Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 258 din 11 noiembrie 2003  privind aprobarea criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, a listei documentelor solicitate acestora in vederea recunoasterii ca fiind de utilitate publica si a formularului raportului de activitate pe ultimii 3 ani al acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 258 din 11 noiembrie 2003 privind aprobarea criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, a listei documentelor solicitate acestora in vederea recunoasterii ca fiind de utilitate publica si a formularului raportului de activitate pe ultimii 3 ani al acestora

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 811 din 18 noiembrie 2003


Având în vedere prevederile art. 17 alin. (2) lit. d), art. 40^1 şi ale <>art. 51 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. IV din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003 pentru modificarea şi completarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii,
în temeiul <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã criteriile specifice de acordare a statutului de utilitate publicã asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfãşoarã activitãţi din sfera de competenţã a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor menţionate la art. 1, în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publicã, prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 3
Se aprobã formularul raportului de activitate pe ultimii 3 ani al asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1, care solicitã acordarea statutului de utilitate publicã, prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 4
(1) În termen de 5 zile de la data depunerii dosarului, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ verificã conţinutul acestuia şi, în cazul în care dosarul nu conţine toate documentele justificative, solicitã asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1 completarea lui conform prevederilor prezentului ordin.
(2) Se înfiinţeazã Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publicã, a cãrei componenţã se va stabili prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
(3) În vederea recunoaşterii statutului de utilitate publicã, Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publicã analizeazã cererea şi documentaţia prezentate de asociaţia, fundaţia sau federaţia care îşi desfãşoarã activitatea în sfera de competenţã a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie şi urmãreşte respectarea cumulativã a condiţiilor prevãzute de lege şi a criteriilor specifice prevãzute în anexa nr. 1.
(4) În cazul în care se constatã îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor prevãzute la alin. (1), în termen de cel mult 60 de zile de la primirea cererii, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ înainteazã preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie propunerea pentru recunoaşterea statutului de utilitate publicã şi întocmeşte proiectul de hotãrâre a Guvernului privind recunoaşterea ca fiind de utilitate publicã, pe care îl supune avizului compartimentului juridic.
(5) În cazul în care se constatã neîndeplinirea condiţiilor legale şi a criteriilor specifice, se va transmite persoanelor solicitante un rãspuns motivat, în termen de 30 de zile de la data luãrii deciziei.
ART. 5
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 6
La intrarea în vigoare a prezentului ordin se abrogã art. 3 din Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie nr. 75/2003 şi art. 12-22 din anexa la acelaşi ordin.
ART. 7
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Întreprinderi Mici
şi Mijlocii şi Cooperaţie,
Eugen Ovidiu Chirovici

Bucureşti, 11 noiembrie 2003.
Nr. 258.


ANEXA 1

Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publicã

În conformitate cu prevederile <>art. 38 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii modificatã şi completatã prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003 , o asociaţie, o fundaţie sau o federaţie poate fi recunoscutã ca fiind de utilitate publicã dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:

a) activitatea acesteia se desfãşoarã în interes general sau comunitar, dupã
caz


┌─────────────────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────┐
│ Criterii │Documente care se │Indeplinirea│
│ │ analizeazã │ criteriului│
│ │ │ (se noteazã│
│ │ │ DA sau NU)│
├─────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│1. Activitatea de interes public │Statutul, actul constitutiv│ │
│ general şi/sau comunitar se │pct. 2 din Raportul de │ │
│ desfãşoarã în sfera de │activitate │ │
│ competenţã a ANIMMC, conform │ │ │
│ atribuţiilor prevãzute în │ │ │
│ <>Hotãrârea Guvernului nr. 753/2003 │ │ │
├─────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│2. Asociaţia, fundaţia sau federaţia │ Raport de activitate │ │
│ solicitantã sã fi dedicat cel │ │ │
│ puţin 0% din totalul activitãţilor│ │ │
│ sale xclusiv sectorului │ │ │
│ întreprinderilor mici şi mijlocii,│ │ │
│ comerţului interior sau │ │ │
│ cooperaţiei │ │ │
├─────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│3. Nu desfãşoarã activitãţi angajate │ Idem │ │
│ politic în mod partizan, inclusiv │ │ │
│ acelea de sprijinire sau promovare│ │ │
│ a unor partide sau alianţe poli- │ │ │
│ tice sau electorale, candidaţi în │ │ │
│ alegeri sau persoane care ocupã │ │ │
│ funcţii de demnitate publicã │ │ │
├─────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│4. Durata de funcţionare, conform │Statut, act constitutiv │ │
│ statutului, permite desfãşurarea │ │ │
│ pe duratã nedeterminatã a │ │ │
│ unor activitãţi de interes │ │ │
│ general şi/sau comunitar │ │ │
├─────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────┤
│5. Afilierea la alte organizaţii │ │ │
│ de profil │Pct. 3.8, 3.9 │ │
└─────────────────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────┘




b) funcţioneazã de cel puţin 3 ani anterior datei depunerii cererii privind
recunoaşterea statutului de utilitate publicã şi a realizat majoritatea
obiectivelor stabilite



