Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.325 din 22 august 2011  pentru aprobarea Conventiei de colaborare dintre Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si institutia de credit partenera    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.325 din 22 august 2011 pentru aprobarea Conventiei de colaborare dintre Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si institutia de credit partenera

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 596 din 23 august 2011

    În conformitate cu prevederile art. 29 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri şi ministrul finanţelor publice emit urmãtorul ordin:

     ARTICOL UNIC
    Se aprobã Convenţia de colaborare dintre Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi instituţia de credit partenerã, al cãrei model este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.

               p. Ministrul economiei, comerţului
                    şi mediului de afaceri,
                   Constantin Claudiu Stafie,
                       secretar de stat

                  Ministrul finanţelor publice,
                      Gheorghe Ialomiţianu


    ANEXÃ

    AIPPIMM Banca ..........
    Nr. Nr.

                       CONVENŢIE DE COLABORARE
          între Agenţia pentru Implementarea Proiectelor
        şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii
                 şi Banca ........................

                              - model -


    Între
    Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. .........., sectorul ......, cod fiscal ......., tel. ........., fax ............., în calitate de furnizor de ajutor de stat, reprezentatã prin .............., în calitate de preşedinte, şi prin ............., în calitate de vicepreşedinte, denumitã în continuare AIPPIMM,
    şi
    .............., cu sediul social în ............, telefon/fax .........., numãr de ordine în registrul comerţului ............, cod unic de înregistrare .........., atribut fiscal RO, numãr de înmatriculare în Registrul instituţiilor de credit ............., înregistratã sub nr. ........... în registrul de evidenţã a prelucrãrii datelor cu caracter personal, operator de date cu caracter personal ............., reprezentatã prin ............., în calitate de preşedinte, şi prin .........., în calitate de vicepreşedinte, denumitã în continuare Banca sau instituţie de credit,
     a intervenit prezenta convenţie.

    Pãrţile au convenit urmãtoarele:

    ART. I
    Definiţii
    a) AIPPIMM este instituţia publicã, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, care este organizatã şi funcţioneazã în temeiul Hotãrârii Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) Banca este ............;
    c) programul este Programul Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, instituit prin Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 460 din 30 iunie 2011, şi prin Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 489 din 8 iulie 2011;
    d) fondul reprezintã suma de 165.000 mii lei alocatã de cãtre Guvernul României, prin AIPPIMM, în vederea sprijinirii sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii prin acordarea de dobândã subvenţionatã, sumã administratã de cãtre AIPPIMM;
    e) sumele trase din linia de credit sunt toate sumele utilizate din linia de credit conform art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011: cheltuieli privind aprovizionarea, producţia, desfacerea; cheltuieli privind executarea de lucrãri şi/sau prestarea de servicii; cheltuieli privind constituirea, prelucrarea, valorificarea stocurilor; alte tipuri de cheltuieli necesare desfãşurãrii activitãţii curente; cheltuieli cu salariile şi alte cheltuieli asimilate; plata impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului general consolidat; alte costuri de operare;
    f) subvenţia de dobândã este subvenţia acordatã beneficiarilor de la bugetul de stat de cãtre Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prin AIPPIMM, în cuantum de maximum 70% din dobânda calculatã pentru creditele în lei, dar nu mai mult de 6,5% pe an din soldul sumei utilizate din linia de credit acordatã în condiţiile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011;
    g) datã scadentã pentru plata dobânzii este data stabilitã prin contractele de credit încheiate cu beneficiarii programului, aceeaşi pentru toate liniile de credit acordate de cãtre instituţia de credit finanţatoare;
    h) contul de tranzit, numit astfel în cadrul prezentei convenţii, este contul de tip cont curent deschis în evidenţele Bãncii pentru derularea operaţiilor prevãzute la art. V secţiunea 5.02 "Termeni şi condiţii de utilizare a fondului" alin. (5);
    i) subcontul de dobândã, numit astfel în cadrul prezentei convenţii, este contul ataşat contului de tip cont curent deschis în evidenţele Bãncii pentru derularea operaţiilor prevãzute la art. V secţiunea 5.02 "Termeni şi condiţii de utilizare a fondului" alin. (6);
    j) subcontul de penalitãţi, numit astfel în cadrul prezentei convenţii, este contul ataşat contului de tip cont curent deschis în evidenţele Bãncii pentru derularea operaţiilor prevãzute la art. V secţiunea 5.02 "Termeni şi condiţii de utilizare a fondului" alin. (7);
    k) înştiinţarea de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale (anexa F) este notificarea emisã de cãtre Bancã în conformitate cu termenii şi condiţiile contractului de credit bancar prin intermediul cãreia beneficiarul este anunţat cã Banca a decis sã declare creditul scadent şi plãtibil cu toate sumele aferente. Înştiinţarea de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale este trimisã şi garantului/garanţilor care a/au garantat integral sau parţial obligaţiile beneficiarului asumate prin contractul de credit bancar;
    l) situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale de cãtre beneficiar constã în cazurile în care beneficiarul încalcã obligaţiile asumate prin contractul de credit bancar;
    m) situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale de cãtre Bancã este situaţia în care Banca nu respectã vreunul dintre termenii, condiţiile sau obligaţiile prevãzute în sarcina sa prin prezenta convenţie şi care nu a fost remediatã în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data primirii notificãrii acestei situaţii din partea AIPPIMM;
    n) solicitantul este un potenţial beneficiar eligibil care solicitã AIPPIMM acceptarea în program;
    o) beneficiarul este orice IMM definitã conform prevederilor art. 2 şi ale art. 4 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care este eligibilã şi care solicitã şi primeşte din partea AIPPIMM şi a Bãncii acceptarea în program;
    p) zi este orice zi lucrãtoare bancarã din România.

    ART. II
    Obiectul convenţiei
    (1) Obiectul prezentei convenţii îl reprezintã implementarea şi derularea programului pe perioada 2011-2013, prin care Banca va primi subvenţia acordatã beneficiarilor de la bugetul de stat de cãtre Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prin AIPPIMM, în cuantum de maximum 70% din dobânda calculatã pentru creditele în lei, dar nu mai mult de 6,5% pe an din soldul sumei utilizate din linia de credit acordatã din sursele sale în condiţiile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi ale Hotãrârii Guvernului nr. 682/2011. Cuantumul maxim al fondului pe perioada de implementare a programului 2011-2013 este de 165.000 mii lei.
    (2) Orice modificare a cuantumului fondului prevãzut la alin. (1), realizatã prin hotãrâre a Guvernului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, va determina modificarea corespunzãtoare a fondului, în a treia zi lucrãtoare de la data notificãrii prealabile a Bãncii, notificare care va deveni parte integrantã a convenţiei, fãrã a fi necesarã încheierea unui act adiţional în acest sens.
    (3) Analiza, aprobarea, acordarea, derularea şi urmãrirea rambursãrii creditului se vor efectua de cãtre Bancã ţinând cont de reglementãrile interne în vigoare ale acesteia, de reglementãrile legale şi de prevederile prezentei convenţii.

