Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.664 din 26 mai 2003  pentru aprobarea Criteriilor si procedurii de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Ministerului Culturii si Cultelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.664 din 26 mai 2003 pentru aprobarea Criteriilor si procedurii de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Ministerului Culturii si Cultelor

EMITENT: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 3 iunie 2003

În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 28/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Cultelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>art. 40^1 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza dispoziţiilor <>art. IV din Ordonanta Guvernului nr. 37/2003 pentru modificarea şi completarea <>Ordonanţei nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii,

ministrul culturii şi cultelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Criteriile de acordare a statutului de utilitate publica asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfãşoarã activitãţi din sfera de competenta a Ministerului Culturii şi Cultelor, prevãzute în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Se aproba Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publica, prevãzutã în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Se aproba formularul Raportului de activitate pe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica, prevãzut în anexa nr. 3 care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
(1) Cererile asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor care desfãşoarã activitãţi în domeniul culturii şi cultelor, însoţite de documentele justificative, se depun la urmãtoarele direcţii din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor:
- Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, pentru domeniul culturii;
- Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, pentru domeniul cultelor.
(2) În termen de 5 zile de la data depunerii dosarului, Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, verifica conţinutul acestuia şi, în cazul în care dosarul nu conţine toate documentele justificative, solicita asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei completarea lui conform prevederilor prezentului ordin.
ART. 5
(1) Dosarele complete sunt examinate de Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv de Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, care verifica îndeplinirea de cãtre asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitanta a condiţiilor prevãzute de lege şi a criteriilor aprobate prin prezentul ordin.
(2) În funcţie de domeniile de activitate prevãzute în statut, pentru care se solicita recunoaşterea asociaţiei, fundaţiei, federaţiei ca fiind de utilitate publica, Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, solicita direcţiei/direcţiilor de specialitate, precum şi Direcţiei buget, finanţe, dezvoltare, avizare, din cadrul ministerului, întocmirea referatelor de oportunitate.
(3) În cazul în care sunt necesare informaţii suplimentare referitoare la activitatea asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica, Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, poate solicita direcţiilor pentru cultura, culte şi patrimoniul cultural naţional judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmirea unui referat de oportunitate.
ART. 6
(1) În cazul în care asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitanta îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege şi criteriile aprobate prin prezentul ordin, Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, întocmeşte Nota de fundamentare, pe care o înainteazã, împreunã cu documentaţia aferentã şi referatele de oportunitate, Direcţiei legislaţie, management, sinteze, metodologii, în vederea initierii proiectului de hotãrâre a Guvernului privind recunoaşterea statutului de utilitate publica.
(2) În cazul în care asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitanta nu îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege şi/sau criteriile aprobate prin prezentul ordin, Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate, respectiv Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, comunica acesteia decizia motivatã de respingere a cererii de acordare a statutului de utilitate publica şi îi restituie dosarul.
(3) Întocmirea referatelor de oportunitate, verificarea îndeplinirii condiţiilor şi criteriilor de acordare a statutului de utilitate publica şi iniţierea proiectului de hotãrâre a Guvernului, la nivelul Ministerului Culturii şi Cultelor, se efectueazã în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii de cãtre asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitanta, respectiv de la data completãrii documentaţiei, conform prevederilor art. 4 alin. (2).
ART. 7
Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul, relaţia cu societatea civilã, sindicate şi patronate şi Direcţia asistenta socialã şi religioasã, învãţãmânt, O.N.G.-uri, împreunã cu direcţiile din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, vor lua toate mãsurile în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Ministrul culturii
şi cultelor,
Razvan Theodorescu

Bucureşti, 26 mai 2003.
Nr. 2.664.

ANEXA 1

CRITERII
de acordare a statutului de utilitate publica asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfãşoarã activitãţi din sfera de competenta a Ministerului Culturii şi Cultelor

I. Criterii generale
În conformitate cu prevederile <>art. 38 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificatã şi completatã prin <>Ordonanta Guvernului nr. 37/2003 , o asociaţie, o fundaţie sau o federatie poate fi recunoscuta ca fiind de utilitate publica dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) activitatea acesteia se desfãşoarã în interes general sau comunitar, dupã caz, şi funcţioneazã de cel puţin 3 ani, anterior datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publica;