┌────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────┬────┬─────┐
│Criterii │Indicatorii de realizare │Documente care se analizeazã│Rea-│Inde-│
│ │a criteriului │ │li- │pli- │
│ │ │ │za- │nire │
│ │ │ │rea │a │
│ │ │ │indi│cri- │
│ │ │ │ca- │teriu│
│ │ │ │to- │lui │
│ │ │ │ru- │(se │
│ │ │ │lui │notea│
│ │ │ │(se │za DA│
│ │ │ │no- │sau │
│ │ │ │tea-│NU │
│ │ │ │za │ │
│ │ │ │DA │ │
│ │ │ │sau │ │
│ │ │ │NU) │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│1.Asociatia │a)Definirea clara a │Statut,organigrama, pct.3.1.│ │ │
│sau fundatia│organelor de conducere, │din raportul de activitate │ │ │
│face dovada │administrare si control │ │ │ │
│bunei desfa-├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│surari a │ │ │ │ │
│activitatii │b) Existenţa rapoartelor │Pct. 3.2. din raportul de │ │ │
│organelor de│proceselor verbaie, etc. │activitate, copii dupã │ │ │
│conducere, │care atestã funcţionarea │documente │ │ │
│administra- │organelor de conducere, │ │ │ │
│re si con- │administrare şi control │ │ │ │
│trol in ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│conformita- │c) In statut sau în │ Statut, regulament intern │ │ │
│te cu preve-│regulamentul intern de │ de funcţionare │ │ │
│derile sta- │funcţionare existã │ │ │ │
│tutare si │prevederi referitoare la │ │ │ │
│regulamentul│soluţionarea conflictelor│ │ │ │
│intern de │de interes apãrute în │ │ │ │
│functionare │activitatea asociaţiei/ │ │ │ │
│ │fundaţiei │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │d) Existenţa de personal │Pct.3.1., 3.3 din raportul │ │ │
│ │angajat permanent │de activitate │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│2.Asociaţia/│a)Depunerea formularelor │Copii dupã formularele │ │ │
│fundaţia/ │situaţiilor financiare │situaţiilor anuale depuse │ │ │
│federaţia │anuale la administraţia │ │ │ │
│face dovada │financiarã din raza │ │ │ │
│funcţionãrii│teritorialã în care │ │ │ │
│în conformi-│asociaţia/fundaţia/ │ │ │ │
│tate cu │federaţia îşi are sediul │ │ │ │
│legislaţia ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│în vigoare │b) Plata impozitelor, │Certificatele constatatoare │ │ │
│ │taxelor, contribuţiilor │privind îndeplinirea │ │ │
│ │şi a altor venituri │obligaţiilor exigibile de │ │ │
│ │bugetare datorate │platã a impozitelor şi │ │ │
│ │bugetului de stat │taxelor cãtre stat, inclusiv│ │ │
│ │ │a celor locale, precum şi a │ │ │
│ │ │contribuţiilor pentru │ │ │
│ │ │asigurãrile sociale de stat,│ │ │
│ │ │asigurãrile sociale de │ │ │
│ │ │sãnãtate, asigurãrile de │ │ │
│ │ │şomaj │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │c) Personalul este │Pct 3.3 din raportul de │ │ │
│ │încadrat în conformitate │activitate şi certificate │ │ │
│ │cu legislaţia în vigoare │constatatoare privind │ │ │
│ │ │îndeplinirea obligaţiilor │ │ │
│ │ │exigibile de platã a │ │ │
│ │ │impozitelor şi taxelor cãtre│ │ │
│ │ │stat, inclusiv a celor │ │ │
│ │ │locale, precum şi a │ │ │
│ │ │contribuţiilor pentru │ │ │
│ │ │asigurãrile sociale de │ │ │
│ │ │stat, asigurãrile sociale │ │ │
│ │ │de sãnãtate, asigurãrile │ │ │
│ │ │de şomaj │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │d) Are autorizaţii │Autorizaţiile administrative│ │ │
│ │necesare în │conforme cu legislaţia în │ │ │
│ │vederea desfãşurãrii │vigoare şi/sau acordurilor │ │ │
│ │activitãţilor │necesare desfãşurãrii │ │ │
│ │statutare │activitãţilor, copii dupã │ │ │
│ │ │documente │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│3.Asociaţia/│a) Dispune de un sediu │Pct. 1 din raportul de │ │ │
