Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 270 din 17 martie 2006  privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2006 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care functioneaza in coordonarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 270 din 17 martie 2006 privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2006 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care functioneaza in coordonarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 274 din 27 martie 2006
În conformitate cu prevederile <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,
în temeiul prevederilor art. 3 alin. (1) pct. 14, ale art. 4 pct. I.8 şi pct. II.1, precum şi ale <>art. 5 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul mediului şi gospodãririi apelor emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) Se aprobã bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care funcţioneazã în coordonarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor:
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Mediului - I.C.I.M. Bucureşti;
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Marinã "Grigore Antipa" - I.N.C.D.M. Constanţa;
- Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare "Delta Dunãrii" - I.N.C.D.D.D. Tulcea.
(2) Bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor menţionate la alin. (1) sunt prevãzute în anexele nr. 1-3 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevãzute la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrare în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia generalã economicã va comunica bugetele de venituri şi cheltuieli institutelor prevãzute la art. 1 alin. (1) pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor acestora.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Sulfina Barbu

Bucureşti, 17 martie 2006.
Nr. 270.

ANEXA 1



MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODĂRIRII APELOR
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE
PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI - I.C.I.M. Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI
PE ANUL 2006

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IINDICATORI Nr. Preliminat/ Prevederi %
Rd. realizat an 2006
an 2005 - mii lei -
- mii lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A 0 1 2 3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. VENITURI TOTALE, din care: 01 11.126,65 11.931,32 107
1. VENITURI DIN EXPLOATARE 02 11.106,92 11.909,32 107
din care:
a) Venituri din activitatea de baza*) 03 10.381,72 10.996,00 106
b) Venituri din alte activitãţi conexe
activitãţii de cercetare-dezvoltare 04 725,21 913,32 126
2. VENITURI FINANCIARE 05 19,73 22,00 112
3. VENITURI EXTRAORDINARE 06 0,00 0,00 0
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 07 9.961,42 10.614,36 107
1. Cheltuieli de exploatare, total, din
care: 08 9.960,24 10.608,76 107
a) Bunuri si servicii 09 1.218,70 1.271,40 104
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 6.304,81 6.779,82 108
- cheltuieli cu salariile 11 4.350,51 4.735,70 109
- contribuţii de asigurãri sociale de stat 12 940,91 926,77 98
- contribuţii de asigurãri de somaj 13 113,30 117,31 104
- contribuţii de asigurari sociale de
sãnãtate 14 305,50 331,50 109
- contribuţii de asigurãri pentru accidente
de munca si boli profesionale 15 59,36 64,52 109
- contribuţii pentru, concedii si
indemnizaţii 0,00 35,19
- alte cheltuieli de personal, din care: 16 535,22 568,82 106
- deplasari, detasari 17 86,95 125,40 144
- tichete de masa 18 448,27 443,42 99