    ART. III
    Comisionul Bãncii
    Prezenta convenţie este cu titlu gratuit.
    AIPPIMM nu va plãti Bãncii niciun comision pentru serviciile prestate ca urmare a asumãrii obligaţiilor ce decurg din prezenta convenţie.

    ART. IV
    Drepturi şi obligaţii ale pãrţilor
    SECŢIUNEA 4.01
    Drepturile şi obligaţiile AIPPIMM
    (1) AIPPIMM se obligã:
    1. sã întocmeascã lista cu solicitanţii preselectaţi, pe mãsura înscrierii în program, în limita fondului alocat programului, din punctul de vedere al criteriilor de eligibilitate cuprinse în art. 3 alin. (1) lit. a), b), c), d), i) şi j) şi alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi sã transmitã aceastã listã, în baza unui proces-verbal încheiat cu Banca;
    2. sã vireze Bãncii sumele solicitate şi sã transmitã acordul de utilizare conform documentelor pentru virarea în contul instituţiei de credit finanţatoare a subvenţiei de dobândã, corect întocmite, în termen de maximum 10 (zece) zile de la data primirii acestora;
    3. sã permitã Bãncii sã debiteze şi sã crediteze contul de tranzit şi subconturile aferente în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011, ale Hotãrârii Guvernului nr. 682/2011 şi ale prezentei convenţii;
    4. sã informeze prompt Banca despre orice schimbãri intervenite asupra fondului sau în reglementãrile legate de acesta, care ar putea afecta prezenta convenţie şi/sau contractele de credit bancar;
    5. sã declanşeze procedurile de executare silitã a beneficiarului pentru recuperarea sumelor reprezentând dobânda subvenţionatã;
    6. sã anunţe Banca în maximum 3 zile asupra deciziei de stopare a plãţii dobânzii subvenţionate sau a declanşãrii procedurilor de recuperare parţialã sau totalã a acesteia pentru beneficiarii care nu mai îndeplinesc condiţiile de eligibilitate menţionate la art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi cap. IV din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011.
    (2) AIPPIMM are dreptul sã solicite Bãncii documente şi informaţii cu privire la stadiul derulãrii programului, prevãzute de prezenta convenţie.
    SECŢIUNEA 4.02
    Drepturile şi obligaţiile Bãncii
    (1) Banca are obligaţia:
    1. sã aibã semnatã o convenţie de lucru cu Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii - S.A. - IFN;
    2. sã analizeze, sã aprobe, sã acorde, sã deruleze şi sã urmãreascã rambursarea/restituirea creditelor acordate beneficiarilor eligibili selectaţi de AIPPIMM, în conformitate cu reglementãrile interne în vigoare ale acesteia şi cu prevederile prezentei convenţii;
    3. sã verifice respectarea de cãtre beneficiarul potenţial a criteriilor de eligibilitate prevãzute la art. 3 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011, dupã cum urmeazã:
    ● pentru art. 3 alin. (1) lit. a), b), c), d) e), f) g), j), Banca va solicita prezentarea de cãtre beneficiar a Declaraţiei pe propria rãspundere a acestuia, conform anexei H, la data aprobãrii creditului;
    ● pentru art. 3 alin. (1) lit. e), f), g) h), i), Banca va verifica îndeplinirea criteriilor de eligibilitate în conformitate cu normele interne proprii, la data aprobãrii creditului;
    4. sã permitã utilizarea liniilor de credit de cãtre beneficiari, pe bazã de documente justificative, în conformitate cu normele interne proprii, în scopurile menţionate la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011;
    5. sã respecte dobânzile şi condiţiile de acordare a creditelor menţionate în oferta de parteneriat, anexa C;
    6. sã trimitã scanat/prin poştã la AIPPIMM, în termen de 10 zile de la data aprobãrii/respingerii liniei de credit de cãtre Bancã, fotocopii ale hotãrârilor de aprobare, respectiv ale scrisorilor de refuz pentru beneficiarii/solicitanţii din listele prevãzute la secţiunea 4.01 alin. (1) pct. 1;
    7. sã transmitã cãtre AIPPIMM, la prima solicitare de subvenţie de dobândã pentru fiecare beneficiar al programului, formularul de înscriere în program semnat şi ştampilat de beneficiarul programului, şi o copie a contractului de credit;
    8. sã transmitã lunar cãtre AIPPIMM, pânã la data de ...... a lunii, documentele pentru virarea în contul instituţiei de credit finanţatoare a subvenţiei de dobândã, respectiv situaţia cu beneficiarii programului care au îndeplinit obligaţiile contractului de credit, sumele aferente subvenţiei de dobândã ce urmeazã a fi virate de cãtre AIPPIMM şi soldul sumelor utilizate din linia de credit, sumarul contractului de credit care conţine cheltuielile efectuate de beneficiarul programului din linia de credit, extrasul lunar de cont aferent liniei de credit;
    9. sã înregistreze corect fiecare tranzacţie din cadrul programului, prin tranzacţie în acest caz înţelegându-se îndeplinirea scopurilor prevãzute de Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011;
    10. sã prezinte, la cererea AIPPIMM, în termen de 15 zile de la data înregistrãrii solicitãrii, orice altã informaţie/alt document relevantã/relevant pentru program, în condiţiile în care informaţiile/documentele respective pot fi puse la dispoziţie de Bancã cu respectarea prevederilor legale;
    11. sã înştiinţeze în scris AIPPIMM, în termen de 15 zile de la data la care beneficiarul comunicã Bãncii menţiunile înregistrate la registrul comerţului, în situaţia în care intervin divizãri, fuziuni ale beneficiarului programului, precum şi în cazul schimbãrii formei juridice a societãţii;
    12. sã înştiinţeze în scris AIPPIMM, în termen de 15 zile de la data transmiterii cãtre beneficiar a notificãrii emise de cãtre Bancã în conformitate cu termenii şi condiţiile contractului de credit bancar prin care beneficiarul este anunţat cã Banca a decis sã declare creditul scadent şi plãtibil cu toate sumele aferente.
    (2) Prezenta convenţie nu limiteazã dreptul Bãncii de a participa în programe similare.

    ART. V
    Managementul fondului
    SECŢIUNEA 5.01
    Valoarea fondului
    Suma totalã alocatã de la bugetul statului pentru perioada 2011-2013 în vederea derulãrii programului este de 165.000 mii lei.
    SECŢIUNEA 5.02
    Termeni şi condiţii de utilizare a fondului
    (1) AIPPIMM vireazã din contul sãu RO09TREZ7005009XX002324, deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti, în contul sãu de tranzit numãrul ..........., deschis la Bancã, o sumã reprezentând valoarea totalã pentru maximum 6 luni a subvenţiei la dobânda calculatã lunar la valoarea liniilor de credit solicitate de IMM-uri la momentul înscrierii în program, în scopul specificat în prezenta secţiune şi în termenii şi condiţiile prezentate în secţiunea 5.03. Din aceastã sumã se va vira lunar, conform alin. (4), cãtre instituţia de credit valoarea necesarã pentru acoperirea a maximum 70% din dobânda calculatã pentru linia de credit, dar nu mai mult de 6,5% pe an din soldul sumei utilizate. Virarea se va face numai pentru beneficiarii care au achitat la data stabilitã prin contractele de credit încheiate minimum 30% din dobânda calculatã de instituţia de credit finanţatoare pentru creditul utilizat. Eventualele diferenţe se vor regla dupã obţinerea acordului de utilizare al AIPPIMM. Alimentarea contului de tranzit se face periodic atât pentru completarea diferenţelor de subvenţie de dobândã pentru întreaga perioadã a liniei de credit pentru cei deja admişi în program, cât şi pentru acoperirea sumelor necesare acordãrii de subvenţii pentru noi solicitanţi ai programului.
    (2) Transmiterea de cãtre Bancã la AIPPIMM a documentelor justificative pentru virarea subvenţiei de dobândã se face lunar pe toata durata derulãrii liniei de credit acordate beneficiarilor eligibili, dar nu mai târziu de 10 decembrie 2013, cu posibilitatea de prelungire în condiţiile prelungirii programului.
    (3) AIPPIMM va elibera acordul de utilizare a sumelor din contul de tranzit de cãtre Bancã numai în baza documentelor justificative pentru virarea subvenţiei de dobândã:
    1. situaţia cu beneficiarii programului care au îndeplinit obligaţiile contractului de credit, care include numele beneficiarilor, sumele aferente subvenţiei de dobândã ce urmeazã a fi virate de cãtre AIPPIMM şi soldul sumelor utilizate din linia de credit;
    2. sumarul contractului de credit care conţine cheltuielile efectuate de beneficiarul programului din linia de credit, actualizat lunar în funcţie de creditul utilizat, anexa E;
    3. extrasul lunar de cont aferent liniei de credit.
    (4) Pentru suma solicitatã din contul de tranzit, conform alin. (3), se va primi acordul de utilizare al AIPPIMM, în scris, în termen de maximum 10 (zece) zile de la data la care solicitarea Bãncii a fost înregistratã la AIPPIMM, în condiţiile întocmirii corecte şi complete a cererilor şi a documentelor aferente.
    (5) Contul de tranzit al AIPPMM deschis la Bancã se va credita cu:
    - sumele menţionate la alin. (1);
    - sumele rezultate din eventualele reglãri de diferenţe ce apar dupã eliberarea acordului de utilizare a subvenţiei rambursate AIPPIMM la data de 30 decembrie a fiecãrui an în care se deruleazã programul şi se va debita cu:
    - subvenţia de dobândã utilizatã de Bancã pe baza acordului de utilizare al AIPPIMM;
    - subvenţia de dobândã neutilizatã de Bancã şi rambursatã AIPPIMM la data de 30 decembrie a fiecãrui an în care se deruleazã programul, în contul RO09TREZ7005009XX002324, deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.
    (6) Subcontul de dobândã este un subcont al contului de tranzit, în lei, care se crediteazã cu:
    - dobânzile cuvenite sumelor depozitate în contul de tranzit şi în subcontul de penalitãţi
    şi se debiteazã cu:
    - virarea lunarã, pânã la data de 10 a lunii urmãtoare, a soldului acestui subcont în contul AIPPIMM nr. RO09TREZ7005009XX002324, deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.
    (7) Subcontul de penalitãţi este un subcont al contului de tranzit, în lei, care se crediteazã cu:
    - sumele de subvenţie de dobândã restituite de cãtre beneficiari, ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor contractuale;
    - penalitãţile aferente sumelor de subvenţie de dobândã ce trebuie restituite de cãtre beneficiari;
    - penalitãţile plãtite de Bancã conform art. VI secţiunea 6.04 şi se debiteazã cu:
    - virarea lunarã, pânã la data de 10 a lunii urmãtoare, a soldului acestui subcont în contul AIPPIMM RO09TREZ7005009XX002324, deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.
    (8) Banca va plãti dobânda pentru fondul existent în contul de tranzit şi subcontul de penalitãţi începând cu data la care au fost creditate aceste conturi. Dobânda datoratã de Bancã pentru fondul existent în contul de tranzit şi pentru subcontul de penalitãţi este dobânda oferitã de bancã persoanelor juridice pentru disponibilitãţile la vedere aflate în conturile curente.
    (9) Dobânda se va calcula lunar de cãtre Bancã pe baza soldului zilnic al contului de tranzit şi al subcontului de penalitãţi şi se va bonifica în termen de 3 (trei) zile de la sfârşitul lunii în subcontul de dobândã. Dobânda cumulatã se va vira lunar, pânã la data de 10 a lunii urmãtoare, la AIPPIMM, în contul RO09TREZ7005009XX002324, deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.
    SECŢIUNEA 5.03
    Termenul-limitã pentru transmiterea listelor cu solicitanţi la Bancã
    Data-limitã de transmitere de cãtre AIPPIMM la Bancã a listelor cu solicitanţi este 1 octombrie 2013, cu posibilitatea de prelungire în condiţiile prelungirii programului.
    SECŢIUNEA 5.04
    Alte prevederi
    AIPPIMM va vira lunar sumele din fondul disponibil al programului, în baza solicitãrilor beneficiarilor, care acoperã fondul, aprobate de cãtre AIPPIMM.

    ART. VI
    Proceduri de finanţare
    SECŢIUNEA 6.01
    Aprobarea creditului
    Banca va face propria analizã, în conformitate cu normele proprii de creditare, pentru acordarea creditului bancar din sursele Bãncii, în conformitate cu prevederile art. 1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi ale art. 4 din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011, şi îi va informa pe beneficiar şi AIPPIMM asupra deciziei sale de a aproba/respinge acordarea creditul bancar în termen de maximum 30 (treizeci) de zile de la data primirii cererii de solicitare a creditului şi a documentelor justificative cerute de Bancã, dupã cum urmeazã:
    - creditul a fost aprobat - Banca va emite şi va trimite Hotãrârea de aprobare (anexa D1);
    - creditul nu a fost aprobat - Banca va emite şi va trimite Scrisoarea de refuz (anexa D2) atât solicitantului, cât şi AIPPIMM.
    SECŢIUNEA 6.02
    Virarea dobânzii subvenţionate
    AIPPIMM va vira lunar partea de dobândã subvenţionatã conform prevederilor art. V secţiunea 5.02 "Termeni şi condiţii de utilizare a fondului".
    SECŢIUNEA 6.03
    Costuri
    (1) Dobânda perceputã beneficiarului va fi calculatã conform contractului de credit bancar, va fi aplicatã de Bancã numai pentru creditul bancar utilizat din sursele Bãncii şi va fi în conformitate cu oferta de parteneriat depusã de bancã, anexatã la prezenta convenţie de colaborare.
    (2) Costurile suportate de beneficiar sunt cele prevãzute în contractul de credit bancar şi sunt conform prevederilor Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011, ale Hotãrârii Guvernului nr. 682/2011 şi ale ofertei de parteneriat depuse de Bancã şi anexate la prezenta convenţie de colaborare.
    SECŢIUNEA 6.04
    Penalitãţi
    Dacã Banca nu respectã vreuna dintre obligaţiile de platã asumate prin prezenta convenţie, aceasta va fi obligatã la plata prin virarea în subcontul de penalitãţi a unei penalitãţi de 0,1% pe zi de întârziere, procent calculat la valoarea sumei pentru care a apãrut situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale, de la data ajungerii la scadenţã a obligaţiei de platã şi pânã la stingerea ei.
    SECŢIUNEA 6.05
    Suspendarea
    Dreptul Bãncii de a implementa şi de a derula programul aferent perioadei 2011-2013 poate fi suspendat de cãtre AIPPIMM în situaţia în care Banca nu îndeplineşte integral toate prevederile prezentei convenţii în termen de 15 (cincisprezece) zile de la primirea notificãrii situaţiei de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale. Dacã AIPPIMM decide suspendarea, va notifica Banca în termen de 15 zile de la apariţia unei situaţii de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale. Suspendarea dreptului Bãncii nu împiedicã îndeplinirea de cãtre Bancã a obligaţiei sale de a pune la dispoziţia beneficiarilor care respectã clauzele contractuale creditul corespunzãtor contractelor de credit bancar încheiate pânã la data suspendãrii convenţiei. În cazul în care banca remediazã situaţiile de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale pentru care a fost decisã suspendarea, aceasta poate solicita AIPPIMM reluarea convenţiei prin semnarea unui act adiţional.

