Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.066 din 8 februarie 2011  pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea, varsarea si gestionarea sumelor care constituie Fondul cultural national    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.066 din 8 februarie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea, varsarea si gestionarea sumelor care constituie Fondul cultural national

EMITENT: MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 176 din 14 martie 2011

    În conformitate cu prevederile <>art. 22 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunãtãţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 245/2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (1) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul culturii şi patrimoniului naţional emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobã Normele metodologice privind stabilirea, vãrsarea şi gestionarea sumelor care constituie Fondul cultural naţional, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, <>Ordinul ministrului culturii şi cultelor nr. 2.364/2005 pentru aprobarea <>Normelor metodologice privind stabilirea, vãrsarea şi gestionarea sumelor care constituie Fondul cultural naţional, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.158 din 21 decembrie 2005, se abrogã.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                 Ministrul culturii şi patrimoniului naţional,
                                 Kelemen Hunor

    Bucureşti, 8 februarie 2011.
    Nr. 2.066.

    ANEXÃ

                               NORME METODOLOGICE
                  privind stabilirea, vãrsarea şi gestionarea
                sumelor care constituie Fondul cultural naţional

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    (1) Fondul cultural naţional este gestionat de Administraţia Fondului Cultural Naţional, instituţie publicã, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, finanţatã din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, potrivit prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 802/2005 privind organizarea şi funcţionarea Administraţiei Fondului Cultural Naţional, cu modificãrile ulterioare.
    (2) Veniturile proprii ale Fondului cultural naţional provin din sursele prevãzute la <>art. 21 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunãtãţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 245/2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare ordonanţa.
    (3) Veniturile proprii ale Fondului cultural naţional se încaseazã, se administreazã şi se contabilizeazã de Administraţia Fondului Cultural Naţional, potrivit dispoziţiilor legale, şi sunt utilizate pentru finanţarea nerambursabilã a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale.
    ART. 2
    În sensul prevederilor ordonanţei, urmãtorii termeni se definesc astfel:
    a) prin operatori economici se înţelege persoanele juridice de drept privat, precum şi asociaţiile familiale şi persoanele fizice autorizate potrivit legii, care desfãşoarã activitãţile prevãzute la art. 21 alin. (1) din ordonanţã;
    b) prin încasãri/venituri, dupã caz, realizate de operatorii economici se înţelege acţiunea de a încasa o sumã de bani într-o perioadã de timp şi care se reflectã în extrasul de cont ori în registrul de casã;
    c) prin reproducerile, copiile sau mulajele realizate, în condiţiile legii, dupã bunuri culturale mobile aflate în proprietatea publicã sau dupã monumentele ori componente ale monumentelor istorice aflate în proprietatea publicã, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. a) din ordonanţã, se înţelege orice fel de transpunere, în materiale identice sau diferite, prin orice mijloace tehnice, din formã bidimensionalã în formã tridimensionalã ori din formã tridimensionalã în formã bidimensionalã, a imaginii totale sau parţiale, a simbolului ori a unei pãrţi componente caracteristice bunului respectiv;
    d) prin bun cultural mobil, prevãzut la art. 21 alin. (1) lit. a) şi b) din ordonanţã, se înţelege acel bun mobil care face parte din patrimoniul cultural naţional mobil, conform prevederilor <>Legii nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    e) prin monument istoric, prevãzut la art. 21 alin. (1) lit. a), c), i) şi o) din ordonanţã, se înţelege orice bun imobil, aşa cum este definit de prevederile <>Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicatã, cu modificãrile ulterioare;
    f) prin publicaţii interzise spre vânzare minorilor, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. d) din ordonanţã, se înţelege materialele tipãrite, care conţin preponderent imagini şi/sau texte ce reprezintã nemijlocit organe sexuale, acte sau raporturi sexuale ori aspecte legate de viaţa sexualã, cu excepţia materialelor cu caracter didactic, educativ, ştiinţific sau sanitar;
