Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.246 din 23 iulie 2008  privind modificarea Instructiunilor pentru stabilirea procedurii privind efectuarea operatiunilor necesare pentru finantarea de la bugetul de stat in cazul indisponibilitatii temporare a contributiei financiare a Comunitatii Europene si in cazul compensarilor efectuate de Comisia Europeana, precum si pentru tratamentul dobanzii acumulate in conturile bancare ale Fondului National in cadrul programelor ISPA, aprobate prin   Ordinul ministrului finantelor publice nr. 296/2007     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.246 din 23 iulie 2008 privind modificarea Instructiunilor pentru stabilirea procedurii privind efectuarea operatiunilor necesare pentru finantarea de la bugetul de stat in cazul indisponibilitatii temporare a contributiei financiare a Comunitatii Europene si in cazul compensarilor efectuate de Comisia Europeana, precum si pentru tratamentul dobanzii acumulate in conturile bancare ale Fondului National in cadrul programelor ISPA, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 296/2007

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 591 din 6 august 2008

În temeiul <>art. 11 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere dispoziţiile <>art. 8 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 63/1999 cu privire la gestionarea fondurilor nerambursabile alocate României de cãtre Comunitatea Europeanã, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente acestora, aprobatã prin <>Legea nr. 22/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul României şi Comunitatea Europeanã privind utilizarea Fondului Naţional pentru ISPA, semnat la Bucureşti la 20 octombrie 2000, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.328/2000 , precum şi ale memorandumurilor de finanţare ISPA dintre Guvernul României şi Comisia Europeanã,

ministrul economiei şi finanţelor emite urmãtorul ordin:

ART. I
Instrucţiunile pentru stabilirea procedurii privind efectuarea operaţiunilor necesare pentru finanţarea de la bugetul de stat în cazul indisponibilitãţii temporare a contribuţiei financiare a Comunitãţii Europene şi în cazul compensãrilor efectuate de Comisia Europeanã, precum şi pentru tratamentul dobânzii acumulate în conturile bancare ale Fondului Naţional în cadrul programelor ISPA, aprobate prin <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 296/2007 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 199 din 22 martie 2007, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Punctul 2.1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.1. Agenţiile de implementare ISPA trebuie sã transmitã Fondului Naţional cereri de avans şi declaraţii de cheltuieli şi cereri intermediare/finale de platã în vederea înaintãrii acestora la Comisia Europeanã, în conformitate cu prevederile acordurilor de finanţare semnate între Fondul Naţional şi agenţiile de implementare ISPA, de regulã de 3 ori pe an, precum şi în situaţiile în care existã riscul de epuizare a disponibilului din contul mãsurii pe baza prognozei fluxului de numerar, ţinând seama şi de intervalul de procesare a cererilor de Fonduri de cãtre Fondul Naţional şi Comisia Europeanã.
Astfel, agenţiile de implementare ISPA au obligaţia de a asigura plata la contractori pe cât posibil din sume primite de la Comisia Europeanã şi de a evita utilizarea excesivã a Fondului de indisponibilitãţi temporare."
2. Punctul 2.2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.2. În situaţia în care, din cauza indisponibilitãţii fondurilor ISPA, Agenţia de implementare se aflã în imposibilitatea de a onora obligaţiile de platã cãtre contractori, poate accesa Fondul de indisponibilitãţi temporare ISPA în baza unor solicitãri exprese care trebuie sã respecte formatul stabilit de Fondul Naţional şi sã cuprindã: «Notã explicativã, tabelul «Situaţie privind plãţile efectuate şi de efectuat de cãtre Agenţia de implementare» şi documente-suport: certificat interimar de platã, reconciliere bancarã, extrase de cont.
2.2.1. Ca urmare a:
- verificãrii cererilor de avans şi a transmiterii acestora cãtre Comisia Europeanã;
- verificãrii şi certificãrii cheltuielilor eligibile declarate şi a transmiterii cererilor de platã spre rambursare de cãtre Comisia Europeanã,
Fondul Naţional stabileşte şi transferã agenţiilor de implementare sumele de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în limita contribuţiei comunitare solicitate de agenţiile de implementare ISPA în aplicaţiile de platã pentru avans, respectiv în aplicaţiile de platã intermediarã certificate de responsabilul naţional cu autorizarea finanţãrii.
Ulterior transmiterii aplicaţiei de platã la Comisia Europeanã, Fondul Naţional va transfera aceste sume în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea unei solicitãri exprese de la agenţiile de implementare, în completarea informaţiilor din ultimul raport lunar de progres, în scopul efectuãrii de plãţi urgente la contractori.
2.2.2. Totuşi, ulterior notificãrii Fondului Naţional de cãtre Autoritatea de Management Ex-ISPA (AM Ex-ISPA) cu privire la:
- primirea proiectului cererii intermediare de fonduri/ declaraţiei de cheltuieli în scopul efectuãrii misiunilor de verificare la faţa locului;
- suma solicitatã de cãtre agenţiile de implementare, acesta transferã agenţiilor de implementare, în baza unor solicitãri exprese primite de la acestea, sume de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare, aferente unui procent de 85% din contribuţia comunitarã solicitatã de agenţiile de implementare în proiectul cererilor intermediare de fonduri/declaraţiilor de cheltuieli, fãrã a condiţiona aceastã operaţiune de transmiterea aplicaţiei de platã la Comisia Europeanã. Astfel, ulterior transmiterii de cãtre agenţiile de implementare a unor solicitãri exprese, în completarea informaţiilor din ultimul raport lunar de progres, Fondul Naţional va stabili şi va transfera, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea acestor solicitãri, sumele de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare.
Diferenţa dintre suma certificatã de responsabilul naţional cu autorizarea finanţãrii şi suma stabilitã ca reprezentând 85% din contribuţia comunitarã solicitatã de agenţiile de implementare în proiectul cererilor intermediare de fonduri/declaraţiilor de cheltuieli va fi transferatã de Fondul Naţional agenţiilor de implementare, în baza unor solicitãri exprese primite de la acestea şi ulterior transmiterii aplicaţiei de platã la Comisia Europeanã.
2.2.3. În cadrul solicitãrilor exprese specificate la pct. 2.2.1 şi 2.2.2 trebuie sã aparã justificate cauzele care au generat imposibilitatea agenţiilor de implementare de a efectua plãţile la contractori din fonduri primite de la Comisia Europeanã.
2.2.4. Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã.
2.2.5. În situaţia în care agenţiile de implementare acceseazã fondul de indisponibilitãţi temporare conform prevederilor pct. 2.2.1 şi 2.2.2, acestea se obligã ca, în termen de 45 de zile lucrãtoare de la momentul transmiterii cãtre Fondul Naţional a dovezii privind utilizarea sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare (maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA), sã înainteze acestuia o cerere intermediarã de fonduri/declaraţie de cheltuieli, însoţitã de rapoartele de verificare la faţa locului ale AM Ex-ISPA/Ministerul Transporturilor, în vederea transmiterii acesteia Comisiei Europene. Facturile a cãror platã a fost onoratã prin intermediul sumelor solicitate din fondul de indisponibilitãţi temporare vor trebui incluse în cererea intermediarã de fonduri/declaraţia de cheltuieli transmisã Fondului Naţional.
În cazul în care, în acest interval de timp de 45 de zile lucrãtoare, Agenţia de implementare nu va transmite Fondului Naţional o cerere intermediarã de fonduri/declaraţie de cheltuieli, pentru mãsura respectivã Fondul Naţional nu va mai efectua transferuri din Fondul de indisponibilitãţi temporare în baza prevederilor pct. 2.2.1 şi 2.2.2, situaţie în care responsabilitatea pentru eventualele penalitãţi rezultate în urma efectuãrii cu întârziere a plãţilor cãtre contractori revine agenţiilor de implementare.
2.2.6. În cazul mãsurilor pentru care Comisia Europeanã a suspendat temporar plãţile din cauza unor suspiciuni de fraudã şi în perioada derulãrii investigaţiilor de cãtre organismele de control, Fondul de indisponibilitãţi temporare nu va putea fi accesat decât dacã se decide la nivelul Guvernului apelarea la acesta.
În situaţia în care Guvernul decide accesarea Fondului de indisponibilitãţi temporare, Fondul Naţional va transfera, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea unei solicitãri exprese de la agenţiile de implementare, sumele solicitate de acestea în scopul efectuãrii de plãţi urgente la contractori. În aceastã situaţie, solicitãrile exprese trebuie sã fie întocmite pe bazã de facturi autorizate la platã.
Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate de Agenţia de implementare prin intermediul unor solicitãri exprese, aceasta trebuie sã transmitã Fondului Naţional, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume.
2.2.7. În cazul mãsurilor pentru care Comisia Europeanã a suspendat temporar plãţile din alte cauze decât cea prevãzutã la pct. 2.2.6, Fondul Naţional stabileşte şi transferã agenţiilor de implementare sumele de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în termen de 10 zile de la primirea unei solicitãri exprese de la acestea, în completarea informaţiilor din ultimul raport lunar de progres, în scopul efectuãrii de plãţi la contractori.
Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din Fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã."
3. Punctul 2.3.1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.3.1. a) Dupã transmiterea la Comisia Europeanã a cererii intermediare conţinând cheltuieli pânã la pragul de rambursare, Agenţia de implementare poate transmite Fondului Naţional solicitãri exprese de sume din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în limita sumei solicitate de aceasta în cererea intermediarã de fonduri/declaraţia de cheltuieli transmisã Fondului Naţional, iar acesta va stabili şi va transfera sumele necesare.
b) Totuşi, în situaţia în care, ulterior notificãrii Fondului Naţional de cãtre AM Ex-ISPA, conform prevederilor pct. 2.2.2, Agenţia de implementare se aflã în imposibilitate de a-şi onora obligaţiile de platã cãtre contractori din cauza indisponibilitãţii temporare a fondurilor ISPA, aceasta poate transmite Fondului Naţional solicitãri exprese de sume din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în limita a 85% din contribuţia comunitarã pe care Fondul Naţional o poate solicita Comisiei Europene, pânã la atingerea pragului de rambursare stabilit în memorandumul de finanţare. Fondul Naţional va stabili şi va transfera sumele necesare fãrã a condiţiona aceastã operaţiune de transmiterea aplicaţiei de platã Comisiei Europene. Diferenţa pânã la suma solicitatã de Agenţia de implementare în cererea intermediarã de fonduri/declaraţia de cheltuieli, înaintatã Fondului Naţional ulterior efectuãrii misiunilor de verificare la faţa locului ale AM Ex-ISPA/AM Ex-ISPA şi Ministerul Transporturilor, poate fi transferatã de Fondul Naţional din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în baza unor solicitãri exprese ale Agenţiei de implementare şi ulterior transmiterii aplicaţiei de platã intermediare Comisiei Europene.
c) Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din Fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã."
4. Punctul 2.3.2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.3.2. Dacã între momentul transmiterii cererii de fonduri la Comisia Europeanã şi cel al primirii fondurilor de la aceasta, Agenţia de implementare nu solicitã Fondului Naţional sume din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Fondul Naţional va transfera suma primitã de la Comisia Europeanã, iar diferenţa pânã la suma solicitatã de Agenţia de implementare prin cererea de fonduri şi propusã spre aprobare de Fondul Naţional responsabilului naţional cu autorizarea finanţãrii va fi asiguratã din Fondul de indisponibilitãţi temporare şi transferatã Agenţiei de implementare în baza unor solicitãri exprese înaintate de aceasta Fondului Naţional.
Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din Fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã."
5. Punctul 2.4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.4. Dupã atingerea pragului de rambursare precizat în Memorandumul de finanţare, Fondul Naţional stabileşte şi transferã agenţiilor de implementare sumele de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare, în termen de 10 zile de la primirea unei solicitãri exprese de la acestea, în completarea informaţiilor din ultimul raport lunar de progres, în scopul efectuãrii de plãţi la contractori.
Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din Fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã."