    ART. VII
    Dobândã subvenţionatã de restituit
    SECŢIUNEA 7.01
    Înştiinţarea de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale de cãtre beneficiar
    Banca va înştiinţa în scris beneficiarul în cazul în care constatã apariţia unei situaţii de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale asumate de cãtre beneficiar prin contractul de credit bancar şi va transmite o copie AIPPIMM, în conformitate cu modelul prevãzut în anexa F; aceasta va fi transmisã nu mai târziu de 15 (cincisprezece) zile din momentul în care Banca a constatat o situaţie de acest gen.
    SECŢIUNEA 7.02
    Dreptul de a declara situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale de cãtre beneficiar
    Pãrţile sunt de acord cã pe perioada de valabilitate a prezentei convenţii Banca este singura care are dreptul sã declare situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale în raporturile cu beneficiarii.
    SECŢIUNEA 7.03
    Dreptul de a declara situaţia de neîndeplinire a condiţiilor de eligibilitate de cãtre beneficiar
    Pãrţile sunt de acord cã pe perioada de valabilitate a prezentei convenţii AIPPIMM şi Banca au dreptul sã declare situaţia de neîndeplinire a condiţiilor de eligibilitate de cãtre beneficiar.
    SECŢIUNEA 7.04
    Declanşarea de cãtre AIPPIMM a procedurilor de recuperare a dobânzii subvenţionate
    Dacã beneficiarul este declarat în situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale din contractul de credit bancar sau dacã în urma controalelor efectuate ori la sesizarea organelor de control abilitate ale statului se constatã cã beneficiarii au fãcut declaraţii incomplete şi/sau neconforme cu realitatea pentru a obţine credit şi subvenţionarea dobânzii la credit, AIPPIMM va declanşa procedura de recuperare totalã sau parţialã a ajutorului de minimis acordat, conform prevederilor Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi Hotãrârii Guvernului nr. 682/2011.

    ART. VIII
    Reprezentãri şi garanţii
    (1) Fiecare dintre pãrţi declarã şi garanteazã în ceea ce o priveşte, în raport cu cealaltã parte, cã este înfiinţatã şi înregistratã în conformitate cu legislaţia românã în vigoare şi cã beneficiazã de autoritate şi putere deplinã pentru a duce la îndeplinire prevederile prezentei convenţii.
    (2) Banca va depune toate diligenţele pentru a-şi menţine o situaţie financiarã bunã, care sã îi permitã respectarea obligaţiilor izvorâte din prezenta convenţie.

    ART. IX
    Notificarea de nerespectare a obligaţiilor asumate de Bancã
    (1) AIPPIMM va emite o notificare în situaţia în care Banca nu îşi executã obligaţiile prevãzute în prezenta convenţie. Notificarea se va aduce la cunoştinţa Bãncii în scris, în termen de 10 (zece) zile de la data constatãrii neîndeplinirii obligaţiei.
    (2) În situaţia în care cazul de culpã semnalat prin notificare nu este remediat în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data primirii notificãrii, AIPPIMM poate lua mãsura de suspendare a dreptului Bãncii de acordare în cadrul programului a liniilor de credit (cu excepţia celor deja aprobate de Bancã), în conformitate cu art. VI secţiunea 6.05, sau de reziliere a prezentei convenţii fãrã alte formalitãţi.
    (3) Oricare dintre situaţiile arãtate mai sus nu împiedicã îndeplinirea de cãtre Bancã a obligaţiei sale de a pune la dispoziţia beneficiarilor care respectã clauzele contractuale creditul corespunzãtor contractelor de credit bancar încheiate pânã la data suspendãrii sau încetãrii prezentei convenţii.

    ART. X
    Litigii
    (1) Pãrţile vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilã, prin tratative directe, orice neînţelegere sau disputã care se poate ivi între ele în cadrul sau în legãturã cu îndeplinirea prevederilor prezentei convenţii.
    (2) Dacã dupã 15 (cincisprezece) zile de la începerea acestor tratative pãrţile nu reuşesc sã rezolve în mod amiabil o divergenţã contractualã, fiecare parte poate solicita ca disputa sã se soluţioneze de instanţele judecãtoreşti competente.

    ART. XI
    Dispoziţii finale
    SECŢIUNEA 11.01
    Intrarea în vigoare şi durata convenţiei. Încetarea convenţiei
    (1) Prezenta convenţie intrã în vigoare la data semnãrii de cãtre ambele pãrţi şi este valabilã, pentru toate contractele de credit bancar aprobate, pânã la data rezilierii sale în orice mod sau pânã la data îndeplinirii tuturor obligaţiilor beneficiarilor asumate prin contractele de credit bancar.
    (2) Prezenta convenţie înceteazã prin reziliere, ca urmare a neîndeplinirii de cãtre oricare dintre pãrţi a obligaţiilor contractuale.
    (3) Partea care invocã rezilierea prezentei convenţii va notifica celeilalte pãrţi încetarea acesteia cu cel puţin 10 (zece) zile înainte de data la care încetarea urmeazã sã îşi producã efectele.
    (4) Încetarea prezentei convenţiei nu înlãturã rãspunderea pãrţii care a cauzat încetarea şi nu înlãturã drepturile şi obligaţiile asumate de bancã în cazul contractelor de credit bancar în vigoare la data încetãrii prezentei convenţii.
    SECŢIUNEA 11.02
    Legislaţia aplicabilã
    Prezenta convenţie este supusã legislaţiei române în vigoare.
    SECŢIUNEA 11.03
    Limba convenţiei
    Limba care guverneazã prezenta convenţie este limba românã.
    SECŢIUNEA 11.04
    Notificãri
    (1) Toate notificãrile şi comunicãrile din cadrul prezentei convenţii vor fi fãcute în scris şi adresate cãtre:
    AIPPIMM
    În atenţia ...........
    AIPPIMM
    Str. .................
    Tel: .................
    Fax: .................

    Bancã
    În atenţia ...........
    Tel: .................
    Fax: .................
    Unitãţile/Sucursalele finanţatorului: conform anexei privind reţeaua ..........

    (2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii. Comunicãrile între pãrţi se pot face prin poştã sau fax.
    (3) În cazul în care notificarea/corespondenţa va fi transmisã prin poştã, se va face prin scrisoare recomandatã, cu confirmare de primire, şi se considerã primitã de destinatar la data menţionatã de oficiul poştal primitor pe aceastã confirmare.
    (4) Dacã notificarea/corespondenţa se transmite prin fax, se considerã primitã în prima zi lucrãtoare ulterioarã celei în care a fost expediatã.
    (5) Numerele de fax la care notificarea/corespondenţa se va transmite în mod valabil sunt:
    Banca:
    Fax: ...................
    AIPPIMM:
    Fax: ...................
    (6) Schimbarea adresei sau a numãrului de fax nu este opozabilã celeilalte pãrţi decât dacã a fost notificatã cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înainte.
    SECŢIUNEA 11.05
    Acte adiţionale
    (1) Dacã circumstanţe neprevãzute modificã substanţial obiectul şi scopul prezentei convenţii, pãrţile pot renegocia prezenta convenţie şi pot conveni modificarea acesteia prin încheierea de acte adiţionale.
    (2) Orice modificare a prezentei convenţii poate fi fãcutã numai în scris, cu acordul pãrţilor, cu excepţia contractului de credit bancar şi a anexelor la acesta, care poate fi modificat unilateral de Bancã, în funcţie de particularitãţile tranzacţiei şi interesele economico-financiare ale pãrţilor contractante (Bancã - beneficiar), dar cu încadrarea în cadrul reglementat prin prezenta convenţie şi în condiţiile specificate în Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 şi Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011.
    SECŢIUNEA 11.06
    Confidenţialitatea
    (1) O parte contractantã nu are dreptul, fãrã acordul scris al celeilalte pãrţi:
    a) sã facã publicã prezenta convenţie sau orice prevedere a acesteia unei terţe pãrţi, cu excepţia persoanelor implicate în îndeplinirea convenţiei, inclusiv a beneficiarilor;
    b) sã utilizeze informaţiile şi documentele obţinute sau la care are acces în perioada de derulare a prezentei convenţii, în alt scop decât acela de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale.
    (2) Dezvãluirea oricãrei informaţii faţã de persoanele implicate în îndeplinirea prezentei convenţii se va face confidenţial şi se va extinde numai asupra informaţiilor necesare în vederea îndeplinirii convenţiei.
    (3) AIPPIMM rãspunde pentru respectarea confidenţialitãţii de cãtre împuterniciţii sãi care efectueazã verificãri conform secţiunii 11.09.
    (4) În legãturã cu prezenta convenţie şi cu informaţia furnizatã, stabilitã de cãtre partea care o furnizeazã ca fiind confidenţialã, partea care o primeşte este de acord:
    a) sã se foloseascã de informaţiile confidenţiale numai pentru a-şi îndeplini obligaţiile conform prezentei convenţii;
    b) sã se reproducã informaţiile confidenţiale numai în scopul îndeplinirii obligaţiilor conform prezentei convenţii.
    (5) Nu sunt considerate confidenţiale informaţiile care:
    a) sunt publice;
    b) sunt dezvãluite ca urmare a unor dispoziţii sau ordine legale.
    (6) Divulgarea de informaţii confidenţiale dã dreptul pãrţii prejudiciate de a solicita obligarea pãrţii în culpa la plata unor despãgubiri egale cu valoarea prejudiciului cauzat.
    SECŢIUNEA 11.07
    Forţa majorã
    (1) Forţa majorã, constatatã de o autoritate competentã, exonereazã pãrţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezenta convenţie, pe toatã perioada în care aceasta acţioneazã.
    (2) Îndeplinirea prezentei convenţii va fi suspendatã în perioada de acţiune a forţei majore, dar fãrã a prejudicia drepturile ce li se cuveneau pãrţilor pânã la apariţia acesteia.
    (3) Partea contractantã care invocã forţa majorã are obligaţia de a notifica, în termen de 5 (cinci) zile de la data apariţiei cazului de forţã majorã, celeilalte pãrţi producerea acesteia şi de a lua orice mãsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitãrii consecinţelor.
    (4) Dacã forţa majorã acţioneazã sau se estimeazã cã va acţiona o perioadã mai mare de 6 (şase) luni, fiecare parte va avea dreptul sã notifice celeilalte pãrţi încetarea de plin drept a prezentei convenţii, fãrã ca vreuna dintre pãrţi sã poatã pretinde celeilalte pãrţi daune-interese.
    (5) În sensul prezentei convenţii, forţa majorã reprezintã un eveniment mai presus de controlul pãrţilor, care nu se datoreazã greşelii sau culpei acestora, care nu putea fi prevãzut la momentul încheierii convenţiei şi care face imposibilã executarea şi, respectiv, îndeplinirea convenţiei. Sunt considerate asemenea evenimente: rãzboaiele, revoluţiile, cutremurele, catastrofele naturale sau alte restricţii apãrute ca urmare a unei carantine, embargoul, enumerarea lor fiind exemplificativã.
    SECŢIUNEA 11.08
    Tratarea nulitãţilor
    (1) Dacã una sau mai multe dintre prevederile prezentei convenţii este declaratã nulã de cãtre o autoritate jurisdicţionalã, în mãsura în care prezenta convenţie nu este esenţial afectatã de aceste nulitãţi, pãrţile sunt de acord ca celelalte clauze sã rãmânã în vigoare şi sã continue sã producã efecte juridice.
    (2) În acest caz, prezenta convenţie va fi interpretatã ca şi cum prevederile nule şi nelegale nu fac parte din aceasta.
    SECŢIUNEA 11.09
    Verificãri
    (1) AIPPIMM are dreptul de a verifica, prin reprezentanţii sãi împuterniciţi în acest sens, modul de prestare a serviciilor asumate de Bancã prin prezenta convenţie, respectiv documentele şi informaţiile transmise de Bancã în cadrul derulãrii programului.
    (2) AIPPIMM are obligaţia de a notifica Bãncii, în prealabil, în scris, identitatea reprezentanţilor sãi împuterniciţi în acest scop, care vor fi ţinuţi rãspunzãtori pentru respectarea confidenţialitãţii informaţiilor obţinute în legãturã cu prezenta convenţie.
    SECŢIUNEA 11.10
    Cesiunea
    Banca are obligaţia de a nu transfera total sau parţial obligaţiile sale asumate prin prezenta convenţie unei terţe pãrţi.
    SECŢIUNEA 11.11
    Integritatea convenţiei
    Prezenta convenţie reprezintã o înţelegere şi un acord complet între pãrţi şi înlocuieşte orice alte angajamente anterioare sau prezente, scrise sau verbale, comunicãri, înţelegeri şi acorduri încheiate între pãrţi în legãturã cu subiectul la care se referã prezenta convenţie.

    ART. XII
    Prevederi finale
    (1) Fac parte integrantã din prezenta convenţie urmãtoarele documente:
    Anexa A la Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii
    Anexa B la Hotãrârea Guvernului nr. 682/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii
    Anexa C Oferta de parteneriat
    Anexa D1 Hotãrâre de aprobare
    Anexa D2 Scrisoare de refuz a Bãncii/Comitetului de credite
    Anexa E Sumarul contractului de credit bancar
    Anexa F Înştiinţarea de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale
    Anexa G Lista Unitãţi .................
    Anexa H Declaraţie pe propria rãspundere
   Anexa I Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate
    (2) Prezenta convenţie este încheiatã astãzi, ......................, în 2 (douã) exemplare originale, fiecare având aceeaşi valoare juridicã.

    Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor
              pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii

                                             Banca .............


     ANEXA D1

                       HOTÃRÂRE DE APROBARE

    BANCA .......................
    Sucursala/Agenţia ...........
    Adresa ......................
    Nr. .......... Data .........

    Cãtre
    Societatea Comercialã ........(numele solicitantului).........
    În atenţia doamnei/domnului ...............................
    Adresa ..............

    Referitor la: Cerere de solicitare a creditului nr. ........ din .........

    Prin prezenta vã informãm cã suntem pregãtiţi sã vã punem la dispoziţie fondurile solicitate în conformitate cu termenii şi condiţiile urmãtoare:
    Beneficiar: ......... (Precizaţi denumirea legalã a întreprinderii, sediul social, data şi numãrul de înregistrare la Registrul Comerţului, codul fiscal/CUI.)..........
    Creditor: (Unitatea teritorialã a bãncii)/Banca prin Unitatea teritorialã a Bãncii .........
    ● Valoarea creditului aprobat: ............. lei
    Destinaţia fondurilor aprobate: .........(Precizaţi cheltuielile pentru care vor fi utilizate fondurile.)............
    Rata dobânzii: ..............
    Comisioane: .................
    Garanţii: ...................
    Alte condiţii:.........(Prezentaţi alte condiţii specifice, de exemplu: certificate, autorizaţii, asigurãri etc.).............
    Aceastã aprobare este condiţionatã de pregãtirea, întocmirea şi transmiterea documentelor legale în forma şi structura agreatã de bancã şi în concordanţã cu termenii menţionaţi mai sus.
    Vã invitãm la sediul Bãncii pânã la data de ..............., pentru a demara acţiunile comune necesare punerii la dispoziţie a finanţãrii.

    Cu stimã,

                  Director, Director financiar,
               ................ .........................


    Semnãtura de primire din partea beneficiarului .........
                                                   ........(numele în clar, funcţia)........

    Data primirii .............


     ANEXA D2

              SCRISOARE DE REFUZ A BÃNCII/COMITETULUI DE CREDITE

    BANCA ........................
    Sucursala/Agenţia ............
    Adresa .......................
    Nr. .......... Data ..........

    Cãtre
    Societatea Comercialã ........(numele solicitantului)...........
    În atenţia doamnei/domnului ...............................

    Referitor la: Cerere de solicitare a creditului nr. ........ din ..........

    Prin prezenta vã informãm cã am primit cererea dumneavoastrã de solicitare a creditului nr. ....... din ......... în cadrul Programului Mihail Kogãlniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii.
    Dupã o analizã atentã a solicitãrii dumneavoastrã, vã informãm cu regret cã, în urma analizei efectuate de specialiştii Bãncii ..........., nu putem finanţa în acest moment întreprinderea dumneavoastrã, întrucât cererea de solicitare a creditului nu îndeplineşte urmãtoarele cerinţele referitoare la ............... .
    Vã mulţumim pentru atenţia acordatã. Pentru orice întrebare nu ezitaţi sã ne contactaţi.

    Cu stimã,
    Director,
    ..................

    Semnãtura de primire din partea solicitantului .......(numele în clar, funcţia).......

    Data primirii ...........


     ANEXA E

                SUMARUL*) CONTRACTULUI DE CREDIT BANCAR
-------------
    *) Sumarul se actualizeazã lunar, în funcţie de creditul utilizat.



┌─────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│Numãrul şi data cererii de solicitare│(Numãrul/data) │
│a creditului │ │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Beneficiarul │(Denumirea, adresa şi data înregistrãrii│
│ │întreprinderii) │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Creditorul │Banca │
│ │Sucursala/Agenţia ................ │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Persoana de contact din bancã şi │(Numele ofiţerului de credit şi numãrul │
│numãrul de telefon │de telefon cu interior) │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Codul CAEN al activitãţii finanţate │(Cod şi denumire exactã) │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Valoarea totalã a creditului │.......... lei │
├─────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
│Valoarea totalã a creditului utilizat│.......... lei │
├─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┤
│Dobânda plãtitã de beneficiar pentru cheltuiala eligibilã ............... lei,│
│adicã ..........%**) │
│Dobânda datoratã de Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor │
│pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii pentru cheltuiala eligibilã ....... lei,│
│adicã ..........%**) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Pentru cheltuieli eligibile, detalierea utilizãrii creditului bancar (lei): │
├────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────┤
│Elementul de cost │Costul elementului │Credit bancar │
│ ├─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
├────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
├────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
├────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│Total │ 100% │ % │
├────────────────────┴─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│Durata creditului bancar │ ......... luni │
├──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│Scadenţa creditului bancar │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┘


-------------
    **) Procentul se determinã prin raportarea la valoarea totalã a creditului utilizat

                   Semnãturi autorizate şi ştampilã
            din partea Bãncii/unitãţii teritoriale bancare


     ANEXA F

         ÎNŞTIINŢAREA DE NEÎNDEPLINIREA OBLIGAŢIILOR CONTRACTUALE

    BANCA ......................
    Sucursala/Agenţia ..........
    Adresa .....................
    Nr. .......... Data ........

    Cãtre
    Societatea Comercialã .......(numele beneficiarului şi garanţilor)........
    În atenţia doamnei/domnului ..........................................
    În conformitate cu Contractul de credit bancar nr. ......... din ........... vã informãm cã Societatea Comercialã ........... a fost declaratã în situaţia de neîndeplinire a obligaţiilor contractuale întrucât ......................
    .......................................................................
    Având în vedere cele de mai sus, vã rugãm ca pânã la data de ............ sã restituiţi suma de ............ lei, reprezentând dobândã restantã/credit bancar scadent şi dobânda aferentã. În cazul în care nu veţi restitui suma pânã la data solicitatã se vor aplica penalitãţile prevãzute în Contractul de credit bancar nr. ........./......... şi se vor declanşa procedurile legale de recuperare a sumei respective.

    Cu stimã,

            Director, Manager de operaţiuni/Manager de credite,
          ............. ..................

    Semnãtura de primire din partea beneficiarului/garanţilor ..........
                                                              ........(numele în clar, funcţia)........

    Data primirii .................


     ANEXA H

                      DECLARAŢIE PE PROPRIA RÃSPUNDERE

    Subsemnatul/Subsemnata, ..............., identificat/identificatã cu actul de identitate seria ........, nr. ........, eliberat de ........ la data de .........., cu domiciliul în localitatea ............., str. ............ nr. ........, bl. ....., sc. ....., ap. ..., sectorul/judeţul ..........., în calitate de reprezentant legal al S.C. ......., cu sediul în ........., cod unic de înregistrare .........., înregistratã la Registrul Comerţului ......... cu nr. .........., atribut fiscal ........., denumitã în cele ce urmeazã întreprindere, declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte şi complete.
    Înţeleg cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsitã conform legii.
    Declar pe propria rãspundere cã activitãţile pentru care solicit finanţarea prin prezentul program nu fac obiectul altui ajutor de stat. Declar pe propria rãspundere cã în ultimii 3 (trei) ani*1):
--------------
    *1) Se considerã ultimii 3 ani: anul fiscal în curs şi 2 ani anteriori solicitãrii cererii de finanţare.

    [] nu am beneficiat de ajutor de stat şi de ajutoare de minimis;
    [] am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis:



┌────┬──────────────┬──────────┬──────────┬──────────────────────┬──────────┐
│Nr. │Anul acordãrii│ Forma │Furnizorul│Actul normativ în baza│Cuantumul │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│ajutorului│cãruia s-a beneficiat │ajutorului│
│ │ de stat │ de stat │ de stat │ de finanţare │ acordat │
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┤
├────┴──────────────┴──────────┴──────────┴──────────────────────┼──────────┤
│TOTAL: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



    în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87*2) şi 88*3) din tratat ajutoarelor de minimis, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 379 din 28 decembrie 2006.
------------
    *2) Actualul art. 107 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene.
    *3) Actualul art. 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene.

    Declar pe propria rãspundere cã:
    - întreprinderea nu se aflã în procedurã de executare silitã, reorganizare judiciarã, faliment, închidere operaţionalã, dizolvare, lichidare sau administrare specialã;
    - întreprinderea nu are activitatea suspendatã sau nu se aflã în alte situaţii similare reglementate de lege;
    - întreprinderea nu a beneficiat de ajutoare ilegale*4);
------------
    *4) Ajutor ilegal înseamnã un ajutor de stat nou, pus în aplicare cu încãlcarea condiţiilor prevãzute la art. 93 alin. (3) din tratat; în conformitate cu art. 93 alin. (3) din tratat, orice planuri de acordare a unui nou ajutor trebuie notificate Comisiei şi puse în aplicare numai dupã autorizarea lor de cãtre Comisie, întrucât, pentru a asigura respectarea art. 93 din tratat, în special a obligaţiei de notificare şi a clauzei suspensive prevãzute la art. 93 alin. (3), Comisia trebuie sã examineze toate cazurile de ajutor ilegal.

    - întreprinderea nu se aflã în dificultate, în sensul pct. 9 din Comunicarea Comisiei - Liniile directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea întreprinderilor aflate în dificultate (2004/C 244/02), publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria C, nr. 244/2 din 1 octombrie 2004;
    - împotriva întreprinderii nu au fost emise decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau în cazul în care asemenea decizii au fost emise, acestea au fost executate, creanţele fiind integral recuperate;
    - întreprinderea nu se aflã în litigiu, în calitate de pârâţi, cu Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi instituţia de credit partenerã;
    - întreprinderea nu figureazã cu credite restante în baza de date a Centralei Riscurilor Bancare (C.R.B.);
    - întreprinderea nu figureazã cu incidente majore cu cecuri şi bilete la ordin în ultimele 12 luni în baza de date a Centralei Incidentelor de Plãţi (C.I.P.);
    - împotriva întreprinderii nu s-a deschis procedura insolvenţei, în temeiul prevederilor Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    - întreprinderea prezintã instituţiei de credit finanţatoare garanţii colaterale pentru cel puţin 40% din valoarea creditului;
    - întreprinderea are minimum 2 ani de activitate consecutivi;
    - întreprinderea nu a desfãşurat şi nu va desfãşura activitate în sectoarele/domeniile: intermedieri financiare şi asigurãri, tranzacţii imobiliare, activitãţi de jocuri de noroc şi pariuri, producţie sau comercializare de armament, muniţii, explozibili, tutun, alcool, produse energetice definite potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, substanţe aflate sub control naţional, plante, substanţe şi preparate stupefiante şi psihotrope, activitãţi de închiriere şi leasing, activitãţi de investigare şi protecţie şi activitãţile excluse de normele europene, pentru care nu se poate acorda ajutor de minimis în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.998/2006 .

    Semnãtura autorizatã şi ştampila solicitantului*5) Ştampila
    Numele ..............................
    Semnãtura ...........................
    Data semnãrii .......................

---------------
    *5) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoanã autorizatã sã reprezinte legal societatea.


                              DECLARAŢIE
             privind încadrarea întreprinderii în categoria
                   întreprinderilor mici şi mijlocii

    I. Date de identificare a întreprinderii
    Denumirea întreprinderii ...........................
    Adresa sediului social .............................
    Codul unic de înregistrare .........................
    Numele şi funcţia (preşedintelui consiliului de administraţie, directorului general sau echivalent) .................
    II. Tipul întreprinderii
    Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
    [] Întreprindere autonomã - în acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fãrã anexa I.
    [] Întreprindere partenerã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform anexei I, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
    [] Întreprindere legatã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform anexei I, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

    III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*6)
---------------
    *6) Datele sunt calculate în conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţã*7) │
├──────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────────┤
│ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri anualã netã │ Active totale │
│ anual de salariaţi │ (mii lei/mii euro) │ (mii lei/mii euro) │
├──────────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────────┤
└──────────────────────┴────────────────────────────────┴──────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│Important: Precizaţi dacã, faţã de exerciţiul │[] Nu │
│financiar anterior, datele financiare au │[] Da (în acest caz se va │
│înregistrat modificãri care determinã încadrarea│completa şi se va ataşa │
│întreprinderii într-o altã categorie (respectiv │o declaraţie referitoare la │
│microîntreprindere, întreprindere micã, mijlocie│exerciţiul financiar anterior│
│sau mare) │ │
└────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────┘
    Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe
sunt conforme cu realitatea.
    Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*8)


--------------
    *7) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi, respectiv pentru anul 2010.
    *8) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoanã (reprezentant legal sau împuternicit).

    Numele ........................ Ştampila
    Funcţia .......................
    Semnãtura .....................
    Data semnãrii .................


    ANEXA I

                             CALCULUL
             pentru întreprinderile partenere sau legate

    Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
    - secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o întreprindere partenerã (precum şi orice fişe adiţionale);
    - secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).
    Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã - anul 2010 │
├────────────────────────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬────────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │Total active│
│ │ anual de │ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────┤
│1. Datele*9) întreprinderii solicitante sau │ │ │ │
│din situaţiile financiare anuale consolidate│ │ │ │
│[se vor introduce datele din tabelul B1 din │ │ │ │
│secţiunea B*10)] │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────┤
│2. Datele cumulate*9) în mod proporţional │ │ │ │
│ale tuturor întreprinderilor partenere, │ │ │ │
│dacã este cazul (se vor introduce datele din│ │ │ │
│secţiunea A) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────┤
│3. Datele cumulate ale tuturor întreprinde- │ │ │ │
│rilor legate*9) - (dacã existã) - dacã nu au│ │ │ │
│fost deja incluse prin consolidare la pct. 1│ │ │ │
│din acest tabel │ │ │ │
│(se vor introduce datele din tabelul B2 din │ │ │ │
│secţiunea B) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴────────────┘
    Datele incluse în secţiunea "Total active" din tabel trebuie introduse în tabelul
"Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din anexa H.


--------------
    *9) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.
    *10) Datele întreprinderii, inclusiv numãrul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusã.


    SECŢIUNEA A
    Întreprinderi partenere

    Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completatã "fişa de parteneriat" (câte o fişã pentru fiecare întreprindere partenerã a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere partenerã a oricãrei întreprinderi legate, ale cãrei date nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate), datele din aceastã fişã de parteneriat trebuie sã fie introduse în tabelul de mai jos.
    1. Date de identificare şi date financiare preliminare



                                                                      Tabelul A.1
┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de identificare │ Numãrul │Cifra de │ Active │
├──────────────┬────────┬────────┬─────────────────────────┤ mediu │ afaceri │ totale │
│ Numele sau │ Adresa │Cod unic│ Numele şi prenumele │anual de │ anualã │(mii lei/│
│ denumirea │sediului│de înre-│preşedintelui consiliului│salariaţi│ netã │mii euro)│
│întreprinderii│ social │gistrare│ de administraţie, │ │(mii lei/│ │
│ │ │ │directorului general sau │ │mii euro)│ │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│4. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│5. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│6. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│7. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│8. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────┼─────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴────────┴────────┴─────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┘



    NOTĂ?:
    Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza "fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantã este direct sau indirect partenerã.
    Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).
    Aceste date rezultã din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacã existã, la care se adaugã în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu aceastã întreprindere partenerã, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacã este necesar, adãugaţi "fişe privind legãtura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

                      Fişa de parteneriat

    1. Date de identificare a întreprinderii
    Denumirea întreprinderii ...............
    Adresa sediului social .................
    Codul unic de înregistrare .............
    Numele, prenumele şi funcţia (preşedintelui consiliului de administraţie, directorului general sau echivalent) .........................

    2. Date referitoare la întreprinderea legatã


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã - anul 2010 │
├───────────────────┬────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │ Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │Active totale*12) │
│ │ de salariaţi*11) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├───────────────────┼────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────┴────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


-----------
    *11) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.
    *12) Active totale reprezintã active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.

    NOTÃ:
    Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere partenerã, dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacã este necesar, se va adãuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încã incluse prin consolidare.

    3. Calculul proporţional
    a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*13) de întreprinderea solicitantã (sau de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de parteneriat) în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã ...........................
-------------
    *13) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulatã proporţia deţinutã de fiecare întreprindere legatã în aceeaşi întreprindere partenerã.

    Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã, la care se referã aceastã fişã, din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legatã)
    ..................................................................
    b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.



                                              Tabelul de parteneriat - A.2
┌───────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬─────────────────┐
│ Procent │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │Active totale*13)│
│ │ anual de │ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├───────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│Valoare rezultatã în urma │ │ │ │
│aplicãrii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele introduse│ │ │ │
│în tabelul de la pct. 1. │ │ │ │
└───────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴─────────────────┘
    Aceste date se vor introduce în tabelul A.1.


-------------
    *13) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulatã proporţia deţinutã de fiecare întreprindere legatã în aceeaşi întreprindere partenerã.


    SECŢIUNEA B
    Întreprinderi legate

    1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicitã încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
    [] Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).
    [] Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/nu întocmesc ori nu este/nu sunt inclusã/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).
    NOTÃ:
    Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã derivã din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate, dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situatã imediat în aval sau în amonte, dacã nu a fost deja inclusã prin consolidare*14).
-------------
    *14) Definiţia întreprinderii legate din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    2. Metode de calcul pentru fiecare caz
    Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.


                                                                    Tabelul B1
┌──────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │salariaţi*15)│(mii lei/mii euro)│ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Total │ │ │ │
└──────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


--------------
    *15) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

    Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬──────────┬────────────┬────────────────────────────────┤
│Întreprinderea legatã│ Adresa │ Codul unic │ Numele şi prenumele │
│ (denumirea/datele │ sediului │ de înre- │ preşedintelui consiliului │
│ de identificare) │ social │ gistrare │ de administraţie, directorului │
│ │ │ │ general sau echivalent │
├─────────────────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────┼────────────┼────────────────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└─────────────────────┴──────────┴────────────┴────────────────────────────────┘



    NOTĂ?:
    Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o "fişã de parteneriat" trebuie adãugate la secţiunea A.

    Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate), se va completa o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.



                                                                  Tabelul B2
┌──────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ Întreprinderea numãrul: │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro)│ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│1.*) │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│2.*) │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│3.*) │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│4.*) │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│5.*) │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Total: │ │ │ │
└──────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


------------
    *) Ataşaţi câte o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere.

    NOTÃ:
    Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).

    Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*16)
-----------
    *16) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoanã (reprezentant legal sau împuternicit).

    Numele .......................... Ştampila
    Funcţia .........................
    Semnãtura .......................
    Data semnãrii ...................



                                    FIŞA
                     privind legãtura dintre întreprinderi
                 nr. .............. din tabelul B2, secţiunea B
               (numai pentru întreprinderile legate care nu sunt
               incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)

    1. Date de identificare a întreprinderii
    Denumirea întreprinderii .................
    Adresa sediului social ...................
    Codul unic de înregistrare ...............
    Numele, prenumele şi funcţia (preşedintelui consiliului de administraţie, directorului general sau echivalent) ....................
    2. Date referitoare la întreprindere


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã - anul 2010 │
├──────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │salariaţi*17)│(mii lei/mii euro)│ │
├──────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
    Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.


-------------
    *17) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

    NOTÃ:
    Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate, dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situatã imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacã nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.
    Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantã. Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.

    Reprezentantul legal/Împuternicitul operatorului economic*18)
-----------
    *18) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoanã (reprezentant legal sau împuternicit).

    Numele ......................... Ştampila
    Funcţia ........................
    Semnãtura ......................
    Data semnãrii ..................

                          --------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016