Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 24 din 21 ianuarie 1997  privind aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 24 din 21 ianuarie 1997 privind aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat

EMITENT: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 24 din 14 februarie 1997
    Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
    având în vedere prevederile art. 82 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţele bugetare, aprobată prin Legea nr. 108/1996, ale art. 17 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996 privind întărirea disciplinei financiar─valutare, aprobată şi modificată prin Legea nr. 131/1996, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 92/1996 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 15/1996 privind întărirea disciplinei financiar─valutare,
    în temeiul art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, republicată,

    emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Procedura de soluţionare a cererilor pentru acordarea unor înlesniri la plata obligaţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Direcţia de metodologie, îndrumare şi controlul încasării contribuţiilor de asigurări sociale, Corpul de control Fond pentru plata ajutorului de şomaj, Direcţia generală economico─financiară, direcţiile teritoriale de munca şi protecţie socială vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Procedura de soluţionare a cererilor pentru acordarea unor înlesniri la plata obligaţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat se publica în Monitorul Oficial al României.
    ART. 4
    Ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 427/1995 se abrogă ca urmare a preluării prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 34/1995 de către Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996.

                    Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                              Alexandru Athanasiu

    Bucureşti, 21 ianuarie 1997.
    Nr. 24.

    ANEXĂ

                          PROCEDURA
           de soluţionare a cererilor pentru acordarea unor
          înlesniri la plata obligaţiilor datorate bugetului
                   asigurărilor sociale de stat