─────────────────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────┐
Criterii │ Documente │Îndeplinirea│
│ care se analizeazã │ criteriului│
│ │(se noteaza │
│ │ cu DA │
│ │ sau NU) │
─────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────┤
1. Activitatea de interes public │Statut, act constitutiv, pct. 2 │ │
general şi/sau comunitar se │din raportul de activitate │ │
desfãşoarã în sfera de competenta│ │ │
a Ministerului Culturii şi │ │ │
Cultelor, conform atribuţiilor │ │ │
prevãzute în Hotãrârea Guvernului│ │ │
nr. 28/2001, cu modificãrile şi │ │ │
completãrile ulterioare │ │ │
─────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────┤
2. Nu desfãşoarã activitãţi │Idem │ │
angajate politic în mod partizan,│ │ │
inclusiv activitãţi de sprijinire│ │ │
sau de promovare a unor partide │ │ │
sau aliante politice ori │ │ │
electorale, candidaţi în alegeri │ │ │
sau persoane care ocupa funcţii │ │ │
de demnitate publica │ │ │
─────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────┤
3. Nu desfãşoarã activitãţi │Idem │ │
exclusiv în interesul personal │ │ │
nepatrimonial al asociaţilor sau │ │ │
fondatorilor │ │ │
─────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────┤
4. Durata de funcţionare, conform│ Statut, act constitutiv │ │
statutului, permite desfãşurarea │ │ │
pe durata nedeterminatã a unor │ │ │
activitãţi de interes general │ │ │
şi/sau comunitar │ │ │
─────────────────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────┘

b) a realizat majoritatea obiectivelor stabilite;
──────────────────────┬────────────────────┬───────────────────┬───────┬───────┐
│ │ │Reali- │Inde- │
│ │ │zarea │plini- │
│ │ │indica │rea │
Criterii │ Indicatori de │ Documente care se │torului│crite- │
│ realizare │ analizeazã │(se no-│riului │
│ a criteriului │ │teaza │(se │
│ │ │cu DA │noteaza│
│ │ │sau NU │cu DA │
│ │ │ │sau NU │
│ │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
1. Asociaţia/fundaţia/│a) Definirea clara a│Statut, pct. 3.1 │ │ │
federaţia face dovada │atribuţiilor │din raportul de │ │ │
bunei desfasurari a │organelor de │activitate │ │ │
activitãţii organelor │conducere, adminis- │ │ │ │
de conducere, admi- │trare şi control │ │ │ │
nistrare şi control, │ │ │ │ │
în conformitate cu │ │ │ │ │
prevederile statutare │ │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│b) Existenta │Pct. 3.2 din │ │ │
│rapoartelor, proce- │raportul de │ │ │
│selor-verbale etc., │activitate, copii │ │ │
│care atesta functio-│de pe documente │ │ │
│narea organelor de │ │ │ │
│conducere, │ │ │ │
│administrare şi │ │ │ │
│control │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│c) În statut exista │Statut,regulamentul│ │ │
│prevederi referi- │intern de │ │ │
│toare la soluţiona- │funcţionare │ │ │
│rea conflictelor de │ │ │ │
│interes apãrute în │ │ │ │
│activitatea aso- │ │ │ │
│ciatiei/fundaţiei/ │ │ │ │
│federaţiei │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│d) Exista personal │Pct. 3.1, 3.3 din │ │ │
│angajat permanent │raportul de │ │ │
│ │activitate │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
2. Asociaţia/fundaţia/│a) Depunerea formu- │Copii de pe formu- │ │ │
federaţia face dovada │larelor situaţiilor │larele situaţiilor │ │ │
functionarii în │financiare anuale la│financiare anuale │ │ │
conformitate cu │administraţia │depuse │ │ │
legislaţia în vigoare │financiarã din raza │ │ │ │
│teritorialã în care │ │ │ │
│asociaţia sau │ │ │ │
│fundaţia îşi are │ │ │ │
│sediul │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│b)Plata impozitelor,│Certificate consta-│ │ │
│taxelor, contribu- │tatoare privind │ │ │
│tiilor şi a altor │îndeplinirea obli- │ │ │
│venituri datorate │gatiilor exigibile │ │ │