│fundaţia/ │adecvat şi de dotãri des-│activitate, copie │ │ │
│federaţia │tinate în exclusivitate │dupã document │ │ │
│dispune de │realizãrii activitãţilor │ │ │ │
│resurse │interes general şi/sau │ │ │ │
│financiare, │comunitar │ │ │ │
│materiale şi├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│umane adec- │b) A dezvoltat în terito-│Pct. 3.7 şi Fişa │ │ │
│vate │riu filiale sau puncte de│activitãţilor din raportul │ │ │
│funcţionãrii│lucru adecvate realizãrii│de activitate │ │ │
│organizaţiei│de activitãţi de interes │ │ │ │
│ │general sau comunitar │ │ │ │
│ │(în cazul asociaţiilor şi│ │ │ │
│ │fundaţiilor care desfã- │ │ │ │
│ │soara activitãţi de │ │ │ │
│ │interes general) │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │c) Resursele financiare │Pct. 4 din raportul de │ │ │
│ │de care dispun permit │activitate, copii dupã │ │ │
│ │realizarea activitãţilor │documentele contabile │ │ │
│ │de interes general şi/sau│ │ │ │
│ │comunitar │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │d) Personalul are │Pct. 3.3, 3.4. din raportul │ │ │
│ │pregãtire profesionalã şi│de activitate │ │ │
│ │experienţã în domeniul │ │ │ │
│ │de activitate │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│4.Asociaţia,│a) Publicaţii, edituri, │Fişa activitãţilor │ │ │
│fundaţia sau│tipãrituri, alte mijloace│ │ │ │
│federaţia │de informare │ │ │ │
│face dovada ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│unei bune │b) Colaboreazã cu alte │Documente care atestã │ │ │
│comunicãri │organizaţii neguvernamen-│parteneriatul cu alte │ │ │
│şi │tale, instituţii publice │asociaţii, fundaţii, │ │ │
│colaborãri │etc. în vederea dezvol- │instituţii publice etc. │ │ │
│cu benefi- │tarii de activitãţii │din raportul de activitate │ │ │
│ciarii │comune şi/sau finanţãrii │ │ │ │
│serviciilor,│acestor activitãţi │ │ │ │
│alte organi-│ │ │ │ │
│zaţii negu- │ │ │ │ │
│vernamentale│ │ │ │ │
│şi │ │ │ │ │
│instituţii │ │ │ │ │
│publice │ │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│5.Obiecti- │a) A realizat mai mult │Pct. 2 pct, 3.5., Fişa │ │ │
│vele de │de jumãtate din numãrul │activitãţilor din │ │ │
│interes │obiectivelor de interes │raportul │ │ │
│general │general şi/sau comunitar │de activitate │ │ │
│şi/sau co- │stabilite prin actul │ │ │ │
│munitar │constitutiv sau statut │ │ │ │
│realizate ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│au fost │b) Obiectivele realizate │Pct. 2 pct. 3.5., Fişa │ │ │
│semnifica- │sunt de interes general │activitãţilor din raportul │ │ │
│tive în │sau comunitar în ceea ce │de activitate │ │ │
│raport cu │priveşte sprijinirea IMM,│ │ │ │
│obiectivele │comerţului interior sau a│ │ │ │
│de aceeaşi │sectorului cooperatist │ │ │ │
│naturã │ │ │ │ │
│stabilite │ │ │ │ │
│prin actul │ │ │ │ │
│constitutiv │ │ │ │ │
│sau statut │ │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│6.Activitã- │In domenii de interes │Fişa activitãţilor, │ │ │
│ţile de │general şi/sau comunitar,│alte dovezi │ │ │
│interes │activitãţile desfãşurate │ │ │ │
│general │au condus la rezultate │ │ │ │
│şi/sau │reale şi benefice pentru │ │ │ │
│comunitar │beneficiari. │ │ │ │
│realizate │ │ │ │ │
│sunt de │ │ │ │ │
│utilitate │ │ │ │ │
│publicã, │ │ │ │ │
│respectiv │ │ │ │ │
│scopurile │ │ │ │ │
│vizate sunt │ │ │ │ │
│benefice │ │ │ │ │
│întreprin- │ │ │ │ │
│derilor mici│ │ │ │ │
│şi mijlocii │ │ │ │ │
│sau secto- │ │ │ │ │
│rului │ │ │ │ │
│cooperatist │ │ │ │ │
└────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────────┴────┴─────┘




