Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În baza prevederilor pct. VII lit. B din anexa nr. II/4.7 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, în temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (1) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificãrile ulterioare, ministrul culturii şi patrimoniului naţional emite urmãtorul ordin: ART. 1 Se aprobã Condiţiile, criteriile şi procedura de aplicare a prevederilor pct. VII lit. B din anexa nr. II/4.7 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin. ART. 2 Prevederile prezentului ordin intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I. ART. 3 La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, orice dispoziţie contrarã se abrogã. Ministrul culturii şi patrimoniului naţional, Kelemen Hunor Bucureşti, 10 martie 2010. Nr. 2.089. ANEXĂ CONDIŢII, CRITERII ŞI PROCEDURĂ de aplicare a prevederilor pct. VII lit. B din anexa nr. II/4.7 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice I. Condiţii 1. Persoana care îndeplineşte criteriile şi face obiectul solicitãrii trebuie sã fie încadratã peste nivelul de debutant. 2. Rezultatele valoroase trebuie sã reprezinte cel puţin o treime din totalul rezultatelor obţinute. 3. Scrisoarea de înaintare a solicitãrii trebuie sã cuprindã urmãtoarele informaţii: - denumirea instituţiei publice de culturã; - datele de identificare ale persoanei juridice: a) sediul social; b) adresa de corespondenţã; c) cod fiscal; d) telefon/fax; e) e-mail/adresa web; f) reprezentantul legal al persoanei juridice; - datele persoanei pentru care se solicitã aprobarea nominalã: a) numele şi prenumele; b) funcţia ocupatã în prezent (se vor specifica şi gradul sau treapta, dupã caz, precum şi gradaţia corespunzãtoare); c) vechimea în domeniu; d) vechimea în instituţie. 4. La scrisoarea de solicitare se vor ataşa: a) copie de pe actul de identitate, certificatã pentru conformitatea cu originalul de persoana abilitatã din cadrul resurselor umane din instituţia solicitantã; b) una-douã recomandãri, dupã caz. 5. În cazul în care persoana pentru care se solicitã aprobarea nominalã nu mai îndeplineşte criteriile, instituţia solicitantã trebuie sã suspende aplicarea prevederilor ordinului. 6. Întreaga documentaţie anexã la adresa de solicitare va fi certificatã prin semnãturã de reprezentantul legal al instituţiei. II. Criterii 1. Rezultate obţinute în perioada de la încadrarea în instituţie pânã la întocmirea solicitãrii
┌────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │ Perioada │ Rezultatele │ Scurtã descriere │
│crt.│ │ obţinute │ │
├────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────────┘
2. Rezultate valoroase obţinute în perioada de la încadrarea în instituţie pânã la întocmirea solicitãrii
┌────┬───────────┬────────────┬─────────────┬───────────────────────────┐
│Nr. │ Perioada │Rezultatele │ Scurtã │ Impactul rezultatelor │
│crt.│ │ obţinute │ descriere │asupra activitãţii/imaginii│
│ │ │ │ │ instituţiei │
├────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴────────────┴─────────────┴───────────────────────────┘
3. Ponderea rezultatelor valoroase din totalul rezultatelor obţinute (raportul dintre numãrul rezultatelor valoroase obţinute şi numãrul rezultatelor totale obţinute de la încadrarea în instituţie pânã la întocmirea solicitãrii) III. Procedurã 1. Dosarul se depune la Registratura Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional (şos. Kiseleff nr. 30, sectorul 1, O.P. 33, Bucureşti, cod poştal 011347), de unde va fi transmis compartimentului de specialitate. 2. În cazul în care documentaţia nu este concludentã sau este incompletã, compartimentul de specialitate poate solicita instituţiei informaţii sau documente suplimentare. 3. În urma analizãrii documentelor, compartimentul de specialitate va întocmi un referat prin care propune aprobarea sau respingerea solicitãrii. 4. Referatul prin care se propune aprobarea va însoţi proiectul de ordin pe circuitul avizãrii, la compartimentul de specialitate iniţiator, compartimentul juridic, compartimentul resurse umane, secretar general, secretar de stat coordonator al domeniului respectiv. 5. Compartimentul de specialitate va comunica instituţiei solicitante ordinul de aprobare sau, dupã caz, înştiinţarea de respingere a cererii de aprobare nominalã. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.