│bugetului de stat │de plata a impo- │ │ │
│ │zitelor şi taxelor │ │ │
│ │cãtre stat,inclusiv│ │ │
│ │a celor locale, │ │ │
│ │precum şi a │ │ │
│ │contribuţiilor │ │ │
│ │pentru asigurãrile │ │ │
│ │sociale de stat, │ │ │
│ │asigurãrile │ │ │
│ │sociale de sana- │ │ │
│ │tate, asigurãrile │ │ │
│ │de şomaj, în cazul │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │angajat │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│c) Are autorizaţiile│Autorizaţiile │ │ │
│necesare în vederea │administrative │ │ │
│desfãşurãrii │conforme cu │ │ │
│activitãţilor sta- │legislaţia în │ │ │
│tutare │vigoare şi/sau │ │ │
│ │acordurile necesare│ │ │
│ │desfãşurãrii │ │ │
│ │activitãţilor, │ │ │
│ │copii de pe │ │ │
│ │documente │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
3. Asociaţia/fundaţia/│a) Dispune de un │Pct. 1 din raportul│ │ │
federaţia dispune de │sediu adecvat şi de │de activitate,copie│ │ │
resurse financiare, │dotãri destinate în │de pe documentul │ │ │
materiale şi umane │exclusivitate │privind situaţia │ │ │
adecvate functionarii │realizãrii │juridicã a sediului│ │ │
organizaţiei │activitãţilor │ │ │ │
│de interes │ │ │ │
│general şi/sau │ │ │ │
│comunitar │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│b) A dezvoltat în │Pct. 3.7 şi fişa │ │ │
│teritoriu filiale │activitãţilor din │ │ │
│sau puncte de lucru │raportul de │ │ │
│adecvate realizãrii │activitate │ │ │
│de activitãţi de │ │ │ │
│interes general sau │ │ │ │
│comunitar (în cazul │ │ │ │
│asociaţiilor şi │ │ │ │
│fundaţiilor care │ │ │ │
│desfãşoarã │ │ │ │
│activitãţi de │ │ │ │
│interes general) │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│c) Resursele finan- │Pct. 4 din raportul│ │ │
│ciare de care dispun│de activitate, │ │ │
│permit realizarea │copii de pe docu- │ │ │
│activitãţilor de │mentele contabile │ │ │
│interes general │ │ │ │
│şi/sau comunitar │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
4. Asociaţia/fundaţia/│a)Publicaţii,edituri│Fişa activitãţilor │ │ │
federaţia face dovada │tiparituri, alte │ │ │ │
unei bune comunicãri │mijloace de infor- │ │ │ │
şi colaborãri cu │mare │ │ │ │
grupul-tinta, alte ├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
organizaţii │b) Colaboreazã cu │Documente care │ │ │
neguvernamentale şi │alte organizaţii │atesta parteneri- │ │ │
instituţii publice │neguvernamentale, │atul cu alte │ │ │
│instituţii publice │asociaţii, fundaţii│ │ │
│etc. în vederea │instituţii pu- │ │ │
│dezvoltãrii de pro- │blice etc. şi pct. │ │ │
│grame şi proiecte │3.6 din raportul │ │ │
│comune şi/sau │de activitate │ │ │
│finanţãrii acestora │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
5. Obiectivele de │A realizat mai mult │Pct. 2, pct. 3.5, │ │ │
interes general │de jumãtate din │fişa activitãţilor │ │ │
şi/sau comunitar │numãrul obiectivelor│din raportul de │ │ │
realizate au fost │de interes general │activitate │ │ │
semnificative în │şi/sau comunitar │ │ │ │
raport cu obiectivele │stabilite prin actul│ │ │ │
stabilite prin actul │constitutiv sau prin│ │ │ │
constitutiv sau │statut │ │ │ │
prin statut │ │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
6. Activitãţile de │În domenii de │Fişa activitãţilor │ │ │
interes general şi/sau│interes general │ │ │ │
comunitar realizate │şi/sau comunitar, │ │ │ │
sunt de utilitate │programele şi │ │ │ │
publica, respectiv │proiectele derulate │ │ │ │
scopurile vizate sunt │au condus la │ │ │ │
benefice colectivi- │rezultate reale şi │ │ │ │
tatilor, prin │benefice pentru │ │ │ │
creşterea ofertei │comunitate │ │ │ │
culturale pe │ │ │ │ │
plan local/ │ │ │ │ │
regional/naţional │ │ │ │ │
──────────────────────┴────────────────────┴───────────────────┴───────┴───────┘