    g) prin fonograme, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. e) din ordonanţã, se înţelege fonogramele definite conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 25/2006 privind întãrirea capacitãţii administrative a Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care conţin preponderent sunete ce fac referire la organe sexuale, acte sau raporturi sexuale ori aspecte legate de viaţa sexualã, violenţã fizicã şi psihicã, care încurajeazã plãcerile sadice sau consumul de droguri, care detaliazã tehnicile criminale;
    h) prin videograme a cãror vizionare nu este recomandatã minorilor, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. e) din ordonanţã, se înţelege videogramele definite conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 25/2006, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care conţin: scene de violenţã fizicã şi psihicã repetatã, scene cu conţinut de cruzime sau sadism, scene care încurajeazã plãcerile sadice ori consumul de droguri, scene care detaliazã tehnicile criminale, scene de prezentare explicitã a actului sexual, scene de viol, scene care prezintã modalitãţi de satisfacere a dorinţelor sexuale şi de divertisment sexual, scene pornografice;
    i) prin operatori economici care comercializeazã bunuri culturale provenite din import, prevãzuţi la art. 21 alin. (1) lit. g) din ordonanţã, se înţelege operatorii economici care introduc şi comercializeazã pe teritoriul României, direct sau indirect, bunuri culturale provenite din strãinãtate;
    j) prin produse de artã popularã se înţelege produse manufacturate, realizate în atelierele meşterilor tradiţionali, precum şi produse de artizanat, realizate în serie, în ateliere specializate;
    k) prin incinta sau domeniul public aflatã/aflat în zona de protecţie a monumentelor istorice proprietate publicã, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. i) din ordonanţã, se înţelege monumentul istoric aflat în proprietatea publicã sau zona de protecţie a acestuia, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 422/2001, republicatã, cu modificãrile ulterioare, aflatã pe domeniul public;
    l) prin operatori economici care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul impresariatului artistic, prevãzuţi la art. 21 alin. (1) lit. k) din ordonanţã, se înţelege impresarii artistici, aşa cum aceştia sunt definiţi de prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfãşurarea activitãţii de impresariat artistic, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 353/2007, cu modificãrile ulterioare;
    m) prin servicii vocale cu conţinut erotic, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. l) din ordonanţã, se înţelege serviciile cu valoare adãugatã furnizate pe cale vocalã, prin apelare telefonicã, care conţin preponderent sunete ce fac referire la acte sau raporturi sexuale ori aspecte legate de viaţa sexualã;
    n) prin servicii cu valoare adãugatã, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. l) din ordonanţã, se înţelege serviciile definite în conformitate cu prevederile <>art. 2 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    o) prin cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. m) din ordonanţã se înţelege 10% din preţul de cost al marcajelor holografice, prevãzut la <>art. 12 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 25/2006, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    p) prin cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. n) din ordonanţã se înţelege 10% din preţul de cost al marcajelor holografice, prevãzut la de <>art. 26 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 25/2006, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    q) prin investiţii autorizate sã se realizeze de cãtre operatorii economici pentru construcţiile amplasate în zona de protecţie ale monumentelor istorice proprietate publicã, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. o) din ordonanţã, se înţelege lucrãri de investiţii, construcţii noi şi/sau consolidãri, amenajãri sau extinderi ale construcţiilor existente, amplasate în zonele de protecţie ale monumentelor istorice, aflate în proprietate publicã;
    r) prin fonduri obţinute în cadrul colaborãrii internaţionale, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. p) din ordonanţã, se înţelege sumele puse la dispoziţia Fondului cultural naţional de cãtre organismele internaţionale, pe bazã de acorduri şi convenţii;
    s) prin încasãrile Loteriei Române se înţelege sumele realizate din desfãşurarea activitãţilor prevãzute la <>art. 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 159/1999 privind înfiinţarea Companiei Naţionale "Loteria Românã" - S.A., aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 288/2001, cu modificãrile ulterioare.

