Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 326 din 21 august 2001  privind abilitarea oficiilor de studii pedologice si agrochimice judetene si a directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, sa indeplineasca atributiile prevazute la   art. 74-103 din Legea nr. 18/1991 , republicata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 326 din 21 august 2001 privind abilitarea oficiilor de studii pedologice si agrochimice judetene si a directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, sa indeplineasca atributiile prevazute la art. 74-103 din Legea nr. 18/1991 , republicata

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 646 din 16 octombrie 2001

Ministrul agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor,
având în vedere necesitatea îmbunãtãţirii activitãţii de fond funciar, în conformitate cu prevederile <>art. 74-103 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, şi ale <>art. V din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2001 pentru modificarea <>Legii cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 ,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 12/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor, cu modificãrile ulterioare,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba înfiinţarea serviciului de fond funciar în cadrul oficiilor de studii pedologice şi agrochimice judeţene din subordinea direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în limita numãrului de personal aprobat prin statul de funcţii.
ART. 2
Atribuţiile oficiilor de studii pedologice şi agrochimice judeţene în domeniul fondului funciar, în completarea celor avute, sunt:
a) analizarea documentaţiilor întocmite de beneficiarii de investiţii, necesare în vederea obţinerii avizelor pentru scoaterea definitiva şi temporarã din producţia agricolã;
b) analizarea documentaţiilor întocmite de beneficiari, necesare în vederea obţinerii avizelor pentru schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor;
c) evaluarea terenurilor agricole în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/2001 , pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 1/2000 ;
d) urmãrirea şi verificarea modului în care sunt respectate normele privind evidenta, protecţia, folosirea şi ameliorarea fondului funciar de cãtre toţi deţinãtorii de terenuri cu destinaţie agricolã, indiferent de forma de proprietate;
e) îndeplinirea oricãror alte atribuţii în acest domeniu.
ART. 3
Se aproba Metodologia privind conţinutul documentaţiilor referitoare la scoaterea terenurilor din producţia agricolã, necesare în vederea amplasarii obiectivelor de investiţii, prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 4
Se aproba Metodologia privind schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor agricole, prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 5
(1) Se aproba Lista cuprinzând lucrãrile efectuate de oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene şi tarifele aferente, prevãzutã în anexa nr. 3.
(2) Sumele încasate de oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene, unitãţi de stat autofinantate, constituie venituri în completarea celor prevãzute la <>art. 5 din Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 101/2001 .
ART. 6
(1) Se aproba ca direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, unitãţi bugetare, sa asigure utilizarea cu destinaţie agricolã a Fondului de ameliorare a fondului funciar constituit în baza <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, şi a <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/2001 , pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 1/2000 .
(2) Modalitatea de utilizare a Fondului de ameliorare a fondului funciar se va stabili prin norme metodologice.
ART. 7
Direcţia fond funciar şi cadastru forestier va transmite prezentul ordin oficiilor de studii pedologice şi agrochimice judeţene şi direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru aplicarea şi respectarea acestuia.
ART. 8
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abroga orice prevedere contrarã.


Ministrul agriculturii,
alimentaţiei şi pãdurilor,
Ilie Sarbu

ANEXA 1

METODOLOGIE
privind conţinutul documentaţiilor referitoare la scoaterea terenurilor din producţia agricolã, necesare în vederea amplasarii obiectivelor de investiţii