c) a desfãşurat o activitate anterioarã semnificativã, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului sau, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publica;



──────────────────────┬────────────────────┬───────────────────┬───────┬───────┐
│ │ │Reali- │Inde- │
│ │ │zarea │plini- │
│ │ │indica │rea │
Criterii │ Indicatori de │ Documente care se │torului│crite- │
│ realizare │ analizeazã │(se no-│riului │
│ a criteriului │ │teaza │(se │
│ │ │cu DA │noteaza│
│ │ │sau NU │cu DA │
│ │ │ │sau NU │
│ │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
1. Activitãţile │Activitãţile │Statut, pct. 2 şi │ │ │
desfãşurate anterior │desfãşurate au │fişa activitãţilor │ │ │
au fost adecvate │condus la indepli- │din raportul de │ │ │
îndeplinirii │nirea obiectivelor │activitate │ │ │
obiectivelor │de interes general │ │ │ │
statutare │şi/sau comunitar │ │ │ │
│prevãzut în statut │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
2. Dezvolta programe, │Dezvolta şi │Pct. 3.5 şi fişa │ │ │
proiecte specifice │imbunatateste, prin │activitãţilor din │ │ │
│proiecte specifice │raportul de │ │ │
│activitãţilor de │activitate │ │ │
│interes general şi/ │ │ │ │
│sau comunitar, │ │ │ │
│serviciile acordate,│ │ │ │
│în funcţie de │ │ │ │
│evaluarea periodicã │ │ │ │
│a acestora │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
3. Susţinerea │a) Utilizeazã │Pct. 3.3 şi fişa │ │ │
activitãţilor şi │resurse umane │activitãţilor din │ │ │
serviciilor din punct │adecvate activita- │raportul de acti- │ │ │
de vedere tehnic, │tilor desfãşurate: │vitate │ │ │
patrimonial │- personal angajat │ │ │ │
│cu norma intreaga │ │ │ │
│- dezvolta politici │ │ │ │
│de formare şi │ │ │ │
│dezvoltare a │ │ │ │
│personalului şi a │ │ │ │
│voluntarilor │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│b) Are capacitatea │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│de autofinanţare a │activitãţilor din │ │ │
│programelor şi │raportul de │ │ │
│proiectelor iniţiate│activitate │ │ │
│de cel puţin 10% din│ │ │ │
│costul total al │ │ │ │
│acestora │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│c) Are capacitatea │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│de a atrage mai │activitãţilor din │ │ │
│multe surse de │raportul de │ │ │
│finanţare │activitate │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│d) Dispune de │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│dotãrile materiale │activitãţilor din │ │ │
│adecvate desfasu- │raportul de │ │ │
│rarii serviciilor │activitate │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│e) Exista rezultate │Fişa activitãţilor │ │ │
│ale programelor şi │din raportul de │ │ │
│proiectelor │activitate │ │ │
│derulate │ │ │ │
──────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
4. Situaţiile finan- │a) Concordanta │Pct. 4 din raportul│ │ │
ciare anuale şi │dintre prevederile │de activitate, │ │ │
bugetele de venituri │bugetului de veni- │bugetul de veni- │ │ │
şi cheltuieli │turi şi cheltuieli │turi şi cheltuieli │ │ │
reflecta desfãşurarea │şi datele reflec- │şi situaţiile │ │ │
activitãţilor de │tate în situaţiile │financiare anuale │ │ │
interes general sau │financiare anuale │ │ │ │
comunitar ├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│b) Cheltuieli │Pct. 4 şi fişa │ │ │
│adecvate activita- │activitãţilor din │ │ │
│tilor desfãşurate │raportul de │ │ │
│ │activitate, │ │ │
│ │bugetul de venituri│ │ │
│ │şi cheltuieli şi │ │ │
│ │situaţiile │ │ │
│ │financiare anuale │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼───────┼───────┤
│c) Cheltuieli în │Pct. 4 din raportul│ │ │
│concordanta cu │de activitate, │ │ │
│veniturile obţinute │bugetul de venituri│ │ │
│ │şi cheltuieli şi │ │ │
│ │situaţiile │ │ │
│ │financiare anuale │ │ │
│ │ │ │ │
──────────────────────┴────────────────────┴───────────────────┴───────┴───────┘



d) valoarea activului patrimonial pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori este cel puţin egala cu valoarea patrimoniului iniţial.



─────────────────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────┐
Criterii │ Documente │Îndeplinirea│
│ care se analizeazã │criteriului │
│ │(se noteaza │
│ │ cu DA │
│ │ sau NU) │
─────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────┤
Valoarea activului patrimonial │Pct. 4 din raportul de │ │
pe fiecare dintre cei 3 ani │activitate, bugetul de venituri │ │
anteriori nu a scãzut sub │şi cheltuieli şi situaţiile │ │
valoarea patrimoniului iniţial │financiare anuale │ │
─────────────────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────┘





II. Criterii specifice
────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Îndeplinirea│
Domenii │ Criterii criteriului │
de activitate*)│ (se noteaza │
│ cu DA │
│ sau NU) │
────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1. Obiectivele principale ale programelor/ │
│ proiectelor derulate: │
│ ● caracterul novator │
│ ● caracterul realist │
│ ● caracterul complementar │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. Motivarea programelor/proiectelor derulate │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. Grupul-tinta/beneficiari ai programelor/ │
│ proiectelor derulate: │
│ ● beneficiari │
│ ● caracterul interdisciplinar şi multicultural │
│ al programelor/proiectelor derulate │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. Impactul programului/proiectelor culturale: │
│ ● cãror nevoi culturale, educaţionale, │
│ sociale au rãspuns │
│ ● impactul asupra comunitãţilor/colectivitãţilor │
│ cãrora se adreseazã │
│ ● originalitatea programului/proiectului cultural │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. Parteneri şi personal-cheie: │
│ ● coordonator de program/proiect │
│ ● alţi membrii-cheie │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6. Bugetul estimat al programului/proiectului │
│ cultural: │
│ ● surse de finanţare proprii │
│ ● surse de finanţare atrase │
────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┘





──────────────
*) Se completeazã conform prevederilor pct. 2 din formularul Raportului de activitate pe ultimii 3 ani a asociaţiei/fundaţiei/federaţiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica.


ANEXA 2

LISTA
documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor
în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publica

1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat în anexa nr. 3, în 3 exemplare dactilografiate
2. Actul constitutiv, statutul şi, dupã caz, actele adiţionale la acestea
3. Dovada dobândirii personalitãţii juridice şi, dupã caz, a înregistrãrii modificãrilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor
4. Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei, emisã de banca la care are deschis contul
5. Ultimul extras de cont bancar
6. Dovada privind situaţia juridicã a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau al federaţiei şi a sediului sau sediilor unde se desfãşoarã activitãţile pentru care se solicita recunoaşterea
7. Situaţiile financiare pe ultimii 3 ani, depuse la administraţia financiarã
8. Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere
9. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plata a impozitelor şi taxelor cãtre stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurãrile sociale de stat, asigurãrile sociale de sãnãtate, asigurãrile de şomaj (formulare-tip eliberate de autoritãţile competente)
10. Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfãşurãrii activitãţilor, dupã caz
11. Raportul comisiei de cenzori pe ultimii 3 ani
12. Documente care atesta parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc.
13. Numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaboreazã în mod frecvent în vederea realizãrii obiectului de activitate pentru care solicita recunoaşterea
14. Declaraţie pe propria rãspundere a preşedintelui, sub sancţiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului ca organizaţia nu a desfãşurat activitãţi ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenta cãtre persoane fizice sau juridice
15. În cazul federaţiilor care solicita recunoaşterea ca fiind de utilitate publica, dovada ca cel puţin doua treimi din numãrul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcãtuiesc sunt de utilitate publica
16. Dosarul de presa privind activitatea desfasurata în ultimii 3 ani.

NOTA:
Documentele prevãzute la pct. 1, 9 şi 14 se solicita în original.
Documentele prevãzute la pct. 2-8, 10-13 şi 15 se solicita în copie.






ANEXA 3

FORMULARUL RAPORTULUI DE ACTIVITATE
pe ultimii 3 ani a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei
care solicita acordarea statutului de utilitate publica

1. Date privind asociaţia/fundaţia/federaţia
Denumirea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:
Denumirea abreviata (dacã este cazul):
Tipul de organizaţie: asociaţie/fundaţie/federatie
Sediul:
┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
│Adresa │Judeţul, respectiv municipiul: │
│ ├───────────────────────────────────────────────────┤
│ │Localitatea ............ cod ......................│
│ ├───────────────────────────────────────────────────┤
│ │Str. .............. nr. ........... │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
│Telefon │Prefix ............ nr. ............ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
│Fax │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
│E-mail │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
│Situaţia juridicã a │ │
│imobilului │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘

Dobândirea personalitãţii juridice:

- În temeiul Legii nr. 21/1924
┌──────────────────────────────────────────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Nr. dosarului la dobândirea personalitãţii │ │ │
│juridice │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼─────────────┤
│Sentinta civilã de dobândire a personalitãţii │ │ │
│juridice │ Nr.: │Data: │
│ ├─────────────────┼─────────────┤
│ │eliberata de: │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──┬──────────────┼─────────────┤
│Sentinţe civile care autorizeaza modificãrile │ │Nr.: │Data: │
│actului constitutiv şi/sau ale statutului │1.│ │ │
│ │ ├──────────────┼─────────────┤
│ │ │eliberata de: │ │
│ ├──┼──────────────┼─────────────┤
│ │ │Nr.: │Data: │
│ │2.├──────────────┼─────────────┤
│ │ │eliberata de: │ │
│ ├──┼──────────────┼─────────────┤
│ │ │Nr.: │Data: │
│ │3.├──────────────┼─────────────┤
│ │ │eliberata de: │ │
└──────────────────────────────────────────────┴──┴──────────────┴─────────────┘

- În temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000
┌──────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│Certificat de înscrierea în Registrul │Nr. .... data .... înscrierii │
│asociaţiilor şi fundaţiilor │în Registrul asociaţiilor şi │
│ │fundaţiilor/Registrul federaţiilor │
└──────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘
Cod fiscal nr. .......... anul .........., eliberat de: ...................
Cont bancar nr. ........, deschis la banca ....... Adresa bãncii: .........

Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura: .......................

┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│Persoane fizice/juridice la │ Numãrul asociaţilor/numele fondatorilor │
│constituire │ │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│Membri asociaţi │ │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────┤
│Fondator/fondatori │ │
└───────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┘

2. Obiectul de activitate prevãzut în statut
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Scop (se defineste în conformitate cu art. ........... din statut) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├──────────┬───────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│Obiective │- de interes general, vizând creşterea │- de interes comunitar,│
│stabilite │ofertei culturale la nivel local, │respectiv în interesul │
│în statut │regional şi naţional; │public al unei │
│ │- promovarea culturii scrise şi a lecturii;│comunitãţi şi/sau gru- │
│ │- sprijinirea tinerelor talente manifestate│puri de persoane fizice│
│ │în diverse domenii ale artei │ori juridice care │
│ │- promovarea şi susţinerea artelor │urmãresc un obiectiv │
│ │spectacolului şi a artelor vizuale, │comun sau au aceleaşi │
│ │cinematografiei; │opinii, aceeaşi cultura│
│ │- protejarea şi punerea în valoare a │orientare regilioasa, │
│ │patrimoniului cultural naţional, mobil │socialã, profesionalã │
│ │şi imobil │şi altele asemenea │
│ │- revitalizarea şi valorificarea │ │
│ │civilizatiei traditionale; │ │
│ │- protejarea şi dezvoltarea culturii │ │
│ │minoritãţilor naţionale; │ │
│ │- susţinerea libertãţii religioase şi a │ │
│ │activitãţilor cu caracter │ │
│ │social-filantropic; │ │
│ │- schimbul internaţional de valori │ │
│ │culturale etc. │ │
├──────────┼───────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │
├──────────┴──────────────────┬────────────────────────┴──┬────────────────────┤
│Activitãţi/programe/proiecte │În conformitate ..... cu │ grup-tinta │
│de interes general sau │art. ............. │ │
│comunitar prevãzute în statut│ │ │
├─────────────────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────┘

3. Date privind organizarea şi funcţionarea

3.1. Organizarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei
┌──────────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│Organe de conducere, administrare │Alese/ │Numele, │Profesia/│
│şi control, potrivit statutului │numite în │prenumele,│locul de │
│ │temeiul...│adresa │ munca │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│De conducere (nominalizaţi funcţiile) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│De administrare (nominalizaţi funcţiile) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│De control (nominalizaţi funcţiile) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Alţi membri-cheie │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴─────────┘

3.2. Informaţii privind funcţionarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

┌───────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ Activitatea organelor de conducere, │În ultimii 3 ani │
│ administrare şi control ├──────┬─────┬─────┤
│ │ Anul:│Anul:│Anul:│
├────────────┬──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Numãr de şedinţe │ │ │ │
│Conducere ├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │În conformitate cu procesele-verbale │ │ │ │
│ │nr. ....../data ........... │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Alte documente (specificati) │ │ │ │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Numãr de şedinţe │ │ │ │
│Administrare├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │În conformitate cu procesele-verbale │ │ │ │
│ │nr. ....../data ........... │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Alte documente (specificati) │ │ │ │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Numãr de şedinţe │ │ │ │
│Control ├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │În conformitate cu procesele-verbale │ │ │ │
│ │nr. ....../data ........... │ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│ │Alte documente (specificati) │ │ │ │
├────────────┼──────────────────────────────────────────────┼──────┼─────┼─────┤
│Altele │ │ │ │ │
└────────────┴──────────────────────────────────────────────┴──────┴─────┴─────┘

3.3. Personalul administrativ al organizaţiei
┌─────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ │ În ultimii 3 ani │
│ ├────────────────────────────┤
│Personal încadrat │ Anul: Anul: Anul: │
│ ├──────┬────────┬────────────┤
│ │ │ │ │
│ │numãr │ numãr │ numãr │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────┼────────┼────────────┤
│cu contract de munca │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────┼────────┼────────────┤
│numãr de voluntari │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────┼────────┼────────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴──────┴────────┴────────────┘

3.4. Dezvoltarea resurselor umane
┌─────────────────────────────┬────────────────┬─────────────────────┬─────────┐
│Programe de formare │ │În ultimii trei ani │ Numãr │
│ a personalului │ ├─────┬─────┬─────────┤ persoane│
│ organizate de │ Domeniul │Anul:│Anul:│Anul: │ formate│
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────┼─────┼─────┼─────────┼─────────┤
│asociaţie/fundaţie/federatie │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────┼─────┼─────┼─────────┼─────────┤
│alte persoane juridice │ │ │ │ │ │
│(specificati denumirea │ │ │ │ │ │
│acestora) │ │ │ │ │ │
╞═════════════════════════════╪════════════════┴═════╪═════└═══════╤═╧═════════╡
│ Programe │ În ultimii 3 ani │ Numãr │ Numãr │
│ pentru atragerea ├──────┬──────┬────────┤ de │ de │
│ voluntarilor │ Anul:│ Anul:│ Anul: │participanţi │ voluntari │
│ │ │ │ │ │ atrasi │
├─────────────────────────────┼──────┼──────┼────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────┴──────┴──────┴────────┴─────────────┴───────────┘