6. Punctul 2.5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.5. Fondul Naţional stabileşte şi transferã agenţiilor de implementare ISPA, în baza unor solicitãri exprese ale acestora, sume de la bugetul de stat din Fondul de indisponibilitãţi temporare şi în urmãtoarele situaţii:
1. în cazul neîndeplinirii condiţionalitãţilor prevãzute în art. 8 din memorandumul de finanţare, cu condiţia ca, ulterior îndeplinirii condiţionalitãţilor prevãzute în art. 8 din Memorandumul de finanţare, Agenţia de implementare sã transmitã Fondului Naţional, în termen de 10 zile lucrãtoare, cererea de avans şi, în termen de 45 de zile lucrãtoare, cererea intermediarã de fonduri/declaraţia de cheltuieli;
2. în cazul în care valoarea contractelor semnate în cadrul unei mãsuri nu atinge pragul de 20% din bugetul eligibil alocat respectivei mãsuri, cu condiţia ca, ulterior atingerii acestui prag, Agenţia de implementare sã transmitã Fondului Naţional, în termen de 10 zile lucrãtoare, cererea de avans;
3. în cazul în care au fost efectuate numai plãţi parţiale ale avansului cãtre contractori, valoarea avansului pe contracte fiind mai mare decât valoarea avansului pentru întreaga mãsurã, cu condiţia ca, în termen de 45 de zile lucrãtoare de la momentul transmiterii cãtre Fondul Naţional a dovezii privind utilizarea sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare (maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA), Agenţia de implementare sã înainteze acestuia cererea intermediarã de fonduri/declaraţia de cheltuieli. Agenţia de implementare poate solicita Fondului Naţional sume din Fondul de indisponibilitãţi temporare numai pentru a asigura onorarea facturilor de avans aferente contractelor al cãror avans este mai mare decât avansul pentru întreaga mãsurã.
Ulterior efectuãrii transferului de cãtre Fondul Naţional al sumelor solicitate din Fondul de indisponibilitãţi temporare, Agenţia de implementare trebuie sã transmitã acestuia, în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data alimentãrii subconturilor ISPA, dovada utilizãrii acestor sume. În situaţia în care Agenţia de implementare nu va face dovada în termenul anterior menţionat, Fondul Naţional va onora urmãtoarea solicitare din Fondul de indisponibilitãţi temporare, pentru mãsura respectivã, cu condiţia ca aceasta sã fie însoţitã de facturi autorizate la platã.
În cazul în care termenele stabilite pentru transmiterea cererilor de fonduri nu vor fi respectate de cãtre agenţiile de implementare, pentru mãsura respectivã Fondul Naţional nu va mai efectua transferuri din Fondul de indisponibilitãţi temporare decât în baza prevederilor pct. 2.2.1."
7. Punctul 2.8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.8. Alimentarea conturilor agenţiilor de implementare cu sume de la bugetul de stat din Fondul pentru indisponibilitãţi temporare, în baza cererilor de avans şi a cererilor intermediare/ finale de platã/declaraţiilor de cheltuieli, se realizeazã ţinânduse seama de soldurile conturilor 2511 yy aferente fiecãrei mãsuri, precum şi de estimãrile de plãţi din contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene în perioada de la transmiterea la Fondul Naţional a cererii de avans sau a cererilor intermediare/finale de platã/declaraţiilor de cheltuieli de cãtre agenţiile de implementare/a notificãrii AM Ex-ISPA şi pânã la momentul rambursãrii de cãtre Comisia Europeanã a sumelor solicitate."
8. Punctul 2.9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2.9. Rambursarea în avans de cãtre Fondul Naţional a sumelor declarate în proiectul cererii intermediare de fonduri/declaraţiei de cheltuieli (conform prevederilor pct. 2.2)/certificate ca eligibile în aplicaţiile de platã transmise Comisiei Europene, din sume de la bugetul de stat aferente Fondului pentru indisponibilitãţi temporare, se va realiza astfel încât totalul sumelor transferate agenţiilor de implementare pentru mãsura respectivã [atât din sume provenite de la Comisia Europeanã (avansuri şi cereri intermediare), cât şi din Fondul de indisponibilitãţi temporare] sã nu depãşeascã contribuţia comunitarã contractatã, aferentã fiecãrei mãsuri ISPA."
