Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 17 din 28 ianuarie 2009  pentru modificarea si completarea anexei L Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 17 din 28 ianuarie 2009 pentru modificarea si completarea anexei L "Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru activitatile din sectorul zootehnic, asa cum sunt prevazute la lit. a), b) si d) din anexa nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006 " la Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 66 din 4 februarie 2009


Vãzând Referatul Direcţiei politici de piaţã în zootehnie nr. 126.044/2009,
având în vedere prevederile <>art. 16 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale,

ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. I
Anexa L "Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar şi condiţiile de eligibilitate pentru activitãţile din sectorul zootehnic, aşa cum sunt prevãzute la lit. a), b) şi d) din anexa nr. 3 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 " la <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitãţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. În cuprinsul anexei L, sintagmele: "sucursala judeţeanã a Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz" şi "Şef sucursalã" se înlocuiesc cu sintagmele "centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz", respectiv "Director executiv".
2. La articolul 6, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Plata sprijinului financiar se face în rate lunare egale, începând cu luna pentru care a fost depusã cererea, pentru controlul oficial al producţiei prevãzut la alin. (2) lit. a) şi d), iar pentru controlul oficial al producţiei prevãzut la alin. (2) lit. b) şi c) plata sprijinului financiar se face într-o singurã tranşã anualã la terminarea perioadei de control."
3. La articolul 18 alineatul (1), partea introductivã se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18. - (1) Producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescãtori de porcine, beneficiazã de sprijin financiar pentru animalele identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare, animale abatorizate în abatoare care clasificã carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP şi:".
4. La articolul 18 alineatul (1) şi la articolul 20 alineatele (1) şi (3), literele a), b) şi c) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) livrate la abatoare autorizate sanitar veterinar;
b) abatorizate în regim de prestare de servicii în abatoare autorizate sanitar veterinar;
c) abatorizate în abatoare proprii, autorizate sanitar veterinar, în cadrul unitãţilor integrate şi a cãror activitate este evidenţiatã distinct."
5. La articolul 19, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19. - (1) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) al art. 18, producãtorii agricoli, crescãtori de porcine, trebuie sã completeze o cerere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 10, şi sã o depunã la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/facturã/nota de intrare-recepţie, dupã caz, pentru porcii abatorizaţi, însoţitã de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul utilizãrii abatorului."
6. La articolul 19 alineatul (3) litera c), punctele 2 şi 3 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"2. copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 83/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi a Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor sau ale Ordinului preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 85/2008 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind sistemul de identificare şi înregistrare a suinelor, dupã caz;
3. copie de pe autorizarea sanitarã veterinarã pentru activitatea de abatorizare;".
7. La articolul 19 alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogã.
8. La articolul 20, alineatele (1) şi (3), pãrţile introductive se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - (1) Producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescãtori de bovine, beneficiazã de sprijin financiar pentru bovinele adulte abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care clasificã carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare:
...........................................................................
(3) Producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescãtori de ovine, beneficiazã de sprijin financiar pentru animalele abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care clasificã carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare:".
9. La articolul 21, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 21. - (1) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) şi (3) ale art. 20, producãtorii agricoli, crescãtori de bovine adulte/ovine, trebuie sã completeze o cerere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 10, şi sã o depunã la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/facturã/nota de intrare-recepţie, dupã caz, pentru bovinele adulte/ovinele abatorizate, însoţitã de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul utilizãrii abatorului."
10. La articolul 21 alineatul (2), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 83/2008;".
11. La articolul 21 alineatul (3) litera c), punctele 2 şi 3 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"2. copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 83/2008;
3. copie de pe autorizarea sanitarã veterinarã pentru activitatea de abatorizare;".
12. La articolul 21 alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogã.
13. La articolul 22, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 22. - (1) Se acordã sprijin financiar producãtorilor agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescãtori de porcine, pentru materialul biologic de reproducţie, în funcţie de valoarea zootehnicã a acestuia, respectiv pentru scrofiţele de reproducţie la prima fãtare, identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare."
14. La articolul 24 alineatul (1), litera a) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"a) pui broiler la abatoare autorizate sanitar veterinar, cu o greutate de peste 1,950 kg/cap;".