    CAP. II
    Stabilirea şi vãrsarea sumelor datorate Fondului cultural naţional

    ART. 3
    Sursele prevãzute la art. 21 alin. (1) din ordonanţã reprezintã contribuţii încasate pentru Fondul cultural naţional, al cãror cuantum şi mod de determinare se stabilesc dupã cum urmeazã:
    a) cota de 5%, prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. a) din ordonanţã, este adãugatã la încasãri, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorul economic care, în baza unui contract încheiat, în condiţiile legii, cu administratorul bunului - mobil sau imobil - în cauzã, realizeazã şi comercializeazã reproduceri, copii sau mulaje ale acestuia;
    b) cotele de 5% şi, respectiv, 2%, prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. b)-c) din ordonanţã, sunt adãugate la comisionul perceput pentru intermedierea vânzãrii, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de casa de licitaţie sau agenţia imobiliarã care a intermediat vânzarea;
    c) cotele prevãzute la art. 21 alin. (1) lit. d)-e) din ordonanţã se adãugã la încasãrile totale, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care editeazã publicaţiile în referinţã respective care produc sau închiriazã fonogramele/videogramele;
    d) cota de 3% prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. f) din ordonanţã este adãugatã la încasãrile totale, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care au editat tipãriturile în cauzã;
    e) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. g) din ordonanţã este adãugatã la încasãrile totale, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care importã şi comercializeazã, în condiţiile legii, bunurile culturale în cauzã;
    f) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. h) din ordonanţã este adãugatã la procentul perceput pentru intermedierea vânzãrii, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care intermediazã vânzarea produselor în cauzã;
    g) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. i) din ordonanţã este adãugatã la veniturile din activitãţile respective, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care realizeazã aceste activitãţi;
    h) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. j) din ordonanţã este adãugatã la încasãrile totale, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care realizeazã aceste activitãţi;
    i) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. j) din ordonanţã este adãugatã la încasãrile totale, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care desfãşoarã activitãţile respective;
    j) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. k) din ordonanţã este adãugatã la veniturile obţinute din activitatea de impresariat artistic, din care s-a dedus TVA aferentã, fiind datoratã de operatorii economici care desfãşoarã respectiva activitate;
    k) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. o) din ordonanţã este aplicatã la devizul general al investiţiilor autorizate, fiind datoratã de titularul lucrãrilor, persoanã juridicã;
    l) cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. ş) din ordonanţã se aplicã la suma încasãrilor totale realizate în interval de o lunã.
    ART. 4
    Sumele reprezentând cotele instituite conform art. 21 alin. (1) lit. a)-k) din ordonanţã se calculeazã lunar de cãtre plãtitori, se înregistreazã în contabilitatea proprie, în conturi distincte, şi se varsã de cãtre aceştia în bugetul Fondului cultural naţional, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare.
    ART. 5
    (1) Sumele reprezentând cota instituitã conform art. 21 alin. (1) lit. l) din ordonanţã se calculeazã lunar de cãtre plãtitori şi se înregistreazã în contabilitatea proprie, în conturi distincte.
    (2) Sumele reprezentând cotele prevãzute la alin. (1) se reţin şi se varsã în bugetul Fondului cultural naţional de cãtre operatorii reţelelor de comunicaţii electronice prin intermediul cãrora au fost furnizate serviciile respective.
    (3) Obligaţia de vãrsare aparţine plãtitorilor, numai în cazul în care aceştia sunt şi operatorii reţelelor de comunicaţii electronice şi încaseazã sumele în mod direct de la beneficiar.
    (4) Operatorii reţelelor de comunicaţii electronice pot vãrsa sumele reprezentând cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. l) din ordonanţã pânã la data de 15 a lunii urmãtoare, fie celei în care acestea s-au încasat de la beneficiar, fie celei în care furnizorii au încasat de la operatori contravaloarea serviciilor oferite, dupã caz.
    (5) În facturile lunare eliberate de furnizor operatorilor reţelelor de comunicaţii electronice prevãzuţi la alin. (2) se va evidenţia distinct suma reprezentând cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. l) din ordonanţã.
    ART. 6
    Sumele reprezentând cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. m) din ordonanţã se calculeazã şi se varsã de cãtre Uniunea Producãtorilor de Fonograme din România, iar sumele reprezentând cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. n) din ordonanţã se calculeazã şi se varsã de cãtre Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare celei în care acestea s-au încasat de la beneficiar.
    ART. 7
    Suma reprezentând cota prevãzutã la art. 21 alin. (1) lit. o) din ordonanţã se calculeazã şi se varsã, la momentul autorizãrii, de cãtre titularul lucrãrilor de investiţii autorizate, pe baza devizului general al lucrãrii, urmând ca pânã la finele lunii urmãtoare celei în care s-a efectuat recepţia finalã a lucrãrii sã fie regularizatã suma datoratã, în funcţie de devizul final al lucrãrii.
    ART. 8
    Sumele datorate de Compania Naţionalã "Loteria Românã" - S.A. se calculeazã şi se vireazã pânã la data de 25 a lunii urmãtoare pentru încasãrile realizate în luna curentã.
    ART. 9
    Responsabilitatea pentru corecta calculare a sumelor reprezentând cotele instituite conform art. 21 alin. (1) din ordonanţã revine întotdeauna plãtitorilor.
    ART. 10
    Virarea sumelor datorate Fondului cultural naţional se evidenţiazã în declaraţia lunarã, conform modelului prezentat în anexa care face parte integrantã din prezentele norme metodologice.
    ART. 11
    Declaraţia lunarã privind obligaţiile de platã cãtre Fondul cultural naţional se va depune direct la sediul Administraţiei Fondului Cultural Naţional din Municipiul Bucureşti, situat în str. Barbu Ştefãnescu Delavrancea nr. 57, sectorul 1, sau prin poştã, pânã la data de 25 a lunii în care se face plata, pentru luna anterioarã.
    ART. 12
    (1) Sumele se vireazã cu ordin de platã tip trezorerie în contul RO40TREZ 7015061XXX006670, deschis la Trezoreria Operativã a Sectorului 1, pe seama Administraţiei Fondului Cultural Naţional, având cod fiscal 17966770.
    (2) Pentru disponibilitãţile bãneşti existente în contul de trezorerie menţionat la alineatul precedent se acordã dobândã, conform prevederilor legale în vigoare.
    ART. 13
    În ordinul de platã operatorii economici vor menţiona expres:
    "Reprezintã contribuţia/restanţa/penalitãţi pentru Fondul cultural naţional de ...........%, potrivit <>art. 21 alin. (1) lit. .... din Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunãtãţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 245/2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aferentã/aferente lunii ..................., anul ......., pentru veniturile realizate, în sumã de ..................lei".

    CAP. III
    Elaborarea şi execuţia bugetului Fondului cultural naţional

    ART. 14
    (1) În cadrul Administraţiei Fondului Cultural Naţional se constituie un compartiment distinct, abilitat sã gestioneze sumele care constituie Fondul cultural naţional, cu atribuţii în asigurarea evidenţei colectãrii cotelor pe operatori economici, urmãrirea depunerii declaraţiei, precum şi corelarea sumelor cuprinse în declaraţii cu sumele virate.
    (2) Administraţia Fondului Cultural Naţional, prin compartimentul prevãzut la alin. (1), va colabora îndeaproape cu organismele şi instituţiile subordonate ale Ministerului Finanţelor Publice, abilitate sã realizeze controlul respectãrii obligaţiilor de platã a contribuţiilor la Fondul cultural naţional, precum şi cu serviciile deconcentrate ale Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional.
    ART. 15
    Bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului cultural naţional, întocmit de Administraţia Fondului Cultural Naţional, se aprobã de cãtre directorul acestei instituţii, cu acordul ordonatorului principal de credite.
    ART. 16
    Contul de execuţie bugetarã a Fondului cultural naţional se întocmeşte şi se raporteazã trimestrial şi anual la termenele transmise de Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional (ca anexã la situaţia financiarã întocmitã de Administraţia Fondului Cultural Naţional).
    ART. 17
    Sumele încasate în cursul anului, conform art. 21 alin. (1) din ordonanţã, şi neconsumate pânã la sfârşitul exerciţiului financiar se reporteazã în anul urmãtor.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale şi tranzitorii

