Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 2.241 din 22 iulie 2008 pentru aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate in cadrul operatiunii 3.1.4 "Sustinerea conectarii scolilor la broadband" din domeniul major de interventie 3.1 "Sustinerea utilizarii tehnologiei informatiei si comunicatiilor" si in cadrul operatiunilor din domeniul major de interventie 3.2 "Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice", axa prioritara 3 "Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public" din cadrul Programului operational sectorial "Cresterea competitivitatii economice" (POS CCE) 2007-2013
EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 562 din 25 iulie 2008
În temeiul <>art. 11 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 13 din Hotãrârea Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
ministrul economiei şi finanţelor emite urmãtorul ordin:
ART. 1
Se aprobã listele de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunii 3.1.4 "Susţinerea conectãrii şcolilor la broadband" din domeniul major de intervenţie 3.1 "Susţinerea utilizãrii tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor"şi în cadrul operaţiunilor din domeniul major de intervenţie 3.2 "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice", axa prioritarã 3 "Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" din cadrul Programului operaţional sectorial "Creşterea competitivitãţii economice" (POS CCE) 2007-2013, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Cheltuielile eligibile pentru operaţiunile menţionate la art. 1 vor respecta prevederile prezentului ordin, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 3
(1) Pentru a fi eligibile pentru finanţarea în cadrul operaţiunilor menţionate la art. 1, toate cheltuielile trebuie sã facã parte din categoriile de cheltuieli menţionate în prezentul ordin, sã corespundã obiectivelor axei prioritare 3 "Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" şi sã fie coerente cu obiectivele şi rezultatele proiectelor propuse spre finanţare.
(2) Procedurile de achiziţie derulate pentru efectuarea cheltuielilor eligibile trebuie sã fie în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind achiziţiile publice.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României Partea I.
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
Bucureşti, 22 iulie 2008.
Nr. 2.241.
ANEXA 1
LISTA
de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul
operaţiunii 3.1.4 "Susţinerea conectãrii şcolilor la broadband"
din domeniul major de intervenţie 3.1 "Susţinerea utilizãrii
tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor", axa prioritarã 3
"Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele
privat şi public" din cadrul Programului operaţional sectorial
"Creşterea competitivitãţii economice" (POS CCE) 2007-2013
1. Cheltuieli cu servicii de consultanţã
1.1. Cheltuieli cu servicii de consultanţã pentru elaborarea proiectului tehnic, studiului de fezabilitate, conform cerinţelor din Ghidul solicitantului
1.2. Cheltuieli cu servicii de consultanţã în domeniul managementului proiectului
2. Cheltuieli pentru avize, acorduri, autorizaţii
2.1. Cheltuieli pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente activitãţilor eligibile ale operaţiunii, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare
3. Cheltuieli pentru achiziţionarea de echipamente TIC
3.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea de servere, calculatoare tip desktop/portabile, monitoare, echipamente de reţea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, justificate din punctul de vedere al implementãrii proiectului
3.2. Cheltuieli de instalare, configurare, dacã este cazul şi dacã nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al echipamentelor
4. Cheltuieli pentru dotãri
4.1. Cheltuieli pentru dotãri care pot intra în categoria mijloacelor fixe şi/sau obiectelor de inventar, care nu intrã în categoria de cheltuieli de la pct. 3, necesare pentru şi în legãturã directã cu implementarea proiectului
4.2. Cheltuieli de instalare, dacã este cazul şi dacã nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al dotãrilor
5. Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe
5.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea licenţelor software pentru server, licenţelor software necesare operãrii calculatoarelor personale tip desktop/portabile, licenţelor software pentru pachetele tip office şi soluţiilor de securitate software
5.2. Cheltuieli pentru achiziţionarea aplicaţiei software de monitorizare a reţelei
6. Cheltuieli pentru conectarea la infrastructura broadband, exclusiv plata abonamentului
7. Cheltuieli pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN necesare pentru funcţionarea proiectului (doar în interiorul clãdirii/clãdirilor unde se implementeazã proiectul)
8. Cheltuieli pentru organizarea de cursuri de formare profesionalã specificã
8.1. Cheltuieli legate de pregãtirea personalului care va gestiona/asigura mentenanţa şi securitatea reţelei de comunicaţii electronice
