã îşi are sediul comodantul, conform normelor procedurale de drept comun.
ART. 18
Prezentul contract produce efecte dupã semnarea procesului-verbal de predarepreluare a spaţiului, a bunurilor mobile, inclusiv a aparaturii medicale, şi se completeazã corespunzãtor cu dispoziţiile Codului civil.

Încheiat astãzi, ................ .

Comodant, Comodatar,

1. Director
(medic director),
................. .................

2. Director adjunct financiar-contabilitate
(contabil-şef)
.................

Direcţia de sãnãtate publica
a judeţului....../ municipiului Bucureşti
Nr. ........ din ........


ADEVERINTA DE CONFORMITATE
- model -

Prin prezenta se adevereste ca astãzi, ..........., Direcţia de sãnãtate publica a judeţului ............./municipiului Bucureşti a luat act de cererea domnului/domnilor doctor/doctori în calitate de titular/titulari al/ai cabinetului medical:

1. .....................................................
2. .....................................................
3. .....................................................
privind:
I. Atribuirea în folosinta gratuita, în scopul infiintarii unui cabinet medical conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 629/2001 , a spaţiului din localitatea .............., str. .......... nr. ...., judeţul/sectorul ......, compus din .......... camere, în suprafata de ........ mp.
Spaţiul în folosinta comuna este format din ........, în suprafata de ....... mp, pe care domnul/doamna dr. ............ se angajeazã sa îl utilizeze în buna înţelegere, în comun cu ceilalţi beneficiari ai spaţiului.
II. Atribuirea în folosinta gratuita a bunurilor mobile reprezentate de urmãtoarele:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Aparatura medicalã, Valoarea Anul Seria şi/sau
mobilier şi alte Marca/Tip U.M. Canti- de de numãrul
obiecte de inventar tatea inventar fabricaţie de inventar
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nu exista litigii între medicii cãrora li s-a eliberat prezenta adeverinta de conformitate, la data eliberãrii acesteia.
Prezenta adeverinta se elibereazã pentru a servi la încheierea contractului de comodat.

Director, Director adjunct
strategie şi management,
................ ........................
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016