    1. În temeiul art. 82 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobată prin Legea nr. 108/1996, al art. 17 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996 privind întărirea disciplinei financiar-valutare, aprobată şi modificată prin Legea nr. 131/1996, plătitorii contribuţiilor datorate fondurilor aprobate prin Legea bugetului asigurărilor sociale de stat, denumiţi în continuare contribuabili, pot solicita Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale aprobarea unor amânări, eşalonări, reduceri sau scutiri la plata obligaţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat.
    1.1. Nu se acordă înlesniri la plata majorărilor calculate pentru întârzierea plăţii contribuţiilor de 3% pentru pensia suplimentară şi de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de şomaj, pe care contribuabilii sunt obligaţi să le reţină din drepturile achitate salariaţilor şi să le vireze organelor de muncă şi protecţie socială.
    2. Cererile pentru aprobarea înlesnirilor prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 şi de Ordonanţa Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996, se depun la direcţiile judeţene de muncă şi protecţie socială, respectiv la Direcţia generală de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti.
    2.1. Prin aceeaşi cerere se pot solicita mai multe înlesniri cu privire la obligaţiile către bugetul asigurărilor sociale de stat.
    2.2. Cererea trebuie să cuprindă următoarele elemente principale:
    * elementele de identificare a contribuabilului - denumirea, adresa/sediul, numărul contului (dacă sunt mai multe se vor preciza toate) de disponibilităţi şi unitatea (unităţile) bancară(e) la care sunt deschise, numele, prenumele şi calitatea celor care reprezintă contribuabilul în relaţiile patrimoniale;
    * sumele datorate bugetului asigurărilor sociale de stat, distinct, pe categorii de fonduri (contribuţii de asigurări sociale de stat, contribuţia de 2-4%, prevăzută de Legea nr. 80/1992, republicată, şi de Hotărârea Guvernului nr. 557/1992, datorată până la 31 decembrie 1994 şi de la 1 ianuarie 1997 conform Legii nr. 73/1996 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 70/1994 privind impozitul pe profit, contribuţia de 5% la Fondul pentru plata ajutorului de şomaj, contribuţia de 3% pentru pensia suplimentară şi contribuţia de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de şomaj.
    Menţionarea tuturor contribuţiilor restante prevăzute mai sus este obligatorie, chiar dacă se solicită înlesnire la plată numai pentru unele dintre obligaţiile principale restanţe la data cererii sau pentru contribuţii neachitate anterior cererii.
    Sumele respective vor fi înscrise cronologic, în funcţie de momentul când se datorau bugetului asigurărilor sociale de stat (conform anexei nr. 1);
    * sumele datorate pe fiecare fond în parte, cu titlu de obligaţii, şi pentru care, din acestea, se solicita înlesniri (cu precizarea înlesnirilor solicitate). Se vor preciza termenele până la care se solicita înlesnirile şi sumele ce vor fi achitate la fiecare scadenţă (conform anexei nr. 2);
    * data şi numărul de înregistrare la direcţia judeţeană de muncă şi protecţie socială (respectiv la Direcţia generală de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti) a cererii anterioare pentru aprobarea de înlesniri la plată în temeiul art. 82 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 şi al art. 17 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996;
    * numărul dosarelor de pensionare depuse de solicitant în ultimele 12 luni anterioare cererii de aprobare a înlesnirilor;
    * motivele pentru care se solicita înlesniri în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 şi al Ordonanţei Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996;
    * măsurile stabilite pentru plata obligaţiilor principale datorate, precum şi plata contribuţiilor curente fata de bugetul asigurărilor sociale de stat;
    * data şedinţei consiliului de administraţie (sau denumirea echivalenta) în care a fost analizata cererea şi s-a hotărît solicitarea înlesnirilor la plata obligaţiilor;
    * semnăturile persoanelor care angajează unitatea solicitantă şi ştampila acesteia.
    2.3. La cerere se vor anexa:
    * ultimul bilanţ contabil anterior depunerii cererii;
    * situaţia creditelor obţinute până la data cererii şi nerambursate;
    * situaţia privind rezultatele financiare la zi;
    * situaţia obligaţiilor fiscale neonorate;
    * certificatul eliberat de Oficiul Registrului comerţului - anexa nr. 6 la Normele metodologice nr. 45.184/1996, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 106 din 24 mai 1996.
    În lipsa elementelor prevăzute la pct. 2.2. şi a anexelor prevăzute la pct. 2.3., cererea nu va fi înregistrată la direcţia judeţeana de munca şi protecţie socială (respectiv la Direcţia generală de munca şi protecţie socială a municipiului Bucureşti).
    Se recomanda să se menţioneze în cerere şi alte elemente şi să se anexeze orice alte documente considerate utile pentru soluţionarea cererii.
    Organele sindicale semnatare ale contractului colectiv de muncă vor fi informate în legătura cu cererea de aprobare a unor înlesniri la plată.
    Pentru creanţele bugetare pentru care s-au depus cereri de înlesniri la plată, executarea silită nu va fi pornită sau nu va fi continuată, după caz, până la data comunicării modului de soluţionare a acestora.
    3. La primirea cererii, direcţia de munca şi protecţie socială, respectiv Direcţia generală de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti, o înregistrează într-un registru special, cu rubricatia stabilită de Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale prin circulara.
    Directorul direcţiei judeţene de munca şi protecţie socială, respectiv al Direcţiei generale de munca şi protecţie socială Bucureşti, dispune corpurilor de control specializate, de asigurări sociale şi şomaj, verificarea cererilor în termen de 30 de zile lucrătoare de la depunere.