9. La punctul 3.1.1, primul paragraf se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"3.1.1. Fondul Naţional întocmeşte cererea de deschidere de credite bugetare necesare din fondul pentru indisponibilitãţi temporare pentru programul ISPA pentru plata integralã a obligaţiilor fiecãrei agenţii de implementare ISPA cãtre beneficiarii de proiecte ISPA, cu încadrarea în limitele alocaţiilor bugetare anuale/trimestriale aprobate. De asemenea, Fondul Naţional întocmeşte Nota de fundamentare prin care se stabilesc necesitãţile de finanţare pentru luna urmãtoare, în cazul indisponibilitãţii temporare a fondurilor ISPA, pe baza:
- sumelor în euro din fonduri aferente contribuţiei comunitare, incluse în cererile de platã în avans/intermediarã/finalã care au fost transmise/vor fi transmise de Agenţia de implementare Fondului Naţional, conform prevederilor pct. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 şi 2.5;
- soldului contului RO18TREZ7005029XXX000289 «Disponibil din sume de la bugetul de stat pentru finanţare proiecte în cazul indisponibilitãţii temporare de fonduri ISPA»."
ART. II
În cuprinsul prezentelor instrucţiuni se modificã denumirea unor instituţii/persoane responsabile/termeni dupã cum urmeazã:
1. Ministerul Finanţelor Publice se înlocuieşte cu Ministerul Economiei şi Finanţelor;
2. Direcţia Generalã a Fondului Naţional de Preaderare/ Fondul Naţional se înlocuieşte cu Autoritatea de Certificare şi Platã;
3. agenţii de implementare ISPA/agenţii de implementare se înlocuieşte:
- pentru sectorul mediu, cu Autoritatea de Management Ex-ISPA (entitatea responsabilã cu întocmirea şi transmiterea cãtre Autoritatea de Certificare şi Platã a cererilor de fonduri/declaraţiilor de cheltuieli, a solicitãrilor exprese de sume din fondul de indisponibilitãţi temporare) şi Oficiul de Plãţi şi Contractare PHARE (entitatea responsabilã cu efectuarea plãţilor cãtre contractori şi cãreia Autoritatea de Certificare şi Platã îi transferã sumele solicitate de Autoritatea de Management Ex-ISPA);
- pentru sectorul transporturi, cu agenţii de implementare;
4. responsabil naţional cu autorizarea finanţãrii ISPA/responsabil naţional cu autorizarea finanţãrii se înlocuieşte cu secretar de stat coordonator al Autoritãţii de Certificare şi Platã;
5. responsabil sectorial cu autorizarea se înlocuieşte cu directorul AM Ex-ISPA/directorul Agenţiei de implementare;
6. ISPA se înlocuieşte cu ex-ISPA;
7. Direcţia generalã a contabilitãţii publice şi a sistemului de decontãri în sectorul public se înlocuieşte cu Direcţia generalã trezorerie şi contabilitate publicã;
8. prin contul curent general al Trezoreriei Statului, deschis la Banca Naţionalã a României (cont RO24TREZ999650101XXXXXXX) se înlocuieşte cu prin contul 23 "Cheltuieli ale bugetului de stat", capitolul 54.01 "Alte servicii publice generale", titlul 55 "Alte transferuri", deschis la Trezoreria Operativã Centralã (cod IBAN RO19TREZ99923540155XXXXX);
9. în contul de venituri ale bugetului de stat 20.30.01.03 "Restituiri din finanţarea bugetarã a anilor precedenţi" se înlocuieşte cu în conturile corespunzãtoare de cheltuieli bugetare, potrivit prevederilor <>Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.199/2008 .
ART. III
Autoritatea de Certificare şi Platã, Direcţia generalã trezorerie şi contabilitate publicã şi agenţiile de implementare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. IV
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 23 iulie 2008.
Nr. 2.246.
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016