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea si provizioanele 19 119,69 143,63 120
d) Cheltuieli de protocol 20 7,23 8,25 114
e) Cheltuieli de reclama si publicitate 21 29,00 45,90 158
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 1,00 1,00 100
g) Cheltuieli prevãzute de articolul 21
(3-lit.c) din Legea numarul 571/2003 23 48,54 61,56 127
privind Codul fiscal
h) Alte cheltuieli 24 2.231,29 2.297,20 103
2. Cheltuieli financiare, din care: 25 1,18 5,60 476
- cheltuieli privind dobânzile 26 0,00 3,8
- alte cheltuieli financiare 27 1,18 1,8 153
3. Cheltuieli extraordinare 28 0,00 0,00 0
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 1.165,23 1.316,96 113
IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE 30 0,00 0,00 0
STABILITE POTRIVIT LEGII
IV. IMPOZIT PE PROFIT 31 186,43 210,71 113
VI. REZULTATUL NET(profit/pierdere) 32 978,80 1.106,24 113
VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE 33 0,00 0,00 0
DIN ANII PRECEDENTI
VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ 34 978,80 1.106,24 113
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN
ANII PRECEDENŢI (potrivit 0.G. nr. 57/2002,
aprobata prin Legea 324/2003) din care:
a) pentru cointeresarea personalului
angajat in activitatea de cercetare-
dezvoltare 35 195,76 221,25 113
b) pentru finantarea dezvoltarii
institutului, in conformitate cu planul
de investiţii si dotãrile acestuia, aprobat
de organul administratiei centrale
coordonator 36 587,28 663,75 113
c) pentru desfãşurarea activitãţii curente 37 195,76 221,25 113
IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, 38 147,99 1.587,28 1072,56
din care:
1. Surse proprii 39 84,49 587,28 694
2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru
investiţii 40 63,50 1000,00 1574
3. Credite bancare pentru investiţii 41 0,00 0,00 0
- interne 42 0,00 0,00 0
- externe 43 0,00 0,00 0
4. Alte surse 44 0,00 0,00 0
X. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 45 147,99 1.587,28 1072,56
1. Investiţii, inclusiv investiţii in curs
la finele anului 46 147,99 1.587,28 1072,56
2. Rambursãri de rate aferente creditelor
pentru investiţii 47 0,00 0,00 0
- interne 48 0,00 0,00 0
- externe 49 0,00 0,00 0
XI. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd. 01) 50 11.126,65 11.931,32 107
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 51 9.961,42 10.614,36 107
3. Rezultate(+/-)(rd.50-rd.51) 52 1.165,23 1.316,96 113
4. Numãr mediu de personal total institut,
din care: 53 272 271 99,63
- numãr mediu personal de cercetare-
dezvoltare 54 180 179 99,44
5. Caştigul mediu lunar pe salariat total
institut (**) 55 1.330,91 1.428,86 107,36
6. Câştigul mediu lunar pe personal de
cercetare dezvoltare 56 1.457,44 1.568,57 107,62
7. Rentabilitatea (rd.52/rd 51 * 100) 57 11,7 12,41 106
8. Productivitatea muncii pe total personal
mii lei/persoana (rd. 02/rd.53) 58 40,83 43,95 107,62
9. Rata rentabilitãţii financiare 59 1,51 1,70 113
rd. 34 * 100/capital propriu
10. Plãti restante 60 500,00 200,00
11. Creanţe de încasat 61 1.000,00 300,00
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul
Educatiei si Cercetãrii/Autoritatea Naţionala pentru Cercetare Ştiinţifica,
inclusiv cele din contracte de finantare pe programe nucleu, sunt in suma de 0
mii lei, încheiate pana la data de 31.12.2005, iar cele realizate din contracte
incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe si
proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 125 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor
prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie
si drepturilor salariale ale directorului general.


NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2006 s-au cuprins si:
- suma de 43.200 lei reprzentand indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 63.000 lei reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general

ANEXA 2



MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODĂRIRII APELOR
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE -
DEZVOLTARE MARINA "GRIGORE ANTIPA"
CONSTANTA - Bd. Mamaia nr. 300; tel. 0241 543288/540870
Fax: 0241 831274, E-mail: rmri@alpha.rmri.ro
Cod fiscal: R 1869096


BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI
PE ANUL 2006

- mii RON -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
INDICATORI Nr. Preliminat/ Prevederi %
rd. Realizat an an 2006
2005 -mii lei-
- mii lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A 0 1 2 3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. VENITURI TOTALE, din care: 01 4.151,00 4.896,00 117,9
1. VENITURI DIN EXPLOATARE 02 4.149,15 4.893,5 117,9
din care:
a) Venituri din activitatea de baza*) 03 4.031,00 4.775,35 118,5
b) Venituri din alte activitãţi conexe
activitãţii de cercetare-dezvoltare 04 118,15 118,15 100,0
2. VENITURI FINANCIARE 05 1,85 2,5 135,0
3. VENITURI EXTRAORDINARE 06
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 07 4.108,00 4.853,00 118,1
1. Cheltuieli de exploatare total, din care: 08 4.018,00 4.773,00 118,8
a) Bunuri si servicii 09 1.458,11 1.716,08 117,7
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 2.286,84 2.702,5 118,2
- cheltuieli cu salariile 11 1.551,12 1.860,74 119,9
- contribuţii de asigurãri sociale de stat 12 334,16 353,53 105,8
- contribuţii de asigurãri de şomaj 13 44,00 44,75 101,7
- contribuţii de asigurãri sociale de
sãnãtate 14 109,48 130,25 118,9
- contribuţii de asigurãri pentru accidente
de munca si boli profesionale 15 20,88 24,61 117,9
- contribuţii de concedii si indemnizaţii - 13,42 -
- alte cheltuieli de personal, din care: 16 227,2 275,2 121,1
- deplasãri, detaşãri 17 70,00 70,00 100,0
- tichete de masa 18 157,2 205,2 130,5
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea si provizioanele 19 93,00 119,00 128,0
d) Cheltuieli de protocol 20 6,00 6,00 100,0
e) Cheltuieli de reclama si publicitate 21 - 2,00 -
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 - - -
g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 23 17,00 37,45 220,0
(3-litera c) din <>Legea nr. 571/2003
privind Codul fiscal
h) Alte cheltuieli 24 157,05 189,97 120,9
2. Cheltuieli financiare, din care: 25 90,00 80,00 89,0
- cheltuieli privind dobânzile 26 62,00 50,00 80,6
- alte cheltuieli financiare 27 28,00 30,00 107,1
3. Cheltuieli extraordinare 28 - - -
III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) 29 43,00 43,00 100,0
IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE 30 - - -
STABILITE POTRIVIT LEGII
V. IMPOZIT PE PROFIT 31 6,88 6,88 72,23
VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) 32 36,12 36,12 108,35
VII. ACOPERIREA PIERDERILOR 33 - - -
CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI
VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS 34 36,12 36,12 108,35
DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR
CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI
(potrivit O.G nr. 57/2002 aprobata
prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care:
a) pentru cointeresarea personalului angajat
in activitatea de cercetare-dezvoltare 35 7,20 7,20 108,32
b) pentru finanţarea dezvoltãrii 36 21,60 21,60 108,32
institutului, in conformitate cu planul
de investitii si dotãri ale acestuia,
aprobat de organul administraţiei centrale
coordinator
c) pentru desfãşurarea activitatii curente 37 7,32 7,32 108,47
IX. SURSE DE FINANTARE A INVESTIŢIILOR, 38 19,84 21,49 108,32
din care:
1. Surse proprii 39 19,84 21,49 108,32
2. Alocatii de la bugetul de stat pentru
investitii 40 - - -
3. Credite bancare pentru investitii 41 - - -
- interne 42 - - -
- externe 43 - - -
4. Alte surse 44 - - -
X. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, 45 - - -
din care:
1. Investiţii, inclusiv investitii in curs
la finele anului 46 - - -
2. Rambursãri de rate aferente creditelor
pentru Investiţii 47 - - -
- interne 48 - - -
- externe 49 - - -
XI. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd. 01) 50 4.151,00 4.896,00 117,9
2. Costuri aferente veniturilor totale 51 4.108,00 4.853,00 118,1
3. Rezultate(+/-)(rd. 50-rd. 51) 52 43,00 43,00 100,0
4. Nr. mediu personal, total institut, din
care: 53 112,00 117,00 104,5
- numãr mediu personal de cercetare-
dezvoltare 54 73,00 77,00 105,5
5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total
institut**) 55 1.100,00 1.242,7 112,9
6. Câştigul mediu lunar pe personal de
cercetare-dezvoltare 56 1.075,00 1.213,00 112,9
7. Rentabilitatea (rd. 52/rd. 51*100) 57 1,066 0,89 83,5
8. Productivitatea muncii pe total personal 58 37,046 41,825 112,9
mii lei/pers. (rd. 02/rd. 53)
9. Rata rentabilitatii financiare 59 2,912 2,912 100,0
rd. 34 * 100


capital propriu
10. Plaţi restante 60 - - -
11. Creanţe de incasat 61 - - -


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul
Educaţiei si Cercetãrii/Autoritatea Naţionala pentru Cercetare
Ştiinţifica, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe
nucleu, sunt in suma de 2.722 mii lei, incheiate la data de 06.01.2006,
iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de
credite care finanţeazã programe si proiecte din planurile sectoriale
sunt in suma de: 0 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor
prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de
Administraţie, si drepturilor salariale ale directorului general.


NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2006, s-au cuprins si:
- suma de 70.740 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 60.108 lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.

ANEXA 3



MINISTERUL MEDIULUI ŞI GOSPODĂRIRII APELOR
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE 'ad DEZVOLTARE
DELTA DUNĂRII - TULCEA
Cod fiscal: R.2646378


BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2006

mii lei - RON
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
INDICATORI Nr. Preliminat/ Prevederi %
rd. Realizat an an 2006
2005
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A 0 1 2 3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. VENITURI TOTALE, din care: 01 8010,16 8450,72 105,5
1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care: 02 7960,16 8350,72 104,9
a) Venituri din activitatea de baza*) 03 7708,16 8070,22 104,7
b) Venituri din alte activitãţi conexe
activitãţii de cercetare-dezvoltare 04 252,0 280,5 111,3
2. VENITURI FINANCIARE 05 50,0 100,0 200,0
3. VENITURI EXTRAORDINARE 06 - - -
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 07 7993,26 8432,82 105,5
1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 08 7953,26 8352,82 105,0
a) Bunuri şi servicii 09 3278,67 3459,65 105,5
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 4056,14 4250,57 104,8
- cheltuieli cu salariile 11 2721,31 2870,98 105,5
- contribuţii de asigurãri sociale de stat 12 598,68 548,36 91,59
- contribuţii de asigurãri de şomaj 13 81,66 69,41 85,0
- contribuţii de asigurãri sociale de
sãnãtate 14 190,46 200,97 105,5
- contribuţii de asigurãri de accidente de
muncã şi boli profesionale 15 37,35 38,17 102,2
- contribuţii pentru concedii si indemnizaţii - - 20,82 -
- alte cheltuieli de personal, din care: 16 426,68 501,86 103
- deplasãri, detaşãri 17 251,68 276,86 110
- tichete de masã 18 175,00 225,00 128,5
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele 19 139,87 144,06 103,0
d) Cheltuieli de protocol 20 0,34 0,36 103,0
e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate 21 - - -
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 22 - - -
g) Cheltuieli prevãzute de art.21
(3-litera c) din <>Legea nr. 571/2003
privind codul fiscal 23 54,43 57,42 105,5
h) Alte cheltuieli 24 423,81 440,76 104
2. Cheltuieli financiare, din care: 25 40,0 80,0 200,0
- cheltuieli privind dobânzile 26 - - -
- alte cheltuieli financiare 27 40,0 80,0 200,0
3. Cheltuieli extraordinare 28 - - -
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 29 16,90 17,90 105,9
IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE
POTRIVIT LEGII 30 - - -
V. IMPOZIT PE PROFIT 31 2,70 2,86 105,9
VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) 32 14,20 15,04 105,9
VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN
ANII PRECEDENŢI 33 - - -
VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ
ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN
ANII PRECEDENŢI 34 14,20 15,04 105,9
(potrivit O.G.nr.57/2002 aprobatã prin
<>Legea nr. 324/2003 ).
din care:
a) pentru cointeresarea personalului angajat
în activitatea de cercetare - dezvoltare 35 2,84 3,00 105,6
b) pentru finanţarea dezvoltãrii
institutului, în conformitate cu planul de
investiţii şi dotãri ale acestuia, aprobat
de organul administraţiei centrale 36 8,52 9,04 106,1
coordonator
c) pentru desfãşurarea activitãţii curente 37 2,84 3,00 105,6
IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTITIILOR, din
care: 38 54,15 58,48 108,0
1. Surse proprii 39 54,15 58,48 108,0
2. Alocaţi de la bugetul de stat pentru
investiţii 40 - - -
3. Credite bancare pentru investiţii 41 - - -
- interne 42 - - -
- externe 43 - - -
4. Alte surse 44 - - -
X. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 45 54,15 58,48 108,0
1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs
la finele anului 46 54,15 58,48 108,0
2. Rambursãri de rate aferente creditelor
pentru investiţii: 47 - - -
- interne 48 - - -
- externe 49 - - -
XI. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd.01) 50 8010,16 8450,72 105,5
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 51 7993,26 8432,82 105,5
3. Rezltate (+/-) (rd.50-rd.51) 52 16,90 17,90 105,9
4. Numãr mediu de personal, total institut, 53 135 135 100
din care:
- numãr mediu personal de cercetare-
dezvoltare 54 117 117 100
5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total
institut**) 55 1616,85 1686,38 104,3
6. Câştigul mediu lunar pe personal de
cercetare-dezvoltare 56 1850,81 1931,4 104,3
7. Rentabilitatea (rd.52/rd.51 *100) 57 0,21 0,21 100,0
8. Productivitatea muncii pe total pers.
mii lei/pers. (rd.02/rd.53) 58 58,96 61,86 104,9
9. Rata rentabilitãţii financiare 59 1,86 1,97 105,9
rd.34*100


capital propriu
10. Plãti restante 60 - - -
11. Creante de încasat - total 61 909,5 909,5 100


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul
Educaţiei şi Cercetãrii /Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare
Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe Nucleu,
sunt în sumã de 2.510 mii lei, încheiate la data de 31.12.2005 iar cele
realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite
care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în
sumã de 3.426 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor
prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de
Administraţie, şi drepturilor salariale ale directorului general.


NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2006 s-au cuprins şi:
- suma de 94,47 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 64,80 mii lei reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general;

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016