Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.916 din 15 mai 2006  privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru testele nationale, bacalaureat si absolvire a invatamantului profesional si postliceal - sesiunile anului 2006    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.916 din 15 mai 2006 privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru testele nationale, bacalaureat si absolvire a invatamantului profesional si postliceal - sesiunile anului 2006

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 441 din 22 mai 2006

În baza prevederilor <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>ordinelor ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 4.871/2005 cu privire la aprobarea Calendarului şi a Metodologiei de organizare şi desfãşurare a testelor naţionale, susţinute în vederea accesului absolvenţilor clasei a VIII-a în clasa a IX-a a anului şcolar 2006-2007, nr. 4.872/2005 privind aprobarea Calendarului examenului de bacalaureat - 2006 şi a Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului de bacalaureat - 2006, ale Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii şi al ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 4.330/534/2002 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului pentru certificarea competenţelor profesionale în învãţãmântul liceal, filierele tehnologicã şi vocaţionalã, ale <>Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 5.419/2005 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului de certificare a competenţelor profesionale pentru obţinerea certificatului de calificare profesionalã nivel 1 şi 2, precum şi Ordinul ministrului educaţiei şi cercetãrii şi al ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 3.176/137/2002 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenelor de absolvire a învãţãmântului profesional şi postliceal,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 223/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul educaţiei şi cercetãrii emite prezentul ordin.

ART. 1
Cadrele didactice care fac parte din comisiile pentru testele naţionale din centrele de testare şi din centrele zonale de evaluare sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedintele comisiei din centrul de testare/examen - 500 lei (RON);
- secretarul şi membrii comisiei din centrul de testare/examen - 400 lei (RON);
- cadre didactice - supraveghetori - 40 lei (RON)/zi
(5 ore de supraveghere pe zi);
- informatician (un informatician pe centru):
● la centrul de testare/examen - 1 leu (RON)/candidat;
● la centrul de evaluare - 0,4 lei (RON)/candidat;
- preşedintele, secretarul şi membrii comisiei din centrul zonal de evaluare:
● 500 lei (RON) pentru preşedinte;
● 400 lei (RON) pentru secretar şi membrii comisiei;
● 3,75 lei (RON)/lucrare evaluatã, pentru profesorii evaluatori.
ART. 2
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare a testãrii naţionale sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 400 lei (RON);
- vicepreşedinte, secretar - 350 lei (RON);
- membri - 200 lei (RON)/persoanã.
ART. 3
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii din centrele regionale de contestaţii pentru testarea naţionalã sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte, secretari - 250 lei (RON);
- profesori evaluatori - 3,75 lei (RON)/lucrare evaluatã.
ART. 4
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de bacalaureat din centrele de examen şi din centrele zonale de evaluare sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedintele comisiei de bacalaureat*):
---------
*) Preşedintele comisiei de bacalaureat poate fi: cadru didactic universitar care deţine titlu ştiinţific de doctor, inspector şcolar, director de liceu, cu gradul didactic I.

● la o comisie de pânã la 400 de candidaţi (inclusiv) este plãtit cu 700 lei (RON), dar nu mai mult de 50% din salariul de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat;
● la o comisie de peste 400 de candidaţi este plãtit cu 1.200 lei (RON), dar nu mai mult de 100% din salariul de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat;
- vicepreşedinte - 600 lei (RON);
- secretarul, membrii comisiei din centrele de examen - 425 lei (RON);
- informatician - 1,2 lei (RON)/candidat;
- preşedintele comisiei din centrele zonale de evaluare - 500 lei (RON);
- vicepreşedintele şi secretarul comisiei (cadru didactic) din centrele zonale de evaluare - 450 lei (RON);
- informatician - 0,5 lei (RON)/candidat;
- profesor examinator (oral) - 3 lei (RON)/candidat;
- profesor evaluator - 5 lei (RON)/lucrare corectatã;
- cadre didactice - supraveghetori - 45 lei (RON)/zi (6 ore de supraveghere pe zi).
ART. 5
Cadrele didactice care asigurã traducerea subiectelor în limbile minoritãţilor naţionale sunt plãtite cu 50 lei (RON)/profesor.
ART. 6
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene de bacalaureat sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 400 lei (RON);
- vicepreşedinte, secretar - 325 lei (RON);
- membri - 225 lei (RON).
ART. 7
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii din centrele regionale de contestaţii pentru examenul de bacalaureat sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte, vicepreşedinte şi secretar - 300 lei (RON);
- profesori evaluatori - 5 lei (RON)/lucrare corectatã.
ART. 8
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de examinare pentru obţinerea certificatului de competenţe profesionale/atestatului profesional sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- 1 leu (RON)/candidat examinat, pentru fiecare cadru didactic.
Îndrumãtorii proiectului/lucrãrii de specialitate sunt plãtiţi dupã cum urmeazã:
- 12 lei (RON)/proiect coordonat şi avizat favorabil pentru susţinere.
ART. 9
(1) Unitãţile şcolare în care se organizeazã centre de examen şi centre zonale de evaluare vor elibera fiecãrui membru al comisiilor de testare, respectiv de bacalaureat, o adeverinţã care cuprinde informaţiile necesare pentru plata activitãţii depuse. Adeverinţa va fi semnatã de directorul unitãţii de învãţãmânt, pe baza listei alcãtuite şi semnate de preşedintele comisiei respective. Pentru cadrele didactice care fac parte din comisia judeţeanã de contestaţii, adeverinţele sunt eliberate de inspectoratul şcolar.
(2) Drepturile prevãzute la art. 1-8 vor fi achitate de unitãţile de învãţãmânt preuniversitar/inspectoratul şcolar în care membrii comisiilor au carnetul de muncã. Pentru preşedinţii comisiilor de bacalaureat din centrele de examen şi din centrele zonale de evaluare, cadre didactice universitare, drepturile prevãzute la art. 4 se achitã de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar în care este organizat centrul de examen/centrul zonal de evaluare respectiv.
ART. 10
Cheltuielile de deplasare în afara localitãţii, ocazionate de participarea cadrelor didactice la comisiile pentru testarea naţionalã, respectiv de bacalaureat, vor fi suportate de inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, în conformitate cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile bãneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegãrii, detaşãrii în altã localitate, precum şi în cazul deplasãrii în cadrul localitãţii, în interesul serviciului, cu modificãrile ulterioare (pct. 44 al cap. VII din anexã).
ART. 11
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de examinare din centrele de examen organizate pentru absolvirea învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 325 lei (RON);
- vicepreşedinte, secretar, evaluator extern, monitorizator de calitate - 250 lei (RON);
- membrii subcomisiei la şcoala de arte şi meserii/şcoala de ucenici - 3 lei (RON)/absolvent;
- membrii subcomisiei la anul de completare/şcola profesionalã, şcoala postlicealã şi de maiştri:
● 3 lei (RON)/lucrare scrisã corectatã;
● 3 lei (RON)/lucrare practicã evaluatã;
● 2,25 lei (RON)/candidat pentru susţinerea proiectului;
● 25 lei (RON)/proiect coordonat şi avizat favorabil pentru susţinere (pentru îndrumãtorii de proiect la anul de completare/şcoala profesionalã, şcoala postlicealã şi şcoala de maiştri);
- cadre didactice - supraveghetori - 40 lei (RON)/zi (5 ore de supraveghere pe zi).
ART. 12
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de evaluare pentru absolvirea învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 150 lei (RON);
- vicepreşedinţii şi secretarii comisiei - 100 lei (RON).
ART. 13
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de contestaţii pentru examenul de absolvire a învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 150 lei (RON);
- vicepreşedintele şi secretarii comisiei - 100 lei (RON);
- profesori corectori - 3 lei (RON)/lucrare scrisã corectatã.
ART. 14
Direcţia generalã învãţãmânt preuniversitar, Direcţia generalã buget-finanţe, patrimoniu şi investiţii, Direcţia generalã învãţãmânt în limbile minoritãţilor, inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, precum şi conducerile unitãţilor de învãţãmânt vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu

Bucureşti, 15 mai 2006.
Nr. 3.916.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016