    În cazuri temeinic motivate, directorul poate prelungi cu 10 zile calendaristice termenul de verificare a cererilor înregistrate.
    3.1. Cu ocazia verificării se au în vedere:
    * realitatea datelor prezentate în cererea de acordare a unor înlesniri la plata obligaţiilor cuvenite bugetului asigurărilor sociale de stat; solicitantii sunt obligaţi să prezinte toate actele şi explicaţiile necesare verificării. Refuzul de prezentare a documentelor sau prezentarea unor documente incomplete poate motiva propunerea de respingere a cererii.
    În cazul constatării unor neconcordante se vor efectua corecţiile necesare, care se menţionează în procesul-verbal;
    * respectarea de către solicitant a reglementărilor legale în vigoare privind disciplina financiară;
    * situaţia creditelor angajate de solicitant;
    * respectarea de către solicitant a termenelor de plata a contribuţiilor curente, în care sens este necesar ca cererea să conţină măsuri concrete. Lipsa acestora sau netemeinicia lor poate constitui motiv pentru respingerea cererii.
    În cazul în care se constata nevirarea unor sume reprezentând contribuţiile de 3% pentru pensia suplimentară şi de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de şomaj şi majorările aferente, directorul direcţiei judeţene de munca şi protecţie socială sau, după caz, al Direcţiei generale de munca şi protecţie socială a municipiului Bucureşti, dispune restituirea cererii;
    * existenţa unor programe de restructurare în derulare, aprobate conform reglementărilor în vigoare;
    * orice elemente care pot contribui la formularea propunerii de aprobare sau de respingere a cererii.
    Rezultatele se înscriu într-un proces-verbal, care se semnează de organul de control şi de reprezentanţii autorizaţi şi solicitantului.
    3.2. Pe baza cererii, a documentelor anexate şi a procesului-verbal de verificare, directorul direcţiei judeţene de munca şi protecţie socială sau, după caz, al Direcţiei generale de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti, întocmeşte un referat cu concluzii şi propuneri de soluţionare motivate.
    Referatul, semnat de director şi de directorul adjunct de specialitate, se înaintează Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, în termen de 5 zile lucrătoare de la terminarea verificării prevăzute la punctul 3.1, însoţit de cererea solicitantului pentru acordarea unor înlesniri şi de procesul-verbal cu rezultatele verificării.
    După soluţionare, documentele se restituie direcţiei judeţene de munca şi protecţie socială, respectiv Direcţiei generale de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti.
    4. Ministrul muncii şi protecţiei sociale soluţionează cererile privind înlesnirile la plata majorărilor de întărziere cuvenite bugetului asigurărilor sociale de stat.
    4.1. În vederea aprobării sau respingerii cererii, corpurile de control în domeniul asigurărilor sociale şi şomaj din Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, cu avizul secretarului de stat coordonator, prezintă ministrului propuneri motivate.
    4.2. Ministrul muncii şi protecţiei sociale poate delega, prin ordin, pe secretarii de stat care coordonează execuţia fondurilor cuprinse în bugetul asigurărilor sociale de stat să soluţioneze cereri privind acordarea de înlesniri la plata majorărilor de intirziere.
    5. Cererile privind acordarea de înlesniri la plata obligaţiilor către bugetul asigurărilor sociale de stat se soluţionează în termen de 10 zile de la înregistrarea lor la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale.
    Soluţiile date cererilor privind acordarea de înlesniri la plata obligaţiilor către bugetul asigurărilor sociale de stat se comunică solicitanţilor prin direcţiile judeţene de muncă şi protecţie socială, respectiv prin Direcţia generală de muncă şi protecţie socială a municipiului Bucureşti.
    În cazuri temeinic motivate, la propunerea secretarului de stat coordonator, ministrul muncii şi protecţiei sociale poate aproba prelungirea termenului cu încă 10 zile.
    6. Amânarea sau eşalonarea plăţii obligaţiilor către bugetul asigurărilor sociale de stat se poate aproba pe o perioadă de 1-3 ani, cu o perioadă de graţie de până la un an.
    7. Înlesnirea la plata aprobată îşi pierde valabilitatea şi nu produce efecte, dacă nu au fost respectate condiţiile în care a fost data; o noua cerere de aprobare a unor înlesniri la plata obligaţiilor datorate nu poate fi depusa în timp de 3 luni de la data constatării nerespectării condiţiilor în care a fost aprobată cererea anterioară.
    8. Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale şi direcţiile judeţene de munca şi protecţie socială, respectiv Direcţia generală de munca şi protecţie socială a municipiului Bucureşti, organizează evidenta şi controlul asupra modului de respectare a condiţiilor stabilite la acordarea înlesnirilor respective.
    9. Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale încheie cu solicitantii o nota privind analiza cererii de acordare a înlesnirilor la plata obligaţiilor datorate bugetului asigurărilor sociale de stat. Semnarea acestei note semnifica însuşirea de către solicitant a înlesnirilor aprobate şi a condiţiilor în care au fost acordate. Nota privind analiza cererii constituie documentul pe baza căruia înlesnirile aprobate devin efective şi se operează în evidentele contabile. Soluţiile consemnate în nota se aduc la cunoştinţa solicitantului şi direcţiilor teritoriale de munca şi protecţie socială printr-o comunicare.
    10. De la data semnării protocolului, dispoziţiile de încasare introduse de către direcţiile judeţene de munca şi protecţie socială, respectiv de către Direcţia generală de munca şi protecţie socială a municipiului Bucureşti, potrivit prevederilor legale în vigoare, vor fi retrase sau, după caz, modificate, corespunzător înlesnirilor aprobate.