15. La articolul 24, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la lit. a) de la alin. (1), producãtorii agricoli, crescãtori de pãsãri, trebuie sã completeze o cerere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 15, şi sã o depunã la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/facturã/nota de intrare-recepţie, dupã caz, pentru puii broiler abatorizaţi, însoţitã de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul utilizãrii abatorului."
16. La articolul 24 alineatul (5) literele a) şi b), dupã punctul 1 se introduce un nou punct, punctul 1^1, cu urmãtorul cuprins:
"1^1. copie de pe actul de însoţire a mãrfii;".
17. La articolul 24 alineatul (5) litera c), punctele 2 şi 4 se abrogã.
18. La articolul 24 alineatul (5) litera c), punctul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"3. copie de pe autorizarea sanitarã veterinarã pentru activitatea de abatorizare;".
19. La articolul 24 alineatul (7), partea introductivã se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la lit. b) de la alin. (1), producãtorii agricoli, persoane fizice sau juridice, crescãtori de pãsãri pentru ouã de consum, trebuie sã completeze o cerere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 15, şi sã o depunã la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouãlor de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare, însoţitã de urmãtoarele documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul utilizãrii centrului:".
20. La articolul 24 alineatul (7^1), litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) copie de pe facturã/borderoul de achiziţie întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare;".
21. La articolul 24 alineatul (7^2) litera c), punctul 2 se abrogã.
22. Articolul 31 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - (1) Producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, care deţin, cresc şi exploateazã familii de albine înscrise în Registrul agricol conform legislaţiei în vigoare, beneficiazã de sprijin financiar pentru producţia de miere:
a) livratã la unitãţi de procesare autorizate sanitar veterinar;
b) procesatã la unitãţi de procesare autorizate sanitar veterinar, în regim de prestare de servicii;
c) procesatã în unitãţi proprii de procesare autorizate sanitar veterinar.
(2) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) se acordã pe familia de albine elitã şi/sau familia de albine producţie deţinãtorilor de familii de albine care livreazã minimum 10 kg de miere pentru fiecare familie de albine, în baza documentului care atestã valorificarea mierii la unitãţile de procesare autorizate sanitar veterinar."
23. La articolul 32, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Pentru producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescãtori de albine, care deţin familii de albine, produc şi proceseazã miere în unitãţi proprii, cererea, însoţitã de nota de intrare-recepţie şi de documentele prevãzute la lit. a) şi lit. b) ale alin. (1), se depune în termen de 30 de zile de la data de intrare a mierii în unitatea de procesare, menţionatã pe nota de intrare-recepţie."
24. La articolul 40 punctul 1, litera a) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"a) lista cu abatoarele autorizate sanitar veterinar pentru activitatea de abatorizare;".
25. Articolul 42 se abrogã.
26. Articolul 43 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 43. - (1) Sprijinul financiar de la bugetul de stat se acordã beneficiarilor care au depus solicitãrile în termenul legal, în limita sumei alocate pentru fiecare formã de sprijin.
(2) În cazul în care suma solicitatã de beneficiari depãşeşte suma alocatã formei de sprijin respective, sprijinul financiar se acordã pentru o cantitate diminuatã procentual tuturor beneficiarilor, pentru încadrarea în suma alocatã."
27. Articolul 43^1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 43^1. - (1) Formele de sprijin financiar prevãzute la cap. II «Îmbunãtãţirea calitãţii produselor de origine animalã» secţiunile 1 şi 2 se acordã pentru animalele crescute, abatorizate şi clasificate, dupã caz, în abatoare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul naţional.
(2) Sprijinul financiar prevãzut la cap. II «Îmbunãtãţirea calitãţii produselor de origine animalã» secţiunea 4 se acordã pentru producţia de miere procesatã la unitãţi de procesare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul naţional."
28. La articolul 49, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 49. - (1) Pentru formele de sprijin financiar pentru care sunt îndeplinite condiţiile prevãzute în prezentele norme metodologice în cursul lunii decembrie, sprijinul financiar cuvenit se solicitã prin cereri, care se depun la instituţiile publice menţionate la alin. (1) al art. 44, pânã la data de 25 ianuarie a anului urmãtor, iar pentru laptele din trimestrul IV, pânã la data de 31 ianuarie a anului urmãtor. Ulterior acestor date nu se mai primesc cereri pentru plata sprijinului financiar aferent anului anterior."
29. Anexa nr. 10 "Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru porcine, bovine adulte sau ovine, prevãzut la alin. (1) al art. 18 şi la alin. (1) şi (3) ale art. 20 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. ....../......." se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
30. Anexa nr. 12 "Centralizatorul rapoartelor de clasificare a carcaselor de porcine, pe clasele de calitate «E» şi «U»" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.
31. Anexa nr. 15 "Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru pãsãri - pui broiler/ouã consum, prevãzut la alin. (1) al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. ....../......." se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezentul ordin.
32. La anexa nr. 15^1 "Raport centralizat de sortare a ouãlor de consum perioada .........*1)", textul indicelui*1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"*1) Perioada sã nu depãşeascã 30 de zile de la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouãlor de consum la centrele de colectare, sortare şi marcare."
33. Anexa nr. 19 "Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru familiile de albine, prevãzut la art. 31 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. ....../....." se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4 la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Ilie Sârbu


