Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.915 din 15 mai 2006  privind modul de plata a personalului care face parte din comisiile organizate pentru admiterea absolventilor clasei a VIII-a in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2006-2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.915 din 15 mai 2006 privind modul de plata a personalului care face parte din comisiile organizate pentru admiterea absolventilor clasei a VIII-a in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2006-2007

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 441 din 22 mai 2006

În conformitate cu prevederile <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 223/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul educaţiei şi cercetãrii emite prezentul ordin.

ART. 1
Cadrele didactice care fac parte din comisia de înscriere din unitatea de învãţãmânt gimnazial sunt plãtite pentru instruirea elevilor şi pãrinţilor cu privire la metodologia de admitere şi pentru participarea la şedinţele de completare a opţiunilor elevilor dupã cum urmeazã:
a) preşedintele, vicepreşedintele, secretarul sunt plãtiţi cu:
- 35 lei (RON) pentru 1-2 clase;
- 45 lei (RON) pentru 3-4 clase;
- 55 lei (RON) pentru 5 clase şi peste;
b) membrii sunt plãtiţi cu 1,5 lei (RON)/candidat care completeazã opţiuni.
ART. 2
(1) Preşedintele, vicepreşedintele şi secretarul din comisiile centrelor de înscriere sunt plãtiţi cu:
- 450 lei (RON)/persoanã pânã la 1.000 de candidaţi inclusiv;
- 500 lei (RON)/persoanã peste 1.000 de candidaţi.
(2) Operatorii din centrele de înscriere, stabilite de inspectoratele şcolare, sunt plãtiţi cu 1,4 lei (RON) pentru fiecare fişã de înscriere introdusã în calculator.
ART. 3
Pentru personalul didactic care efectueazã activitãţile menţionate la art. 2 plata se face de cãtre unitatea de învãţãmânt la care cadrul didactic este încadrat, în baza adeverinţei eliberate de centrul de înscriere şi semnate de preşedintele acestuia.
ART. 4
(1) În cazul în care inspectoratele şcolare utilizeazã specialişti din afara sistemului de învãţãmânt preuniversitar, aceştia beneficiazã de drepturi bãneşti calculate conform art. 2, în baza deciziei inspectorului general, emisã în conformitate cu <>Ordonanţa Guvernului nr. 114/1999 pentru modificarea anexei nr. 11 la <>Legea nr. 40/1991 cu privire la salarizarea Preşedintelui şi Guvernului României, precum şi a personalului Preşedinţiei, Guvernului şi al celorlalte organe ale puterii executive, republicatã, aprobatã prin <>Legea nr. 176/2001 .
(2) Plata drepturilor menţionate la alin. (1) se face de cãtre inspectoratul şcolar.
ART. 5
(1) Cadrele didactice care fac parte din comisia de admitere judeţeanã/a municipiului Bucureşti, în calitate de preşedinte, vicepreşedinte şi secretar, sunt plãtite cu:
- preşedinte - 210 lei (RON);
- vicepreşedinte şi secretar - 200 lei (RON)/persoanã.
(2) Membrii comisiei judeţene de admitere, precum şi personalul din centrul judeţean de admitere, care participã la activitãţile de repartizare computerizatã, sunt plãtiţi cu 200 lei (RON)/persoanã.
ART. 6
(1) Cadrele didactice care fac parte din comisiile pentru susţinerea probelor de aptitudini pentru admiterea în învãţãmântul vocaţional sau din comisiile pentru susţinerea probelor de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã sunt plãtite cu 1,4 lei (RON)/candidat examinat la fiecare probã.
(2) Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii pentru probele de aptitudini pentru admiterea în învãţãmântul vocaţional (acolo unde metodologia prevede contestaţii) ori din comisiile de contestaţii pentru probele scrise de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã vor fi plãtite cu 1,5 lei (RON)/lucrare scrisã reevaluatã.
(3) Plata cadrelor didactice menţionate la alin. (1) şi (2) se face de cãtre unitatea de învãţãmânt la care cadrul didactic este încadrat, în baza adeverinţei semnate de preşedintele centrului în care s-au susţinut probele de aptitudini, respectiv probele de verificare a cunoştinţelor de limbã modernã sau maternã.
ART. 7
(1) Cheltuielile de transport - transportul fişelor de înscriere de la centrul de înscriere la centrul judeţean de admitere, transportul listelor cu elevii declaraţi admişi la liceele vocaţionale pentru validare şi alte cheltuieli pentru persoanele care participã în comisiile organizate pentru admiterea în învãţãmântul liceal şi profesional sunt achitate din bugetul unitãţii şcolare/inspectoratului şcolar, prevãzut pentru deplasãri.
(2) Plata cheltuielilor menţionate la alin. (1) se face de cãtre unitatea la care este încadratã persoana respectivã.
ART. 8
Direcţia generalã învãţãmânt preuniversitar, Direcţia generalã învãţãmânt în limbile minoritãţilor, Direcţia generalã buget-finanţe, patrimoniu şi investiţii, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, precum şi conducerile unitãţilor de învãţãmânt gimnazial şi liceal vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu

Bucureşti, 15 mai 2006.
Nr. 3.915.

-----------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016