Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 348 din 14 martie 2008  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului de Cercetare-Dezvoltare in Turism - I.N.C.D.T. Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 348 din 14 martie 2008 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului de Cercetare-Dezvoltare in Turism - I.N.C.D.T. Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 398 din 27 mai 2008

În temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 176/2007 , cu modificãrile ulterioare*1), ale <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 5 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificãrile ulterioare,
------------
*1) Abrogatã prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 276 din 8 aprilie 2008.

ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism - I.N.C.D.T. Bucureşti, prevãzut în anexa, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime şi nu pot fi depãşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 5
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism - I.N.C.D.T. Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul pentru întreprinderi
mici şi mijlocii, comerţ,
turism şi profesii liberale,
Ovidiu Ioan Silaghi

Bucureşti, 14 martie 2008.
Nr. 348.

ANEXĂ

MINISTERUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII,
COMERŢ, TURISM ŞI PROFESII LIBERALE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN TURISM - I.N.C.D.T.

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008



┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │ Realizat │ Prevederi │ │
│ INDICATORI │rd. │ an 2007 │ an 2008 │ % │
│ │ │ -mii lei- │ -mii lei- │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01 │ 2013,02 │ 2.202,00│ 109,39│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 02 │ 2012,12 │ 2.201,00│ 109,39│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*)│ 03 │ 2000,00 │ 2.188,00│ 109,40│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi │ │ │ │ │
│conexe activitãţii de cercetare- │ 04 │ 12,12 │ 13,00│ 107,26│
│dezvoltare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 0,9│ 1,00│ 111,11│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 06 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 07 │ 1871,39│ 2.152,00│ 115,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. CHELTUIELI DE EXPLOATARE, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 08 │ 1871,05│ 2.151,47│ 114,99│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 09 │ 510,63│ 710,00│ 139,04│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 1211,18│ 1.313,47│ 108,45│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 11 │ 852,25│ 918,80│ 107,81│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii de asigurãri │ │ │ │ │
│ sociale de stat │ 12 │ 158,13│ 179,17│ 113,31│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii de asigurãri de şomaj │ 13 │ 16,12│ 9,19│ 57,01│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii de asigurãri sociale │ │ │ │ │
│ de sãnãtate │ 14 │ 50,66│ 50,53│ 99,74│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii de asigurãri pentru │ │ │ │ │
│ accidente de muncã şi boli │ 15 │ 3,24│ 3,67│ 113,27│
│ profesionale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru concedii şi │ │ │ │ │
│ indemnizaţii │ 16 │ 7,17│ 7,81│ 108,93│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii la Fondul de garantare│ │ │ │ │
│ a creanţelor salariale │ 17 │ 2,06│ 2,30│ 111,65│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii la fondul de pensii │ │ │ │ │
│ facultative │ 18 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ din care: │ 19 │ 121,55│ 142,00│ 116,82│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 20 │ 82,70│ 100,00│ 120,92│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masã │ 21 │ 38,85│ 42,00│ 108,11│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 22 │ 79,91│ 70,00│ 87,60│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 23 │ 15,94│ 15,00│ 94,10│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 24 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3-lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 │ 26 │ 2,25│ 3,00│ 133,33│
│privind Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │
│- tichete de creşe │ 27 │ -│ -│ -│
│- tichete cadou │ 28 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 29 │ 51,14│ 40,00│ 78,22│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. CHELTUIELI FINANCIARE, din care: │ 30 │ 0,34│ 0,53│ 155,88│
│- cheltuieli privind dobânzile │ 31 │ -│ -│ -│
│- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 0,34│ 0,53│ 155,88│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. CHELTUIELI EXTRAORDINARE │ 33 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 34 │ 141,63│ 50,00│ 35,30│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 30,39│ 10,19│ 33,53│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 36 │ 111,24│ 39,81│ 35,79│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 37 │ -│ -│ -│
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 38 │ 111,24│ 39,81│ 35,79│
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│(potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 , cu │ │ │ │ │
│modificãrile si completãrile │ │ │ │ │
│ulterioare), din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 39 │ 22,25│ 7,96│ 35,77│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│institutului naţional, în conformita-│ │ │ │ │
│te cu planul de investiţii şi dotãri │ │ │ │ │
│ale acestuia, aprobat de organul │ 40 │ 66,74│ 23,89│ 35,80│
│administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente, inclusiv pentru cofinanţarea│ 41 │ 22,25│ 7,96│ 35,77│
│proiectelor │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE │ │ │ │ │
│A INVESTIŢIILOR, din care: │ 42 │ 403,43│ 360,19│ 89,28│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 43 │ 403,43│ 360,19│ 89,28│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 44 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ -│ -│ -│
│- interne │ 46 │ │ │ │
│- externe │ 47 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 48 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │ │ │
│INVESTIŢII, din care: │ 49 │ 107,65│ 55,00│ 51,09│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ │ │
│în curs la finele anului │ 50 │ 107,65│ 55,00│ 51,09│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 51 │ -│ -│ -│
│- interne │ 52 │ -│ -│ -│
│- externe │ 53 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 2013,02│ 2202,00│ 109,39│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale │ 55 │ 1871,39│ 2152,00│ 115,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) │ 56 │ 141,63│ 50,00│ 35,30│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 57 │ 25 │ 27 │ 108,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- numãr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 58 │ 20 │ 22 │ 110,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Caştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut**) │ 59 │ 2447,55│ 2476,14│ 101,17│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Caştigul mediu lunar de personal │ │ │ │ │
│de cercetare-dezvoltare │ 60 │ 2469,35│ 2428,66│ 95,35│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55 x 100)│ 61 │ 7,57│ 2,32│ 30,65│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 80,48│ 81,52│ 101,29│
│personal - mii lei/pers. (rd.02/rd.57) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 19,55│ 6,63│ 33,91│
│ (rd.38 x 100 │ │ │ │ │
│ ──────────────── │ │ │ │ │
│ capital propriu) │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante │ 64 │ -│ -│ -│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65 │ -│ -│ -│
└─────────────────────────────────────┴────┴────────────┴───────────┴──────────┘


-----------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumã de 529,3 mii lei, încheiate pânã la data de 10.02.2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 59.460 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de administraţie;
- suma de 86.783 lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016