3.5. Programe sau proiecte de interes general ori comunitar realizate
┌────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ În ultimii 3 ani │
│Denumirea ├────────────────┬──────────────────┬─────────────────┤
│programului/proiectului,│ Anul: │ Anul: │ Anul: │
│în conformitate ├────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│cu fişa activitãţilor │ Obiective │ Obiective │ Obiective │
│ │ propuse, │ propuse, │ propuse, │
│ │scopuri atinse, │ scopuri atinse, │ scopuri atinse,│
│ │beneficiari │ beneficiari │ beneficiari │
├────────────────────────┼────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │
└────────────────────────┴────────────────┴──────────────────┴─────────────────┘

3.6. Principalele mijloace de comunicare şi informare utilizate
┌─────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│ │ În ultimii 3 ani │
│ ├────────────────┬─────────────┬─────────────────┤
│Tipul activitãţii/Publicaţii │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
├─────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────────────────┴────────────────┴─────────────┴─────────────────┘

3.7. Dezvoltare teritorialã
┌────┬───────┬───────────────┬──────────┬────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ │ │Persoana │Nr. de membri asociaţi │ Anul │
│crt.│Filiale│Adrese/telefon │de contact│sau personal al filialei│ infiintarii │
├────┼───────┼───────────────┼──────────┼────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────────────┼──────────┼────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴───────────────┴──────────┴────────────────────────┴─────────────┘

3.8. Afiliere la nivel naţional

a) Denumirea şi adresa organismului naţional:
b) Documentul care atesta afilierea:
c) Data afilierii:

3.9. Afiliere internationala

Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale:
┌─────────────────────┬──────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Tipul de afiliere │ Din anul: │ Documentul care atesta afilierea │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Membru deplin │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Membru asociat │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│Altele, specificati │ │ │
└─────────────────────┴──────────────┴─────────────────────────────────────────┘

3.10. Premii, nominalizãri, alte forme de recunoaştere a activitãţii
┌───────────┬───────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea │ Anul: │ Instituţia care a acordat/recunoscut activitatea │
├───────────┼───────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
└───────────┴───────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘

4. Resurse materiale şi financiare
┌───────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Patrimoniul (în conformitate cu ultima │Total valoare, în mii lei:│
│balanţa contabila) │din care │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│1. Total imobilizari corporale, din care │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Construcţii │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Terenuri │ │
├──────────────────────────────────────┬────────────┼──────────────────────────┤
│Alte mijloace fixe │Mobilier │ │
│ ├────────────┼──────────────────────────┤
│ │Echipament │ │
│ ├────────────┼──────────────────────────┤
│ │Altele │ │
├──────────────────────────────────────┴────────────┼──────────────────────────┤
│Mijloace de transport │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Imobilizari corporale în curs │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│2. Total disponibilitati bãneşti, din care │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Lei │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Valuta │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Venituri │Total, în mii lei: │
│în conformitate cu ultima balanţa contabila), │din care │
│din care │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul de stat │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Resurse obţinute de la bugetul local │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Cotizaţiile membrilor │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Dividendele societãţilor comerciale înfiinţate │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Dobânzile şi dividendele rezultate din plasarea │ │
│sumelor disponibile │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Venituri realizate din activitãţi economice proprii│ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Donaţii, sponsorizãri sau legate │ │
├───────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│Finantari, granturi │ │
└───────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────┘

┌───────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Valoarea activului în mii lei │
│ ├────────────────────┬───────────────┬─────────────────┤
│Miscarea patrimonialã │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
├───────────────────────┼────────────────────┼───────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└───────────────────────┴────────────────────┴───────────────┴─────────────────┘

Programe desfãşurate cu finanţare externa (în ultimii 3 ani)
┌────────────────────┬────────────────────────┬────────────┬──────────────────┐
│ Perioada/anul │ Denumirea programului │ Valoarea │ Finantatorul │
├────────────────────┼────────────────────────┼────────────┼──────────────────┤
├────────────────────┼────────────────────────┼────────────┼──────────────────┤
├────────────────────┼────────────────────────┼────────────┼──────────────────┤
├────────────────────┼────────────────────────┼────────────┼──────────────────┤
└────────────────────┴────────────────────────┴────────────┴──────────────────┘