Amplasarea construcţiilor de orice fel şi a altor obiective de investiţii se face conform prevederilor <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, pe terenuri situate în intravilanul localitãţilor. Excepţie fac construcţiile prevãzute la alin. 2 şi 3 ale <>art. 91 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, care pot fi amplasate şi pe terenuri situate în extravilanul localitãţilor, cu precãdere pe cele cu folosinţe neagricole sau cu folosinţe agricole inferioare şi slab productive, cu respectarea prevederilor art. 92 din aceeaşi lege.
Scoaterea terenurilor din producţia agricolã se face în conformitate cu prevederile <>art. 92-103 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã.
Pentru a se preintampina unele aspecte negative privitoare la amplasarea construcţiilor şi la scoaterea terenurilor din producţia agricolã pentru obiective de investiţii mari se va solicita în prima faza organelor de avizare, de cãtre titularii de investiţii, obţinerea unui acord de principiu referitor la amplasament, iar în faza a doua, avizarea sau aprobarea scoaterii definitive ori temporare a terenurilor din producţia agricolã.
Scoaterea terenurilor din producţia agricolã se face la solicitarea titularilor de investiţii, pe baza unei documentaţii.
Conţinutul documentaţiei
I. Pentru acordul de principiu:
1. memoriul justificativ care va cuprinde:
- necesitatea şi oportunitatea realizãrii obiectivului de investiţii în zona;
- descrierea variantelor de amplasament studiate, cu precizarea categoriilor de folosinta a terenurilor, a suprafeţei aferente, definitiva şi temporarã, proprietarilor terenurilor, a poziţiei terenurilor fata de intravilan, a denumirii localitãţii etc., pentru fiecare varianta de amplasament;
2. acordul proprietarilor de teren, în care se vor preciza condiţiile în care se pun la dispoziţie titularilor de investiţii terenurile (vânzare, concesionare, închiriere), perioada pentru care se face concesionarea sau închirierea, categoria de folosinta a terenurilor, suprafata, locul unde este situat terenul (teritoriul, tarlaua, parcela etc.);
3. acordul de principiu al oficiilor de studii pedologice şi agrochimice judeţene, care va cuprinde descrierea sumarã a variantelor de amplasament studiate privind locul de amplasare, categoria de folosinta, suprafata, poziţia fata de intravilan, deţinãtorii terenurilor şi varianta pentru care opteazã;
4. punctul de vedere al direcţiei judeţene de urbanism şi amenajarea teritoriului, referitor la amplasarea obiectivului de investiţii, cu încadrarea în prevederile <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã;
5. punctul de vedere al organelor judeţene de specialitate (inspectoratul de protecţia mediului) privind protecţia mediului înconjurãtor şi de gospodãrire a apelor, dacã este cazul, referitor la amplasarea obiectivului de investiţii;
6. în cazul terenurilor amenajate cu lucrãri de îmbunãtãţiri funciare se va solicita avizul sucursalei Societãţii Naţionale de Îmbunãtãţiri Funciare;
7. planul de încadrare în zona;
8. planul de situaţie al amplasamentului, în care se vor evidenţia:
- categoriile de folosinta existente în zona, conform planului cadastral;
- variantele de amplasament studiate, cu precizarea categoriilor de folosinta a terenurilor, a suprafeţei şi a proprietarilor terenurilor, pentru fiecare varianta de amplasament;
- construcţiile şi obiectivele de investiţii existente, cele în curs de execuţie sau proiectate pe terenurile limitrofe amplasamentelor studiate;
- limitele intravilanului.
Planul va fi redactat la o scara convenabila, care sa permitã evidentierea celor menţionate mai sus, şi va purta certificarea şi viza oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean.
Pe baza acordului de principiu obţinut de la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor titularii de investiţii pot proceda la definitivarea amplasamentului în varianta adoptatã şi la întocmirea documentaţiei de scoatere a terenurilor din producţia agricolã.
II. Pentru obţinerea avizului sau a aprobãrii Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor privind scoaterea terenurilor din producţia agricolã:
1. Memoriul justificativ al lucrãrii, care va conţine:
- justificarea detaliatã pe obiecte şi pe suprafeţe a folosirii terenurilor solicitate în cadrul obiectivului de investiţii;
- gruparea cat mai concentrata a construcţiilor propuse sa fie realizate în incinta şi folosirea pe cat posibil a sistemului de construcţii multietajat, în scopul reducerii suprafeţelor de teren aferente obiectivului de investiţii;
- dimensionarea stricta a cãilor de acces, a platformelor de depozitare, a reţelelor tehnico-edilitare etc. din cadrul incintei;
- modul de realizare a obiectivului de investiţii - într-o singura etapa sau în mai multe etape -, cu precizarea suprafeţelor ce urmeazã sa fie ocupate în fiecare etapa;
- eliminarea spaţiilor libere din incinta propusã şi din incintele existente;
- pentru lucrãrile extractive care se realizeazã în cariere deschise se vor mentiona suprafeţele necesare pentru fiecare an de exploatare. Exploatarea materiilor prime de pe terenurile respective se va face continuu pana la epuizarea totalã a acestora, astfel încât terenurile excavate sa poatã fi amenajate de cãtre titularii de investiţii potrivit prevederilor <>art. 101 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã. În cazul extinderilor se va preciza în mod expres dacã terenurile rãmase în urma exploatãrii materiilor prime au fost nivelate şi amenajate pentru producţia agricolã, silvicã sau piscicolã;
- în cazul lucrãrilor de modernizare a drumurilor, a cãilor ferate şi al regularizãrii de albii ale râurilor se vor mentiona suprafeţele tronsoanelor abandonate, ce urmeazã sa fie nivelate şi amenajate pentru producţia agricolã de cãtre titularii de investiţii.
Depozitele de zgura şi cenusa se vor amplasa numai pe terenuri neagricole, neproductive sau pe terenuri agricole cu folosinţe inferioare şi slab productive şi în nici un caz pe terenuri arabile sau pe plantaţii de vii şi pomi. Dimensionarea depozitelor se va face în funcţie de cantitatea de zgura şi cenusa rezultatã în cursul unui an;
- precizarea poziţiei terenurilor solicitate fata de intravilan, a categoriilor de folosinta ce urmeazã sa fie ocupate pe suprafeţe, a lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare sau a altor investiţii existente propuse pentru dezafectare, a modului în care se refac aceste investiţii şi cum se asigura funcţionarea normalã a sistemelor de irigaţii şi desecãri.
Ocuparea temporarã a terenurilor agricole se poate face pe o perioada de maximum 2 ani;
- în cadrul lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare se vor mentiona suprafeţele, pe folosinţe şi proprietari, ale terenurilor neagricole, neproductive, care se dau producţiei agricole în cadrul perimetrului de amenajat, precum şi ale celor agricole cu exces de umiditate prelungit.
2. Acordurile proprietarilor de teren
Pentru terenurile proprietate a persoanelor juridice sau aflate în administrarea acestora se va prezenta acordul organului central, respectiv al prefecturii judeţene, al Primãriei Municipiului Bucureşti, al Agenţiei Domeniilor Statului, al Academiei de Ştiinţe Agricole şi Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", în subordinea cãruia se afla unitatea în cauza, actul de proprietate obţinut prin vanzarecumparare, donaţie, concesionare, asociere, transmitere, încheiat între persoana juridicã şi titularul obiectivului de investiţii, precum şi alte documente de deţinere a terenurilor. În actul de proprietate vor fi consemnate atât valoarea terenului, cat şi alte clauze convenite între pãrţi. Pentru terenurile ocupate temporar se va prezenta contractul de închiriere.
Pentru terenurile proprietate a persoanelor fizice se va prezenta actul de proprietate, de vânzare-cumpãrare, de donaţie sau, dupã caz, documentul de expropriere pentru cauza de utilitate publica, iar pentru terenurile ce se vor ocupa temporar, contractul de închiriere.
În toate cazurile contractele de închiriere vor fi legalizate de notarul public.
3. Avizul oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean va cuprinde date reale, bazate pe verificãri fãcute la fata locului de cãtre delegatul acestuia. În acest sens în aviz se vor preciza:
- denumirea obiectivului de investiţii şi titularul acestuia;
- poziţia amplasamentului fata de intravilan, denumirea localitãţii pe teritoriul cãreia se amplaseaza, categoriile de folosinta care sunt afectate, suprafata defalcata, definitiv şi temporar şi proprietarii terenurilor. Pentru terenurile care se ocupa temporar se vor preciza termenul de redare în producţia agricolã şi condiţiile în care se redau;
- în mod expres, dacã terenurile sunt amenajate pentru irigat, desecat sau dacã s-au efectuat lucrãri de combatere a eroziunii solului şi mãsurile ce se impun a fi luate pentru refacerea şi funcţionarea normalã a sistemelor de irigaţii, de desecare sau de combatere a eroziunii solului;
- pentru lucrãrile extractive care se realizeazã în cariere deschise, obligaţiile ce revin investitorilor - de nivelare şi amenajare a terenurilor excavate, concomitent cu lucrãrile de exploatare a materiilor prime. De asemenea, se va arata modul în care titularii lucrãrilor extractive au respectat prevederile <>art. 101 din Legea nr. 18/1991 , republicatã, în cazul extinderilor sau deschiderii de noi cariere;
- numãrul documentului de plata prin care titularii de investiţii au virat în Fondul de ameliorare a fondului funciar sumele datorate conform <>Legii fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, şi <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/2001 , rezultate din nota de calcul a taxei, întocmitã de oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean. Sumele datorate se vireazã astfel:
a) pentru scoaterea definitiva, în contul nr. 50574221187, deschis la Trezoreria municipiului Bucureşti;
b) pentru scoaterea temporarã, în contul nr. 50664221187, deschis la Trezoreria municipiului Bucureşti.
4. Dispoziţia de virare a taxelor de protecţie la Fondul de ameliorare a fondului funciar
La solicitarea avizãrii sau aprobãrii scoaterii terenurilor din producţie titularii de investiţii au obligaţia sa anexeze la documentaţie copia de pe dispoziţia de virare a sumelor ce reprezintã taxele de protecţie pentru terenurile agricole care se ocupa definitiv, precum şi garanţia în bani pentru terenurile ce se ocupa temporar, care este egala cu taxa prevãzutã pentru terenurile ce se scot definitiv din producţia agricolã.
5. Planul de situaţie al amplasamentului obiectivului de investiţii va conţine pe lângã elementele prevãzute la pct. I unele date referitoare la lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare, şi anume:
- evidentierea prin culori a terenurilor neagricole, neproductive, care se amenajeaza şi se pun în producţia agricolã ca urmare a lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare;
- evidentierea terenurilor agricole slab productive şi cu exces de umiditate prelungit.
Suprafeţele terenurilor menţionate mai sus se vor prezenta sub forma de tabel, pe categorii de folosinta existente şi transformate.
De asemenea, în planul de situaţie al amplasamentului se vor evidenţia distinct limita intravilanului aprobat legal şi amplasamentul pentru care s-a obţinut acordul de principiu al Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor, vizat de oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean.
6. Planul de situaţie de detaliu al amplasamentului, cu amplasarea construcţiilor, cãilor de acces, reţelelor etc. pe terenurile din incinta propusã, se redacteazã la o scara convenabila reprezentãrii tuturor obiectelor din incinta: 1:500 - 1:1000.
Pe acest plan se vor mai evidenţia:
- construcţiile existente din imediata vecinãtate a amplasamentului propus, limita incintei obiectivului de investiţii, spaţiile libere, distanţele dintre obiectiv şi construcţiile existente, precum şi dintre obiectiv şi cãile de acces existente din afarã, la care are acces;
- recapitulatia metrica detaliatã pe obiecte, prin care se justifica suprafata terenului solicitat;
- în cazul extinderilor, pe plan se vor figura construcţiile şi spaţiile libere din incinta existenta, ce urmeazã sa fie dezvoltate, evidentiindu-se suprafeţele construcţiilor şi spaţiilor libere.
7. Certificatul de urbanism va cuprinde:
a) planul urbanistic general;
b) planul urbanistic zonal;
c) planul urbanistic de detaliu;
d) hotãrârea consiliului local pentru aprobarea planului urbanistic general, a planului urbanistic zonal, a planului urbanistic de detaliu, dupã caz.
8. Documentaţia pentru încadrarea în clase de calitate, întocmitã de oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean
9. Evaluarea terenurilor conform prevederilor anexei nr. 1 la <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 102/2001 , efectuatã de evaluatorii atestaţi de Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor
10. Cerere de solicitare din partea beneficiarului de investiţii
11. Acordul, avizul de aprobare emis pentru scoaterea terenului din producţia agricolã, semnat de directorul general al direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, pe lângã directorul oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean
12. Un exemplar al documentaţiei se va tine în mod obligatoriu la oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean
13. O copie de pe aprobarea - avizarea scoaterii terenurilor din producţia agricolã se va inainta de oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean oficiului judeţean de cadastru, geodezie şi cartografie, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru operarea în evidentele cadastrale a modificãrilor survenite.


ANEXA 2

METODOLOGIE
privind schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor agricole

Schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor arabile ale persoanelor juridice în alte categorii de folosinta agricolã, în condiţiile prevãzute la <>art. 77 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, se poate face cu avizul direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi al oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean.
Schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor arabile, altele decât cele prevãzute la <>art. 77 din Legea nr. 18/1991 , republicatã, se va aproba de Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor, cu avizul prealabil al direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi al oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean.
Documentaţiile de schimbare a categoriei de folosinta a terenurilor agricole vor fi înaintate spre aprobare Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor de cãtre oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene şi vor cuprinde urmãtoarele:
1. adresa de inaintare;
2. avizul direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi al oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean pentru schimbarea categoriei de folosinta a terenului, din care sa rezulte: suprafata, categoria de folosinta actuala şi cea propusã;
3. tabel cuprinzând tarlalele, parcelele propuse pentru schimbarea categoriei de folosinta, identificate prin numere cadastrale de tarla, parcela, şi suprafata, cu specificarea categoriei de folosinta actuala;
4. memoriu justificativ pentru schimbarea categoriei de folosinta solicitate, întocmit de persoana juridicã beneficiara;
5. în cazul schimbãrii categoriei de folosinta pomicola sau viticolã în alte categorii de folosinta agricolã, acordul statiunii de cercetare şi producţie pomicola sau viticolã teritoriale;
6. în cazul schimbãrii categoriei de folosinta pomicola, viticolã sau a plantaţiilor de hamei, situaţia financiar-contabila a investiţiei respective, cu evidentierea valorii rãmase de amortizat şi a modului de recuperare a acesteia.
Situaţia va fi întocmitã de beneficiarul investiţiei, împreunã cu comisia constituitã din delegatul direcţiei generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi din delegatul oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean, delegatul institutului, statiunii de cercetare şi producţie pomicola sau viticolã teritoriale, şi va fi însuşitã - avizatã de direcţia generalã a finanţelor publice judeteana.
De asemenea, documentaţia va conţine declaraţia pe propria rãspundere din partea persoanei juridice solicitante ca plantatia respectiva nu este gajata pentru obţinerea de credite, nu este ipotecata, fiind libera de sarcini;
7. extras din planul cadastral, cu evidentierea tarlalelor şi a parcelelor propuse pentru schimbarea categoriei de folosinta;
8. în cazul schimbãrii terenurilor agricole în categorii de folosinta inferioare este obligatoriu sa se prezinte documentaţia pedologica care sa justifice aceasta solicitare, precum şi pretabilitatea terenurilor pentru alta categorie de folosinta.
Un exemplar al documentaţiei se va retine în arhiva oficiului de studii pedologice şi agrochimice judeţean.
O copie de pe avizul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pãdurilor pentru aprobarea schimbãrii categoriei de folosinta se va inainta de oficiul de studii pedologice şi agrochimice judeţean oficiului judeţean de cadastru, geodezie şi cartografie, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru operarea în evidentele cadastrale a modificãrilor survenite.



ANEXA 3

LISTA
cuprinzând lucrãrile executate de oficiile de studii pedologice şi agrochimice
judeţene şi tarifele aferente
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Valoarea tarifului perceput*)
crt. Denumirea lucrãrii U.M. (lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Acordarea de asistenta tehnica lucrare 700.000-3.500.000
beneficiarilor de investiţii privind
întocmirea documentaţiilor de scoatere
definitiva şi temporarã a terenurilor
din circuitul agricol
2. Analiza şi verificarea documentaţiilor lucrare 350.000-2.000.000
de scoatere definitiva şi temporarã
a terenurilor din circuitul agricol
3. Încadrarea terenurilor agricole
solicitate de beneficiari în clase
de calitate, în vederea calculului
taxei procentuale prevãzute la
art. 92 şi în anexa nr. 1 la Legea
fondului funciar nr. 18/1991,
republicatã:
- pentru persoane fizice, în vederea lucrare 350.000
construirii de locuinţe
- pentru persoane fizice şi juridice,
în vederea construirii de ha 5.000.000
obiective de investiţii
4. Evaluarea terenurilor agricole în
conformitate cu prevederile anexei ha 10%
la Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr. 102/2001 din valoarea efectivã
a terenurilor
5. Eliberarea de acorduri-avize pentru
scoaterea definitiva sau temporarã acord-aviz
a terenului din producţia agricolã:
- pentru persoane fizice, în vederea
construirii de locuinţe 200.000
- pentru persoane fizice şi juridice,
în vederea construirii de obiective 2.000.000
de investiţii
6. Predarea amplasamentului cãtre
beneficiari amplasament 3 00.000-4.500.000
7. Acordarea de asistenta tehnica lucrare 1.500.000-4.500.000
solicitanţilor pentru schimbarea
categoriei de folosinta
8. Analiza şi verificarea documentaţiilor lucrare 250.000-1.500.000
pentru schimbarea categoriei
de folosinta
9. Întocmirea documentaţiei pedologice ha 300.000
privind schimbarea categoriei
de folosinta a terenurilor agricole,
în cazul schimbãrii în categorii
de folosinta inferioare
10. Eliberarea de acorduri pentru schimbarea acord 10.000.000-12.000.000
categoriei de folosinta pentru
terenurile solicitate
11. Urmãrirea execuţiei lucrãrilor din lucrare în limita prevederilor
perimetrele de ameliorare din devizul general
prevãzute în proiectele tehnice şi aprobat conform
recepţia parţialã şi finala Hotãrârii Guvernului
nr. 376/1994
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Valoarea tarifelor se va indexa în funcţie de coeficientul de inflaţie comunicat de Institutul Naţional de Statistica.




────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016