Bucureşti, 28 ianuarie 2009.
Nr. 17.



ANEXA 1


───────
(Anexa nr. 10 la anexa L)
─────────────────────────

CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru
porcine, bovine adulte sau ovine, prevãzut la alin. (1) al art. 18 şi
la alin. (1) şi (3) ale art. 20 din anexa L la Ordinul ministrului
agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. ...../.......





Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã Verificat şi
Centrul judeţean ................. aprobat pentru suma de ....... lei
Nr. ............ din ............. la data de .....................
Director executiv,
....................




Persoanã fizicã
Subsemnatul (a) ....../(nume, prenume, iniţiala tatãlui) ....., domiciliat(ã) în localitatea ...../(sat, comunã, oraş) ......, sectorul ......./judeţul ......, str. ..... nr. ....., codul poştal ...... nr. telefon ......., nr. fax ....., adresã e-mail ....., codul din Registrul naţional al exploataţiilor ......, posesor/posesoare al/a BI/CI seria .... nr. ...., CNP ......, cont bancar nr. ....., deschis la Banca ......, Sucursala ..........

Persoanã juridicã
...../(denumirea solicitantului)....., cu sediul în localitatea ..../(sat, comunã, oraş)....., str. ...... nr. ......, judeţul ...., înregistrat la registrul comerţului cu nr. ......, cod unic de înregistrare ......, codul din Registrul naţional al exploataţiilor ......., reprezentat prin ...., în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria ........ nr. ...., CNP ......, cont bancar nr. ...., deschis la Banca ....., Sucursala .........,
solicit acordarea sprijinului financiar pentru porci/bovine adulte/ovine: în numãr de ..... capete livrate şi clasificate la data de ..... la abatorul autorizat sanitar veterinar ......, care clasificã animale în conformitate cu Sistemul de clasificare EUROP, din localitatea ....., conform datelor înscrise în rapoartele de clasificare/centralizatorul rapoartelor de clasificare.
Menţionez urmãtoarele:
1. Exploataţia pe care o deţin/al cãrei reprezentant legal sunt este înregistratã ca exploataţie în RNE la ANSVSA cu codul ............
2. Sunt înregistrat în volumul ........ la poziţia nr. ...... din Registrul agricol al localitãţii în care se aflã situatã exploataţia.
Declar pe propria rãspundere cã datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.

Data ......................

Semnãtura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)


ANEXA 2


───────
(Anexa nr. 12 la anexa L)
─────────────────────────


CENTRALIZATORUL
rapoartelor de clasificare a carcaselor de porcine,
pe clasele de calitate "E" şi "U"
- Abator ..........................................
Nr. autorizaţiei sanitare veterinare ..............
Localitatea ........., judeţul ....................
- Agenţia de clasificare ..........................
Cod unic de înregistrare ..........................
Localitatea ........, judeţul .....................
- Numele şi prenumele clasificatorului .............., CNP ..............
- Numele şi prenumele clasificatorului independent ......, CNP ..........
- Proprietar porcine ......, din localitatea ........, judeţul ..........





