Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.325 din 8 martie 2002  pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea pretransferarii personalului didactic titular si a transferarii personalului didactic titular disponibilizat prin restrangerea activitatii sau prin desfiintarea unor unitati scolare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.325 din 8 martie 2002 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea pretransferarii personalului didactic titular si a transferarii personalului didactic titular disponibilizat prin restrangerea activitatii sau prin desfiintarea unor unitati scolare

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 393 din 10 iunie 2002
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
în baza prevederilor <>art. 141 lit. p) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 23/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Metodologia privind organizarea şi desfãşurarea pretransferarii personalului didactic titular şi a transferãrii personalului didactic titular disponibilizat prin restrangerea activitãţii sau prin desfiinţarea unor unitãţi şcolare, cuprinsã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abroga orice alte dispoziţii contrare.
ART. 3
Direcţia generalã pentru evaluare, prognoze şi dezvoltare din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii şi inspectoratele şcolare vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Ecaterina Andronescu


ANEXA 1

METODOLOGIE
privind organizarea şi desfãşurarea pretransferarii personalului didactic titular şi a transferãrii personalului didactic titular disponibilizat prin restrangerea activitãţii sau prin desfiinţarea unor unitãţi şcolare

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Pretransferarea personalului didactic în învãţãmântul preuniversitar se organizeazã în baza prevederilor art. 9, ale art. 10 alin. (1) lit. a) şi ale <>art. 18 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu respectarea prevederilor <>art. 15 din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Transferarea personalului didactic disponibilizat prin restrangerea activitãţii sau prin desfiinţarea unor unitãţi şcolare se organizeazã în baza prevederilor art. 9, ale art. 10 alin. (1) lit. b), ale <>art. 13 şi 18 din Legea nr. 128/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu respectarea prevederilor <>art. 15 din Legea nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
(1) La sesiunea de ocupare a posturilor didactice prin pretransferare sau transferare prin restrangerea activitãţii sau prin restructurarea reţelei şcolare pot participa numai cadrele didactice titulare de la şi între toate unitãţile de învãţãmânt.
(2) De la acţiunea de restrangere a activitãţii sunt exceptate cadrele didactice care se încadreazã în prevederile <>art. 101 şi 106 din Legea nr. 128/1997 .
ART. 3
Pretransferarea sau transferarea prin restrangerea activitãţii sau prin restructurarea reţelei şcolare opereazã numai pentru calificarea obţinutã prin studii, conform <>art. 7 din Legea nr. 128/1997 .

CAP. 2
Condiţii de realizare a pretransferarii şi transferãrii

SECŢIUNEA 1
Condiţii generale

ART. 4
(1) Pretransferarea personalului didactic se realizeazã la cerere, pentru apropiere de domiciliu, în aceeaşi localitate sau în localitatea de domiciliu, în funcţie de domiciliul cadrului didactic, la data de 1 mai a fiecãrui an calendaristic.
(2) Pretransferarea personalului didactic se poate realiza şi prin schimb de posturi, pe baza consimţãmântului scris al solicitanţilor, dacã aceştia îndeplinesc urmãtoarele condiţii:
a) mai au cel puţin 5 ani pana la împlinirea vârstei de pensionare prevãzute de lege;
b) provin din acelaşi mediu: urban-urban; rural-rural;
c) au domiciliul stabil în localitatea unde se transfera.
ART. 5
În cazul restrângerii activitãţii unei unitãţi de învãţãmânt se respecta prevederile <>art. 13 alin. (4) din Legea nr. 128/1997 .
ART. 6
(1) Miscarea personalului didactic se realizeazã astfel:
a) în limitele aceluiaşi regim de mediu, respectiv urban-urban, rural-rural, ori din mediul urban în mediul rural, în cazul pretransferarii;
b) în limitele aceluiaşi regim de mediu, respectiv urban-urban, rural-rural, ori din mediul urban în mediul rural, în cazul transferului prin restrangerea activitãţii sau prin desfiinţarea unor unitãţi şcolare.
(2) Pretransferul şi transferul prin restrangerea activitãţii sau prin desfiinţarea unor unitãţi şcolare se realizeazã în unitãţi de învãţãmânt echivalente sau într-o treapta inferioarã de învãţãmânt.
(3) Prin unitãţi de învãţãmânt echivalente, în sensul prezentei metodologii, se înţelege:
a) învãţãmânt preşcolar: grãdiniţe şi grãdiniţe speciale;
b) învãţãmânt primar: clasele I-IV;
c) învãţãmânt gimnazial: clasele V-VIII, învãţãmânt special, şcoli speciale gimnaziale, Palatul Naţional al Copiilor, palate şi cluburi ale copiilor şi elevilor;
d) învãţãmânt profesional şi profesional special;
e) învãţãmânt liceal: clasele IX-XII/XIII, cluburile sportive şcolare, centrele şi cabinetele şcolare/interşcolare de asistenta psihopedagogicã.

SECŢIUNEA a 2-a
Condiţii specifice

ART. 7
Cadrele didactice titulare în învãţãmântul preuniversitar, care solicita transferul de pe şi pe posturile didactice de la centrele şi cabinetele şcolare/interşcolare de asistenta psihopedagogicã, pot participa la sesiunea de pretransferare, indiferent de nivelul unitãţii de învãţãmânt unde funcţioneazã centrul/cabinetul, cu condiţia sa îndeplineascã prevederile <>art. 5 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 128/1997 .
ART. 8
Institutorii titulari disponibilizaţi prin restrangerea activitãţii pot participa la sesiunea de transferãri în vederea ocupãrii unei catedre de specialitate în învãţãmântul gimnazial, în condiţiile prevãzute la art. 6.
ART. 9
(1) Cadrele didactice din unitãţile de învãţãmânt gimnazial sau profesional se pot transfera la o unitate de învãţãmânt liceal, inclusiv grup şcolar, cu clasele I-XII/XIII sau V-XII/XIII, dacã exista o catedra vacanta publicatã, numai pe o catedra din învãţãmântul gimnazial, secundar inferior - clasele V-VIII.
(2) În situaţia prevãzutã la alin. (1) decizia de transfer cuprinde în mod obligatoriu menţiunea nivelului de învãţãmânt pentru care s-a fãcut transferul. Dacã pentru catedra opteazã un cadru didactic dintr-o unitate de învãţãmânt liceal sau postliceal, nu se menţioneazã în decizia de transfer nivelul de învãţãmânt.
ART. 10
(1) Dacã la un grup şcolar exista o catedra vacanta publicatã pentru învãţãmântul profesional, aceasta poate fi ocupatã prin transfer de cadre didactice din învãţãmântul profesional, liceal sau postliceal.
(2) În situaţia în care catedra prevãzutã la alin. (1) este ocupatã de un cadru didactic care provine din învãţãmântul profesional, decizia de transfer cuprinde în mod obligatoriu menţiunea nivelului de învãţãmânt pentru care s-a fãcut transferul. Dacã pentru catedra opteazã un cadru didactic dintr-o unitate de învãţãmânt liceal sau postliceal, nu se menţioneazã în decizia de transfer nivelul de învãţãmânt.
(3) Personalul didactic titular în casele de copii, care a fost transferat, în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 108/1998 , în centre de plasament şi de primire a copilului din cadrul serviciilor publice specializate, precum şi în cadrul Departamentului pentru protecţia copilului, poate participa la sesiunea de pretransferare, în mediul urban-urban, rural-rural şi urban-rural.

CAP. 3
Organizarea şi desfãşurarea acţiunilor de pretransferare şi restrangere a activitãţii

ART. 11
(1) Pretransferarea şi transferarea personalului didactic din învãţãmântul preuniversitar de stat se organizeazã la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic, numita prin decizie a inspectorului şcolar general şi formatã din:
a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct;
b) vicepreşedinte - inspector cu evidenta şi miscarea personalului didactic;
c) secretar - inspector cu atribuţii referitoare la evidenta şi miscarea personalului didactic/inspector şcolar de specialitate;
d) membri - inspectori şcolari de specialitate, profesori consacrati pentru rezultate profesionale, câte unul pentru fiecare specialitate.
(2) Reprezentanţii sindicatelor judeţene/ale municipiului Bucureşti, semnatare ale contractului colectiv de munca - unic la nivel de ramura învãţãmânt, participa ca observatori la lucrãrile comisiei. În aceasta calitate au acces la documentele comisiei, au dreptul de a semnala preşedintelui comisiei eventualele nerespectari ale prevederilor legale şi semneazã alãturi de membrii comisiei documentele finale.
ART. 12
(1) Lista cuprinzând posturile didactice vacante pentru etapa de pretransferare, precum şi pentru soluţionarea cazurilor privind restrangerea activitãţii sau desfiinţarea unor unitãţi de învãţãmânt se valideazã de consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti şi se afişeazã pe Internet şi la inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, cu 30 de zile înaintea declansarii procedurilor de pretransferare şi de transferare, conform calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, în baza prevederilor <>art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 , şi cuprinde menţiunile prevãzute în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezenta metodologie.
(2) Posturile/catedrele vacante, publicate în lista pentru sesiunea de pretransferari, trebuie sa aibã viabilitate/stabilitate de minimum 4 ani.
ART. 13
Posturile declarate vacante în timpul sesiunii de pretransferare se includ în lista posturilor vacante şi se pot ocupa de personalul participant la aceasta sesiune, cu excepţia posturilor de la unitãţile de învãţãmânt în care se restrânge activitatea la specialitatea respectiva.
ART. 14
La soluţionarea cererilor de pretransfer au prioritate cadrele didactice care îndeplinesc funcţii de conducere şi doresc sa se transfere la unitatea de învãţãmânt la care îndeplinesc funcţia de conducere respectiva.
ART. 15
Pentru posturile/catedrele didactice din învãţãmântul alternativ cadrele didactice care participa la sesiunea de pretransferare şi transferare, ca urmare a restrângerii activitãţii, vor anexa la cererea de înscriere documentul care atesta parcurgerea modulului de pedagogie specifica din partea instituţiilor specializate în tipul de alternativa, precum Waldorf, Step by Step, Montessori etc.
ART. 16
Pentru pretransferare sau transferare persoana interesatã depune la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti o cerere-tip însoţitã de documentele menţionate în aceasta. În cazul transferãrii, ca urmare a restrângerii activitãţii, persoana interesatã depune şi o adeverinta eliberata de conducerea unitãţii de învãţãmânt la care este titulara, prin care sa se ateste aceasta situaţie.
ART. 17
Persoanele cu studii superioare care s-au titularizat în învãţãmânt pe posturi de educatori/învãţãtori, conform <>Legii nr. 6/1969 privind Statutul personalului didactic, şi nu sunt absolvente de liceu pedagogic pot participa la sesiunea de pretransferari sau la cea de transferãri pentru ocuparea unui post/catedra corespunzãtor/corespunzãtoare specializãrii dobândite prin studii numai în învãţãmântul gimnazial şi profesional.
ART. 18
Soluţionarea cererilor de transferare se face în urmãtoarea ordine:
a) restrangerea activitãţii în cadrul unitãţii de învãţãmânt;
b) restrangerea activitãţii la nivelul aceleiaşi localitãţi;
c) restrangerea activitãţii la nivelul aceluiaşi judeţ;
d) restrangerea activitãţii la unitãţi de învãţãmânt din alte judeţe.
ART. 19
Restrangerea activitãţii în cadrul unitãţii de învãţãmânt se soluţioneazã prin transferarea cadrelor didactice titulare pe o catedra intrata în restrangere de activitate, care solicita sa fie transferate pe o alta catedra în aceeaşi unitate de învãţãmânt, conform specializãrilor obţinute prin studii, cu avizul consiliului de administraţie al unitãţii de învãţãmânt.
ART. 20
(1) Pentru postul solicitat de personalul didactic care este la egalitate de punctaj, dupã aplicarea criteriilor social-umanitare, se organizeazã concurs, cu cel puţin o zi înaintea şedinţei de rezolvare a pretransferarilor.
(2) Comisia de concurs se numeşte prin decizie a inspectorului şcolar general şi are urmãtoarea componenta:
a) preşedinte - inspector şcolar de specialitate;
b) membri - 2 profesori metodişti, de aceeaşi specialitate, cu gradul didactic I.
ART. 21
(1) Comisia de mobilitate a personalului didactic analizeazã cererile solicitanţilor şi hotãrãşte modalitatea de soluţionare, în prezenta acestora, în şedinţa organizatã la data prevãzutã în calendarul miscarii personalului didactic.
(2) Cadrul didactic care nu participa la şedinţa de soluţionare a pretransferarilor şi transferarilor are dreptul sa desemneze, prin procura specialã, un împuternicit care sa îi reprezinte interesele.
ART. 22
(1) Ierarhizarea cadrelor didactice care participa la sesiunea de pretransferare sau transferare se face pe baza punctajului rezultat din evaluarea activitãţii, conform <>art. 13 alin. (5) din Legea nr. 128/1997 , pe baza criteriilor menţionate în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezenta metodologie.
(2) Repartizarea posturilor didactice se face în ordinea descrescãtoare a punctajului obţinut prin evaluarea activitãţii. Opţiunea se exprima în scris, în cererea-tip, şi se consemneazã, cu certificare prin semnatura solicitantului/ împuternicitului, în procesul-verbal al comisiei pentru mobilitatea personalului didactic.
ART. 23
Pe baza hotãrârii comisiei pentru mobilitatea personalului didactic inspectorul şcolar general emite decizie de pretransferare/transferare, cu precizarea postului/catedrei didactice şi a nivelului de învãţãmânt, cu excepţiile prevãzute de prezenta metodologie.
ART. 24
(1) Contestaţiile se depun la inspectoratul şcolar în termen de doua zile de la comunicarea deciziei şi se soluţioneazã de cãtre consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar în termen de 5 zile de la înregistrarea acesteia.
(2) Contestaţia cadrului didactic care nu a participat personal la şedinţa de soluţionare a pretransferarilor şi transferarilor şi care este nemulţumit de postul/catedra repartizata din oficiu se soluţioneazã în prezenta acestuia. Consiliul de administraţie solicita comisiei de mobilitate a personalului didactic lista posturilor/catedrelor rãmase vacante dupã încheierea sesiunii de ocupare a posturilor didactice prin pretransferare sau transferare, pe care o prezintã contestatorului pentru a face o noua opţiune.
ART. 25
Personalul didactic al cãrui post a intrat în restrangere de activitate şi care a fost transferat pe un post cu viabilitate mai mica de 4 ani intra cu intaietate la urmãtoarea restrangere a activitãţii, fãrã a fi aplicate criteriile de evaluare în raport cu cadrele didactice care ocupa posturi de aceeaşi specialitate.
ART. 26
Restrangerile de activitate nesolutionate dupã epuizarea tuturor posturilor vacante la nivelul localitãţii şi al judeţului se soluţioneazã prin detaşare în interesul învãţãmântului pe durata prevãzutã de lege pe posturi didactice rezervate.
ART. 27
Pretransferarea şi transferarea prin restrangere de activitate a cadrelor didactice din palatele şi cluburile copiilor se organizeazã şi se desfãşoarã conform prezentei metodologii.
ART. 28
Afişarea rezultatelor la pretransferari se face dupã controlul efectuat de cãtre Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii. În cazul în care se vor constata nereguli, persoanele vinovate vor rãspunde administrativ, disciplinar, civil sau penal, dupã caz.


ANEXA 1
--------
la metodologie
--------------

Lista care se afişeazã va conţine urmãtoarele informaţii:
Specialitatea .......................... (numãrul de posturi/catedre în restrangere de activitate la nivelul judeţului ................)



┌────┬────────┬───────────────────┬─────────────┬─────────────┬───────┬────┬───┐
│Nr. │Unitatea│Tipul de curriculum│Valabilitatea│Nivel de │ │ │Ob-│
│crt.│şcolarã ├───────────────────┤ postului │învãţãmânt: │ │ │ser│
│ │ │ Compozitia │ │- preşcolar │Locali-│Me- │va-│
│ │ │ curriculara │ │- primar │tatea │diul│tii│
│ │ │ │ │- gimnazial │ │ │ │
│ │ │ │ │- profesional│ │ │ │
│ │ │ │ │- liceal/ │ │ │ │
│ │ │ │ │ postliceal │ │ │ │
├────┼────────┼───────┬───────────┼─────────────┼─────────────┼───────┼────┼───┤
│ │ │Trunchi│ C.D.S. │ │ │ │ │ │
│ │ │ comun │(opţionale)│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───────┼───────────┼─────────────┼─────────────┼───────┼────┼───┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───────┼───────────┼─────────────┼─────────────┼───────┼────┼───┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴───────┴───────────┴─────────────┴─────────────┴───────┴────┴───┘




ANEXA 2
--------
la metodologie
--------------

CRITERII ŞI PUNCTAJE
pentru evaluarea personalului didactic

1. Inspecţia şcolarã la clasa
Evaluarea este realizatã de inspectorii şcolari de specialitate. Aprecierea inspecţiei şcolare se exprima prin note de la 10 la 1. Se ia în considerare ultima inspecţie efectuatã în ultimii 4 ani. Inspecţia şcolarã pentru restrangere de activitate se face, în caz de egalitate, în urma aplicãrii punctajului de la criteriile prevãzute la pct. 2-5, pentru departajare la nivelul unitãţii. Pentru soluţionarea cererilor de restrangere a activitãţii punctajul acordat prin cuantificarea notei acordate la inspecţia şcolarã nu se include în punctajul pe baza cãruia se ierarhizeaza cererile cadrelor didactice de cãtre comisia judeteana.
Pentru pretransferari punctajul inspecţiei şcolare menţionat mai sus se aplica numai în cazul în care doua sau mai multe persoane solicita acelaşi post.

2. Nivelul studiilor (pentru cei care se încadreazã în situaţiile prevãzute la lit. A, B, C, D, E şi H se cumuleazã şi punctajul prevãzut la lit. F şi G, cu condiţia sa prezinte documente de studii justificative)



A. Absolvenţi ai şcolii normale sau ai şcolii
postliceale pedagogice - 5 puncte
B. Absolvenţi ai unui colegiu pedagogic
universitar (institutori)*) - 8 puncte


*) Educatoarele şi invatatoarele care au dobândit funcţia
de institutor prin absolvirea învãţãmântului superior
de scurta/lungã durata.

C. Maiştri instructori absolvenţi de:
1. şcoala postliceala - 5 puncte
2. liceu + şcoala de maiştri - 5 puncte
3. liceu industrial - 3 puncte
4. liceu teoretic şi şcoala profesionalã - 3 puncte
D. Absolvenţi ai învãţãmântului superior de scurta durata
sau ai institutului pedagogic cu diploma de absolvire - 8 puncte
E. Absolvenţi în specialitate ai învãţãmântului superior
de lungã durata cu diploma de licenta - 10 puncte
F. Absolvenţi ai învãţãmântului superior de lungã durata
cu diploma de licenta şi ai unor studii
postuniversitare de specializare - 8 puncte
G. Absolvenţi ai învãţãmântului superior de lungã durata
cu diploma de licenta şi cu:
- studii aprofundate de specialitate - 11 puncte
- cursuri de perfecţionare postuniversitarã - 6 puncte
- doctorat obţinut în domeniul altei specializãri
decât cel al specializãrii/specializãrilor înscrise
pe diploma de licenta
- grad didactic I obţinut pe baza de examene şi doctorat
obţinut în domeniul altei specializãri decât cel al
specializãrii/specializãrilor înscrise pe diploma
de licenta
- grad didactic I obţinut pe baza de examene şi doctorat
obţinut în domeniul specializãrii/specializãrilor
înscrise pe diploma de licenta - 12 puncte
H. Absolvenţi ai învãţãmântului postliceal (şcoala
postliceala sau şcoala de maiştri) cu a doua specializare - 5 puncte

3. Gradul didactic


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Vechimea în
Vechimea în Definitivat Gradul învãţãmânt la Gradul Doctorat
învãţãmânt didactic data acordãrii didactic I
II gradului
didactic I
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2- 5 ani 10 puncte 12 puncte 2- 5 ani - 20 de puncte
6- 9 ani 6 puncte 11 puncte 6- 9 ani 15 puncte 20 de puncte
10-14 ani 5 puncte 10 puncte 10-14 ani 14 puncte 20 de puncte
15-20 de ani 4 puncte 9 puncte 15-20 de ani 13 puncte 20 de puncte
21-25 de ani 3 puncte 8 puncte 21-25 de ani 12 puncte 20 de puncte
peste 25 de 2 puncte 7 puncte peste 25 de 11 puncte 20 de puncte
ani ani
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


NOTA:
1. Se puncteazã ultimul grad didactic dobândit.
2. La punctajul corespunzãtor vechimii menţionat mai sus se adauga câte 2 puncte pentru fiecare dintre gradele didactice: definitivat, gradul didactic II, respectiv gradul didactic I, dacã au fost acordate cu media 10.
3. Personalului didactic cãruia i s-a acordat gradul didactic I pe baza calificativului "admis" i se echivaleaza acest calificativ cu nota 10.

4. Rezultatele obţinute în activitatea didactica
Calificativul obţinut în anul şcolar 2000/2001 şi 2001/2002 (parţial):
- Foarte bine - 10 puncte
- Bine - 7 puncte
- Satisfãcãtor - 2 puncte
- Nesatisfãcãtor - 0 puncte
NOTA:
În cazul întreruperii activitãţii la catedra în perioada ultimilor 2 ani se iau în considerare calificativele pentru ultimii 2 ani şcolari în care cadrul didactic şi-a desfãşurat activitatea.

5. Activitatea metodica şi ştiinţificã doveditã prin documente justificative*):
-------------
*) Se puncteazã activitatea din ultimii 5 ani.



a) la nivelul:

- şcolii (de exemplu: activitate în comisia metodica,
responsabil cu activitatea de perfecţionare, altele) - maximum 4 puncte
- judeţului/municipiului Bucureşti (de exemplu:
metodist al inspectoratului şcolar
judeţean/inspectoratului şcolar al municipiului
Bucureşti/Casei Corpului Didactic, formator local,
membru al comisiei consultative pe discipline,
membru al consiliului consultativ, altele) - maximum 7 puncte
- naţional (de exemplu: formator naţional, membru
al comisiei naţionale de specialitate sau al altor
consilii/comisii naţionale menţionate în Legea
nr. 84/1995, republicatã) - maximum 8 puncte

b) participare în colective de elaborare de:

- programe aprobate de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii - maximum 4 puncte
(participarea în colective de elaborare) pentru toate
programele
- manuale şcolare aprobate de Ministerul Educaţiei
şi Cercetãrii - 7 puncte/manual
- ghiduri metodologice sau alte auxiliare curriculare - maximum 3 puncte
pentru toate
ghidurile
- articole de specialitate, lucrãri ştiinţifice,
studii de specialitate, publicate în reviste
de specialitate: - 1 punct/toate
- 0,5 puncte/
lucrare
- 1 punct/fiecare
studiu
- cãrţi în domeniul educaţional, publicate - maximum 5 puncte/
carte publicatã
- mijloace de învãţãmânt omologate de Ministerul
Educaţiei şi Cercetãrii - maximum 5 puncte

c) activitãţi desfãşurate în cadrul programelor
de reforma coordonate de Ministerul Educaţiei
şi Cercetãrii (PHARE-VET, PHARE, Banca Mondialã),
altele decât cele punctate anterior - maximum 3 puncte



Detalierea punctajelor prevãzute la prezentul punct se va face în şedinţa consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, şi se afişeazã o data cu afişarea listei posturilor vacante pentru etapa de pretransferare şi pentru soluţionarea restrangerilor de activitate.
Dupã totalizarea punctajului, în caz de egalitate, se vor lua în considerare pentru departajare criterii social-umanitare, în urmãtoarea ordine:
a) soţ (sotie) cu domiciliul în localitate;
b) pãrinţi cu domiciliul în localitate;
c) starea de sãnãtate care nu permite pãrãsirea localitãţii (certificat medical de la comisia de expertiza a capacitãţii de munca);
d) soţ (sotie) cu activitatea în învãţãmânt;
e) alte cauze obiective dovedite cu acte (de exemplu: unic intretinator de familie şi cu domiciliul în localitatea respectiva).

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016