8.2. Cheltuieli legate de pregãtirea personalului (cadre didactice) care va utiliza reţeaua de comunicaţii electronice
9. Cheltuieli pentru auditare intermediarã/finalã a proiectului
9.1. Cheltuieli cu servicii de auditare intermediarã şi finalã pentru proiect, inclusiv auditarea securitãţii reţelei şi aplicaţiei software de monitorizare
10. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect
11. Cheltuieli necesare pentru realizarea achiziţiilor publice (inclusiv servicii de asistenţã juridicã în scopul elaborãrii documentaţiei de atribuire şi/sau al aplicãrii procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publicã)
12. Cheltuieli aferente managementului de proiect, dacã nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 1.2
12.1. Cheltuieli salariale cu personalul contractual
12.2. Cheltuieli de deplasare
12.3. Transport de bunuri
12.4. Biroticã
12.5. Achiziţia de echipamente TIC
ANEXA 2
LISTA
de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul
operaţiunilor din domeniul major de intervenţie 3.2 "Dezvoltarea
şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice", axa
prioritarã 3 "Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru
sectoarele privat şi public", din cadrul Programului operaţional
sectorial "Creşterea competitivitãţii economice"
(POS CCE) 2007-2013
1. Cheltuieli cu servicii de consultanţã
1.1. Cheltuieli cu servicii de consultanţã pentru elaborarea proiectului tehnic, studiului de fezabilitate, conform cerinţelor din Ghidul solicitantului
1.2. Cheltuieli cu servicii de consultanţã în domeniul managementului proiectului
2. Cheltuieli pentru avize, acorduri, autorizaţii
2.1. Cheltuieli pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente activitãţilor eligibile ale operaţiunii, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare
3. Cheltuieli pentru achiziţionarea de echipamente TIC
3.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea de servere, calculatoare tip desktop/portabile, monitoare, echipamente de reţea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, justificate din punctul de vedere al implementãrii proiectului
3.2. Cheltuieli de instalare, configurare, dacã este cazul şi dacã nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al echipamentelor
4. Cheltuieli pentru dotãri
4.1. Cheltuieli pentru dotãri care pot intra în categoria mijloacelor fixe şi/sau obiectelor de inventar, care nu intrã în categoria de cheltuieli de la pct. 3, necesare pentru şi în legãturã directã cu implementarea proiectului
4.2. Cheltuieli de instalare, dacã este cazul şi dacã nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al dotãrilor
5. Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe
5.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea aplicaţiilor software/licenţelor necesare implementãrii proiectului, inclusiv a soluţiilor de securitate software
5.2. Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice (pentru realizarea cãrora poate fi necesarã parcurgerea urmãtoarelor etape: analiza cerinţelor, proiectare, implementare şi testare)
5.3. Cheltuieli pentru dezvoltarea conţinutului digital iniţial necesar pentru implementarea proiectului
5.4. Cheltuieli pentru configurarea şi implementarea bazelor de date, migrarea şi integrarea diverselor structuri de date existente, dacã acestea nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 5.2
5.5. Cheltuieli pentru realizarea unui website/portal (dacã acestea nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 5.2) şi pentru achiziţionarea numelui de domeniu pentru acest website
5.6. Cheltuieli pentru achiziţionarea şi implementarea de soluţii de semnãturã electronicã şi platã electronicã
6. Cheltuieli pentru conectarea la infrastructura broadband
7. Cheltuieli pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN necesare pentru funcţionarea proiectului (doar în interiorul clãdirii/clãdirilor unde se implementeazã proiectul)
8. Cheltuieli pentru organizarea de cursuri de formare profesionalã specificã
8.1. Cheltuieli legate de pregãtirea personalului care va utiliza produsele software implementate
8.2. Cheltuieli legate de pregãtirea personalului care va asigura mentenanţa soluţiei, dacã acesta este angajat al beneficiarului
9. Cheltuieli pentru auditare intermediarã/finalã a proiectului
9.1. Cheltuieli cu servicii de auditare intermediarã şi finalã pentru proiect, inclusiv auditarea securitãţii aplicaţiei informatice
10. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect
11. Cheltuieli necesare pentru realizarea achiziţiilor publice (inclusiv servicii de asistenţã juridicã în scopul elaborãrii documentaţiei de atribuire şi/sau al aplicãrii procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publicã)
12. Cheltuieli aferente managementului de proiect, dacã nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 1.2
12.1. Cheltuieli salariale cu personalul contractual
12.2. Cheltuieli de deplasare
12.3. Transport de bunuri
12.4. Biroticã
12.5. Achiziţia de echipamente TIC
------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: