Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 229 din 14 mai 2008  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 229 din 14 mai 2008 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Institutului National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - I.N.S.C.C. Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI TEHNOLOGIEI INFORMATIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 386 din 21 mai 2008

În temeiul <>art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, al <>art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al <>art. 5 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 744/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,

ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Institutului Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti, aflat în coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime care nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor şi al Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
(2) În cazul în care, în execuţie, se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legi.
ART. 4
Direcţia economicã, resurse umane şi administrativã şi Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informaţiei,
Borbely Karoly

Bucureşti, 14 mai 2008.
Nr. 229.

ANEXĂ

MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI
INSTITUTUL NAŢIONAL DE STUDII ŞI CERCETĂRI
PENTRU COMUNICAŢII - I.N.S.C.C. BUCUREŞTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
pe anul 2008



- mii lei -
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┐
│ │ Prevederi │
│ INDICATORI │ an 2008 │
│ │- mii lei -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ A │ 2 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 4.257│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE din care: │ 4.200│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 4.000│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe activitãţii de │ 200│
│ cercetare-dezvoltare │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 57│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 3.950│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare - total, din care: │ 3.950│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 495│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 2.229│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- cheltuieli cu salariile │ 1.658│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de stat │ 323│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii de asigurãri de şomaj │ 16│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii de asigurãri sociale de sãnãtate │ 91│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli │ 15│
│ profesionale │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │ 13│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale │ 4│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- contribuţii la fondul de pensii facultative │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- alte cheltuieli de personal, din care: │ 109│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- deplasãri, detaşãri │ 25│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- tichete de masã │ 84│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele │ 167│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 6│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3 - litera c) din Legea │ 31│
│nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: - │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- tichete de creşe │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- tichete cadou │ 9│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 1.022│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 307│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 49│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 258│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ 258│
│CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare), din care: │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului - 20% │ 52│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutului naţional, în │ 65│
│conformitate cu planul de investiţii şi dotãri ale acestuia, │ │
│aprobat de organul administraţiei centrale coordonator - 25% │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, inclusiv pentru │ 141│
│cofinanţarea proiectelor - 55% │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │ 77│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│1. Surse proprii │ 77│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- interne │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- externe │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│4. Alte surse │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: │ 77│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului │ 77│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│2. Rambursãri rate aferente creditelor pentru investiţii │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- interne │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- externe │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 4.257│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 3.950│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd. 54 - rd. 55) │ 307│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│4. Nr. mediu de personal, total instituit, din care: │ 56│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│- nr. mediu personal de cercetare-dezvoltare │ 40│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total instituit**) │ 2,151│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare │ 2,290│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │ 7,77│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total personal mii. lei/persoanã │ 75,000│
│ (rd. 02/rd. 57) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare rd. 38 x 100 │ │
│ ─────────────── │ 14,89│
│ capital propriu │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10. Plãţi restante │ -│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│11. Creanţe de încasat │ -│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘


---------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 1.934,385 mii lei, perfectate pânã la data de 31 ianuarie 2008, iar cele previzionate a se realiza din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 2.016,000 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale Directorului General.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:
- suma de 102 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de Administraţie;
- suma de 136 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale Directorului General.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016