c) a desfãşurat activitate anterioarã semnificativã, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului sãu, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publicã.




┌────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────┬────┬─────┐
│Criterii │Indicatorii de realizare │Documente care se analizeazã│Rea-│Inde-│
│ │a criteriului │ │li- │pli- │
│ │ │ │za- │nire │
│ │ │ │rea │a │
│ │ │ │indi│cri- │
│ │ │ │ca- │teriu│
│ │ │ │to- │lui │
│ │ │ │ru- │(se │
│ │ │ │lui │notea│
│ │ │ │(se │za DA│
│ │ │ │no- │sau │
│ │ │ │tea-│NU │
│ │ │ │za │ │
│ │ │ │DA │ │
│ │ │ │sau │ │
│ │ │ │NU) │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│1.Experienţa│a) O experienţã de │Statut, pct. 2 şi Fişa │ │ │
│ │minimum 3 ani în unul sau│activitãţilor din raportul │ │ │
│ │mai multe dintre │de activitate │ │ │
│ │domeniile de sprijinire │ │ │ │
│ │a sectorului IMM, │ │ │ │
│ │comerţului interior sau │ │ │ │
│ │sectorului cooperatist: │ │ │ │
│ │consultanţã, servicii de │ │ │ │
│ │instruire, servicii de │ │ │ │
│ │informare, reprezentarea │ │ │ │
│ │intereselor, ş.a. │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┤ │ │
│ │b) Experienţa de colabo- │Fişa activitãţilor din │ │ │
│ │rare, parteneriat cu │raportul de activitate │ │ │
│ │autoritãţile publice, cu │ │ │ │
│ │alte organizaţii │ │ │ │
│ │guvernamentale din ţarã │ │ │ │
│ │şi din strãinãtate │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┤ │ │
│2.Activitã- │a) Activitãţile desfãşu- │Statut, pct. 2 şi Fişa │ │ │
│ţile desfã- │rate au condus la │activitãţilor din raportul │ │ │
│şurate │îndeplinirea obiectivelor│de activitate │ │ │
│anterior │de interes general şi/sau│ │ │ │
│au fost │comunitar prevãzut în │ │ │ │
│adecvate │statut │ │ │ │
│îndeplinirii├─────────────────────────┼────────────────────────────┤ │ │
│obiectivelor│b)A dezvoltat, în ultimii│Statut, pct. 2 şi Fişa │ │ │
│statutare │3 ani de activitate, │activitãţilor din raportul │ │ │
│ │cel puţin 3 programe │de activitate │ │ │
│ │majore la nivelul │ │ │ │
│ │asociaţiei, fundaţiei sau│ │ │ │
│ │federaţiei cu impact │ │ │ │
│ │regional/local, pentru │ │ │ │
│ │sprijinirea IMM, │ │ │ │
│ │comerţului interior sau │ │ │ │
│ │sectorului cooperatist │ │ │ │
│ │în domeniile: inovare, │ │ │ │
│ │transfer de tehnologie │ │ │ │
│ │şi know-how, dezvoltarea │ │ │ │
│ │de incubatoare de afaceri│ │ │ │
│ │centre de inovare, │ │ │ │
│ │promovarea produselor şi │ │ │ │
│ │serviciilor pe pieţe │ │ │ │
│ │externe, susţinerea │ │ │ │
│ │dezvoltãrii culturii │ │ │ │
│ │antreprenoriale, promo- │ │ │ │
│ │varea tehnicilor şi │ │ │ │
│ │tehnologiilor (inclusiv │ │ │ │
│ │comerţ electronic), │ │ │ │
│ │dezvoltarea sectorului │ │ │ │
│ │cooperatist │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┤ │ │
│3. Dezvoltã │a) Dezvoltã şi îmbunãtã- │Pct. 3.5. şi Fişa │ │ │
│programe, │ţeşte, prin proiecte │activitãţilor din raportul │ │ │
│proiecte │specifice activitãţilor │de activitate │ │ │
│specifice │de interes generai şi/sau│ │ │ │
│ │comunitar, serviciile │ │ │ │
│ │specializate prin care se│ │ │ │
│ │asigurã: │ │ │ │
│ │- accesul la informaţii │ │ │ │
│ │privind cadrul legislativ│ │ │ │
│ │cu impact asupra IMM, │ │ │ │
│ │comerţului interior sau │ │ │ │
│ │organizaţiilor coopera- │ │ │ │
│ │tiste, participarea acti-│ │ │ │
│ │va la îmbunãtãţirea şi │ │ │ │
│ │simplificarea cadrului │ │ │ │
│ │legislativ, │ │ │ │
│ │- susţinerea accesului la│ │ │ │
│ │finanţare, respectiv la │ │ │ │
│ │programe specifice, │ │ │ │
│ │- promovarea pe pieţe │ │ │ │
│ │externe, în domeniul │ │ │ │
│ │specific, │ │ │ │
│ │- instruirea şi pregã- │ │ │ │
│ │tirea managerilor şi │ │ │ │
│ │angajaţilor în domeniul │ │ │ │
│ │specific. │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┤ │ │
│ │b) Numãrul beneficiariior│Pct. 3.5. şi Fişa │ │ │
│ │serviciilor nu s-a │activitãţilor din raportul │ │ │
│ │diminuat cu mai mult de │de activitate │ │ │
│ │10% faţã de anul │ │ │ │
│ │precedent │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│4.Sustenabi-│a) Utilizeazã resurse │Pct. 3,3. şi Fişa │ │ │
│litatea │umane adecvate activitã- │activitãţilor din raportul │ │ │
│activitã- │ţilor desfãşurate: │de activitate. │ │ │
│ţilor, ser- │- personal calificat în │ │ │ │
│viciilor, │ specialitate, │ │ │ │
│din punct │- personal angajat cu │ │ │ │
│de vedere │ normã întreagã, │ │ │ │
│tehnic, │ dezvoltã politici de │ │ │ │
│patrimonial,│ formare şi dezvoltare │ │ │ │
│al supor- │ a personalului şi a │ │ │ │
│tului │ voluntarilor │ │ │ │
│grupului de ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│beneficiari │b) Are capacitatea de │Pct. 4 şi Fişa │ │ │
│ │autofinanţare a servi- │activitãţilor din raportul │ │ │
│ │ciilor dezvoltate de cel │de activitate │ │ │
│ │puţin 10% din costul │ │ │ │
│ │total al acestora │ │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │c) Are capacitatea de │Pct. 4 şi Fişa │ │ │
│ │atrage mai multe surse │activitãţilor din raportul │ │ │
│ │de finanţare │de activitate │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │d) Dispune de dotãrile │Pct. 4 şi Fişa │ │ │
│ │materiale adecvate │activitãţilor din raportul │ │ │
│ │desfãşurãrii serviciilor │de activitate │ │ │
│ ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │e) Existã rezultate ale │Fişa activitãţilor │ │ │
│ │serviciilor │ │ │ │
├────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│5.Situaţiile│a) Concordanţa între │Pct. 4 din raportul de │ │ │
│financiare │prevederile bugetului de │activitate, bugetul de │ │ │
│anuale şi │venituri şi cheltuieli şi│venituri şi cheltuieli şi │ │ │
│bugetele de │datele reflectate în │situaţiile financiare anuale│ │ │
│venituri şi │situaţiile financiare │ │ │ │
│cheltuieli │anuale │ │ │ │
│reflectã ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│desfãşurarea│b) Cheltuieli adecvate │Pct. 4 şi fişa activitãţilor│ │ │
│activitã- │activitãţilor │din raportul de activitate, │ │ │
│ţilor de │desfãşurate │bugetul de venituri şi │ │ │
│interes │ │cheltuieli şi situaţiile │ │ │
│general sau │ │financiare anuale │ │ │
│comunitar ├─────────────────────────┼────────────────────────────┼────┼─────┤
│ │c) Cheltuieli în │Pct. 4 din raportul de │ │ │
│ │concordanţã cu veniturile│activitate, bugetul de │ │ │
│ │obţinute │venturi şi cheltuieli şi │ │ │
│ │ │situaţiile financiare │ │ │
│ │ │anuale │ │ │
│ │ │ │ │ │
└────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────────┴────┴─────┘



d) valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial


┌─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬─────┐
│Criteriul │ Documente care se analizeazã │Inde-│
│ │ │pli- │
│ │ │nirea│
│ │ │indi-│
│ │ │ca- │
│ │ │to- │
│ │ │rului│
├─────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┼─────┤
│Valoarea activului patrimonial │Pct. 4 din raportul de activitate,│ │
│pe fiecare din cei trei ani anteriori│bugetul de venituri şi cheltuieli │ │
│nu a scãzut sub valoarea patrimoniu- │şi situaţiile financiare anuale │ │
│lui iniţial │ │ │
└─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┴─────┘

┌────────────┬────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│Domenii de │ Criterii │Indeplinirea│
│activitate*)│ │ criteriului│
│ │ │ (se noteazã│
│ │ │ DA sau NU)│
├────────────┼────────────────────────────┬───────────────────────┼────────────┤
│ │1. Obiectele principale ale │Caracterul novator │ │
│ │programelor/proiectelor ├───────────────────────┼────────────┼
│ │derulate (se noteaza │Caracterul realist │ │
│ │indeplinireaunuia dintre ├───────────────────────┼────────────┤
│ │urmatoarele caractere): │Caracterul │ │
│ │ │complementar │ │
│ ├────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────┤
│ │2.Motivarea programelor/ │ │ │
│ │proiectelor derulate │ │ │
│ ├────────────────────────────┴───────────────────────┼────────────┤
│ │3.Grupul-tinta beneficiari ai programelor/ │ │
│ │proiectelor derulate: │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │4.Impactul programului/proiectului derulat │ │
│ ├────────────────────────────┬───────────────────────┼────────────┤
│ │5.Parteneri si personal- │Coordonator de program │ │
│ │cheie │ │ │
│ │ ├───────────────────────┤ │
│ │ │Alti membri - cheie │ │
│ ├────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────┤
│ │6.Bugetul estimat al │Surse de finantare │ │
│ │programului proiect │proprii │ │
│ │ ├───────────────────────┤ │
│ │ │Surse de finantare │ │
│ │ │atrase │ │
└────────────┴────────────────────────────┴───────────────────────┴────────────┘



*) Se completeaza conform prevederilor pct. 2 din formularul Raportului de activitate pe lutimii 3 ani ai asociatiei/fundatiei/federatiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica
**) Pentru a se propune recunoasterea ca fiind de utilitate publica este necesara indeplinirea tuturor criteriilor.


ANEXA 2

Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publicã

1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în 2 exemplare dactilografiate;
2. Actul constitutiv, statutul asociaţiei/fundaţiei/federaţiei şi, dupã caz, actele adiţionale la acestea;
3. Dovada dobândirii personalitãţii juridice şi, dupã caz, a înregistrãrii modificãrilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor;
4. Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei emisã de banca la care are deschis contul;
5. Ultimul extras de cont bancar;
6. Dovada privind situaţia juridicã a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau ai federaţiei şi a sediului sau sediilor unde se desfãşoarã activitãţile pentru care se solicitã recunoaşterea;
7. Situaţiile financiare anuale depuse la administraţia financiarã pe ultimii 3 ani;
8. Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere;
9. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de platã a impozitelor şi taxelor cãtre stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurãrile sociale de stat, asigurãrile sociale de sãnãtate, asigurãrile de şomaj (formulare-tip eliberate de autoritãţile competente);
10. Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfãşurãrii activitãţilor;
11. Regulamentul intern de funcţionare;
12. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani;
13. Documente care atestã parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc.;
14. Situaţia privind numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaboreazã în mod frecvent în vederea realizãrii obiectului sãu de activitate pentru care solicitã recunoaşterea;
15. Contractele încheiate pentru activitãţile dedicate sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii sau sectorului cooperatist,
16. Situaţiile financiare anuale la data de 31 decembrie a anului precedent, înregistrate la direcţia generalã finanţelor publice judeţeanã, respectiv la administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti,
17. Recomandãri de la cel puţin 10 beneficiari ai programelor/acţiunilor asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,
18. Documentaţia prevãzutã de legislaţia specialã, atunci când este cazul. (<>Legea patronatelor nr. 356/2001 , <>Legea nr. 109/1996 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei de consum, <>Decretul-lege nr. 66/1990 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei meşteşugãreşti)
19. Declaraţie pe proprie rãspundere a preşedintelui, sub sancţiunile prevãzute de art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului cã organizaţia nu a desfãşurat activitãţi ilicite sau contrare ordinii publice sau bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenţã cãtre persoane fizice sau juridice;
20. În cazul federaţiilor care solicitã recunoaşterea ca fiind de utilitate publicã, dovada cã cel puţin douã treimi din numãrul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcãtuiesc sunt de utilitate publicã.