    ANEXA 1
    la procedură


┌───────────────────┬──────────┬───────┬─────────┬────────────────────┬────────┐
│ │ Data de │ │ Numărul │ Suma achitată │ Sumele │
│ Contribuţii │ la care │ │ dispozi-├─────┬──────────────┤ restan-│
│ │se datorau│ Suma │ tiei de │ lei │ nr. documen- │ te la │
│ │- în ordi-│ dato- │încasare/│ │ tului de pla-│ data │
│ │ ne crono-│ rata │ data │ │ ta/data │ cererii│
│ │ logica - │ -lei- │ │ │ plăţii │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ A. Contribuţii de │ │ │ │ │ │ │
│ asigurări soci-│ │ │ │ │ │ │
│ ale de stat │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ B. Contribuţii de │ │ │ │ │ │ │
│ 2-4% la Fondul │ │ │ │ │ │ │
│ de pensii şi │ │ │ │ │ │ │
│ asigurări so- │ │ │ │ │ │ │
│ ciale ale │ │ │ │ │ │ │
│ agricultorilor │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ C. Contribuţii de │ │ │ │ │ │ │
│ 3% pentru │ │ │ │ │ │ │
│ pensia │ │ │ │ │ │ │
│ suplimentară │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ D. Contribuţii de │ │ │ │ │ │ │
│ 5% la Fondul │ │ │ │ │ │ │
│ pentru plata │ │ │ │ │ │ │
│ ajutorului de │ │ │ │ │ │ │
│ şomaj │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ E. Contribuţii de │ │ │ │ │ │ │
│ 1% la Fondul │ │ │ │ │ │ │
│ pentru plata │ │ │ │ │ │ │
│ ajutorului de │ │ │ │ │ │ │
│ şomaj │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴──────────┴───────┴─────────┴─────┴──────────────┴────────┘


    ANEXA 2
    la procedura

┌──────────────┬──────────┬───────┬─────────┬────────────────┬────────┬────────┐
│ │ Data de │ │ Numărul │ Suma achitată │ Majoră-│Preciza-│
│ │ la care │ │ dispozi-├─────┬──────────┤ rile │rea în- │
│ │se datorau│ Suma │ tiei de │ lei │ nr. docu-│ restan-│lesniri-│
│ │- în ordi-│ dato- │încasare/│ │ mentului │ te la │lor so- │
│ Majorări la: │ ne crono-│ rata │ data │ │ de plata/│ data │licitate│
│ │ logica - │ -lei- │ │ │ data │ cererii│/terme- │
│ │ │ │ │ │ plăţii │ │nele │
│ │ │ │ │ │ │ │ pentru │
│ │ │ │ │ │ │ │aminari │
│ │ │ │ │ │ │ │si eşa- │
│ │ │ │ │ │ │ │ lonari │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│A. Contribuţii│ │ │ │ │ │ │ │
│ de asigurări │ │ │ │ │ │ │ │
│ sociale │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│B. Contribuţii│ │ │ │ │ │ │ │
│ de 2-4% la │ │ │ │ │ │ │ │
│ Fondul de │ │ │ │ │ │ │ │
│ pensii şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ asigurări │ │ │ │ │ │ │ │
│ sociale ale │ │ │ │ │ │ │ │
│ agriculto- │ │ │ │ │ │ │ │
│ rilor │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│D. Contribuţii│ │ │ │ │ │ │ │
│ de 5% la │ │ │ │ │ │ │ │
│ Fondul pentru│ │ │ │ │ │ │ │
│ plata ajuto- │ │ │ │ │ │ │ │
│ rului de │ │ │ │ │ │ │ │
│ şomaj │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│C. Contribuţii│ │ │ │ │ │ │ │
│ de 3% pentru │ │ │ │ │ │ │ │
│ pensia su- │ │ │ │ │ │ │ │
│ plimentara │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│E. Contribuţii│ │ │ │ │ │ │ │
│ de 1% la │ │ │ │ │ │ │ │
│ Fondul pentru│ │ │ │ │ │ │ │
│ plata ajuto- │ │ │ │ │ │ │ │
│ rului de │ │ │ │ │ │ │ │
│ şomaj │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼───────┼─────────┼─────┼──────────┼────────┼────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
│ . │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴──────────┴───────┴─────────┴─────┴──────────┴────────┴────────┘


                   -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016