    ART. 18
    (1) Neachitarea cotelor la termenele prevãzute la cap. II atrage perceperea de majorãri de întârziere, în conformitate cu dispoziţiile actelor normative privind taxele şi impozitele datorate la bugetul de stat.
    (2) Majorãrile de întârziere prevãzute la alin. (1) se fac venituri la Fondul cultural naţional.
    ART. 19
    (1) Neachitarea sumelor aferente cotelor timp de douã luni de la termenul prevãzut la art. 22 alin. (1) din ordonanţã constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 2.000 lei la 3.000 lei, conform prevederilor art. 24 alin. (1) din ordonanţã.
    (2) Calcularea necorespunzãtoare a sumelor aferente cotelor constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 1.500 lei la 2.500 lei, conform prevederilor art. 24 alin. (2) din ordonanţã.
    (3) Contravenţiilor prevãzute la alin. (1) şi (2) le sunt aplicabile dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 20
    Controlul respectãrii obligaţiilor de platã a contribuţiilor la Fondul cultural naţional, în condiţiile şi la termenele stabilite în prezentele norme metodologice, precum şi constatarea contravenţiilor prevãzute la art. 24 din ordonanţã se efectueazã de cãtre reprezentanţii organelor cu atribuţii în domeniul controlului fiscal, precum şi de împuterniciţi ai Administraţiei Fondului Cultural Naţional şi/sau ai serviciilor publice deconcentrate ale Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, dupã caz.
    ART. 21
    Prezentele norme metodologice intrã în vigoare la data aprobãrii lor prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional.

    ANEXÃ
    la normele metodologice

                                   - Model -

                               DECLARAŢIE LUNARÃ
                 privind obligaţia de platã la Fondul cultural
             naţional pe luna ...................., anul ..........


    Denumirea plãtitorului ...................................................
    Codul fiscal ....................., numãrul/data autorizaţiei/certificatului
  de înmatriculare ...............................
    Sediul/Domiciliul: localitatea ....................., str. .................
  nr. ........., bl. ........., sc. ......., ap. ........., sectorul/
  judeţul ................., codul poştal ..............., telefon/fax .........

    Conturi bancare Banca
    ................... ......................
    ................... ......................
    ................... ......................


    A. Obligaţia de platã la Fondul cultural naţional
 ┌──────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
 │Contribuţia lunarã, conform art. 21 │ │ │ │
 │alin. (1) din Ordonanţa Guvernului │ │ │ │
 │<>nr. 51/1998 privind îmbunãtãţirea │ │ │ │
 │sistemului de finanţare a programelor,│ Valoarea │ Restanţe*) │ Total │
 │proiectelor şi acţiunilor culturale, │contribuţiei│ (lei) │ datorat │
 │aprobatã cu modificãri şi completãri │ (lei) │ │ (lei) │
 │prin <>Legea nr. 245/2001, cu │ │ │ │
 │modificãrile şi completãrile │ │ │ │
 │ulterioare │ │ │ │
 ├────────────┬────────────┬────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 = 2*)1 │ 4 │ 5 = 3 + 4 │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ Litera │ Procentul │ Baza de │ │ │ │
 │ │ │ calcul al │ │ │ │
 │ │ │contribuţiei│ │ │ │
 │ │ │ (lei) │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ a) │ 5% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ b) │ 5% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ c) │ 2% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ d) │ 20% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ e) │ 20% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ f) │ 3% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ g) │ 2% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ h) │ 2% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ i) │ 2% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ j) │ 1% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ k) │ 1% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ l) │ 10% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ m) │ 10% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ n) │ 10% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ o) │ 3% │ │ │ │ │
 ├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ ş) │ 2% │ │ │ │ │
 ├────────────┴────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
 │ TOTAL │ │ │ │ │
 └─────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘

-------
    * Se va specifica luna pentru care se declarã restanţa.



    B. Documentul de platã


 ┌──────┬────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────┐
 │Nr. │ Numãrul documentului │ Explicaţia plãţii │ Suma │
 │crt. │ de platã │ (contribuţie lunarã, │ (lei) │
 │ │ │ restanţe, penalitãţi) │ │
 ├──────┼────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────┤
 │ │ │ │ │
 ├──────┼────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────┤
 │ │ │ │ │
 ├──────┼────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────┤
 │ │ │ │ │
 └──────┴────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────┘



    Cunoscând pedeapsa aplicatã infracţiunii de fals în acte publice, declar cã am examinat aceastã declaraţie şi, în conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectã şi completã.
    Numele .......................................
    Prenumele ....................................
    Data .........................................
    Funcţia*) ....................................
    Semnãtura şi ştampila ........................
-------
    *) Director/Director general sau altã persoanã autorizatã.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016