NOTĂ:
Documentele de la punctele 1, 9, 15 şi 19 se solicitã în original
Documentele de la punctele 2 - 8, 10 -15 şi 20 se solicitã în copie certificatã.


ANEXA 3

RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicitã acordarea statutului de utilitate publicã

1. Date privind asociaţia/fundaţia/federaţia

Denumirea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:

Denumirea abreviatã (dacã este cazul):

Tipul de organizaţie: asociatie/fundaţie/federaţie



Sediul
┌────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Adresa │ Judeţul, respectiv municipiul: │
│ ├─────────────────────────────────────┤
│ │Localitatea ...................... │
│ │Cod: │
│ ├─────────────────────────────────────┤
│ │Strada ..................... │
│ │nr. │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Telefon │Prefix: │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│E-mail │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Situaţia juridicã a imobilului │ │
└────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘

Dobândirea personalitãţii juridice
- în temeiul Legii nr. 21/1924
┌─────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Nr. dosar la dobândirea personalitãţii juridice │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Sentinţa civilã de dobândire a personalitãţii │Nr./data │
│juridice ├────────────────────────────┤
│ │Eliberatã de: │
├─────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Sentinţe civile care autorizeazã modificãrile │Nr./data eliberatã de: │
│actului constitutiv şi/sau statutului ├────────────────────────────┤
│ │Nr./data eliberatã de: │
│ ├────────────────────────────┤
│ │Nr./data eliberatã de: │
└─────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────┘

- în temeiul <>Ordonanţei nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii

┌──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor │ Nr. ...... data │
│şi fundaţiilor │ .......... înscrierii în │
│ │ Registrul asociaţiilor şi │
│ │ fundaţiilor/Registrul │
│ │ federaţiilor │
└──────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┘

Cod fiscal nr. ....... anul .........eliberat de:
Cont bancar nr. ....... deschis la banca ................. Adresa bãncii:

Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnãturã:
┌──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Persoane fizice/juridice la constituire │Numãrul asociaţiilor/numele│
│ │fondatorilor │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│Membri asociaţi │ │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│Fondator/ fondatori │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┘

2. Sfera obiectului de activitate prevãzut în statut

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│SCOP (se defineşte în conformitate cu art........din statut) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Obiective stabilite în statut │ ...... │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│De interes general, respectiv în domenii │ .......... │
│precum: dezvoltarea economicã, sprijinirea │ │
│înfiinţãrii şi dezvoltãrii IMM, │ │
│promovarea şi sprijinirea dezvoltãrii │ │
│sectorului cooperatist şi a celui de comerţ │ │
│interior. │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│De interes comunitar, respectiv în interesul│ ........... │
│public al unei comunitãţi şi/sau grupuri de │ │
│persoane fizice sau juridice care urmãresc │ │
│un obiectiv comun, respectiv: │ │
│ │ │
│1.în domeniul IMM │ │
│ │ │
│2. în domeniul comerţului interior │ │
│ │ │
│3. în domeniul cooperaţiei │ │
│ │ │
└────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘



┌────────────────────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────┐
│Activitãţile de interes general sau │În conformitate cu art. nr.│Grup ţintã │
│comunitar prevãzute în statut │ │ │
├────────────────────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
│ │ │ │
└────────────────────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────┘

3. Date privind organizarea şi funcţionarea

3.1. Organizarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei
┌─────────────────────────┬───────────────────────┬─────────────┬──────────────┐
│Organe de conducere │Alese/numite în temeiul│Nume, prenume│Profesie/ │
│administrare şi │ │Adresa │loc de muncã │
│control, potrivit │ │ │ │
│statutului │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────┤
│De conducere │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────┤
│De │ │ │ │
│administrare │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────┤
│De control │ │ │ │
│(nominalizaţi │ │ │ │
│funcţiile) │ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────┤
│Altele: │ │ │ │
│(specificaţi) │ │ │ │
└─────────────────────────┴───────────────────────┴─────────────┴──────────────┘

3.2. Informaţii privind funcţionarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

┌────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Activitatea organelor de conducere, │ În ultimii trei ani │
│administrare şi control ├─────┬───────┬───────┤
│ │Anul │ Anul │ Anul │
├─────────────┬──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│Conducere │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │În conformitate cu procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│Administrare │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │În conformitate cu procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│Control │Nr. de şedinţe │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │În conformitate cu procesele verbale │ │ │ │
│ │nr./data │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┤
│Altele │ │ │ │ │
└─────────────┴──────────────────────────────────────────┴─────┴───────┴───────┘

3.3.Personalul organizaţiei

┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Personal încadrat cu: │În ultimii 3 ani │
│ ├────────┬──────────┬────────────┤
│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
│ ├────────┼──────────┼────────────┤
│ │numãr │numãr │numãr │
├─────────────────────────────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┤
│Contract de muncã │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┤
│Nr. de voluntari │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────┼──────────┼────────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────┴────────┴──────────┴────────────┘


3.4. Dezvoltarea resurselor umane
┌───────────────────────────────────┬─────────────┬─────────────────┬─────────┐
│Programe de formare a │ Domeniul │In ultimii 3 ani │ Nr. de │
│personalului organizate de │ ├─────┬─────┬─────┤ persoane│
│ │ │ │ │ │formate │
├───────────────────────────────────┼─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│Asociaţie/fundaţie/federaţie │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────────┤
│Alte persoane juridice (specificaţi│ │ │ │ │ │
│denumirea acestora) │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴─────────────┴─────┴─────┴─────┴─────────┘

┌──────────────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┬─────────┐
│Programe pentru atragerea │În ultimii 3 ani │Numãr de participanţi│ Nr. de │
│voluntarilor ├────┬────┬────────┤ │voluntari│
│ │Anul│Anul│Anul │ │atraşi │
├──────────────────────────┼────┼────┼────────┼─────────────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────┴────┴────┴────────┴─────────────────────┴─────────┘


3.5. Activitãţi de interes general sau comunitar realizate
┌───────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea activitãţii în │ În ultimii 3 ani │
│conformitate cu ├──────────────────┬──────────────────┬───────────┤
│Fişa activitãţilor │Anul │Anul │Anul │
│ │ │ │ │
│ │Obiective propuse,│Obiective propuse,│Obiective │
│ │scopuri atinse, │scopuri atinse, │propuse, │
│ │beneficiari │beneficiari │scopuri │
│ │ │ │atinse, │
│ │ │ │benefici- │
│ │ │ │ari │
└───────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┴───────────┘


3.6. Principalele mijloace de comunicare şi informare utilizate
┌──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Tipul activitãţii │ În ultimii 3 ani │
│ ├──────────┬───────────────┬──────────────┤
│ │Anul: │ Anul: │ Anul: │
├──────────────────────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┤
├──────────────────────────────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┤
└──────────────────────────────────┴──────────┴───────────────┴──────────────┘


3.7. Dezvoltarea teritorialã
┌────┬───────┬──────┬──────────┬───────────┬────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Filiale│Puncte│Judet/ │Persoana de│Nr. membri │ Anul │
│crt.│ │ de │localitate│ contact │asociati sau│ infiintarii │
│ │ │lucru │Adrese/ │ │personal al │ │
│ │ │ │telefon │ │fundatiei │ │
├────┼───────┼──────┼──────────┼───────────┼────────────┼────────────────────┤
└────┴───────┴──────┴──────────┴───────────┴────────────┴────────────────────┘


3.8. Afilierea la nivel naţional

a) Denumirea şi adresa organismului naţional....................
b) Documentul care atestã afilierea .......................
c) Data afilierii................

3.9. Afilierea internaţionalã
Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale...............
┌─────────────────────┬────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Tipul de afiliere │ Din anul │ Documentul care atestã afilierea│
├─────────────────────┼────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Membru deplin │ │ │
├─────────────────────┼────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Membru asociat │ │ │
├─────────────────────┼────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Alteie (specificaţi) │ │ │
└─────────────────────┴────────────────┴─────────────────────────────────────┘


3.10. Premii, nominalizãri, alte forme de recunoaştere a activitãţii
┌──────────────┬───────────────┬─────────────────────────────────────────────┐
│Denumire │ Anul │ Instituţia care a acordat / recunoscut │
│ │ │ activitatea │
├──────────────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
│ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴─────────────────────────────────────────────┘


4. Resurse materiale şi financiare
┌─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│PATRIMONIUL (în conformitate cu ultima balanţã contabilã)│Total valoare, in │
│ │ mii lei:din care │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│1 total imobiiizãri corporale, din care │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Construcţii │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Terenuri │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Alte mijloace fixe │ │
├─────────────────────┬───────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ Mobilier │ │
│ ├───────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ Echipament │ │
│ ├───────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ Alteie │ │
├─────────────────────┴───────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Mijloace de transport │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Imobilizãri corporale în curs │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│2. Total disponibilitati banesti din care │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Lei │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│Valutã │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│VENITURI, │Total, în mii lei....│
│în conformitate cu ultima balanţã contabilã, din care │din care │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul de stat │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul local │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Cotizaţiile membrilor │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Dividendele societãţilor comerciale înfiinţate │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Dobânzile şi dividendele rezultate din plasarea │ │
│sumelor disponibile │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Venituri realizate din activitãţi economice proprii │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Donaţii, sponsorizãri sau legate │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Finanţãri, granturi │ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘

┌─────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Mişcarea patrimonialã │ Valoare activ în mii lei │
│ ├─────────┬─────────┬──────────────┤
│ │ Anul │ Anul │ Anul │
│ ├─────────┼─────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴──────────────┘

PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNĂ (pe ultimii 3 ani)
┌────────────────────┬─────────────────────┬──────────────┬──────────────────┐
│Perioada /anul │ Denumire program │ Valoare │ Finanţator │
├────────────────────┼─────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────────────────┴──────────────┴──────────────────┘

PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT /LOCAL (în ultimii 3 ani)
┌───────────────────┬───────────────────┬───────────┬────────────────────────┐
│Perioada/anul │ Denumire program │ Valoare │ Temeiul legal şi sursa │
│ │ │ │ subvenţiei │
├───────────────────┼───────────────────┼───────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└───────────────────┴───────────────────┴───────────┴────────────────────────┘


SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE
┌─────────┬─────────────────┬──────────────────────┬────────┬────────────────┐
│Denumirea│Anul înfiinţãrii │Obiectul de activitate│ Adresa │Codul fiscal │
│ │ │ │ │sau Codul unic │
│ │ │ │ │de înregistrare │
├─────────┼─────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└─────────┴─────────────────┴──────────────────────┴────────┴────────────────┘

SOCIETĂŢI/ORGANIZAŢII COOPERATISTE ÎNFIINŢATE
┌─────────┬─────────────────┬──────────────────────┬────────┬────────────────┐
│Denumirea│Anul înfiinţãrii │Obiectul de activitate│ Adresa │Codul fiscal │
│ │ │ │ │sau Codul unic │
│ │ │ │ │de înregistrare │
├─────────┼─────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└─────────┴─────────────────┴──────────────────────┴────────┴────────────────┘


Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,

Data

Semnãtura,

Ştampila


ANEXA 3.1


──────────
la Raportul de activitate pe ultimii 3 ani
──────────────────────────────────────────


FIŞA NR.
PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITAR DESFĂŞURATE
(se completeazã pentru fiecare activitate)

1. Denumirea activitãţii:

2. Scop:

3. Obiectiv:





┌──────────────────┬─────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│4. Durata în timp │Data începerii activitãţii │ Observaţii │
├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ Limitatã │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ Nelimitatã │ │ │
└──────────────────┴─────────────────────────────┴─────────────────────────────┘


┌──────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐
│5. Aria de desfãşurare │Se specificã localitatea, judeţul/localitãţile,│
│ │judeţele/localitãţile │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Localã │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Judeţeanã │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────┤
│Naţionalã │ │
└──────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┘

┌──────────────────────────┬────────────┬──────────────────────────────────────┐
│ 6. Beneficiari │ Nr. │ Caracteristicile grupului ţintã │
├──────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────┼────────────┼──────────────────────────────────────┤
└──────────────────────────┴────────────┴──────────────────────────────────────┘



7. Precizarea modalitãţilor de selectare a beneficiarilor activitãţilor:

8. Descrierea modalitãţilor prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activitãţile desfãşurate în beneficiul acestora:

9. Descrierea activitãţilor/serviciilor desfãşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate


┌───────────────────────────────┬─────┬─────────────────────┬─────────────────┐
│10. Resurse umane utilizate │Nr. │Numãr de persoane cu │Categoria socio -│
│ │ │functie de │profesionalã │
│ │ ├───────────┬─────────┤ │
│ │ │conducere │execuţie │ │
├─────────────┬─────────────────┼─────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│Încadrat │Convenţie civilã │ │ │ │ │
│cu ├─────────────────┼─────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │Contract de muncã│ │ │ │ │
├─────────────┼─────────────────┼─────┼───────────┼─────────┼─────────────────┤
│Voluntari │ │ │ │ │ │
└─────────────┴─────────────────┴─────┴───────────┴─────────┴─────────────────┘

Numele persoanei/persoanelor care conduce şi
administreazã activitatea ..............

┌────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│11. Costul programului, proiectului pe toatã durata │Total, în mii lei sau │
│ finanţãrii sau, dupã caz, │valuta în care a fost │
│ │finanţat proiectul: │
│ Costul anual al serviciului, în conformitate │ │
│ cu cheltuielile din anul precedent depunerii │Din care: │
│ documentaţiei, │ │
│ din care │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Contribuţia organizaţiei: │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Subvenţii de la bugetul de stat │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Subvenţii de la bugetul local │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Contribuţii ale partenerilor externi │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Contribuţii ale beneficiarilor │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Altele │ │
└────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘

12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:
┌────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│ 13. Parteneri implicaţi │ Forma parteneriatului │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────┐
│14. Autorizaţii necesare│Instituţia care a eliberat autorizaţia│ Nr. document│
│ desfãşurãrii │ │/data │
│ activitãţii │ │ │
│ (sanitarã, etc.) │ │ │
├────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────┤
├────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────┤
├────────────────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────┤
└────────────────────────┴──────────────────────────────────────┴─────────────┘


┌────────────────────────┬───────────────┬───────────────┬────────────────────┐
│15. Evaluarea │Când a avut loc│Cine a evaluat │Mãsuri luate în urma│
│ activitãţilor, │evaluarea │activitatea │evaluãrii │
│ metodele utilizate │ │ │ │
├────────────────────────┼───────────────┼───────────────┼────────────────────┤
└────────────────────────┴───────────────┴───────────────┴────────────────────┴



16. Rezultatele activitãţii (specificaţi indicatorii de performanţã utilizaţi):

17. Efectele benefice ale activitãţii la nivelul comunitãţii:

1. Modalitãţile de informare a comunitãţii privind activitãţile şi rezultatele acestora,
2. alte comentarii privind activitatea desfãşuratã

Numele persoanei desemnate pentru a oferi informaţii suplimentare: .........
Nr. telefon .............


18. Alte precizãri:

Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

Data,

semnãtura,

ştampila asociaţiei/fundaţiei/federaţiei




───────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016