Programe subvenţionate de la bugetul de stat/local (în ultimii 3 ani)
┌─────────────┬──────────────────────┬──────────┬──────────────────────────────┐
│Perioada/anul│ Denumirea programului│ Valoarea │ Temeiul legal şi sursa │
│ │ │ │ subventiei │
├─────────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────────────────────────┤
└─────────────┴──────────────────────┴──────────┴──────────────────────────────┘

Societãţi comerciale înfiinţate
┌───────────┬──────────────────┬────────────────────────┬────────┬─────────────┐
│Denumirea │ Anul infiintarii │ Obiectul de activitate │ Adresa │ Codul fiscal│
├───────────┼──────────────────┼────────────────────────┼────────┼─────────────┤
├───────────┼──────────────────┼────────────────────────┼────────┼─────────────┤
└───────────┴──────────────────┴────────────────────────┴────────┴─────────────┘





ANEXA LA RAPORTUL DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI

FIŞA Nr.:
privind activitãţile de interes general şi/sau comunitar desfãşurate
de asociaţie/fundaţie*)

1. Denumirea activitãţii:
2. Scop:
3. Obiectiv:
┌──────────────────────┬────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│4. Durata în timp │ Data începerii activitãţii │ Observaţii │
├──────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Limitatã │ │ │
├──────────────────────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│Nelimitatã │ │ │
├──────────────────────┼────────────────────────────────┴─────────────────────┤
│ │ │
│5. Aria de desfãşurare│ Se specifica localitatea, judeţul/localitãţile, │
│ │ judeţele │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Localã │ │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Judeteana │ │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│Nationala │ │
└──────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘
*) Se completeazã pentru fiecare activitate.

┌──────────────────────────┬───────────────────┬───────────────────────────────┐
│ 6. Categoria de persoane │ Nr. de beneficiari│ Caracteristici socioeconomice │
│ beneficiare │ │ ale grupului-tinta │
├──────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────────────────┤
└──────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────────────────┘



7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitãţilor:
8. Descrieti modalitãţile prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activitãţile desfãşurate în beneficiul acestora:
9. Descrierea activitãţilor/serviciilor desfãşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate:



┌─────────────────────┬─────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ │ │Numãr de persoane cu funcţie de │ Categoria │
│ │ ├────────────────┬───────────────┤socioprofesionala │
│10. Resurse umane │ Nr.│ conducere │ execuţie │ │
│ utilizate │ │ │ │ │
├─────────────────────┼────┼────────────────┼───────────────┼──────────────────┤
│Încadrat cu contract │ │ │ │ │
│ de munca │ │ │ │ │
├─────────────────────┼────┼────────────────┼───────────────┼──────────────────┤
│Voluntari │ │ │ │ │
└─────────────────────┴────┴────────────────┴───────────────┴──────────────────┘

11. Numele persoanei care conduce şi administreazã activitatea:
┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│12. Costul programului, proiectului pe toatã │Total, în mii lei sau valuta în │
│ durata finanţãrii sau, dupã caz, costul │care a fost finantat proiectul │
│ anual al serviciului, în conformitate cu │din care: │
│ cheltuielile din anul precedent │ │
│ depunerii documentaţiei, │ │
│ din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Contribuţia organizaţiei: │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Subvenţii de la bugetul de stat │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Subvenţii de la bugetul local │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Contribuţii ale partenerilor externi │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Contribuţii ale beneficiarilor │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Altele │ │
└─────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘

13. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:
┌───────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│14. Parteneri implicaţi│ Forma parteneriatului │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
├───────────────────────┴─┬───────────────────┬────────────────────────────────┤
│15. Autorizaţii │Instituţia care │ Nr. documentului .......... / │
│ necesare │ a eliberat │ data ............. │
│ desfãşurãrii │ autorizaţia │ │
│ activitãţii │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┴─┬──────────────┬──┴────────────────┬───────────────┤
│16. Evaluarea │ Când a avut │ Cine a evaluat │ Mãsuri luate │
│ activitãţilor, │loc evaluarea │ activitatea │ în urma │
│ metodele utilizate │ │ │ evaluãrii │
├───────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │
└───────────────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────┘



17. Rezultatele activitãţii (specificati indicatorii de performanta utilizaţi):
18. Efectele benefice ale activitãţii la nivelul comunitãţii:
18.1. Modalitãţile de informare a comunitãţii privind activitãţile şi rezultatele acestora:
18.2. Alte comentarii privind activitatea desfasurata:


┌───────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ Numele persoanei desemnate pentru a oferi │ Telefon: │
│ informaţii suplimentare: │ │
├────────────────────────────────────────────┬─────────┬────┴──────────────────┤
│ Numele şi prenumele preşedintelui │ Data │ Ştampila asociaţiei/ │
│ asociaţiei/fundaţiei, semnatura │ │ fundaţiei │
└────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────────────────────┘




──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016