Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.713 din 18 decembrie 2008  privind aprobarea institutiilor publice cu sediul in municipii si orase si a categoriilor de persoane pentru care institutiile publice sunt exceptate de la prevederile   art. 5 si 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor masuri in domeniul finantelor publice    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 3.713 din 18 decembrie 2008 privind aprobarea institutiilor publice cu sediul in municipii si orase si a categoriilor de persoane pentru care institutiile publice sunt exceptate de la prevederile art. 5 si 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor masuri in domeniul finantelor publice

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 16 din 9 ianuarie 2009
În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 8 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, aprobatã prin <>Legea nr. 150/2008 , cu modificãrile ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Lista instituţiilor publice exceptate de la prevederile <>art. 5 şi 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, aprobatã prin <>Legea nr. 150/2008 , cu modificãrile ulterioare, prevãzutã în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Se aprobã Lista categoriilor de persoane pentru care instituţiile publice sunt exceptate de la prevederile <>art. 5 şi 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, aprobatã prin <>Legea nr. 150/2008 , cu modificãrile ulterioare, prevãzutã în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
În scopul ridicãrii sumelor în numerar cuvenite persoanelor prevãzute în anexa nr. 2, instituţiile publice au obligaţia de a prezenta unitãţilor Trezoreriei Statului la care îşi au deschise conturile Solicitarea de ridicare a drepturilor salariale în numerar, conform modelului întocmit potrivit anexei nr. 3, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
La data publicãrii prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 938/2008 pentru aprobarea categoriilor de instituţii publice cu sediul în municipii şi oraşe, care sunt exceptate de la prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 262 din 3 aprilie 2008.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 18 decembrie 2008.
Nr. 3.713.

ANEXA 1
-------

LISTA
instituţiilor publice exceptate de la prevederile art. 5 şi 6
din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007
privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice

1. Senatul României
2. Camera Deputaţilor
3. Curtea Constituţionalã
4. Serviciul de Informaţii Externe
5. Serviciul Român de Informaţii - structuri centrale şi unitãţi teritoriale
6. Consiliul Economic şi Social

ANEXA 2
-------

LISTA
categoriilor de persoane pentru care instituţiile publice
sunt exceptate de la prevederile art. 5 şi 6 din Ordonanţa
de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea
unor mãsuri în domeniul finanţelor publice*)


───────────
*) Rãspunderea privind stabilirea sumelor în numerar aferente drepturilor salariale ale personalului exceptat de la prevederile <>art. 5 şi 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, aprobatã prin <>Legea nr. 150/2008 , cu modificãrile ulterioare, revine ordonatorilor de credite.

1. Angajaţii unor instituţii publice cu sediul în municipii şi oraşe cãrora, ca urmare a unor afecţiuni fizice, mentale sau senzoriale, le lipseşte abilitatea de a desfãşura în mod normal activitãţi cotidiene
2. Noii angajaţi ai instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, pânã la intrarea acestora în posesia cardurilor, pe o perioadã de maximum douã luni de la momentul angajãrii
3. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe care îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
- au domiciliul în mediul rural;
- îşi desfãşoarã activitatea în mediul rural.
4. Colaboratorii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, în situaţia în care se încadreazã în una dintre urmãtoarele situaţii:
a) sumele cuvenite acestora se situeazã sub limita a 200 lei/lunã/instituţie;
b) activitatea de bazã se desfãşoarã în mediul rural;
c) activitatea de bazã se desfãşoarã în afara graniţelor ţãrii.
5. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe care au calitatea de agenţi statistici, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
6. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, pentru sumele reprezentând indemnizaţii de delegare, detaşare, transfer şi instalare
7. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, pentru sumele reprezentând pensii alimentare sau reţineri de orice naturã, în condiţiile legii, asupra veniturilor salariale
8. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe trimişi în misiune permanentã la misiunile diplomatice, la oficiile consulare şi la institutele culturale româneşti din strãinãtate, pentru sumele care se acordã în ţarã, în moneda autohtonã, în conformitate cu prevederile legale, pe durata misiunii permanente în strãinãtate
9. Foştii angajaţi ai instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, pentru sumele reprezentând drepturi salariale restante
10. Angajaţii instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe, pânã la împlinirea vârstei majoratului
11. Personalul Direcţiei generale de informaţii a apãrãrii şi structurile din subordinea acesteia din cadrul Ministerului Apãrãrii
12. Personalul Direcţiei generale de informaţii şi protecţie internã, personalul Serviciului special din cadrul Direcţiei Generale Anticorupţie şi personalul Serviciului investigatori acoperiţi aparţinând Inspectoratului General al Poliţiei Române din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative
13. Personalul care desfãşoarã activitãţi informativ-operative din cadrul Serviciului de Protecţie şi Pazã.

ANEXA 3





DENUMIREA INSTITUŢIEI PUBLICE ┌──────────────────────┐
Adresa............. │ Aprobat │
Nr. telefon ....... │ │
Fax................ │Conducerea trezoreriei│
└──────────────────────┘

Cãtre
Trezoreria ..............................

SOLICITARE DE RIDICARE A DREPTURILOR SALARIALE ÎN NUMERAR*)
───────────
*) Se utilizeazã de instituţiile publice cu sediul în municipii şi oraşe, pentru categoriile de persoane enumerate în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.713/2008 privind aprobarea instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe şi a categoriilor de persoane pentru care instituţiile publice sunt exceptate de la prevederile <>art. 5 şi 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice.

În conformitate cu prevederile Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.713/2008 privind aprobarea instituţiilor publice cu sediul în municipii şi oraşe şi a categoriilor de persoane pentru care instituţiile publice sunt exceptate de la prevederile <>art. 5 şi 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 149/2007 privind aprobarea unor mãsuri în domeniul finanţelor publice, vã rugãm a dispune eliberarea în numerar a sumei de ......... lei, reprezentând drepturi salariale cuvenite, astfel:





┌────┬───────────────────────────────────────┬──────────────────────────┬──────┐
│Nr. │Numele/prenumele angajatului care poate│Punctul din anexa nr. 2 la│ │
│crt.│ beneficia de acordarea sumelor în │Ordinul ministrului econo-│Suma │
│ │ numerar**) │miei şi finanţelor │(lei) │
│ │ │nr. 3.713/2008 în baza │ │
│ │ │cãruia se solicitã elibe- │ │
│ │ │rarea numerarului │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────┤
│1. │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────┤
│2. │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────┤
│etc.│ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────┤
│ │ TOTAL │ - │ │
└────┴───────────────────────────────────────┴──────────────────────────┴──────┘


Ordonator de credite, Contabil-şef,
..................... ................
LS LS




──────────
**) În cazul persoanelor prevãzute la pct 11, 12 şi 13 din anexa nr. 2 se va înscrie denumirea direcţiei/serviciului din care aceste persoane fac parte.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice