Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 294 din 13 mai 2003  pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2003 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Industriei si Resurselor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 294 din 13 mai 2003 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2003 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Industriei si Resurselor

EMITENT: MINISTERUL INDUSTRIEI SI RESURSELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 350 din 22 mai 2003

În temeiul <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţilor de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, în conformitate cu prevederile <>art. 24 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã şi ale <>Legii bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 şi în baza prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 19/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Industriei şi Resurselor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul industriei şi resurselor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2003 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Ministerului Industriei şi Resurselor, în conformitate cu indicatorii prevãzuţi în anexele nr. 1-6 la prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor prevãzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare prevãzute la art. 1 reprezintã limite maxime şi nu pot fi depasite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Industriei şi Resurselor, cu avizul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale şi al Ministerului Finanţelor Publice.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depasiri sau nerealizari ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienta aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia generalã buget, finanţe, contabilitate va comunica bugetele de venituri şi cheltuieli institutelor de cercetare-dezvoltare menţionate mai sus, pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor acestora.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul industriei
şi resurselor,
Dan Ioan Popescu

Bucureşti, 13 mai 2003.
Nr. 294.



ANEXA 1

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
PENTRU MECANICĂ FINA - CEFIN BUCUREŞTI


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare
pentru Mecanicã Fina-CEFIN
- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │% col 2/ │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col 1*) │
│ │ │ aprobat │ │ 100 │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 39.100.000 49.378.368 126,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 38.900.000 49.128.368 126,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza *) 3 37.900.000 47.978.368 126,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 1.000.000 1.150.000 115,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 200.000 250.000 125,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinareb 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 38.800.000 49.028.368 126,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 38.620.000 48.788.368 126,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 2.250.000 2.500.000 111,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 21.565.041 26.839.411 124,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 15.999.709 18.744.713 117,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de stat 12 3.397.247 4.572.428 134,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 728.085 640.140 87,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri sociale
de sãnãtate 14 1.120.000 1.312.130 117,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15 1.570.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 620.000 2.500.000 403,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art.32 din
Legea bugetului de stat pe
anul 2003, nr.631/2002 17 239.996 288.780 120,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 6.000 7.000 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 13.000 15.000 115,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 13.925.964 16.638.177 119,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 180.000 240.000 133,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23 180.000 240.000 133,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 25 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 300.000 350.000 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
STABILITE POTRIVIT LEGII 27 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP.PIERDERILOR DIN CONTABILE
ANII PRECEDENTI 28 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 75.000 87.500 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI
(potrivit O.G. nr. 57/2002),
din care: 30 225.000 262.500 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) apentru cointeresarea personalului
angajat 31 45.000 52.500 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat de
organul administraţiei publice
centrale coordonator 32 135.000 157.500 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33 45.000 52.500 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 2.120.000 2.150.000 101,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 620.000 650.000 104,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 1.500.000 1.500.000 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 2.120.000 2.150.000 101,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 2.120.000 2.150.000 101,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 37.900.000 47.978.368 126,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 37.620.000 47.638.368 126,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 280.000 340.000 121,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total institut,
din care: 50 150 171 114,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare -dezvoltare 51 110 112 101,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut**) (lei/persoana) 52 7.867.616 8.732.804 111,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Câştig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 8.902.080 10.148.300 114,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48**)100) 54 0,7 0,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd. 47/rd.50) 55 252.667 280.575 111,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.29xlOO/capital propriu) 56 4,1 4,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





────────────
*) Veniturile realizate din contracte de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sunt în suma de 26.691.204 mii lei, încheiate la data de 19.12.2002
**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.

NOTA : În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 320.000 mil. lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 370.000 mil. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 135.000 mil. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest servicii






ANEXA 2

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
ŞI ÎNCERCĂRI PENTRU ELECTROTEHNICA - ICMET CRAIOVA


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare
ICMET Craiova
- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │% col 2/ │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col 1*) │
│ │ │ aprobat │ │ 100 │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 66.044.000 78.032.635 118,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 61.565.000 75.232.635 122,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 58.589.000 69.272.635 118,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 2.976.000 5.960.000 200,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 1.170.000 1.250.000 106,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6 3.309.000 1.550.000 46,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 58.149.000 71.824.635 123,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 57.848.000 71.734.635 124,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 11.992.000 14.973.000 124,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 32.613.054 37.843.140 116,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 23.873.080 28.032.000 117,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de stat 12 5.429.143 6.885.000 126,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 1.163.254 963.900 82,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de sãnãtate 14 1.671.116 1.962.240 117,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 1.302.000 1.560.000 119,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 32
din Legea bugetului de stat pe
anul 2003, nr. 631/2002 17 291.000 420.480 144,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 117.000 124.160 106,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 40.000 62.000 155,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20 10.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 11.492.946 16.741.855 145,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 80.000 90.000 112,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24 80.000 90.000 112,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli excepţionale 25 221.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 7.895.000 6.208.000 78,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
STABILITE POTRIVIT LEGII 27
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE
ANII PRECEDENTI 28 2.000.000 221.000 11,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 1.973.750 1.552.000 78,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002), din care: 30 3.921.250 4.435.000 113,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 31 784.250 887.000 113,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat
de organul administraţiei publice
centrale coordonator 32 2.352.750 2.661.000 113,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33 784.250 887.000 113,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 4.280:000 4.661.000 108,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 2.280.000 2.661.000 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 2.000.000 2.000.000 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 4.280.000 4.661.000 108,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 4.280.000 4.661.000 108,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 58.589.000 69.272.635 118,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 54.872.000 65.774.635 119,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 3.717.000 3.498.000 94,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total
institut, din care: 50 300 302 100,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare- dezvoltare 51 155 155 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut**) (lei/persoana) 52 6.375.022 7.487.583 117,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Câştig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 7.726.579 9.071.004 117,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48**)100) 54 6,8 5,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd. 47/rd.50) 55 195.297 229.380 117,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.29xlOO/capital propriu) 56 79,6 62,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





──────────────
*) Veniturile realizate din contracte de cercetare încheiate cu ordonatorul principal de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în suma de 4.802.102 mii iei
**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.

NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 453.600 mil. lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 405.000 mil. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 38.400 mil. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest. servicii





ANEXA 3

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
PENTRU UTILAJ PETROLIER - IPCUP PLOIESTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare
pentru Utilaj Petrolier
- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │% col 2/ │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col 1*) │
│ │ │ aprobat │ │ 100 │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 33.100.000 42.040.000 127,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 33.000.000 41.740.000 126,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 33.000.000 39.940.000 121,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 1.800.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 100.000 300.000 300,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 32.440.000 41.080.000 126,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 32.420.000 40.880.000 126,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 2.300.000 3.000.000 130,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 25.932.171 30.410.201 117,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 19.042.000 22.578.344 118,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de stat 12 4.262.391 5.483.660 128,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 914.000 767.713 84,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de sãnãtate 14 1.332.940 1.580.484 118,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 800.000 1.500.000 187,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 32 din
Legea bugetului de stat pe anul
2003, nr. 631/2002 17 200.000 338.675 169,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 10.000 19.200 192,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 20.000 50.000 250,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20 10.000 48.000 480,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 3.147.829 5.513.924 175,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 20.000 200.000 1.000,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23 20.000 200.000 1.000,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 25
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 660.000 960.000 145,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBIL.
STABILITE POTRIVIT LEGII 27
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABILE
ANII PRECEDENTI 28 495.000 720.000 145,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 165.000 240.000 145,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002), din care: 30 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 31
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltarii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat de
organul administraţiei publice
centrale coordonator 32
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 2.100.000 3.000.000 142,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 800.000 1.500.000 187,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 1.300.000 1.500.000 115,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 2.100.000 3.000.000 142,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 2.100.000 3.000.000 142,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 33.000.000 39.940.000 121,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 32.420.000 39.080.000 120,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 580.000 860.000 148,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total
institut, din care: 50 270 282 104,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare-dezvoltare 51 221 231 104,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut**) (lei/persoana) 52 5.478.395 6.331.724 115,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Cistig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 5.592.483 6.459.318 115,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48**)100) 54 1,8 2,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd. 47/rd.50) 55 122.222 141.631 115,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.29xlOO/capital propriu) 56 0,2 0,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





──────────────
*) Veniturile realizate din contracte de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sunt în suma de 3.438.000 mii lei
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.
NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 609.703 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 508.086 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 34.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest. servicii







ANEXA 4

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
ÎN SUDURA ŞI ÎNCERCĂRI DE MATERIALE - ISIM TIMIŞOARA


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudura şi
Încercãri de Materiale ISIM
- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │ % │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col.2/col│
│ │ │ aprobat │ │1*) │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ 100 │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 21.578.040 26.884.909 124,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 21.328.040 26.583.909 124,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza 3 19.071.040 23.861.909 125,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 2.257.000 2.722.000 120,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 250.000 301.000 120,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 20.623.040 25.713.909 124,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 20.123.040 25.113.909 124,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 2.228.125 2.800.000 125,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 10.691.323 14.792.133 138,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 7.858.975 9.900.000 126,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de stat 12 1.749.591 2.363.450 135,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 375.449 330.883 88,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de sãnãtate 14 550.128 693.000 126,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15 1.136.520 1.504.800 132,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 726.000 1.600.000 220,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 32
din Legea bugetului de stat pe
anul 2003, nr. 631/2002 17 117.885 148.500 126,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 19.100 23.420 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 38.000 46.000 121,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 5.166.087 5.703.855 110,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 500.000 600.000 120,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23 500.000 600.000 120,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 25
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 955.000 1.171.000 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
STABILITE POTRIVIT LEGII 27
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABIL.
ANII PRECEDENTI 28
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 238.750 292.750 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002), din care: 30 716.250 878.250 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 31 143.250 175.650 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat de
organul administraţiei publice
centrale coordonator 32 429.750 526.950 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33 143.250 175.650 122,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 3.848.000 2.700.000 70,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 1.048.000 1.600.000 152,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 2.800.000 1.100.000 39,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 3.848.000 2.700.000 70,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 3.848.000 2.700.000 70,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 19.071.040 23.861.909 125,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 17.866.040 22.391.909 125,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 1.205.000 1.470.000 122,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total
institut, din care: 50 105 114 108,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare-dezvoltare 51 72 84 116,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut*) (lei/persoana) 52 5.784.108 6.665.790 115,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Câştig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 6.362.519 7.316.897 115,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48*)100) 54 6,7 6,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd. 47/rd.50) 55 181.629 209.315 115,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.29x 100/capital propriu) 56 14,5 17,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




─────────
*) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.
NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 380.000 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 335.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 66.200 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest. servicii






ANEXA 5

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA - ECOIND BUCUREŞTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ECOIND

- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │ % │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col.2/col│
│ │ │ aprobat │ │1*) │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ 100 │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 20.830.000 28.205.702 135,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 20.730.000 28.105.702 135,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza*) 3 20.400.000 27.855.702 136,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 330.000 250.000 75,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 100.000 100.000 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 19.946.000 27.155.702 136,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 19.821.000 27.030.702 136,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 2.008.000 2.740.000 136,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 11.459.578 16.755.373 146,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 8.422.770 11.050.000 131,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri sociale
de stat 12 1.876.620 2.693.573 143,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 402.139 377.100 93,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri sociale
de sãnãtate 14 589.594 773.500 131,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15 850.000 1.861.200 219,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 400.000 750.000 187,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 32
din Legea bugetului de stat pe
anul 2003, nr. 631/2002 17 30.000 165.750 552,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 17.680 21.000 118,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 46.000 150.000 326,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20 10.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 4.999.742 6.448.579 129,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 125.000 125.000 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24 125.000 125.000 100,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 25
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 884.000 1.050.000 118,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
STABILITE POTRIVIT LEGII 27
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABIL.
ANII PRECEDENTI 28
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 221.000 262.500 118,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002), din care: 30 663.000 787.500 118,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 31 132.100 157.500 119,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat de
organul administraţiei publice
centrale coordonator 32 397.800 472.500 118,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33 133.100 157.500 118,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 1.956.000 1.811.646 92,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 400.000 750.000 187,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 1.556.000 1.061.646 68,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 1.956.000 1.811.646 92,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 1.956.000 1.811.646 92,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 20.400.000 27.855.702 136,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 19.491.000 26.780.702 137,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 909.000 1.075.000 118,3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total institut,
din care: 50 130 141 108,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de cercetare
-dezvoltare 51 115 125 108,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut**) (lei/persoana) 52 4.931.263 6.208.209 125,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Cistig mediu lunar pe sal. - personal
de cercetare-dezvoltare 53 5.547.836 6.948.148 125,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48**)100) 54 4,7 4,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd.47/rd.50) 55 156.923 197.558 125,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.30x 1 00/capital propriu) 56 15,0 17,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





───────────────
*) Veniturile realizate din contracte de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sunt în suma de 2.254.000 mii lei, încheiate la data de 28.02.2002, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în suma de 6.707.600 mii lei
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.

NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 180.000 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 270.000 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 95.710 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest. servicii






ANEXA 6

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
PENTRU ENERGIE - ICEMENERG BUCUREŞTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2003
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICEMENERG

- mii lei -
┌────────────────────────────────────────┬───┬───────────┬───────────┬─────────┐
│ INDICATORI │Nr.│ Anul 2002 │ Anul 2003 │ % │
│ │rd.│ Buget │ Prevederi │col.2/col│
│ │ │ aprobat │ │1*) │
│ │ │ 00.000.000│ 00.000.000│ 100 │
└────────────────────────────────────────┴───┴───────────┴───────────┴─────────┘
I VENITURI TOTALE, din care: 1 83.657.000 101.682.869 121,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Venituri din exploatare, din care: 2 83.027.000 100.958.369 121,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Venituri din activitatea de baza *) 3 80.927.000 98.758.369 122,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Venituri din alte activitãţi 4 2.100.000 2.200.000 104,8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Venituri financiare 5 630.000 724.500 115,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Venituri extraordinare 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 80.437.000 99.817.789 124,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Cheltuieli pentru exploatare total,
din care: 8 80.427.000 99.802.789 124,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Cheltuieli materiale 9 7.600.000 9.348.000 123,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli cu personalul, din care: 10 45.888.830 54.006.995 117,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- salarii brute 11 33.630.371 39.978.502 118,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri sociale
de stat 12 7.601.502 9.850.876 129,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru ajutor şomaj 13 1.631.224 1.379.123 84,5
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţie pentru asigurãri
sociale de sãnãtate 14 2.354.126 2.798.495 118,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 15
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 16 2.200.000 2.700.000 122,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) Cheltuieli prevãzute de art. 32 din
Legea bugetului de stat pe anul
2003, nr. 631/2002 17 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) Cheltuieli de protocol 18 115.300 37.302 32,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) Cheltuieli reclama şi publicitate 19 25.000 40.000 160,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) Cheltuieli cu sponsorizarea 20
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) Alte cheltuieli 21 24.597.870 33.670.492 136,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Cheltuieli financiare, din care: 22 10.000 15.000 150,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli privind dobânzile 23 10.000 15.000 150,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli financiare 24
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Cheltuieli extraordinare 25
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 26 3.220.000 1.865.080 57,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE
STABILITE POTRIVIT LEGII 27
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
V ACOP. PIERDERILOR DIN CONTABIL.
ANII PRECEDENTI 28 2.402.775 1.398.810 58,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VI IMPOZIT PE PROFIT 29 817.225 466.270 57,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENTI (potrivit
O.G. nr. 57/2002), din care: 30 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) pentru cointeresarea personalului
angajat 31
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii
şi dotãri ale acestuia, aprobat de
organul administraţiei publice
centrale coordonator 32
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) pentru desfãşurarea activitãţii
curente sau în vederea utilizãrii
în anul urmãtor 33
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) vãrsãminte la buget 34
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
VIII SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care: 35 4.100.000 4.200.000 102,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Surse proprii 36 2.200.000 2.700.000 122,7
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii 37 1.900.000 1.500.000 78,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Credite bancare pentru investiţii 38
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 39
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 40
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Alte surse 41
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IX CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII,
din care: 42 4.100.000 4.200.000 102,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului 43 4.100.000 4.200.000 102,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Rambursãri rate aferente creditelor
pentru investiţii 44
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- interne 45
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- externe 46
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
X DATE DE FUNDAMENTARE
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Volum de activitate 47 80.927.000 98.758.369 122,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2 Costuri aferente volumului de
activitate 48 78.327.000 97.602.789 124,6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3 Rezultate (+/-) 49 2.600.000 1.155.580 44,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4 Numãr mediu personal, total
institut, din care: 50 262 280 106,9
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- numãr mediu personal de
cercetare-dezvoltare 51 227 237 104,4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5 Cîştigul mediu lunar pe salariat
total institut**) (lei/persoana) 52 10.125.118 11.561.757 114,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Cistig mediu lunar pe sal. -
personal de cercetare-dezvoltare 53 10.216.865 11.647.226 114,0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7 Rentabilitatea (rd.49/rd.48**)100) 54 3,3 1,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8 Productivitatea muncii pe total
personal (mii lei/pers.)
(rd. 47/rd.50) 55 308.882 352.708 114,2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9 Rata rentabiliatatii financiare
(rd.29x100/capital propriu) 56 7,1 4,1
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





──────────────

*) Veniturile realizate din contracte de cercetare încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în suma de 1.476.000 mii lei
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenta sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie, a conducatorului unitãţii (manageri, directori generali sau directori, dupã caz) şi a drepturilor bãneşti ale persoanelor angajate pe baza de convenţii civile de prestãri servicii.
NOTA: În cheltuielile cu salariile pe anul 2003, s-au cuprins şi:
- suma de 340.000 mii. lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie
- suma de 556.000 mii. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale managerului, administratorului sau directorului
- suma de 235.000 mii. lei, reprezentând drepturile bãneşti ale pers. angaj. pe baza conv. civile de prest. servicii

─────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016