Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 268 din 24 aprilie 2009  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia Constructiilor INCERC Bucuresti din coordonarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 268 din 24 aprilie 2009 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia Constructiilor INCERC Bucuresti din coordonarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 473 din 9 iulie 2009

Având în vedere referatul de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC Bucureşti pe anul 2009, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
în conformitate cu prevederile <>art. 12 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 33/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul dezvoltãrii regionale şi locuinţei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC Bucureşti, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limitele maxime, ce nu pot fi depãşite.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC Bucureşti va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor - INCERC Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Ministrul dezvoltãrii regionale
şi locuinţei,
Vasile Blaga


Bucureşti, 24 aprilie 2009.
Nr. 268.

ANEXĂ

MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI LOCUINŢEI

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN CONSTRUCŢII ŞI ECONOMIA CONSTRUCŢIILOR - INCERC BUCUREŞTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009



mii lei
┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │Realizãri │Program │Creştere/ │
│ Indicatori │rd. ├────────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │ 2008 │ 2009 │descreşte-│
│ │ │ │ │ re │
│ │ ├────────────┼───────────┼──────────┤
│ │ │Preliminat │ │2009/2008 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3=2/1 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care │ 1 │ 16.935│ 18.117│ 106,98│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 2 │ 16.929│ 18.110│ 106,98│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*)│ 3 │ 15.309│ 16.380│ 107,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi │ │ │ │ │
│conexe activitãţii de cercetare- │ 4 │ 1.620│ 1.730│ 106,79│
│dezvoltare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Venituri din subvenţii de la │ │ │ │ │
│bugetul de stat pentru investiţii │ 5 │ 1.692│ 2.000│ 118,20│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 6 │ 6│ 7│ 116,67│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8 │ 16.522│ 17.672│ 106,96│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 9 │ 16.521│ 17.670│ 106,95│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10 │ 4.695│ 5.050│ 107,56│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11 │ 9.973│ 10.795│ 108,24│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli cu salariile │ 12 │ 7.381│ 7.900│ 107,03│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor │ │ │ │ │
│Consiliului de Administraţie │ 13 │ 81│ 81│ 100,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - drepturile salariale ale │ │ │ │ │
│directorului (general) │ 14 │ 120│ 120│ 100,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru asigurãri │ │ │ │ │
│sociale de stat │ 15 │ 1.356│ 1.643│ 120,99│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru asigurãrile de │ 16 │ 72│ 40│ 55,56│
│şomaj │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│sociale de sãnãtate │ 17 │ 411│ 411│ 100,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru asigurãrile de │ │ │ │ │
│accidente de muncã şi boli │ 18 │ 51│ 21│ 41,18│
│profesionale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii pentru concedii şi │ │ │ │ │
│indemnizaţii │ 19 │ 64│ 67│ 104,69│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii la Fondul de garantare │ │ │ │ │
│a creanţelor salariale │ 20 │ 18│ 10│ 111,11│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- contribuţii la fondul de pensii │ │ │ │ │
│ facultative │ 21 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│din care: │ 22 │ 618│ 693│ 112,14│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 23 │ 188│ 200│ 106,38│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masã │ 24 │ 430│ 493│ 114,65│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 25 │ 1.229│ 1.250│ 101,71│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26 │ 13│ 9│ 69,23│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 27 │ 25│ 27│ 108,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3)-litera c)din Legea nr. 571/2003 │ 29 │ 91│ 95│ 104,40│
│privind codul fiscal │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete de creşe │ 30 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete cadou │ 31 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 32 │ 495│ 444│ 89,70│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 33 │ 1│ 2│ 200,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ 34 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 35 │ 1│ 2│ 200,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 36 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 37 │ 413│ 445│ 107,75│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 38 │ 66│ 71│ 107,75│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 39 │ 347│ 374│ 107,75│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 40 │ │ │ │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ 41 │ 347│ 374│ 107,78│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Pentru cointeresarea personalului │ 42 │ 69│ 75│ 108,70│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Pentru finanţarea dezvoltãrii │ 43 │ 209│ 224│ 107,18│
│institutului, naţional │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente, inclusiv pentru cofinanţarea│ 44 │ 69│ 75│ 108,70│
│proiectelor │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │ │ │
│ŢIILOR, din care: │ 45 │ 3.130│ 3.474│ 110,99│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 46 │ 1.438│ 1.474│ 102,50│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Subvenţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 47 │ 1.692│ 2.000│ 118,20│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 48 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 49 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 50 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 51 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │ │ │
│INVESTIŢII, din care: │ 52 │ 1.664│ 3.474│ 208,77│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ │ │
│în curs la finele anului │ 53 │ 1.664│ 3.474│ 208,77│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 54 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 55 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 56 │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 57 │ 16.935│ 18.117│ 106,98│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale (rd.08) │ 58 │ 16.522│ 17.672│ 106,96│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.57 - rd.58) │ 59 │ 413│ 445│ 107,75│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 60 │ 267│ 267│ 100,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- numãr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 61 │ 205│ 205│ 100,00│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Caştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut - lei/persoanã/lunã │ 62 │ 2.249│ 2.412│ 107,25│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Caştigul mediu lunar de personal │ 63 │ 2.380│ 2.545│ 106,93│
│de cercetare-dezvoltare - lei/ │ │ │ │ │
│persoanã/lunã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.59/rd.58 x 100)│ 64 │ 2,50│ 2,52│ 100,74│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 65 │ 2,86│ 2,71│ 94,75│
│ rd.39 x 100/capital propriu │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante │ 66 │ 241│ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 67 │ 283│ │ │
└─────────────────────────────────────┴────┴────────────┴───────────┴──────────┘



*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 8.210 mii lei, încheiate pânã la data de 28.02.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de .....-.... mii lei.

__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016