┌────┬────────┬──────────┬───────────┬─────────┬───────────────┬───────────────┐
│Nr. │Data │Numãrul │ Numãrul │Numãrul │ Numãrul de │Numãrul de │
│crt.│abatori-│raportului│total de │total de │carcase clasa │carcase clasa │
│ │zãrii │de clasi- │ porci │carcase │"E" cu greutate│"U" cu greuta- │
│ │ │ficare a │abatorizaţi│rezultate│între 60 kg şi │tea între 60 kg│
│ │ │carcaselor│ │ │100 kg │şi 100 kg │
│ │ │de porcine│ │ │ │ │
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
├────┼────────┼──────────┼───────────┼─────────┼───────────────┼───────────────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴──────────┴───────────┴─────────┴───────────────┴───────────────┘



Clasificator, Şef abator,
.............. ...............
(ştampilã)

ANEXA 3


───────
(Anexa nr. 15 la anexa L)
────────────────────────

CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar
pentru pãsãri - pui broiler/ouã consum, prevãzut la alin. (1)
al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. ....../........





Agenţia de Plãţi şi Intervenţie Verificat
pentru Agriculturã ───────────
Centrul judeţean .............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi
Nr. ..... din .......... pentru Siguranţa Alimentelor a
Verificat şi aprobat pentru Judeţului ....................
suma de............. lei
la data de.................
Director executiv,
.........................



Persoanã fizicã
Subsemnatul (a) ...../(nume, prenume, iniţiala tatãlui)....., domiciliat(ã) în localitatea ..../sat, comunã, oraş).... (sectorul ..... /judeţul ...., str. ..... nr. ..., codul poştal ...., nr. telefon ...., nr. fax ....., adresã e-mail ...., posesor/posesoare al/a BI/CI seria ...... nr. ......, CNP ........, cont bancar nr. ....., deschis la Banca .........., Sucursala ................

Persoanã juridicã
......../(denumirea solicitantului) ......, cu sediul în localitatea ....../(sat, comunã, oraş)....., str. ..... nr. ..., judeţul ...., înregistrat la registrul comerţului cu nr. ......, cod unic de înregistrare ......., reprezentat prin ....., în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria .... nr. ...., CNP ......., cont bancar nr. ........., deschis la Banca .............., Sucursala ..............,
- solicit acordarea sprijinului financiar pentru pui broiler în numãr de ...... capete şi o greutate medie pe lot de ..... kg/cap (peste 1,95 kg), aşa cum reiese din borderoul de achiziţie/factura/nota de intrare-recepţie nr. ...., dupã caz, livrate la data de ..... la abatorul autorizat sanitar veterinar ............. din localitatea ....., conform datelor înscrise în tabelul alãturat;
- solicit acordarea sprijinului financiar pentru ouã consum în numãr de ......... bucãţi, aşa cum reiese din borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouãlor de consum de la fermã la centrul de colectare/documentul de înregistrare a producţiei zilnice de ouã nr. ......, dupã caz, livrate la ........, din localitatea ......, judeţul ....., conform datelor înscrise în Raportul centralizat de sortare a ouãlor de consum pentru perioada .......... (perioadã care nu trebuie sã depãşeascã 30 de zile da la data înscrisã pe borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouãlor de consum la centrele de colectare, sortare şi marcare).
Menţionez urmãtoarele:
1. Sunt înregistrat în volumul ....... la poziţia nr. ..... din Registrul agricol al localitãţii în care se aflã situatã exploataţia.
2. Îndeplinesc condiţiile cuprinse în Programul-cadru minimal de biosecuritate în fermele avicole, fapt dovedit prin avizul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene.
Declar pe propria rãspundere cã datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.

Data........................

Semnãtura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)

Tabel pentru puii broiler pentru care se solicitã sprijin financiar la data de ..................



┌──┬───────┬──────┬──────────┬──────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│N │Poziţia│Data │ Pui │Greutatea │Greutatea│ Pui │Valoarea│Valoarea │
│r │din │livrã-│broiler │totalã a │medie │broiler │unitarã │subven- │
│ │Regis- │rii │din bor- │puilor │rezultatã│pentru │a subven│ţiei │
│c │trul │ │deroul de │broiler │(col. 4/ │care se │ţiei │solicita-│
│r │agricol│ │achiziţie/│din bor- │col. 3) │solicitã │(lei/ │te │
│t │ │ │factura/ │deroul de │(kg) │subvenţie│cap.) │ (lei) │
│ │ │ │nota de │achiziţie/│ │(cap.) │ │ │
│ │ │ │intrare- │factura/ │ │ │ │ │
│ │ │ │recepţie │nota de │ │ │ │ │
│ │ │ │ (cap.) │intrare- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │recepţie │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ (kg) │ │ │ │ │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│3 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│4 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│TO│ │ │ │ │ │ │ │ │
│TA│ │ │ │ │ │ │ │ │
│L:│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──┴───────┴──────┴──────────┴──────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘




ANEXA 4


───────
(Anexa nr. 19 la anexa L)
────────────────────────

CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar
pentru familiile de albine, prevãzut la art. 31 din anexa L la
Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii
rurale nr. ......../...............

Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã
Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa
Alimentelor a Judeţului .....................
Centrul judeţean ............................
Nr. ......... din .....................
Verificat şi aprobat pentru suma de ........... lei
la data de ...........................
Director executiv,
........................


Persoanã fizicã
Subsemnatul (a).....(nume, prenume, iniţiala tatãlui)......, domiciliat(ã) în localitatea ..../(sat, comunã, oraş)......, sectorul ..... /judeţul ......., str. ..... nr. ....., codul poştal ....., nr. telefon ...., nr. fax ......, adresã e-mail ......., poziţia în Registrul agricol ......., posesor/posesoare al/a BI/CI seria ..... nr. ....., CNP ........., cont bancar nr. ........, deschis la Banca ............., Sucursala ...................

Persoanã juridicã
...../(denumirea solicitantului)...., cu sediul în localitatea .../(sat, comunã, oraş).........., str. ...... nr. ....., judeţul ......, înregistrat la registrul comerţului cu nr. ......., cod unic de înregistrare ......, poziţia în Registrul agricol ....., reprezentatã prin ........, în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria ..... nr. ....., CNP ......, cont bancar nr. ........, deschis la Banca ................, Sucursala ......................,
solicit acordarea sprijinului financiar pentru un numãr de ....... familii albine, pentru care s-au predat ...... kg miere la unitatea de procesare autorizatã sanitar veterinar ....., conform datelor înscrise în tabelul alãturat.
Menţionez urmãtoarele:
1. Deţin un numãr de .......... familii de albine.
2. Sunt înregistrat în volumul ..... la poziţia nr. ...... din Registrul agricol al localitãţii în care se aflã situatã exploataţia.
Declar pe propria rãspundere cã datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.

Data ..................

Semnãtura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)

Tabel cu familiile de albine pentru care se solicitã sprijin financiar la data de:





┌────┬─────────────┬─────────┬──────────┬────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Familii de │Poziţia │Cantitatea│Valoarea unitarã│ Valoarea sprijinului│
│crt.│albine pentru│ în │de miere │ a sprijinului │ financiar solicitat │
│ │ care se │Registrul│livratã la│ financiar │ (lei) │
│ │ solicitã │ agricol │unitãţi de│ (lei/fam.) │ (col. 1 x col. 4) │
│ │ sprijinul │ │procesare │ │ │
│ │ financiar │ │autorizate│ │ │
│ │ (nr.) │ │sanitar │ │ │
│ │ │ │veterinar │ │ │
│ │ │ │ (kg) │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│....│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼─────────────────────┤
│TO- │ │ │ │ │ │
│TAL:│ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────┴──────────┴────────────────┴─────────────────────┘


__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016